Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Told el a szekeret, mert megkergetlek

2013.03.14. 13:19 - kirk kapitány

Jelenet Budapesten, az ELTE lágymányosi kampuszán. Két autós parkolt rá a Magyar Tudósok körútján lévő kerékpárútra, ahol egy fiatal nő közeledik feléjük biciklin.

Kerékpáros: Bicikliút. Rajta állnak a bicikliúton.

Autós1: Hol? És? Eltolod?

Kerékpáros: Nem az én kötelességem, elnézést.

(az autós visszasüllyed a beszélgetésbe egy másik sofőrrel, a csengetésre fordulnak vissza a kerékpároshoz)

Autós1: Na, mi van?

Kerékpáros: A bicikliúton áll a kocsival, legyen szíves arrébbparkolni.

Autós2: De hol van? Nincs parkolóhely.

Autós1: Told el a szekeret, mert megkergetlek.

Kerékpáros: Remek, még fenyegessen.

Autós1: Még itt fogok állni tíz percet, s aztán elmegyek, jó?

(a két autós karba font kézzel elállja az autók közötti átjárót is, és tüntetőleg egymás között beszélgetnek)

Autós1: Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt. Bazdmeg.

244 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr165134518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

téridő 2013.03.14. 16:38:15

AZ egyik autós mintha először utat akart volna adni a lánynak, míg az (jogos) igazsága tudatában engedmény nélkül a továbbhaladási joga mellet nem szólt volna. Kár, hogy az emberek nem nagyon képesek sem engedni, sem együttműködni.
(persze, a politikai hangulatot - bocsi, nem idekeverés, ez maga a tény - ellenséggyártás jellemzi) Kár, pedig csak egy ici-picit kellene egymás felé toleránsabbnak lenni. Nem nehéz, egyszer-kétszer kell csak engedményt adni. S akkor ez a segítőszándék kumulálódik, s nem a gáncsoskodás.

ősbölény 2013.03.14. 16:43:55

Szabálytalankodnak az autósok is, a bringások is. Ez az eset nem a szabálytalanság, hanem az erőfölény, férfi-felsőbbrendűség és az öncélúan önző együtt-nem-működés gátlástalan kinyilvánítása miatt felháborító. Mondhatni a hatalmi arrogancia megjelenése ez a mindennapokban. Én is rendőért kiáltanék legszívesebben, valóban be kellene küldeni a felvételt a XI. ker-i kapitányságra, érdekes teszt lenne, vajon reagálnának-e rá.

longlong 2013.03.14. 16:44:06

Sziasztok!

Itt a kitakaratlan link:
www.youtube.com/watch?v=Wfw-KOIMxSg&feature=youtu.be

Ki tesz bejelentést?

Ha szeretnéd avatart a hozzászólásaid mellé 2013.03.14. 16:45:34

@proxy user: jólvan persze:D még ha biciklit lopsz akkor se ültetnek le.

morgomost 2013.03.14. 16:47:45

Szerintem az igazi ellentét nem az autósok és biciklisek között van, hanem a szabálykövető, törvénytisztelő emberek és a szabályokat és törvényeket lesz@rók között. Ez csak az én véleményem lenne?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.14. 16:50:44

@Szabványok: Csonka-Magyarország agyatlanul liberális jogrendje szerint igen. A szegény, kiszolgáltatott megélhetési bűnözőt felmentenének, téged meg legalább felfüggesztett börtönre és nagy összegű kártérítésre büntetnének.

feketebarany666 2013.03.14. 16:51:15

Meg jo h a biciklisek mindig minden szabalyt betartanak.

longlong 2013.03.14. 16:51:26

@cenzuratroll bosszanto:
Tobbnyire autoval jarok vagy BKV-val. Ettol fuggetlenul nyugodtan tegyel kamerat az autodba ES a paraszt, tukorhajtogato, kozveszelyes bringasokat tedd is fel ide! Ne ellenposztrol hadovalj, hanem tedd meg.

Masreszt jo lenne ha mindenki leakadna itt az autos vs motoros vs bicajos temarol. Fogadjuk el, hogy minden kozlekedesi eszkozon vannak parasztok, szabalyokat semmibe vevok. Oket buntetni KELL!

A fentivel sem az a problema, hogy autos. Az a problema, hogy szabalytalanul parkolt, majd miutan figyelmeztettek oket hihetetlen alpari viselkedest es pokhendiseget tanusitottak. Ha ezt megteszi egy motoros vagy bicajos, rajuk is ugyanezt mondanam: tegyuk csak fel a netre a parasztjat!

Fejesrob 2013.03.14. 16:59:11

Rendőr és 30.000 Ft bírság. Mindenki jól jár, még ez a két gyökér is, mert a következőt már elkerüli.

Amúgy az autóján támaszkodó tahó fel sem fogja, most jól bemutatkozik és lehet, hogy még a rendőrök is őt kergetik meg egy csekkel. A csaj okos volt, hogy kitette a netre a videót.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.14. 17:03:25

ebben a masfelpercben benne van egesz magyarorszag
ezek vagytok

Annamarias 2013.03.14. 17:05:32

:))) azt szeretnem mondani, hogy szerintem mikor a férfiak autóba ülnek a legtöbb kritikus helyzetben elotor belőlük az állat, szinte azonnal paprikavörös fejjel ordítanak, rögtön anyaznak, es fenyegetően lépnek fel. Van valami kapcsolat a pszichejuk es az autójuk között:) a nők vezetés közben helyett változtatnak, a férfiak valamiféle harcnak tekintik a közlekedést. Lehet kellene a teszten személyiség tesztet is készíttetni :)

R_Gábor 2013.03.14. 17:07:09

@Tímár Mihály: Én pedig úgy tudom, szabálytalan. Mármint abban az irányban, ahogy a gyalogosok átmennek rajta.
Ettől függetlenül a járdáról is azt gondolom, hogy ott egyértelműen a gyalogos az úr, még zavarni sem szabad. De ha lassan megyek, kikerülöm, nem zavarom, nem centizem, nem csöngetek, stb. akkor nem értem miért akkora tragédia, ha egy szakaszon járdán tekerek.

VikiVikiViktor 2013.03.14. 17:08:12

@proxy user: Értem, és jómagam sosem tennék ilyet.
Arra próbáltam utalni, hogy ha soha senki még csak szóvá sem teszi, akkor úgy érzik ez a világ legtermészetesebb dolga.
A szép szóból láthatóan nem értenek, ezért hasonlóan vehemens emberrel kell összefutniuk, hogy történjen is valami.

Joe84 2013.03.14. 17:09:14

Az ott egy RS Octavia?

R_Gábor 2013.03.14. 17:10:07

@Kulics: "csaj is simán elmehetett volna az autók mellett"
Igen, elmehetett volna. Ha van sok hely, könnyű kikerülni, én pl. elmentem volna. Kerékpárral járok én is, nekem az nyomja fel az agyamat, ha akadályoznak vagy veszélyeztetnek. Ha nem muszáj, nem keresem a bajt.
És akkor hol itt a kettős mérce?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.14. 17:16:55

@hagyma: meg te is, a helyesírásoddal együtt, meg a kintről fikázunk mekibenmosogatóként mentalitással

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.14. 17:20:33

@enpera: varjal, most nem erek ra valaszolni sutom a csizburgert

phaszfej 2013.03.14. 18:13:42

Szégyen, hogy ideáig jutottunk: egy kiscsaj be mer ugatni két férfinek. Udvariasak voltak, félreállatak, hogy eltolhassa a biciklit, a csaj meg, mint a legtöbb mai csaj, embert játszik. Örüljön a bige, hogy nem lett szétcsapva a szemtelen kis szájacskája.

phaszfej 2013.03.14. 18:21:47

@Annamarias: Pont fordítva van. Nőknek nem lenne szabad jogsit adni. Egyszerűen alkalmatlanok.

Hajdú Peter 2013.03.14. 18:27:38

Az ilyen geciknek felkene gyujtani a autojukat, de ugy, hogy benne ulnek.

phaszfej 2013.03.14. 18:32:52

Elképesztő, mennyi agresszió van a bicikliseknek. Amúgy miért öltözik a legtöbb biciklis buzinak azokkal a feszülős cicanadrágokkal? Meg bohócnak gumibilivel a fejükön?

vénszivar 2013.03.14. 18:33:46

Igaza van a csajnak, DE amikor a pasas arrébb áll, hogy ott átmenjen, miért nem tette?!

vénszivar 2013.03.14. 18:36:02

@Hajdú Peter: peti! a tiedet is! hányadikat is, mikor a roki helyen állsz? :)))

dukeekud 2013.03.14. 18:39:43

Degeneralt barom allatok.
Feher auto az HEB134 de a masik geci alig lathato, talan LVA933 ?

csaba03 2013.03.14. 18:39:44

@Annamarias: biztos vagy ebben? Gyakran kell például egy bizonyos mellékutcából kifordulnom a Városmajor útra, ahol dugóban araszolnak az elsőbbséggel rendelkezők. Én meg várok arra, hogy valaki beengedjen. Szerencsére ez általában nem tart sokáig, a 2-4. autós int, hogy gyere. Van, amikor nagydarab kopasz bmw-s enged el, de nő soha! Tényleg érdekes, de tapasztalataim azt mutatják, hogy csak a férfiak tudnak az elsőbbségükről lemondani...

bonafide 2013.03.14. 18:42:06

@Bret:
"Ilyenért szoktam tükröt törni, kasztnit rúgni, mondjuk csajként ez nem opció elismerem."

Nem! Ez fehéremberként egyáltalán nem opció! Vagy kogány vagy? Azok törnek-zúznak ok- és ész nélkül, magáért a rombolás öröméért :(
És a rongálás, az bizony BTK tényállás is!
(Én sem tolattam rá arra a kerósra a múltkor, aki tilos helyen tolta át a drótszamarat az úton, és a parkolón, pedig szabálytalan volt, és a te észjárásod szerint megérdemelte volna az azonnali vendettát...)

bonafide 2013.03.14. 18:45:36

@dukeekud:
Vigyázz, ha elnézted,bajba kerülhetsz miatta!

Annamarias 2013.03.14. 18:51:06

Nomen est omen phaszfej, igazán találót találtál !!:)) nem tudom Csaba, igazad lehet neked is... Az Erzsébet hídon megyek át naponta kétszer, mindig van valami orjonges, pedig csak meg kellene érteni, mindenkinek jobb ha gördülékenyen engedjük egymást haladni.

bonafide 2013.03.14. 18:53:53

@bonafide: ... vagy pld. ott vannak a piros lámpánál jobbról rámelőző kerósok, akik leszarják, hogy jobbra indexelek: csapjam el mindet?

zseboroszlan 2013.03.14. 18:54:00

@ dukekud: nem nézte el.

Ha megnézitek a videot, a járdát is elfoglalja egy autós, oldalt parkolnak (a sarkon is (!)), nem lehet kikerülni őket könnyen karcolás veszélye nélkül.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 18:57:17

@feketebarany666: mindenféle közlekedési eszközt használók között vannak bunkók. Ugyanakkor nem árt megjegyezni, egy kis koccanás autóval bosszúság. Kis koccanás kerékpárral, akár halálos is lehet. Én olyat még nem láttam hogy két kerékpáros megállna a körút közepén beszélgetni, miközben azt autósoknak kell kerülgetniük őket. Tegyük már ezt helyre. Az a helyzet, hogy az emberek türelmetlenek, és bunkók. Ha óvatosan és vigyázva vezetnének, körültekintőek, és türelmesek lennének, akkor nem lenne ennyi küzdelem. Egyik oldalon sem. Ugyanakkor ez nem azt jelenti hogy a hölgynek kellene kikerülnie. Teljesen normálisan szólt, és igaza volt. Kiállt asszertíven a jogaiért. A két embernek meg nem volt igaza, mert ahelyett hogy elnézést kértek volna, még fenyegetőztek is. Egy nőt ráadásul. Minderre hogyan mondhatod azt hogy de a kerékpárosok között is vannak bunkók? Nem értem... ez nem verseny. Ez itt két bunkó, ez a poszt róluk szólt.

Hz 2013.03.14. 18:59:28

Ezért (is) jó a gyorsszorítós kerék.
Első kerék kivesz, azzal parasztot arculcsapjuk, amikor kergeti a csillagokat, szépen eltoljuk a bringát..
Alapvetően autós vagyok, de ekkora tahóságot nem követnék el.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 19:01:30

@bonafide: nem, ne csapd el őket, hanem türelmesen várd meg amíg elmennek, és figyelj rájuk. A közlekedés ilyen. Nem legyőzni kell a másikat, hanem együttműködni velük. Ők is haladnak előre, és ha figyeltek egymásra, akkor semmi baj nem lehet abból hogy a dugóban jobbról megelőz. Ha te a közlekedést versenynek tekinted, akkor persze nem lehet könnyű, mert akkor bármin fel tudod idegesíteni magad és dudálva elégtételt vehetsz a hatalmas igazságérzetedért, de értelmezhetetlen. Elképzelem azokat a nyugati országokat, ahol a robogós vagy a kerékpáros közlekedés fejlettebb mint nálunk. Azok az autósok ha így állnának hozzá mint te, már stroke-ot kaptak volna. Ez a két ember paraszt mint az állat. Ennyi az egész.

bonafide 2013.03.14. 19:03:47

@Legelő Őse: Dehogy tekintem versenynek a közlekedést, csak a tükörlerúgdosós hozzászólóval próbálom megérttetni, hogy amit csinál, az gennység :)

bonafide 2013.03.14. 19:04:23

@Hz: Asszem, ezért utálnak benneteket a közlekedők :(

Hz 2013.03.14. 19:06:50

@bonafide: Mármint kiket?
Bringásokat, akik használnák a bringautat, mert pl. én utálom ha annak megléte esetén az úttesten kacsáznak, vagy a paraszt autósokat?

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.14. 19:08:56

Helyes megoldás:
Telefont elő, rendőrt hív folyamatban lévő közlekedési szabálysértéshez, rendszámot telefonon bediktál.

sparklie (törölt) 2013.03.14. 19:10:39

@hagyma: kisebb arcot tivadar! nincs mire felvagnod

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.14. 19:15:00

@bonafide: ebben egyetértünk. Az semmire sem megoldás. Az az ember akinek lerúgják, ettől még nagyobb ellensége lesz a kerékpárosoknak, sőt vadászni fog rájuk. Aki meg lerúgja, nos neki sem lesz jobb, mert attól a helyzet nem oldódik meg. Szóval akkor félrement? sorry

lanciabacci 2013.03.14. 19:16:21

Ezek domesztikálatlan erdélyi magyarok, az tuti. Alig várom, hogy jövőre már ne csak rendszámot, de szavazólapot is kapjanak. 's aztán.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2013.03.14. 19:27:25

Normális országban ez másfél év felfüggesztett!

Parasite 2013.03.14. 19:33:57

szerintem mindenki baszódjon meg oszt kész.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 19:44:28

"Autós1: Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt. Bazdmeg."
Azaz, akkor lopásért máris fel lehet nyomni.

Kibaszott tahó az ilyen. A bicikliútra állás is elég nagy bunkóság, de utána még neki áll följebb... Simán rá kell hívni a yardot.

Persze ez az a fajta ember, aki ezután még hisztizik, ha megvágják.
Illetve mi lett volna, ha ő nem tud közekedni egy tiosban álló miatt (pl. ráállnak, és nem tud kiállni...)

kovboj1 2013.03.14. 19:44:51

mit vagytok úgy oda, ezek csak akadályoztak, nem veszélyeztettek, ki kell kerülni oszt kalap. ezért mondom hogy jobb az úton tekerni. persze ha elémgurul van hogy én is oldalbarugom, de akkor már veszélyeztet ugye és ha okoskodik hát nem bánom hívjunk rendőrt.

igyugyaz 2013.03.14. 19:55:06

@eff: Jóérzésű ember ilyen helyzetben legszívesebben egy tankkal hajtana keresztül a két orkon, úgyhogy ne csodáld, hogy a többség nem a leghatékonyabb becsicskulásra bíztatja a hölgyet.

Hapesz 2013.03.14. 19:57:58

Valaki megmutathatná nekem, hogy hol van jelölve a Magyar tudósok körútján, hogy az ott egy bicikliút. Én semmilyen jelét nem láttam annak, hogy az volna.

lyken 2013.03.14. 19:58:43

Rendszám miért van kitakarva? Autós vagyok és sokszor van bajom a csőlátó bringásokkal meg a szabálytalan bringásokkal, de ezt a két faszparasztot nyugodtan a dunába lehetne baszni.

A rendszámot meg bűnözőknél nem takarjuk ki. Külföldön töltöd fel, külföldi szerverre(youtube), a bűnöző személyiségi jogaiért meg mehet reklamálni külföldre.

belekotyogok 2013.03.14. 19:59:06

Tényleg az a hibás, aki szóvá merte tenni a szabálytalanságot? Nem gondolom, hogy hiba volt kiállni (ráadásul elég normálisan) magáért. (Ha nem utálnám ezt a kifejezést, akkor leírnám, hogy ezért tart itt ez az ország...meg sok birka...)

jelentéktelen alak 2013.03.14. 20:03:07

Addig kellene őket feljelenteni, amíg nem ez a jellemző viselkedés. Vagy már késő?

lyken 2013.03.14. 20:05:18

@Hapesz: Az életnek eme két prominens -tajgetosz szökevény- császára a srakotól számított 5 méteren belül parkolt. Lehet csápolni, hogy hol a jelzés, attól faszparaszték még tilosban parkoltak mind a ketten. Ha babakocsival mennek akkor is az a problémád, hogy nincs jelölve a bicikliút? A két gyökért simán meg lehetne toszni tilosban parkolásért és akadályozásért. Mindkettőt.

Hapesz 2013.03.14. 20:13:43

@lyken: Ilyen alapon a bringást is meg lehetne dorgálni, hogy miért közlekedik a járdán a gyalogosok között, amikor bőven elférne az úttesten (tehát nem is szabadna ott közlekednie). Hétköznap reggel 9 után tényleg egy horror azon a környéken parkolni, nyugodtan elnézhető lenne, hogy 10 percre valaki leparkolt oda, simán ki lehetett volna kerülni. Ahogy látom nem is nagyon sietett a cangás, ha még arra is ideje volt, hogy leálljon velük trécselni. Felesleges feszkókeltés volt ez a bringás részéről.

Visionstar 2013.03.14. 20:16:53

@csaba03: az a kopasz nagydarab BMW-s én vagyok. Köszi a bókot:-)). Viccet félretéve, valóban kopasz, nagydarab, BMW-s, Passatos soför vagyok és tapasztalom, hogy a nők inkább bambulnak mint koncentrálnak a vezetésre. Bár, ma egy f@sz egy sárga Fiat Cinquecentoval lazán nekem gurult az Alkotás útján a lámpánál, és ahelyett, hogy elnézést kért volna simán továbbment mintha mi sem történt volna, na ő speciel férfi volt. Konzekvencia, bárki lehet pöcsköszürű, legyen az nő vagy férfi.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 20:19:15

@Hapesz: nem volt felesleges és a két tahó viselkedését elnézve, lehetett volna rámenősebb is a leányzó. És a kevés parkoló nem jogosít fel senki a KRESZ ignorálására.

