Nagyon elégedett a főpolgármester 20 pontjával a Critical Masst fasisztázó Empamo (Emberibb Parkolásért Mozgalom). Az autósok hegemóniájának fenntartásáért küzdő társaság szerint Budapest nem lehet a hangos kerékpáros lobbi kísérteti terepe, azért szavaztak annak idején Tarlósra, mert kemény intézkedéseket vártak tőle, nem azt, hogy az autós forgalmat lassító, labirintusokba terelő változtatásokhoz adja a nevét.
„Mozgalmunk évek óta érvel a racionális forgalomszervezés mellett. Mikor a választásokon Önre voksoltunk, hasonlóan kemény lépéseket vártunk, mint most a BKK esetében, amelyek véget vethetnek a forgalmat feleslegesen lassító, labirintusokba terelő, és a környezetet is szennyező forgalomszervezési anomáliáknak. Az átgondolatlan, értelmetlenül autóellenes változtatások környezeti kihatásai Budapest polgárainak az egészségét veszélyeztetik. Városunk nem kísérleti terep, nem kiscsoportos lobby érdekek érvényesülésének a helyszíne, hanem mindannyiunk lakóhelye, és Magyarország fővárosa! A forgalomban elenyésző számban és idényjelleggel résztvevő hangos kerékpáros kisebbség irracionális követelései már eddig is kimutatható balesetbiztonsági és környezeti problémákat okoztak, és már nem csak a jelen, de a jövő tiszta járműveinek a közlekedési terét is veszélyeztetik. Egy jövőbe mutató közlekedési rendszerben, nem lehet csak a kerékpárra alapozni. A kierőltetett prioritásokat a saját helyükön kell kezelni, vagy olyan káosz lesz, ami ellen most Ön is felemelte a szavát. A budapestiek jogosan ítélik el azt a morális csődtömeget is, amit parkolási rendszernek neveznek. Ezért az önkormányzatok szövetségét is egy Budapest ellenes szervezetként értékeljük, amely anyagi megfontolásokból nehezíti meg városunk egységes fejlődését. Minden, a város és az itt élők érdekeit globálisan néző álláspontot maximálisan támogatunk a jövőben is!”
A szervezet már sokszor észrevétette magát radikális autóspárti nyilatkozataival és akcióival. Az Empamo 2009-ben lefasisztázta Critical Masst, majd pedig bringaút-foglalással kampányolt a karékpáros infrastruktúraépítések ellen. A nagy kerékpárellenes lendület néha annyira elragadta őket, hogy az autós közlekedést képesek voltak környezetkímélőbbnek és tisztábbnak is látni, mint a kerékpározást. 2010-ben egy autóreklámot félreértve adtak ki közleményt, azt állítva, hogy a ziháló biciklisek több széndioxidot bocsátanak ki, mint az új hibrid gépkocsik, ezért ideje átgondolkodni a fővárosi vezetőknek a környezetvédelemért tett eddigi lépéseiket.
A múlt héten a Kerékpárosklub is állást foglalt Tarlós BKK-t támadó fellépésével kapcsolatban.
Az utolsó 100 komment: