Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Told el a szekeret, mert megkergetlek

2013.03.14. 13:19 - kirk kapitány

Jelenet Budapesten, az ELTE lágymányosi kampuszán. Két autós parkolt rá a Magyar Tudósok körútján lévő kerékpárútra, ahol egy fiatal nő közeledik feléjük biciklin.

Kerékpáros: Bicikliút. Rajta állnak a bicikliúton.

Autós1: Hol? És? Eltolod?

Kerékpáros: Nem az én kötelességem, elnézést.

(az autós visszasüllyed a beszélgetésbe egy másik sofőrrel, a csengetésre fordulnak vissza a kerékpároshoz)

Autós1: Na, mi van?

Kerékpáros: A bicikliúton áll a kocsival, legyen szíves arrébbparkolni.

Autós2: De hol van? Nincs parkolóhely.

Autós1: Told el a szekeret, mert megkergetlek.

Kerékpáros: Remek, még fenyegessen.

Autós1: Még itt fogok állni tíz percet, s aztán elmegyek, jó?

(a két autós karba font kézzel elállja az autók közötti átjárót is, és tüntetőleg egymás között beszélgetnek)

Autós1: Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt. Bazdmeg.

244 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr295134518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rwindx 2013.03.14. 13:43:48

Szerintem kár kitakarni a rendszámokat.

opati666 2013.03.14. 13:45:40

Ilyen videók alapján nem kellene rendőrségi feljelentést tenni?

RS 2013.03.14. 13:46:14

A rendőrség szabálysértési osztályának kellene elküldeni a videót.

Pj0tr 2013.03.14. 13:47:37

A 4 kereket preferálom, de ezeket megtagadom :)
Ez nem is kerekes kérdés, bár ennek a kettőnek nincs ki a négy kereke az tuti.
Aki bunkó, az két lábon, 2 keréken, 4 keréken, sok keréken is az marad :S

lujo22 2013.03.14. 13:48:07

a rendőrség elkérhetné a videót, aztán jól meg büntethetné ezt a két parasztot

lobster thermidor 2013.03.14. 13:48:11

Ez a videó egy félreértés!
Csak zavarukat leplezték a fiúkák, mert ilyen az, amikor két igazi magyar faszagyerek egymásra licitálva próbálja megmutatni egymásnak, de különösen a kerékpárosnak, aki történetesen nő, hogy melyik közülük a segítőkészebb, és lovagiasabb úriember.

987 2013.03.14. 13:48:24

A kér császár.

lujo22 2013.03.14. 13:49:32

jut eszembe, a hatóságnak hivatalból kellene az eljárást megindítania, ha meglátja ezt a videót

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 13:49:40

Csatlakozom az előttem szólókhoz: nagyon sürgősen elküldeni, kitakarás nélkül a zsaruknak! Ilyenkor mindig megfordul a fejemben, hogy amikor nem a blog.hu-n trollkodok, tképp békés emberke vagyok. De ilyeneket látva valahogy kedvem támad egy méretes ácsszekercével nekimenni az ilyen pofátlan férgeknek.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 13:50:32

Apropo: a fenyegetőzése a faszinak, úgy tudom, Btk-ba ütköző dolog, ami miatt akár le is ültethetik, ha valami elvadult bíró elé kerül az ügy. :D

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2013.03.14. 13:51:07

Ez nem a kerékpárosok kontra autósok vita, csupán az emberség és a tahóság találkozása.

Martian (törölt) 2013.03.14. 13:51:29

Majd jön egy bunkó bringás is, aki féltéglával bebassza a szélvédőt... már láttam 1-2 bringaúton keresztbe parkoló autót törött üvegekkel.

skovalsky 2013.03.14. 13:52:05

Igazi tőröl metszett városi tajparasztok, és mennyi ilyen és hasonló balf*sz közlekedik még itt. :)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2013.03.14. 13:52:07

Kultúremberek...

Arrafelé szokott lenni parkolóhely. De ha nincs, akkor se az a megoldás, hogy ráparkol a bicikliútra. Helikopterek se az út közepén szoktak leszállni, ha nincs nekik leszállóhely a közelben.

doktor.dikhed 2013.03.14. 13:52:18

Nem meglepő. Bár jobbnak tartjuk magunkat mindenkinél, sajnos hazánkban nagyon sok a buta és lusta ember, jogosítványt meg könnyű szerezni, így sok buta és lusta ember vezet is.

-=[Henrik]=- 2013.03.14. 13:54:11

az laza.... ha én lettem volna simán hívtam volna a rendőröket. Vagy úgy mentem volna el a kocsik között, hogy a kormánnyal meghúzom jóóóóó hosszan mindkettőt. Kinyílik a bicska az ember zsebében az ilyenektől.

fehso2 2013.03.14. 13:54:22

Rendszámot miért nem rakjátok ki?
Feljelentés folt fenyegetés miatt, mert egyértelműen elhangzott?

Nem legyetek nyulak, különben csak sírás van itt egymás között.
Egyébként én az ilyen geciken átgyalogolok, azaz a kocsijukon. Kár még nem volt belőle, de idegesek lettek. Egyes kocsiknak nagyon hajlik a teteje. Ja, és Trabira még nem mertem felállni.

itchap 2013.03.14. 13:54:31

Ezeknek a ganéknak pontosan ezt kellett volna kapniuk. Nem a parkolásért, hanem az alja viselkedésért. A féltéglát bele a szélvédőbe aztán tolja el a szekeret a nagyfejű bunkója! Én odahívtam volna azonnal a rendőrt, aki ugye értünk van, kíváncsi lettem volna, hogy akkor is 10 percezett volna-e a szarházi.

tmolni 2013.03.14. 13:56:05

@lujo22: a hatóság az ilyen videókat valahogy sosem látja meg..
még a végén dolgozniuk kellene a két 4 órás kávészünet között

thetriggerhappy 2013.03.14. 13:56:08

@skovalsky:

a "told el a szekeret mert megkergetlek" kiejtése alapján kétlem, hogy ezek pestiek lennének, de ez kurvára részletkérdés.

átlátó 2013.03.14. 13:57:15

A tajtfülzsírprosztók rendszámát akarom látni.

Gazdagréti Jack Bauer 2013.03.14. 13:58:55

Tessék a rendőrsgének eljuttatni a kitakarás nélküli felvételt, ne csak elbújva, traffipax mögül óvják a közlekedők biztonságát...

OkoskaTo:rp 2013.03.14. 13:59:02

Tényleg irány a rendőrség, aztán a csekken kívül megnyerték az 5 büntetőpontot is.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 13:59:38

@orcface: azért azt te sem várhatod el tőlük, hogy az indavideot nézegessék! Ha valaki beküldi nekik, az más téma. De ahhoz meg az kellene, hogy az eredeti, kitakarás nélküli videó kerüljön hozzájuk, mert anélkül nem sokat ér. Ellenkező esetben már küldeném is nekik a linket.

Labasmaz 2013.03.14. 14:00:27

Szedjétek le a takarást a rendszámokról. A többit megoldja a világháló. :-)))

Henrik: Egy csaj egyedül két ilyen istenbarma ellen? Ha csak közelebb mer menni, már azért vérét vették volna, hát még ha kárt tesz az autóikban...

pitju 2013.03.14. 14:00:27

Nem nagyon bringázom, sokat vezetek, ritkán nem éppen szabályosan. Ezt a két minősíthetetlen tuskót csúnyán szájon vágtam volna. Sajnálom, hogy nem lehettem ott.

klorofil 2013.03.14. 14:00:27

Biciklisek, Hagyjátok nyugodtan beszélgetni a CÖF aktivistákat!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.14. 14:01:16

Miért nem hívta ki a rendőröket?

joszip 2013.03.14. 14:04:11

Nem tudol kormányozni? Meg ne lássalak a úton akkór! Mer akkór akkór döntsük el hogy ki hol.

tmolni 2013.03.14. 14:06:43

@proxy user: mert szerinted a magyar rendőrség állományából egyetlen egy ember sem olvas/néz/lát egy index címlapos cikket/postot/videót.. persze, hogyne. én kérek elnézést!!
amúgy sok van még a szolgálatból? :D

Démonmac1 2013.03.14. 14:06:45

Szép történet.
Mehet a feljelentés.

-putyin- 2013.03.14. 14:09:06

@joszip: Melyik vagy te a felvételen?

Goddamit 2013.03.14. 14:10:23

Csak épülne már meg a Q2, végre eltakarodnának a tetves szakmunkások és a szaros spanjaik a francot keresnek ezek ilyen környéken ahol az átlag IQ-nak a tizedével se rendelkeznek.

joszip 2013.03.14. 14:10:30

@-putyin-: Az csak mondom ha kíadod az internetes személyess adatokat az bűntethető!!!!

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 14:11:52

@orcface: nem tudom, hogy direkt kötekszel vagy ennyire értetlen vagy. Mint magánember, biztosan sokan nézik. Hivatalból, hogy eljárást indítson egy-egy ilyen hír miatt, szerintem senki.
Hogy sok van-e a szolgálatból? Majd megpucollak, ahogy a rendőrcsizmákat szokás, utána megtudod. :)

OftF 2013.03.14. 14:21:40

Kitakarás nélküli verziót ide. A rendőrség pedig kötelességük teljesítése következményeképp majd megelőzi a nép önbíráskodását.
Ugye.

sge · http://monstercrash.blog.hu/ 2013.03.14. 14:22:54

A testbeszédükből kijön, hogy tisztában vannak azzal, hogy rohadtul nincs igazuk, csak a "neveltetésük" nem engedi, hogy ezt beismerjék (főleg egy asszonyállatnak), és esetleg elálljanak az autóval.
Szánalmas emberek, sekélyes és szar élettel. Csak sajnálni lehet őket.

Dr. Kovács Géza 2013.03.14. 14:23:44

Tényleg nagy parasztok voltak, de ha elfogy a bicikli út, akkor mit csinálsz, felveszed a válladra a biciklit, vagy ott állsz még meg nem építik?

Bret 2013.03.14. 14:24:14

Ilyenért szoktam tükröt törni, kasztnit rúgni, mondjuk csajként ez nem opció elismerem.

Nem, valóban nem arányos, viszont élvezetes és egyéb eszköz nincs a tahók ellen.

Azért majd azt is írjátok meg a rendőrség mit reagált...

WhiteFalcon 2013.03.14. 14:24:35

Bár túlnyomó részt autóval közlekedek, de ez és az ehhez hasonló paraszt viselkedés felháborít.
Nem értem, miért kellett kitakarni a rendszámokat? (személyiségi jog, ezeknek? Muhaha!)

lobster thermidor 2013.03.14. 14:25:48

@proxy user:

Csak ha a fidesz székház kerítésén másznak be, akkor büntetendő

mert egyébként a sósavval fenyegetés sem számít másnak, csak baráti alapú, a pattanások elleni kozmetikummal való kezelés felajánlásának.

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 14:29:06

Bájos. Azon ritka tízévente egyszer előforduló alkalmak egyike, mikor a bringásnak van igaza.

Remélem, mikor a bringás teker át a zebrán, megy bele a pirosba, a csont üres, tükörsima bringaút mellett az autók között eszetlenkedik, stb... valamilyen szabálytalansága miatt rádudálok, nem beintegetni, és kurvaanyázni fog, hanem gondolkodni.

Mert ugyi ha elvárjuk a szabályok betartását a másiktól, akkor ugye magunk is betartjuk...
Álom, álom, édes álom. Szabálykövető magatartást várni bringástól.

makifej (törölt) 2013.03.14. 14:29:51

én miért nem szaladok bele ilyen faszagyerekekbe? megkufircolnám a kis seggüket az octavia motorháztetején.

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 14:31:32

@Bret:

Azt azért megnézném, amint előttük lerúgod a tükröt.

clt 2013.03.14. 14:31:35

Brilliáns elmék a Magyar Tudósok körútján...

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 14:36:37

@lobster thermidor: ezt nem kellene idekeverni. Ott egyébként jelen voltak a rendőrök is. A sósavval fenyegetőző vén hülye ellen biztosan nem indult eljárás?

Acsabi44 2013.03.14. 14:36:39

Mér nem ment be a Kockába?
Történetesen jól ismerem a kocka büfét is (ott jobbra, az a sárga-kék), meg a közönségét is, ott bármely napszakban lehet találni pár (értsd 20) tettrekész ELTEst, BME-st, csak szól nekik és azok két perc alatt arrébbteszik a kocsikat, vezetőstül. Ha közben véletlenül baja lesz a kocsik fényezésének, arról természetesen senki se tehet, megesik...

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 14:38:31

@cenzuratroll bosszanto: eszerint amikor két éve, a Duna Plaza mélygarázsából lassítás nélkül kihajtó idióta kb. másfél centire kerülte el a biciklimet, akkor neki volt igaza? :)
Annak ellenére, hogy ott volt az orra előtt egy macisajt?

Szittyakürt 2013.03.14. 14:41:02

A Happy End-hez hiányzik néhány biciklisfutár és a kocsik tetején gondos sorokba odaállított 4-4db szelep a kerekeikből. (Na jó, két vérző orr is jöhetett volna még).

l_andras 2013.03.14. 14:41:07

@cenzuratroll bosszanto: A Pistikének meg koszos a körme tanárnéni!

longlong 2013.03.14. 14:42:12

kirk kapitany!

Hol az eredeti video? Mar elottem is jeleztek, hogy ha van, akkor ide vele, mert megteszik a feljelentest.
Ha hagyjuk akkor ketfele okbol is bosszanto marad az ugy:
1. itt egy tenyleges eset, amikor szabalyt szegett valaki es meg fenyegetett is
2. ha nem tesszuk meg, akkor minek ez a blog? rinyalni mint az autozz blog?
3. ha nem tesszuk meg a rendorok tovabbra is a becsuletes allapolgarok ellen lesz (traffipaxolni stb) es ertunk soha semmit sem fognak tenni. Legalabb ez a kicsi boldogsag legyen meg a blogot olvasoknak...

Szoval?

CyberPunK 2013.03.14. 14:43:19

Féltéglával bebaszni mindkét szélvédőt és joccakát. Ne csak félerővel játszunk balkánt, megy az rendesen is. :)

eff 2013.03.14. 14:45:35

nem olvasok kerékagyat, meg nem is vagyok kerékpáros élharcos, de ezt a videót megnézve –többször – arra kerestem a választ, hogy a kisasszony miért nem kerüli ki az autósokat, miért áll le vitatkozni (mondhatni házhoz megy a lóf@szért), majd egy idő után felszáll a kerékpárjára és elteker. A kommentekben (ál)jogi szakértők, illetve (száj)hős kerékpárosok macsók osztják az észt, akik ~95%-a a kisasszonyhoz hasonlóan kikerülik az „akadályt”…:)

Jaffar 2013.03.14. 14:47:02

@lujo22:
Álomvilágban élsz? A rendöröket nem érdeklik az ilyen dolgok...

CorollaVVTI 2013.03.14. 14:47:21

@Goddamit: Atlag IQ emltiese eseten legalabb hasznalnal vesszot a mondatodban. Sokat segitene. :)

Egyebkent a video tenyleg megerne egy feljelentest, en nem szaroztam volna rajta. 30 ropival szegenyebben majd meggondoljak.

VikiVikiViktor 2013.03.14. 14:48:23

@eff: Nem is tudom, talán mert akkor az összes ilyen türhő gyökér ilyen barom marad?
Ha meg néha bebasszák a szélvédőt, akkor átgondolják.

M3thos 2013.03.14. 14:49:18

Tetü zsírdisznó, meg vén ökör....a temető meg üres....megmutatták mennyit érnek.... A rendőrség meg nagy ívben leszarja, csak az olyanokat büntetik akik előttük állnak..

Netuddki. 2013.03.14. 14:49:52

@Martian: Nem rossz.
- Biztos úr feljelentést szeretnék tenni ismeretlen tettes ellen. Itt parkoltam keresztben egy bicikliúton, mire visszajöttem be volt törve a szélvédő...

Netuddki. 2013.03.14. 14:50:33

@Dövan: Nem kell nekik ahhoz informatikus, hogy a számlámon tartott kis pénzemet odadják valakinek hitelbe miután kötöttek vele egy szerződést, miszerint a svejci frank árfolyama szerint fog változni a kölcsön összege.
Miközben a kis pízem után nevetséges kamatot fizet a bank, még a számlavezetési díj 1%-át se fedezi. Igen, odaadják, 2-3%-os beetető kamatra, amit szépen 5% fölé emeltek, miközben nagyon jól tudták, hogy a frank a forinthoz képest jelentősen fog drágulni. Persze azzal senki nem kalkulált, hogy a köcsög fidesz ekkora rombolást fog okozni a gazdaságban és egy kis mellékest akar keresni a forint árfolyam döntögetésével...

Netuddki. 2013.03.14. 14:51:09

@kovi1970: Ezmiez? Mellément. Bocs...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 14:53:52

Tavaly nyáron láttam egy kerékpárost, aki hasonló esetnél - csak nem volt ott a tulaj -, békésen elővett egy bicskát és kiszúrta a kerekét az autónak.

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 14:55:04

@proxy user:

Mint írtam, a ritka alkalmak egyike. Rúgd le a tükrét. Ha jogos, ne félj, én sem pampogok érte.

Jön a jó idő. Mered vállalni, hogy leszámoljuk, a budai rakpart felső végén, ahol felkanyarodik az út a part mellől, hány bringás veszi észre, hogy neki STOP táblája van, áll meg szabályosan, leszáll, és áttolja a bringát?
Hat év alatt pontosan háromra emlékszem a több ezerből, a többi ész nélkül teker át, mintha nem lenne ott egy főútvonal, amit keresztez.

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 14:58:04

@longlong:

Jogos. Vasaljátok be rajta, és irány a rendőrség.
Ha ez kell egymás tiszteletben tartásához, és a szabálykövetéshez...

Ja, csak szólok. Repül a kamera az autóba, oszt indul az ellenposzt, ahová a bringások szabálytalankodásait lehet beküldeni.
Talán elég lesz az internet tároló kapacitása...
Orosozknál is minden gyökér kamerával jár, én miért maradnék ki...

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 14:59:06

@eff:

Neked is jár egy pont. Ez bennem is felmerült, csak ismerve a nagyérdeműt, nem akartam ezzel felbosszantani őket.

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 15:02:36

@espadazo - Játékbolt::

Feljelentetted rongálásért, és önbíráskodásért? Bűnpártoló vagy.

Azt azért tisztánlátás kedvéért illik megjegyezni, a bringások nagy része csak a védekezésre képtelen tárgyakkal nagy legény, ha sofőr is van a járgányban, akkor kínosan ügyelnek arra, hogy csak olyankor pattogjanak, amikor el tudnak tekerni úgy, hogy ne lehessen utolérni őket.

gusson 2013.03.14. 15:02:49

"Autós1: Told el a szekeret, mert megkergetlek."

E mondat elhangzása előtt sem könyörögtem volna a gyökereknek (könnyű nekem, mázsás kopasz mamlasz vagyok :) ), de ezután könnyed mozdulattal tárcsáztam volna a sündőrséget, és feljelentettem volna a vitézeket. Mivel rögzített vonalon történik az ügymenet, vélhetőleg kisebbé vált volna az orcájuk derék legényeinknek, hiszen mondataik is szalagra kerültek volna.

Persze ezt fel sem fogták volna a borsónyi agykezdeményükkel.
A lyánykához való viszonyuk meg igen erős, mélyen gyökerező szexuális frusztrációt is valószínűsít, ami pl. vizelésre is majdnem alkalmatlan kis pöcsből is eredhet. :)

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 15:02:54

@eff: talán azért, amiért én is meg szoktam beszélni a kerékpárútra parkoló tahókkal, a kerékpárúton sétáló, futó tudatlanokkal, meg a járdán bicikliző bunkókkal, hogy nem ott van a helyük. Ha szó nélkül hagyja mindenki, akkor sohasem fognak észhez térni. Így se sűrűn, de százból egyszer előfordul.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 15:05:29

@VikiVikiViktor: ha "bebasszák a szélvédőt", az minimum garázdaság, önbíráskodás, amiért több baja lesz az elkövetőnek, ha elkapják, mint ennek a két tajtparasztnak.

id.StewieGriffin 2013.03.14. 15:07:53

A rendőrségnek, vagy közterület felügyeletnek, szerintem, a videó megjelenése után kötelező lenne eljárni, ha itt jogállam lenne!! Nem értem a vitát, miért írnak egyesek olyanokat, hogy a biciklisek is szabálytalankodnak sok esetben! Hogy jön ez ide? Konkrét esetről beszélünk, amiről bizonyíték is van!! Nincsenek előítéleteim (és mégis), de biztos vagyok benne, hogy a két úriember "nemzeti" érzelmű, a kerékpáros pedig tuti libsi, vagy zsidó volt (ez nem komoly)!! Ráadásul az egyik autó szerintem "szolgálaton kívüli" taxi (ez viszont komoly)!!

a nagy levin 2013.03.14. 15:08:33

Kevesen javasoltak civilizált megoldást a kommentelők közül.
Miért is megoldás az erőszak, a fenyegetőzés vagy a szándékos károkozás? A tahó úriember biztosan jobban fogja szeretni a kerékpárosokat, ha bedobják e szélvédőját vagy letörik a tükrét?
Szerintem sokkal jobban meglepődött volna és hatásosabb lett volna, ha a leány elmagyarázza neki a szabályokat és határozottan és udvariasan megkéri, hogy álljon el az autóval és legközelebb ne tegyen ilyet.

Jokerpofa 2013.03.14. 15:08:52

@cenzuratroll bosszanto: és az felmenti a két gyökeret, ha más bringás szabálytalankodik? mint az oviban bazmeg

cenzuratroll bosszanto 2013.03.14. 15:11:28

@Jokerpofa:

Ja. Ha befejezed az ovit, szólj. Nagycsoportos vagy már?

Gondolom megzavart a sok hozzászólás, így nem jutott értelmed arra, amivel kezdtem:

"mikor a bringásnak van igaza."

Ne zavarjon, kötözködj nyugodtan, ha az megnyugtat.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 15:13:56

@cenzuratroll bosszanto: Nagyon gondolkodtam rajta, de az autóból lefotózni nem tudtam, verekedni nem volt alkalmam gyerekkel a hátsó ülésen, rendszám nem volt a kerékpároson, a névjegyeit meg szórta szét. Mindazonáltal az ilyen kerékpárosok miatt lesz majd hamarosan nekik is rendszámuk.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 15:17:52

@a nagy levin: Oda is láncolhatta volna magát az egyik autóshoz!
Egyébként gyarló módon járok kerékpárral, az ilyen helyzetnél bravúrosan kikerülöm az akadályt, hiszen azért járok mozgékony eszközzel, hogy ne legyek "sínhez" kötve. Persze ha sok időm lenne, meg keresném kamerával az ilyen helyzeteket, az megint más...

tilcsakbea 2013.03.14. 15:19:03

@a nagy levin: lol, már elnézést, de egy szatyorban élsz? pontosan tudják, hogy mit csináltak, de telibeszarják, mert megtehetik.

DestinyClassSpaceShip 2013.03.14. 15:21:42

A videót kiteszed, de a rendszámokat kitakarod? Mitől féltek?

Gknight_007 2013.03.14. 15:22:40

Érdekes a helyzet ezen a környéken. Én itt járok minden nap munkába kerékpárral, általános hogy autók állnak a kerékpárúton, a kerékpárút és a járda közötti zöld sávon, aminek köszönhetően persze jó sokat elfoglalnak a járdából is, meg a bringaútból is. A gyalogos forgalom is használja bőven mindkét aszfaltcsíkot, azokban az időszakokban amikor sok diák közlekedik, egyszerűbb az úttesten menni. Az egyik hiba, hogy nincs igazán sehol sem jelezve, hogy ez bringaút. A régi jelek lekoptak, a táblákat rég kidöntötték/elvitték. Néhány parkoló kihajtónál van még elsőbbségadás tábla, és kerékpárút jelzés, de kb. ennyi. Amúgy azokat sem veszik figyelembe, ott tutira elütnének hetente legalább egyszer, ha én komolyan hinnék benne, hogy megkapom az elsőbbséget. Van néha olyan érzésem hogy reggel a munkába igyekvő irodisták tényleg semmit sem látnak ami nem akkora mint egy busz...
A legviccesebbet hagytam a végére. Ezen a környéken tényleg nem lehet parkolni fél nyolc után, miközben az ELTE hatalmas parkolóját lezárták sorompókkal és harmadáig/negyedéig sincs feltöltve egész nap...

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:22:47

@cenzuratroll bosszanto:
Szerintem meg mindig annak van igaza, akinek igaza van. Nincsenek bringások és autósok meg gyalogosok, mindenki épp amivel közlekedik. Bunkók vannak meg normális emberek, meg a kettő között fokozatok. Mindegy mivel közlekedik.

tataugebu 2013.03.14. 15:23:33

Miért nem látszik a rendszám?

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:25:18

@eff:
Alig vártam, hogy mikor jelenik meg az első kommentelő, aki azt kritizálja, hogy miért merte szóba hozni a hölgy. Teljesen igazad van, nem az a baj, ha valaki kőbunkó, hanem ha valaki szóvá meri tenni...

Jó Estét 2013.03.14. 15:25:29

@Gknight_007: Énis itt melozok, ma remelom volt helyet talalni sajna, az eso miatt, de mondjuk en inkabb koroztem, minthogy paraszt legyek. Amugy halistennek szoktak is buntetgetni az autosokat akik a bringauton vagy hasonlo helyen allnak, kollegaim is kaptak mar cetlit, meg szoktam latni kocsikon is, remeljuk ezek is megkapjak majd a melto jutalmukat!

Jó Estét 2013.03.14. 15:26:32

ja amugy jutub link van a videohoz? indexvideo nem megy nalam sajna :(

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:26:41

@VikiVikiViktor:
Mondjuk szerintem nem gondolják át, ha leereszkedsz a stílusukra, akkor azt csak simán támadásnak veszik, amit minimum egy kurvaanyázással díjaznak.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.03.14. 15:28:06

Miért takarták ki a rendszámokat? Már egy autónak is személyiségi jogai vannak, vagy mi?

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:29:59

@cenzuratroll bosszanto:
Nézem a kommentjeidet, látom neked nem volt értelme írnom, mert egybites vagy, nálad tényleg autósok meg bringások, mint ősellenségek vannak és nem emberek.

Trackback 2013.03.14. 15:30:47

Ezeknél a kretén, antiszociális, egresszív tahó sofőröknél, akik azt hiszik, övék a világ, már csak a kretén, antiszociális, agresszív tahó biciklistákat rühellem, akik azt hiszik, övék a világ, és ha véletlenül szabályosan tekernek, és ilyen helyzetbe kerülnek, máris megy a hiszti.

Rendőrt hívni? Havi ezer videót tudnék készíteni a zebrával merőlegesen, a piroson áthajtó, a forgalommal szemben, az autópályán, behajtani tilos táblát figyelmen kívül hagyó, a gyalogosok közt átszlalomozó vagy a járda közepén 25 km/h-val tekerő IQ-bajnok bringásokról is.

A lakosság 80%-a alkalmatlan a városi közlekedésre, tegye azt autóval, BKV-val, vagy bringán ülve, kár itt közlekedési eszköz szerinti halmazokba gyűjteni ezeket a kreténeket: nagyon is egy halmazt alkotnak: pusztán az eszközök mások.

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:32:47

@a nagy levin:
Szerintem meg mindenképpen bukó, a szép szót nem értené, az agresszióra meg agresszióval válaszol, asszertív megoldás ilyen taplókkal szemben nincsen.

Zabaalint (törölt) 2013.03.14. 15:35:14

@Trackback:
Attól még, hogy mások is taplók, lehetett volna akár rendőrt is hívni.

lobster thermidor 2013.03.14. 15:37:09

@proxy user:

Nem te mondtad, hogy a fenyegetőzés büntetendő cselekmény?
Egyébként pont ide tartozik, mert mindkét eset az ország, és a benne élő emberek síri kulturálatlanságáról tanúskodik. Beleértve néhány itt hozzászóló véleményét is.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2013.03.14. 15:41:15

@paszma: A helikopter vagy elmegy a legközelebbi leszállópályáig (160-as tempóval pár perc), vagy leszáll egy közeli mezőn. Ahol nincs a közelben legalább egy helikopter-leszállópálya, ott van legalább egy szántóföld.

(A mentőhelikopter persze más tészta, de nem hiszem, hogy bárki reklamálna, ha egy szirénázó mentő parkolt volna oda, hogy elvigyen valakit a Kockából...)

Joee44 2013.03.14. 15:41:30

Szerintem, amíg olyan országban élünk, hogy aki nem tartja be a törvényeket, szabályokat esetleg bűnöző is, és úgy védjük őket, hogy kitakarjuk a rendszámot (mint most), kitakarjuk az ábrázatát (l.d. napi Tv híradók) nem fog változni semmi. Rosszul értelmezzük a személyiségi jogokat.
Pl. nem régen, amikor az USA-ban magyar drogdilert fogtak a hazai sajtó monogramot írt, az Amerikai Népszava nevén nevezte a tettest.

2013.03.14. 15:42:53

@proxy user: ki is végezhetik akár. istenem ! az autós is gyökér, de a bicikliseknél egó harcosabb és agresszívebb fajtát nem találni a világon.
az autós szabálytalan, a biciklis intoleráns, szép pár.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 15:43:23

@lobster thermidor: pontosítsunk! Én úgy tudom, hogy az. Hogy valóban az-e, azt majd valami erre járó jogászpalánta megmondja.
És nem tartozik ide, mert az politika, plusz egy elmebeteg vénember. Ez meg közlekedési morál és egy állítólag egy kerékpáros blog.

Juliusxtreme 2013.03.14. 15:44:59

www.youtube.com/watch?v=-_tieB1Zc-A

Majd ha ezalatt a videó alatt látok olyan hozzászólásokat, hogy büdös gyökér szabálytalankodó bringásfutár, akkor elhiszem nektek, hogy az autósok a parasztok.

R_Gábor 2013.03.14. 15:45:21

@cenzuratroll bosszanto: "neki STOP táblája van, áll meg szabályosan, leszáll, és áttolja a bringát?"
És az ugyan miért nem elég, ha egyszerűen csak körülnéz és megadja az elsőbbséget? Miért ragaszkodsz hozzá, hogy le is szálljon?
Miért nem elég, ha egyszerűen csak elengedem a gyalogost, és nemcsak kikerülöm, de messziről és lassan kerülöm ki? Miért akkora katasztrófa, ha ilyen módon áttekerek a zebrán? Azon kívül, hogy papíron tényleg szabálytalan. Tudok róla, hogy gyalog van csak elsőbbségem, tehát ahol a zebrán gyalog lelépek, ott biciklivel megállok.
Ha nincs ott senki, sem én sem más, csak te meg az autód, engem sem érdekel, mit csinálsz. Ha megadod az elsőbbségemet, már ha van, akkor nem érdekel, ha a stopnál csak lassítasz, de meg nem állsz. Szerintem fölösleges kicsinyeskedni.

paszma 2013.03.14. 15:45:40

@CyberPunK: Hangember vagy! Neked lenne "Jó éjszakát". Szerinted a két ember mit csinálna míg kikeresed a retikülödből a két féltéglát?

egyhatosmotor 2013.03.14. 15:46:36

A tízmillió paraszt országa a tiétek...

Tímár Mihály 2013.03.14. 15:47:41

Teljesen felesleges a bicikliúton parkoláson pattogni. Ki kell kerülni és kész, mindenkinek jobb. Ha figyelmeztetni akarunk, arra legjobb a zsírkréta: lehet vele üzenetet hagyni a szélvédőn. Kárt nem okoz, csak egy ablakmosás, de addig van ideje elgondolkodni a sofőrnek.

Egyébként meg nem kell bicikliúton közlekedni. A Váci úton nem szoktak így parkolni. :-)

Szabványok 2013.03.14. 15:50:38

Nem értem miért kell kitakarni az autók rendszámát.
Ha jönne hozzám egy rabló, a rablás után lefotóznám, akkor nem tehetném fel a netre, hogy ez az ember rabolt ki?

egyhatosmotor 2013.03.14. 15:51:58

És mihez kezdtek a rendszámmal? Minden útbabeső autó rendszámával összehasonlítjátok, hátha pont megvan a paraszt? LOL

kerekkoto 2013.03.14. 15:53:01

Én egyszer egy kerékpárúton parkoló autót fényképeztem le. Nagy volt a fenyegetőzés miközben komponáltam a képet. Egy idősebb ottlakó hölgy is beszállt, és ő is erősen kritizálta a tevékenységemet... Amikor azt mondtam, hogy nem a kocsit, hanem a kerékpárutat fényképezem, akkor azt mondta, hogy akkor minden rendben:-)

2013.03.14. 15:53:06

@proxy user: jaja tipikus trollmágnes ez a poszt, lehet megosztani a népet, lehet vicsorogni egymással, levezetni a feszültséget.

primitív működésmód az egész.

Tímár Mihály 2013.03.14. 15:53:29

@R_Gábor: Nem szabálytalan a zebrán áttekreni, csak nincs elsőbbsége a biciklisnek, mivel nem gyalogos. Semmiféle olyan szabály nincs, hogy tolni kellene a biciklit. Mint ahogyan az autót sem kell áttolni a zebrán.

Ezzel szemben viszont a zebra általában két járdát köt össze, na azon viszont tényleg tilos biciklizni (12 év fölött).

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 15:54:10

@Kulics: és hívásra jöttél. Megnéztem a korábbi hozzászólásaidat, egy olyat nem találtam, ami ne trollkodás lett volna.

2013.03.14. 15:54:52

@R_Gábor: valóban felesleges kicsinyeskedni.
a posztbeli csaj is simán elmehetett volna az autók mellett. de inkább egóharcoskodik.
kettősmérce - megvan ?

Juliusxtreme 2013.03.14. 15:55:21

@Szabványok: remélem téged sűrűn kirabolnak, ha így egy kalap alá veszed a rablást a szabálytalan parkolással. idióta....

zsg? 2013.03.14. 15:56:07

A sötét tahó a járműve típusától függetlenül csak egy sötét tahó marad. Ezek amúgy biztos a békemenet aktivistái lehettek....

2013.03.14. 15:56:40

@proxy user: ettől te még nem leszel érettebb okosabb ember hogy én milyen vagyok.
nincs összefüggés köztünk, érted ?

a te nézeted és agresszivitásod attól még szar, hogy én troll vagyok vagy sem.

Martian (törölt) 2013.03.14. 15:57:07

@Juliusxtreme: és ahhoz képest még mindig kisnyulak, ahogy ezt "tőlünk nyugatabbra" művelik:

www.youtube.com/watch?v=0npCFw9TEnA

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.14. 15:58:50

El kell menni a videóval a rendőrségre és szépen feljelenteni a két gyökeret amiért ott parkoltak. Aztán magánvádas eljárást kezdeményezni ellenük mert megfenyegettek.

Miért nem én tekertem arra? Jó kis edzés lett volna a két zsíros paraszt egyszerre :))))

Szabványok 2013.03.14. 15:59:03

@Gazdagréti Jack Bauer: Igazad van!
A rendőr miért lesből trafizik azokra, akik a kihalt 2*3 sávos Szentendrei úton 50 helyett 70-nel mennek, miért nem az ilyeneket bünteti szénné?
A rendőröknek jól bevált trafizó helyeik vannak.
Keressenek jól bevált rossz helyen parkoló helyeket is!
Én is tudnék nekik mondani egy tucat helyet, ahol egy óra alatt minimum 20 autóst el lehetne kapni tilosban (bicikliúton, járdán, kereszteződésben) parkolásért.
(És még ezer dologért, pl. buszsávban autózásért, a körforgalomból kijövet 10 autóból 5 indexel, a többiben kézből telefonál a parasztja, stb.)

Szabványok 2013.03.14. 16:01:58

@Juliusxtreme:
Minősítéseddel nem értek egyet.
Talán ha utalnál valamilyen jogszabályi helyre, ahol jobban védik a tilosban parkoló autók személyiségi jogait, mint a rablókét.

Hejhoo 2013.03.14. 16:03:01

Hát nem tudom, szerintem itt mindkét fél tök kretén. Elsősorban persze az autósok, de a biciklis se tudom minek fesztiválozik, egyikben sincs annyi rugalmasság, hogy megoldják a problémát értelmes emberek módjára... Én biciklis vagyok ha ilyen van szépen kikerülöm eltolom mellette vagy elmegyek a füvön nem pedig parádézok rajta... Ha meghúzod a kocsiját miközben elmész mellette vagy bebaszod az ablakát téglával annyit jelent, hogy egy szinten vagy az olyan emberekkel mint ez a két maki a kocsi mellett...

elevenstar 2013.03.14. 16:08:23

Ilyenkor milyen fontos lesz hirtelen a szabályok betartása, de mikor az elmúlt 2 napban 3x történt meg, hogy a zebrán a gyalogosoknak zöldre vált a lámpa, de a kocsik közti kerékpárosnak ez mit sem számít, neki a piros is zöld, és áthajt 10 cm-re a már megindult gyalogosok előtt, akkor... na akkor aztán rohadtul nem tud érdekelni az ilyesmi.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 16:10:21

@Szabványok: Mert az egyik évben 55 millió folyt be nekik csak a Szentendrei útból. És ezért a pénzért csak néha ki kell parkolni az út szélére.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 16:10:24

@Hejhoo: miután tudatos szabálysértésről van szó, nem tudom, milyen alapon nevezed kreténnek a lányt, aki felhívja a két gyökér figyelmét, hogy szabálytalankodnak.

Peetee 2013.03.14. 16:10:37

Magam is bringázom és autót is vezetek.
Ezek a szükségtelen jelenetek pont nem a megoldás felé vezetnek. Szerintem.

Ugyanez a bringás mit szólna, ha egy autós őt utasítaná rendre, amikor a pirosnál lazán felkerekezik a járdára, vagy a főúton balra kanyarodik, nem hord láthatósági mellényt...stb.
Vélhetően ugyanúgy pampogna ő, mint itt az autósok.

Nem kell millió komment, hogy én is büdösköcsögparaszt autósbuzifasz vagyok, mert nem! Csupán azt észrevételezem, hogy ez a viselkedés nem a megoldás felé vezet, hanem csak gerjeszti a feszültséget.
Nemtudom mi lehet a siker kulcsa, de véleményem szerint nem ez az.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:10:58

@id.StewieGriffin: Szerintem meg inkább két liberálbosevik nemzetidegen máskéntvállalalkozó vegzált egy kemény, konzervatív, jogszabálykövető és erkölcsös (egy virtigli liberós luvnya kurvaanyázva kezdte volna a diskurzust) szittya hölgyet.
Na ugye?

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 16:11:54

@elevenstar: szerintem akinek ilyenkor fontos a szabályok betartása, azok többnyire be is tartják közlekedés közben.

Juliusxtreme 2013.03.14. 16:12:53

@Szabványok: Te mennyire örülnél neki, ha önjelölt igazságosztók a képedet feltöltetnék a netre bármiféle vélt vagy valós sérelem okán? Bár gondolom te sosem követtél el életedben semmiféle szabálytalanságot. Autózom is meg bringázom is elég sokat és lényegesen több szabálytalan bringással találkozom mint autóssal.

Szabványok 2013.03.14. 16:13:26

@Juliusxtreme:
Az emberek bunkósága nem attól függ, hogy hány kerék van alattuk.
Aki bunkó, az bunkó hatkerekű terepjáróban, négykerekű BMW-ben és kétkerekű biciklin is. Sőt. Gyalog is.

Jelen posztban két bunkó férfiról van szó, akik épp nyolc keréken közlekednek és épp kétkerekű nővel arcátlankodtak.