Martian (törölt) 2013.03.14. 20:25:48

@phaszfej: tudod, szabad országban élünk. A bringás húzhat bilit a fejére, te meg hordhatod a faszodat a nyakadtól fölfelé. :)

Gábor Dé 2013.03.14. 21:00:51

@Szabványok: Mert azt a parancsot kapja. egyébként a kedves kerékpárosok is tanulhatnának egy kis kresz-t. Pl. a kihalt 3 sávos Szentendrei úton a középső sávban nem illik kerékpározni, ha már van kerékpárút. Falkában egymás mellett ugye nem igazán szabad kerékpározni. pl. 10-15 kerékpáros csordában a szintén a Szentendrei úton. ( sajnos napi tapasztalat.)Meg ha már az úton kerékpározik, akkor a kresz szabályok rá is vonatkoznak. (Tilos jelzés, kötelező haladási irány,stb). De persze, ha megállítom vagy szólok neki, akkor az jön, hogy miért nem mással foglalkozom és akkor még ez a legenyhébb? Akkor most mi is a helyzet?

01234567 2013.03.14. 21:10:27

Mindennapos történet.
Amúgy a listám (ha biciklin megyek):
1. Taxis 2. Transporter, kisteherautó, furtgon. 3. BMW-s 4. Terepjáró
A fentebbi köcsögségi sorrend.
A lényeg pedig, a kerékpáros max idegesítő, veszélyt legtöbbször önmagára jelent csak, gyalogosra is csak akkor, mikor a bringaúton szédeleg.
Az autó veszélyforrás, ezért aki vezeti, annak körültekintőbbnek kell lennie. Sajnos sok a tufa ökör, meg a szompla elmebeteg, akiknek van jogosítványa.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.14. 21:19:49

@01234567: gyalogosra elsősorban a járdán jelent veszélyt. Például ha nekimegy egy gyalogosnak, tönkreteheti a ruháját, kisebb sérüléseket is okozhat. Rosszabb esetben akár súlyosat is.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.14. 21:25:18

1. Tény: a két autós szabálytalan volt, a kerékpáros nem
2. Nem tudja senki, vajon a kerékpáros szabályosan közlekedik-e máskor, de simán elképzelhető, hogy igen. Eleve azt feltételezni, hogy máskor szabálytalan, szimpla rosszindulat.
3. Ebből levezetni azt, hogy nem lenne szabad szólnia, ha más szabálytalansága akadályozza, rosszindulat és ostobaság egyszerre.

Persze, ki lehet a taplókat kerülni. De azért is van ekkora szar ebben az országban, mert megszoktuk, hogy a szabályokat úton-útfélen megszegjük, ezért el se tudjuk képzelni, hogy más ne így csinálja és vállat vonunk más taplósága felett, mert mi is csináljuk rendszeresen. És még azt ugatjuk le, aki szóvá teszi, arra hivatkozva, hogy dehát más is tapló szokott lenni. Még véletlenül se jut eszébe senkinek se vállalni a felelősséget, ha valamit csinált, hanem azonnal másra kell mutogatni, vagy betámadni azt, aki rámutat a saját gyökérségünkre.
Tipikusan a "lerántom a sárba magam mellé" jelenség.

01234567 2013.03.14. 21:37:03

@proxy user: Azért ez nem gyakori. Már mint hogy sérülést okoz, ruhát rongál, kevés ilyen eset van. Nem úgy ahányszor a bicikli utat semmibe vevő gyalogost kell kerülni. Igazán a biciklinek nálunk még mindig nincs kultúrája semelyik félnél.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.14. 21:50:45

@rugoman: "amilyen rózsás a kedvem, még másnap is füstölne a segge..."