De ez esetleges, mert Rezesová épp nő volt és BMW-jével négykerekű Fiatban ülőket ölt meg.
Szóval nem az számít, hány kereked van, nem az számít, hogy csövecskéből vagy lukacskából pisilsz, hanem az, hogy a szabályoknak megfelelően, sőt udvariasan viselkedj embertársaiddal szemben.

Persze, vannak posztok, ahol kétkerekű bunkókról van szó.
(Bár saját tapasztalat alapján a kétkerekűek nem annyira a bunkóságukkal zavarnak, hanem az életuntságukkal. Nem akarok én lenni az, aki elgyúrja őket, amikor este, esőben, fekete ruhában, világítás nélkül kolbászolnak a gyorsforgalmi úton.
Szóval a bringások inkább nem köz-, hanem önveszélyesek.)

A.S.gibson 2013.03.14. 16:16:01

Azért az sem életszerű ,hogy a sportleány kamerával a fején kerekezik.Nem beszélve arról , hogy arra is van elég sok példa amikor szegény biciklisek járdán ,zebrán keresztül kasul flangálnak.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.03.14. 16:16:26

@espadazo - Játékbolt:: a pénz úgy tudom még mindig az önkormányzatokhoz folyik be. a rendőrség a büntetésekből egy fillért nem lát, de ha tévedek, valaki javítson ki

@Peetee: a siker kulcsa az, hogy mindenki betartja a rá vonatkozó szabályokat, vagy ha nem, akkor nem úgy szegi meg, hogy másokat ezzel akadályozzon.

@Hejhoo: a lány udvarias volt és megoldási javaslatot tett. valaki írta itt, hogy nem lehet ilyenekkel asszertíven viselkedni és igaza volt. egyszerűen képtelenség közös társadalmi viselkedési normákat meghatározni olyanokkal szemben, akik magukra vonatkozóan semmit nem tekintenek kötelezőnek. nyugaton ilyenkor jön a több száz, esetenként több ezer eurós büntetés. nem véletlenül nincsenek ott kopasz terepjárósok

min 2013.03.14. 16:17:31

Szarháziak...kár kitakarni a rendszámot. Az alapján fel kell jelentetni a két tahót.

2013.03.14. 16:19:28

Egyrészt igaza van a kisasszonynak, másrészt felesleges az embernek ilyennel stresszelni magát, én hasonló helyzetben elmormolok egy anyádpicsáját, és kikerülöm. Az meg nagy igazság, hogy a jármű mellékes, itt paraszt és nem paraszt emberek szembenállásáról van szó.

Szabványok 2013.03.14. 16:21:34

@Juliusxtreme:
Majd megkérdezem az autómtól, mennyire örülne neki, ha feltennék a netre a rendszámát. :-)

Amúgy, aki valamilyen nyilvános eseményen részt vesz, az számoljon azzal, hogy kikerül a képe a netre. Aki nem akarja, hogy kikerüljön a netre a képe, mint Kossuth téri tüntető, vagy lágymányosi bunkó, az ne tüntessen a Kossuth téren, illetve ne bunkóskodjon Lágymányoson.

Nekem az a tapasztalatom, hogy a BMW-sek veszélyesebbek, mint a bringások, mert a bringások maguknak és az autó fényezésének ártanak, a BMW-sek meg az ember életét veszélyeztetik.
A magam részéről járok biciklivel is, meg BMW-vel is. Minden esetben igyekszem nem veszélyeztetni, sőt lehetőleg nem is akadályozni a közlekedés többi résztvevőit.
Légy szíves tedd Te is ezt, akármivel is közlekedsz éppen!

lobster thermidor 2013.03.14. 16:22:21

@proxy user:

Akár kerékpáros a blog, akár a macisajt hamisítását elemzi a poszt, a közlekedési morál sem választható el az általános közállapotoktól. Szóval ne játsszuk itt azt, hogy csak azért mert egy kerékpárossal megtörtént esetről beszélünk, elfordítjuk a fejünket, nehogy észrevegyük a lappangó erőszak okait és összefüggéseit.
Erre kívántam volt egy kissé leegyszerűsítve a savazás vetületében rávilágítani.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:25:10

@A.S.gibson: Pedig célszerű és egyre gyakoribb a sisakkamera is. Ami érthetően frusztrálja a (közlekedési) bűnözőket, ugyanúgy, mint a közterületi kamerák. Megnehezíti a drága ügyvédeik dolgát...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 16:25:38

@balage_81 reloaded: Igen, a város kapta. Következésképpen a fejlődés mozgatórugója a gyorshajtás... :-/

Forjack 2013.03.14. 16:26:20

@joszip: Látom Te sem az eszeddel keresed meg a betevőt.

Talán még annyi eszed sincs, hogy megértsd az első mondatom.

Szabványok 2013.03.14. 16:27:02

@espadazo - Játékbolt::
Abban az 55millában én is benne vagyok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:28:53

@zsg?: Szerintem meg hálózati személyek, alighanem az Oktatói Hálózat tagjai lehetnek inkább...

Hejhoo 2013.03.14. 16:32:42

@balage_81 reloaded: Teljesen egyetértek, ezt kellett volna a csajnak felismerni és szépen odébb battyogni, mert semmi ertelme az ilyenekkel leallni és tüntetőleg ott allni 5 percig és a csengőt huzogatni.. Szoval a csaj viselkedese is szanalmas szerintem, attol fuggetlenul hogy igaza volt.

Szabványok 2013.03.14. 16:32:58

@elevenstar: "már megindult gyalogosok előtt, akkor... na akkor aztán rohadtul nem tud érdekelni az ilyesmi."
Pedig kellene, hogy zavarjon!
Vedd észre, hogy ami Téged zavar az pontosan ugyanaz a bunkóság, mint amit ez a két bunkó tesz.

A szabályokat a gyalogosoknak, bicikliseknek, autósoknak és mozdonyvezetőknek is be kell tartani. A gyalogosokkal, biciklisekkel, autósokkal és mozdonyvezetőkkel szemben, tetszőleges párosításban.

Vagy ha már nem tartja be a szabályokat, akkor legalább úgy ne tartsa be, hogy nem veszélyeztet, nem akadályoz másokat, mert azért nem vagyunk szentek, de azért bunkók se legyünk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:33:07

@Hejhoo: Én - ha van annyi időm - ilyenkor fel szoktam hívni a 112-t, és bejelentem az útakadályt...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.03.14. 16:37:56

@Szabványok: Ezt őszintén sajnálom. Legalább valami emlékplakettet adhatnának hozzá, ha már ilyen furmányokkal fejik az embert.

rugoman 2013.03.14. 16:38:00

én mér nem találok magamnak soha ekkora dürhőparasztot?! amilyen rózsás a kedvem, még másnap is füstölne a segge...

téridő 2013.03.14. 16:38:15

AZ egyik autós mintha először utat akart volna adni a lánynak, míg az (jogos) igazsága tudatában engedmény nélkül a továbbhaladási joga mellet nem szólt volna. Kár, hogy az emberek nem nagyon képesek sem engedni, sem együttműködni.
(persze, a politikai hangulatot - bocsi, nem idekeverés, ez maga a tény - ellenséggyártás jellemzi) Kár, pedig csak egy ici-picit kellene egymás felé toleránsabbnak lenni. Nem nehéz, egyszer-kétszer kell csak engedményt adni. S akkor ez a segítőszándék kumulálódik, s nem a gáncsoskodás.

ősbölény 2013.03.14. 16:43:55

Szabálytalankodnak az autósok is, a bringások is. Ez az eset nem a szabálytalanság, hanem az erőfölény, férfi-felsőbbrendűség és az öncélúan önző együtt-nem-működés gátlástalan kinyilvánítása miatt felháborító. Mondhatni a hatalmi arrogancia megjelenése ez a mindennapokban. Én is rendőért kiáltanék legszívesebben, valóban be kellene küldeni a felvételt a XI. ker-i kapitányságra, érdekes teszt lenne, vajon reagálnának-e rá.

longlong 2013.03.14. 16:44:06

Sziasztok!

Itt a kitakaratlan link:
www.youtube.com/watch?v=Wfw-KOIMxSg&feature=youtu.be

Ki tesz bejelentést?

Ha szeretnéd avatart a hozzászólásaid mellé 2013.03.14. 16:45:34

@proxy user: jólvan persze:D még ha biciklit lopsz akkor se ültetnek le.

morgomost 2013.03.14. 16:47:45

Szerintem az igazi ellentét nem az autósok és biciklisek között van, hanem a szabálykövető, törvénytisztelő emberek és a szabályokat és törvényeket lesz@rók között. Ez csak az én véleményem lenne?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:50:44

@Szabványok: Csonka-Magyarország agyatlanul liberális jogrendje szerint igen. A szegény, kiszolgáltatott megélhetési bűnözőt felmentenének, téged meg legalább felfüggesztett börtönre és nagy összegű kártérítésre büntetnének.

feketebarany666 2013.03.14. 16:51:15

Meg jo h a biciklisek mindig minden szabalyt betartanak.

longlong 2013.03.14. 16:51:26

@cenzuratroll bosszanto:
Tobbnyire autoval jarok vagy BKV-val. Ettol fuggetlenul nyugodtan tegyel kamerat az autodba ES a paraszt, tukorhajtogato, kozveszelyes bringasokat tedd is fel ide! Ne ellenposztrol hadovalj, hanem tedd meg.

Masreszt jo lenne ha mindenki leakadna itt az autos vs motoros vs bicajos temarol. Fogadjuk el, hogy minden kozlekedesi eszkozon vannak parasztok, szabalyokat semmibe vevok. Oket buntetni KELL!

A fentivel sem az a problema, hogy autos. Az a problema, hogy szabalytalanul parkolt, majd miutan figyelmeztettek oket hihetetlen alpari viselkedest es pokhendiseget tanusitottak. Ha ezt megteszi egy motoros vagy bicajos, rajuk is ugyanezt mondanam: tegyuk csak fel a netre a parasztjat!

Fejesrob 2013.03.14. 16:59:11

Rendőr és 30.000 Ft bírság. Mindenki jól jár, még ez a két gyökér is, mert a következőt már elkerüli.

Amúgy az autóján támaszkodó tahó fel sem fogja, most jól bemutatkozik és lehet, hogy még a rendőrök is őt kergetik meg egy csekkel. A csaj okos volt, hogy kitette a netre a videót.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.14. 17:03:25

ebben a masfelpercben benne van egesz magyarorszag
ezek vagytok

Annamarias 2013.03.14. 17:05:32

:))) azt szeretnem mondani, hogy szerintem mikor a férfiak autóba ülnek a legtöbb kritikus helyzetben elotor belőlük az állat, szinte azonnal paprikavörös fejjel ordítanak, rögtön anyaznak, es fenyegetően lépnek fel. Van valami kapcsolat a pszichejuk es az autójuk között:) a nők vezetés közben helyett változtatnak, a férfiak valamiféle harcnak tekintik a közlekedést. Lehet kellene a teszten személyiség tesztet is készíttetni :)

R_Gábor 2013.03.14. 17:07:09

@Tímár Mihály: Én pedig úgy tudom, szabálytalan. Mármint abban az irányban, ahogy a gyalogosok átmennek rajta.
Ettől függetlenül a járdáról is azt gondolom, hogy ott egyértelműen a gyalogos az úr, még zavarni sem szabad. De ha lassan megyek, kikerülöm, nem zavarom, nem centizem, nem csöngetek, stb. akkor nem értem miért akkora tragédia, ha egy szakaszon járdán tekerek.

VikiVikiViktor 2013.03.14. 17:08:12

@proxy user: Értem, és jómagam sosem tennék ilyet.
Arra próbáltam utalni, hogy ha soha senki még csak szóvá sem teszi, akkor úgy érzik ez a világ legtermészetesebb dolga.
A szép szóból láthatóan nem értenek, ezért hasonlóan vehemens emberrel kell összefutniuk, hogy történjen is valami.

Joe84 2013.03.14. 17:09:14

Az ott egy RS Octavia?

R_Gábor 2013.03.14. 17:10:07

@Kulics: "csaj is simán elmehetett volna az autók mellett"
Igen, elmehetett volna. Ha van sok hely, könnyű kikerülni, én pl. elmentem volna. Kerékpárral járok én is, nekem az nyomja fel az agyamat, ha akadályoznak vagy veszélyeztetnek. Ha nem muszáj, nem keresem a bajt.
És akkor hol itt a kettős mérce?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.14. 17:16:55

@hagyma: meg te is, a helyesírásoddal együtt, meg a kintről fikázunk mekibenmosogatóként mentalitással

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.14. 17:20:33

@enpera: varjal, most nem erek ra valaszolni sutom a csizburgert

phaszfej 2013.03.14. 18:13:42

Szégyen, hogy ideáig jutottunk: egy kiscsaj be mer ugatni két férfinek. Udvariasak voltak, félreállatak, hogy eltolhassa a biciklit, a csaj meg, mint a legtöbb mai csaj, embert játszik. Örüljön a bige, hogy nem lett szétcsapva a szemtelen kis szájacskája.

phaszfej 2013.03.14. 18:21:47

@Annamarias: Pont fordítva van. Nőknek nem lenne szabad jogsit adni. Egyszerűen alkalmatlanok.

Hajdú Peter 2013.03.14. 18:27:38

Az ilyen geciknek felkene gyujtani a autojukat, de ugy, hogy benne ulnek.

phaszfej 2013.03.14. 18:32:52

Elképesztő, mennyi agresszió van a bicikliseknek. Amúgy miért öltözik a legtöbb biciklis buzinak azokkal a feszülős cicanadrágokkal? Meg bohócnak gumibilivel a fejükön?

vénszivar 2013.03.14. 18:33:46

Igaza van a csajnak, DE amikor a pasas arrébb áll, hogy ott átmenjen, miért nem tette?!

vénszivar 2013.03.14. 18:36:02

@Hajdú Peter: peti! a tiedet is! hányadikat is, mikor a roki helyen állsz? :)))

dukeekud 2013.03.14. 18:39:43

Degeneralt barom allatok.
Feher auto az HEB134 de a masik geci alig lathato, talan LVA933 ?

csaba03 2013.03.14. 18:39:44

@Annamarias: biztos vagy ebben? Gyakran kell például egy bizonyos mellékutcából kifordulnom a Városmajor útra, ahol dugóban araszolnak az elsőbbséggel rendelkezők. Én meg várok arra, hogy valaki beengedjen. Szerencsére ez általában nem tart sokáig, a 2-4. autós int, hogy gyere. Van, amikor nagydarab kopasz bmw-s enged el, de nő soha! Tényleg érdekes, de tapasztalataim azt mutatják, hogy csak a férfiak tudnak az elsőbbségükről lemondani...

bonafide 2013.03.14. 18:42:06

@Bret:
"Ilyenért szoktam tükröt törni, kasztnit rúgni, mondjuk csajként ez nem opció elismerem."

Nem! Ez fehéremberként egyáltalán nem opció! Vagy kogány vagy? Azok törnek-zúznak ok- és ész nélkül, magáért a rombolás öröméért :(
És a rongálás, az bizony BTK tényállás is!
(Én sem tolattam rá arra a kerósra a múltkor, aki tilos helyen tolta át a drótszamarat az úton, és a parkolón, pedig szabálytalan volt, és a te észjárásod szerint megérdemelte volna az azonnali vendettát...)

bonafide 2013.03.14. 18:45:36

@dukeekud:
Vigyázz, ha elnézted,bajba kerülhetsz miatta!

Annamarias 2013.03.14. 18:51:06

Nomen est omen phaszfej, igazán találót találtál !!:)) nem tudom Csaba, igazad lehet neked is... Az Erzsébet hídon megyek át naponta kétszer, mindig van valami orjonges, pedig csak meg kellene érteni, mindenkinek jobb ha gördülékenyen engedjük egymást haladni.

bonafide 2013.03.14. 18:53:53

@bonafide: ... vagy pld. ott vannak a piros lámpánál jobbról rámelőző kerósok, akik leszarják, hogy jobbra indexelek: csapjam el mindet?

zseboroszlan 2013.03.14. 18:54:00

@ dukekud: nem nézte el.

Ha megnézitek a videot, a járdát is elfoglalja egy autós, oldalt parkolnak (a sarkon is (!)), nem lehet kikerülni őket könnyen karcolás veszélye nélkül.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 18:57:17

@feketebarany666: mindenféle közlekedési eszközt használók között vannak bunkók. Ugyanakkor nem árt megjegyezni, egy kis koccanás autóval bosszúság. Kis koccanás kerékpárral, akár halálos is lehet. Én olyat még nem láttam hogy két kerékpáros megállna a körút közepén beszélgetni, miközben azt autósoknak kell kerülgetniük őket. Tegyük már ezt helyre. Az a helyzet, hogy az emberek türelmetlenek, és bunkók. Ha óvatosan és vigyázva vezetnének, körültekintőek, és türelmesek lennének, akkor nem lenne ennyi küzdelem. Egyik oldalon sem. Ugyanakkor ez nem azt jelenti hogy a hölgynek kellene kikerülnie. Teljesen normálisan szólt, és igaza volt. Kiállt asszertíven a jogaiért. A két embernek meg nem volt igaza, mert ahelyett hogy elnézést kértek volna, még fenyegetőztek is. Egy nőt ráadásul. Minderre hogyan mondhatod azt hogy de a kerékpárosok között is vannak bunkók? Nem értem... ez nem verseny. Ez itt két bunkó, ez a poszt róluk szólt.

Hz 2013.03.14. 18:59:28

Ezért (is) jó a gyorsszorítós kerék.
Első kerék kivesz, azzal parasztot arculcsapjuk, amikor kergeti a csillagokat, szépen eltoljuk a bringát..
Alapvetően autós vagyok, de ekkora tahóságot nem követnék el.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 19:01:30

@bonafide: nem, ne csapd el őket, hanem türelmesen várd meg amíg elmennek, és figyelj rájuk. A közlekedés ilyen. Nem legyőzni kell a másikat, hanem együttműködni velük. Ők is haladnak előre, és ha figyeltek egymásra, akkor semmi baj nem lehet abból hogy a dugóban jobbról megelőz. Ha te a közlekedést versenynek tekinted, akkor persze nem lehet könnyű, mert akkor bármin fel tudod idegesíteni magad és dudálva elégtételt vehetsz a hatalmas igazságérzetedért, de értelmezhetetlen. Elképzelem azokat a nyugati országokat, ahol a robogós vagy a kerékpáros közlekedés fejlettebb mint nálunk. Azok az autósok ha így állnának hozzá mint te, már stroke-ot kaptak volna. Ez a két ember paraszt mint az állat. Ennyi az egész.

bonafide 2013.03.14. 19:03:47

@Legelő Őse: Dehogy tekintem versenynek a közlekedést, csak a tükörlerúgdosós hozzászólóval próbálom megérttetni, hogy amit csinál, az gennység :)

bonafide 2013.03.14. 19:04:23

@Hz: Asszem, ezért utálnak benneteket a közlekedők :(

Hz 2013.03.14. 19:06:50

@bonafide: Mármint kiket?
Bringásokat, akik használnák a bringautat, mert pl. én utálom ha annak megléte esetén az úttesten kacsáznak, vagy a paraszt autósokat?

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.14. 19:08:56

Helyes megoldás:
Telefont elő, rendőrt hív folyamatban lévő közlekedési szabálysértéshez, rendszámot telefonon bediktál.

sparklie (törölt) 2013.03.14. 19:10:39

@hagyma: kisebb arcot tivadar! nincs mire felvagnod

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 19:15:00

@bonafide: ebben egyetértünk. Az semmire sem megoldás. Az az ember akinek lerúgják, ettől még nagyobb ellensége lesz a kerékpárosoknak, sőt vadászni fog rájuk. Aki meg lerúgja, nos neki sem lesz jobb, mert attól a helyzet nem oldódik meg. Szóval akkor félrement? sorry

lanciabacci 2013.03.14. 19:16:21

Ezek domesztikálatlan erdélyi magyarok, az tuti. Alig várom, hogy jövőre már ne csak rendszámot, de szavazólapot is kapjanak. 's aztán.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2013.03.14. 19:27:25

Normális országban ez másfél év felfüggesztett!

Parasite 2013.03.14. 19:33:57

szerintem mindenki baszódjon meg oszt kész.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 19:44:28

"Autós1: Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt. Bazdmeg."
Azaz, akkor lopásért máris fel lehet nyomni.

Kibaszott tahó az ilyen. A bicikliútra állás is elég nagy bunkóság, de utána még neki áll följebb... Simán rá kell hívni a yardot.

Persze ez az a fajta ember, aki ezután még hisztizik, ha megvágják.
Illetve mi lett volna, ha ő nem tud közekedni egy tiosban álló miatt (pl. ráállnak, és nem tud kiállni...)

kovboj1 2013.03.14. 19:44:51

mit vagytok úgy oda, ezek csak akadályoztak, nem veszélyeztettek, ki kell kerülni oszt kalap. ezért mondom hogy jobb az úton tekerni. persze ha elémgurul van hogy én is oldalbarugom, de akkor már veszélyeztet ugye és ha okoskodik hát nem bánom hívjunk rendőrt.

igyugyaz 2013.03.14. 19:55:06

@eff: Jóérzésű ember ilyen helyzetben legszívesebben egy tankkal hajtana keresztül a két orkon, úgyhogy ne csodáld, hogy a többség nem a leghatékonyabb becsicskulásra bíztatja a hölgyet.

Hapesz 2013.03.14. 19:57:58

Valaki megmutathatná nekem, hogy hol van jelölve a Magyar tudósok körútján, hogy az ott egy bicikliút. Én semmilyen jelét nem láttam annak, hogy az volna.

lyken 2013.03.14. 19:58:43

Rendszám miért van kitakarva? Autós vagyok és sokszor van bajom a csőlátó bringásokkal meg a szabálytalan bringásokkal, de ezt a két faszparasztot nyugodtan a dunába lehetne baszni.

A rendszámot meg bűnözőknél nem takarjuk ki. Külföldön töltöd fel, külföldi szerverre(youtube), a bűnöző személyiségi jogaiért meg mehet reklamálni külföldre.

belekotyogok 2013.03.14. 19:59:06

Tényleg az a hibás, aki szóvá merte tenni a szabálytalanságot? Nem gondolom, hogy hiba volt kiállni (ráadásul elég normálisan) magáért. (Ha nem utálnám ezt a kifejezést, akkor leírnám, hogy ezért tart itt ez az ország...meg sok birka...)

jelentéktelen alak 2013.03.14. 20:03:07

Addig kellene őket feljelenteni, amíg nem ez a jellemző viselkedés. Vagy már késő?

lyken 2013.03.14. 20:05:18

@Hapesz: Az életnek eme két prominens -tajgetosz szökevény- császára a srakotól számított 5 méteren belül parkolt. Lehet csápolni, hogy hol a jelzés, attól faszparaszték még tilosban parkoltak mind a ketten. Ha babakocsival mennek akkor is az a problémád, hogy nincs jelölve a bicikliút? A két gyökért simán meg lehetne toszni tilosban parkolásért és akadályozásért. Mindkettőt.

Hapesz 2013.03.14. 20:13:43

@lyken: Ilyen alapon a bringást is meg lehetne dorgálni, hogy miért közlekedik a járdán a gyalogosok között, amikor bőven elférne az úttesten (tehát nem is szabadna ott közlekednie). Hétköznap reggel 9 után tényleg egy horror azon a környéken parkolni, nyugodtan elnézhető lenne, hogy 10 percre valaki leparkolt oda, simán ki lehetett volna kerülni. Ahogy látom nem is nagyon sietett a cangás, ha még arra is ideje volt, hogy leálljon velük trécselni. Felesleges feszkókeltés volt ez a bringás részéről.

Visionstar 2013.03.14. 20:16:53

@csaba03: az a kopasz nagydarab BMW-s én vagyok. Köszi a bókot:-)). Viccet félretéve, valóban kopasz, nagydarab, BMW-s, Passatos soför vagyok és tapasztalom, hogy a nők inkább bambulnak mint koncentrálnak a vezetésre. Bár, ma egy f@sz egy sárga Fiat Cinquecentoval lazán nekem gurult az Alkotás útján a lámpánál, és ahelyett, hogy elnézést kért volna simán továbbment mintha mi sem történt volna, na ő speciel férfi volt. Konzekvencia, bárki lehet pöcsköszürű, legyen az nő vagy férfi.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 20:19:15

@Hapesz: nem volt felesleges és a két tahó viselkedését elnézve, lehetett volna rámenősebb is a leányzó. És a kevés parkoló nem jogosít fel senki a KRESZ ignorálására.

Martian (törölt) 2013.03.14. 20:25:48

@phaszfej: tudod, szabad országban élünk. A bringás húzhat bilit a fejére, te meg hordhatod a faszodat a nyakadtól fölfelé. :)

Gábor Dé 2013.03.14. 21:00:51

@Szabványok: Mert azt a parancsot kapja. egyébként a kedves kerékpárosok is tanulhatnának egy kis kresz-t. Pl. a kihalt 3 sávos Szentendrei úton a középső sávban nem illik kerékpározni, ha már van kerékpárút. Falkában egymás mellett ugye nem igazán szabad kerékpározni. pl. 10-15 kerékpáros csordában a szintén a Szentendrei úton. ( sajnos napi tapasztalat.)Meg ha már az úton kerékpározik, akkor a kresz szabályok rá is vonatkoznak. (Tilos jelzés, kötelező haladási irány,stb). De persze, ha megállítom vagy szólok neki, akkor az jön, hogy miért nem mással foglalkozom és akkor még ez a legenyhébb? Akkor most mi is a helyzet?

01234567 2013.03.14. 21:10:27

Mindennapos történet.
Amúgy a listám (ha biciklin megyek):
1. Taxis 2. Transporter, kisteherautó, furtgon. 3. BMW-s 4. Terepjáró
A fentebbi köcsögségi sorrend.
A lényeg pedig, a kerékpáros max idegesítő, veszélyt legtöbbször önmagára jelent csak, gyalogosra is csak akkor, mikor a bringaúton szédeleg.
Az autó veszélyforrás, ezért aki vezeti, annak körültekintőbbnek kell lennie. Sajnos sok a tufa ökör, meg a szompla elmebeteg, akiknek van jogosítványa.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 21:19:49

@01234567: gyalogosra elsősorban a járdán jelent veszélyt. Például ha nekimegy egy gyalogosnak, tönkreteheti a ruháját, kisebb sérüléseket is okozhat. Rosszabb esetben akár súlyosat is.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.14. 21:25:18

1. Tény: a két autós szabálytalan volt, a kerékpáros nem
2. Nem tudja senki, vajon a kerékpáros szabályosan közlekedik-e máskor, de simán elképzelhető, hogy igen. Eleve azt feltételezni, hogy máskor szabálytalan, szimpla rosszindulat.
3. Ebből levezetni azt, hogy nem lenne szabad szólnia, ha más szabálytalansága akadályozza, rosszindulat és ostobaság egyszerre.

Persze, ki lehet a taplókat kerülni. De azért is van ekkora szar ebben az országban, mert megszoktuk, hogy a szabályokat úton-útfélen megszegjük, ezért el se tudjuk képzelni, hogy más ne így csinálja és vállat vonunk más taplósága felett, mert mi is csináljuk rendszeresen. És még azt ugatjuk le, aki szóvá teszi, arra hivatkozva, hogy dehát más is tapló szokott lenni. Még véletlenül se jut eszébe senkinek se vállalni a felelősséget, ha valamit csinált, hanem azonnal másra kell mutogatni, vagy betámadni azt, aki rámutat a saját gyökérségünkre.
Tipikusan a "lerántom a sárba magam mellé" jelenség.

01234567 2013.03.14. 21:37:03

@proxy user: Azért ez nem gyakori. Már mint hogy sérülést okoz, ruhát rongál, kevés ilyen eset van. Nem úgy ahányszor a bicikli utat semmibe vevő gyalogost kell kerülni. Igazán a biciklinek nálunk még mindig nincs kultúrája semelyik félnél.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.14. 21:50:45

@rugoman: "amilyen rózsás a kedvem, még másnap is füstölne a segge..."

Használhatnál vazelint, de az óvszert is ajánlom.

@lanciabacci: "Ezek domesztikálatlan erdélyi magyarok, az tuti."

Nahát, itten van egy szakértő... nem mindegy neked, hogy a "domesztikálatlan" milyen magyar? Azt mondta a Kedves Vezető, hogy nincs kétféle magyar állampolgár, tehát ha azok, akinek mondod őket, köszönik szépen az ajándék állampolgárságot, amit a kétharmaddal együtt beszavaztál nekik.

Különben nem értem a bringások utálatát az autósok iránt: emezek áthajtanak a piroson, amazok meg ráparkolnak a bringaútra. Hol itt a probléma?

zseboroszlan 2013.03.14. 23:31:26

@Hapesz: Igaz hogy nem minden sarkon van kitáblázva, de pl itt elég jól látszik, hogy ez egy kijelölt bicikliút:

25.media.tumblr.com/63ef3feb70cbc24316bab41a739f39be/tumblr_mjo93nXCVL1r096x9o1_1280.jpg

átlátó 2013.03.14. 23:55:12

@JaniJaniJani: Jani, maga egy kurva rendes ember... innentől semmi akadálya annak, hogy a hatóság megkezdje azon dolgát, amire a 2/3-d is följogosította a Zemberek közreműködése okán... :)

JaniJaniJani 2013.03.14. 23:55:19

@cenzuratroll bosszanto: "szabálytalansága miatt rádudálok" - ne dudálj rá! Az tényleg szabálytalan lenne, és bírságolható is egyébként. Nem az a megoldás!

JaniJaniJani 2013.03.14. 23:57:35

@átlátó: Miért tetszik védeni ezt a két türhőt? Netán ön volt az egyik? Vagy valami rokona/ismerőse?

átlátó 2013.03.14. 23:58:31

Szerintem ezeknek az agymunkásoknak, miután a rendszámtábla a nagy nyilvánosság elé kikerült, konkrétan annyi. :D

átlátó 2013.03.14. 23:59:16

@JaniJaniJani: Jani... maga megőrült. :)

átlátó 2013.03.15. 00:00:46

@JaniJaniJani: Jani, hogy oldjam a görcsödet öcsém, hát szó szerint értsed, hogy kurva rendes ember vagy. Nem értem, mit nem értesz baszod. :D

pioker1933 2013.03.15. 00:02:56

Azt nem értem, hogy mi kötelez engem arra, hogy az út helyett a bringautat használjam, ha nem tiltja tábla? Sok gyökér autósnak el kéne gondolkodnia rajta, hogy a bicikli ugyan olyan közlekedési eszköz, mint bármi más. Arról nem is beszélve, hogy nagyon sok esetben lényegesen jobban lehet haladni az úton, mint a bringa úton. Lámpával, padkával tagolt, kanyarokkal teletűzdelt, bamba gyalogosokkal és köcsögül parkoló autókkal nehezített bringaút helyett, inkább az utat választom. Ott legfeljebb csak a esővíz elvezetőket kell kerülgetni, és még a lámpák is bringatempóhoz vannak hangolva. :D Ha esetleg hiányosak az ismereteim, akkor természetesen az én kurva anyámat.

JaniJaniJani 2013.03.15. 00:11:44

@átlátó: Jóvanna, félreértettem a hozzászólásodat! Én kérek elnézést!

átlátó 2013.03.15. 00:25:54

@JaniJaniJani: Mondtam már, hogy akkó igyunk. :)

JaniJaniJani 2013.03.15. 00:51:17

@phaszfej: "Szégyen, hogy ideáig jutottunk: egy kiscsaj be mer ugatni két férfinek. Udvariasak voltak, félreálltak, hogy eltolhassa a biciklit, a csaj meg, mint a legtöbb mai csaj, embert játszik. Örüljön a bige, hogy nem lett szétcsapva a szemtelen kis szájacskája." - Másnak is feltűnt, hogy az egyik úr időben észrevette a kerékpárt, és udvariasan utat engedett neki. Volt benne asszertív vonás. Ami azonnal megszűnt, amikor kiderült, hogy a hölgyben nincs asszertivitás, a hölgy nem menni akar, hanem számonkérni, provokálni. Vélt vagy valós igazának tudatában legalább egy bocsánatkérő gesztust szeretett volna kicsikarni tőlük. Frusztrált óvodásként viselkedett a hölgy, ahelyett, hogy ment volna ott ahol engedték menni. Nem, azt nem mondtam, hogy a két úr 100%-ban helyesen járt el. Azt se mondtam, hogy tusoljuk el az ügyet, a hölgy fel fogja jelenteni őket remélhetőleg.

Kolb Ace 2 2013.03.15. 07:59:58

(Az egyébként jogos) rinyálás helyett a felvételt el kell küldeni a rendőrségre feljelentés kíséretében.

Kíváncsi vagyok ezek a faszszopók hogy pofáztak volna vissza egy csapat kigyúrt kancigánynak.

Kolb Ace 2 2013.03.15. 08:13:13

@JaniJaniJani:

Ez is mehetne feljelentésbe, amennyi szabálytalanság, bűncselekmény (közúti veszélyeztetés, pl: forgalommal szemben tekerés) van ebben a pár percben, azt már megszámolni se lehet. És az elkövető még büszke is rá, azért rakta ki a netre. Ennek is seggbekúrós sittet javasolok.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.15. 09:41:51

@pioker1933: a KRESZ kötelez rá, hogy ha van kerékpárút, akkor köteles vagy azon menni. Feltéve, hogy biciklivel közlekedsz. ;)

@JaniJaniJani: várok pár napot, ha más nem jelzi, hogy elküldte, akkor igen.

Egyébként ha jól tudom, brfk kukac police pont hu. Vagy brfk helyett azt hiszem, rk11 is jó, mint illetékes, kerületiek.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.15. 09:52:19

@JaniJaniJani: kicsit gondolkodtam rajta, mégsem fogom beküldeni. Ugyanis még ennek a két parasztnak is vannak személyiségi jogai. És a lánynak valószínűleg több baja lehet a pofájuk és rendszámuk közzétételéből, mint annak a kettőnek a tilosban parkolásból és a fenyegetőzésből. Ez egy ilyen jogrendszer.

FGSuperman 2013.03.15. 18:46:49

@JaniJaniJani: nem tudom mennyire megoldás, hogy a nagy belével az autóhoz lapul, szerintem ott egy gyalogos sem fért volna el, nem hogy egy kerékpározó

ez kb olyan, mintha két autó úgy állna meg az úton, hogy te autóval nem tudsz áthaladni közöttük, mert a helyhiány miatt nincs lehetőséged - de mondjuk kiszállhatsz és megpróbálhatod áttolni köztük az autót

amúgy nem szabad felülni az ide írogató IQ-betyár autósoknak
egyszer érdekelne egy statisztika, hogy kiből van több - kerékpáros blogba anyázó autósnál, vagy autós blogba anyázó bringásnál

lyken 2013.03.15. 22:41:33

@Hapesz:
1. Ballagj be az önkormányzathoz és tekintsd meg a terveket. Az ott kerékpárút. A belső az valóban járda.
2. A két tajgetoszérett egyén paraszt volt és a KRESZ több pontját is sértette.
3. Közlekedtem ott bringával régen, de valahogy a legtöbb ember kibírta, hogy nem parkolt a járdára. Ez alól ritka kivétel a sarki büfébe az áruszállítás, de azt olyankor villámgyorsan megoldják nem gyökér módon.

Szerintem felesleges két ilyen suttyót mentegetni. Inkább öntögetni kéne őket valami gyúlékonnyal.

A Tyne folyó déli partja 2013.03.17. 18:34:25

@Tímár Mihály: ja, ha nem közlekednek a bicikliúton, mert mondjuk ott parkolnak az autók, akkor meg az lesz a baj, hogy miért nem a bicikliúton mennek...

invalid username 2013.03.19. 16:57:03

Ha telefonál is a rendőröknek, biztosan több, mint tíz perc, mire kiérkeznek. A sisakkamera felvétele alapján pedig nem lehet bírságolni.

Mon3 2013.03.29. 19:27:43

@Rongy Rázó: "sisakkamera felvétele alapján pedig nem lehet bírságolni"

Dehogy nem! Pár hónapja pont ezen a blogon volt rá példa, hogy egy a Király utcában autózó 4 gurigás "hulladékot" meszeltek el. Én is beszereztem erre egy kamerát. Egyébként egy év után végre bíróságra került az az aljadék, aki maradandóan átszabta az arcomat. És végre én is kerékpárra szálltam.

Más:

Budán valahol lehet kerékpárt kölcsönözni, mert elég gyakran futok össze a jellegzetes egyen bringával közlekedő külföldiekkel. Egyik nap 4 olasz fiatal a Fő utcában tekert a külső sávban. Elértek egy zebrát, ahol a belső sávban álltak a kocsik a piros lámpánál. A srácok befordultak a kocsik elé, és a zebrán felhajtottak a járdára. A másodiknál zöldet kaptak az autók, melyek indulni akartak. A harmadiknál már dudáltak, a negyediket meg fellökték. A négy olasz rátámadt az első autóra. Látszott rajtuk, hogy odahaza náluk megszokott ez a húzás!
És még néhány autós troll minket nem tud elviselni...

Mon3 2013.03.29. 20:18:55

@proxy user: Csakhát kis hazánkban nagyon kevés a kerékpárút. A járdára festett sárga csíkot nem kell annak tekinteni. Ennek megerősítése, hogy egyre gyakrabban jelölnek ki a festett járda mellett az úton "kerékpár nyomot". És itt a KRESZ is megengedi az út használatát. Jellemző, hogy az autósok nagy része már csak emlékeiből ismeri a KRESZ-t.

invalid username 2013.04.01. 10:14:08

@Mon3:

A sisakkamera felvétele alapján meg lehet találni az autóst, de önmagában NEM elegendő bizonyíték. Szemtanúk (az ember memóriájának gyengeségét tekintve ez vicces), de leginkább a megszorongatott autós beismerő vallomása.

(A videószerkesztő programok és a CGI korában igen könnyen lehet olyan videót hamisítani amivel bárki megbírságolható lenne.)

invalid username 2013.04.01. 10:16:18

@Mon3:

Az ilyen autóst, amely direkt nekimegy a biciklistának és fellöki, én is szívesen megrugdosnám, de közben azért tudom, hogy az indulatból táplálkozó bosszú nem segít. Tényleg.

ex-dr. vuk 2013.04.02. 20:23:23

Verlazito.. es mennyire magyar..
Ket opciot latok reakciora:
1. jobbrol el, sarga auto veletlenul megkarcolodik, mit ad ist... akarom mondani: hogy hogynem elvtarsak.
2. odaallni mellejuk es hallgatni a beszelgetesuket, opcionalisan 10 masopercenkent csengetve egyet.

Es persze a rendszamokat nem takartam volna ki.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.04.03. 17:35:09

Nekem csak most esett le, hogy az egyik férfi tulajdonképpen házassági ajánlatot tett a bringás lánynak: "Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt."
Sőt mi több, amint a "Bazdmeg" mutatja, a nyílt házasság hívei, vagy valami kommuna tagjai - esetleg civil álruhás rendőrök, akik kívül-belül összespermázzák egymás nadrágját (is), mint ama Zsanett barátai...

dubai tennis 2013.04.04. 20:05:02

a bringás csajnál a pont. még akkor is ha, kiba idegesítő a hangja :D

azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy mindegy, hogy autós, vagy 2kerekű, egyaránt fellelhető közöttük rendes, meg tapló is.

Dr. GGG77 2013.04.07. 11:28:48

Über nagy prosztó a két faszi, még akkor is, ha a bringás csaj hangja, affektálása bicskanyitogató.

2013.05.09. 09:36:26

A video lassan 1 hónapos. Lehet tudni, hogy tett-e szert rendőrségünk azóta bevételre ezen két tahó zsebének kárára? Vagy vehetjük úgy, hogy ők is a szabálytalan parkolás támogatói?
süti beállítások módosítása