Használhatnál vazelint, de az óvszert is ajánlom.

@lanciabacci: "Ezek domesztikálatlan erdélyi magyarok, az tuti."

Nahát, itten van egy szakértő... nem mindegy neked, hogy a "domesztikálatlan" milyen magyar? Azt mondta a Kedves Vezető, hogy nincs kétféle magyar állampolgár, tehát ha azok, akinek mondod őket, köszönik szépen az ajándék állampolgárságot, amit a kétharmaddal együtt beszavaztál nekik.

Különben nem értem a bringások utálatát az autósok iránt: emezek áthajtanak a piroson, amazok meg ráparkolnak a bringaútra. Hol itt a probléma?

zseboroszlan 2013.03.14. 23:31:26

@Hapesz: Igaz hogy nem minden sarkon van kitáblázva, de pl itt elég jól látszik, hogy ez egy kijelölt bicikliút:

25.media.tumblr.com/63ef3feb70cbc24316bab41a739f39be/tumblr_mjo93nXCVL1r096x9o1_1280.jpg

átlátó 2013.03.14. 23:55:12

@JaniJaniJani: Jani, maga egy kurva rendes ember... innentől semmi akadálya annak, hogy a hatóság megkezdje azon dolgát, amire a 2/3-d is följogosította a Zemberek közreműködése okán... :)

JaniJaniJani 2013.03.14. 23:55:19

@cenzuratroll bosszanto: "szabálytalansága miatt rádudálok" - ne dudálj rá! Az tényleg szabálytalan lenne, és bírságolható is egyébként. Nem az a megoldás!

JaniJaniJani 2013.03.14. 23:57:35

@átlátó: Miért tetszik védeni ezt a két türhőt? Netán ön volt az egyik? Vagy valami rokona/ismerőse?

átlátó 2013.03.14. 23:58:31

Szerintem ezeknek az agymunkásoknak, miután a rendszámtábla a nagy nyilvánosság elé kikerült, konkrétan annyi. :D

átlátó 2013.03.14. 23:59:16

@JaniJaniJani: Jani... maga megőrült. :)

átlátó 2013.03.15. 00:00:46

@JaniJaniJani: Jani, hogy oldjam a görcsödet öcsém, hát szó szerint értsed, hogy kurva rendes ember vagy. Nem értem, mit nem értesz baszod. :D

pioker1933 2013.03.15. 00:02:56

Azt nem értem, hogy mi kötelez engem arra, hogy az út helyett a bringautat használjam, ha nem tiltja tábla? Sok gyökér autósnak el kéne gondolkodnia rajta, hogy a bicikli ugyan olyan közlekedési eszköz, mint bármi más. Arról nem is beszélve, hogy nagyon sok esetben lényegesen jobban lehet haladni az úton, mint a bringa úton. Lámpával, padkával tagolt, kanyarokkal teletűzdelt, bamba gyalogosokkal és köcsögül parkoló autókkal nehezített bringaút helyett, inkább az utat választom. Ott legfeljebb csak a esővíz elvezetőket kell kerülgetni, és még a lámpák is bringatempóhoz vannak hangolva. :D Ha esetleg hiányosak az ismereteim, akkor természetesen az én kurva anyámat.

JaniJaniJani 2013.03.15. 00:11:44

@átlátó: Jóvanna, félreértettem a hozzászólásodat! Én kérek elnézést!

átlátó 2013.03.15. 00:25:54

@JaniJaniJani: Mondtam már, hogy akkó igyunk. :)

JaniJaniJani 2013.03.15. 00:51:17

@phaszfej: "Szégyen, hogy ideáig jutottunk: egy kiscsaj be mer ugatni két férfinek. Udvariasak voltak, félreálltak, hogy eltolhassa a biciklit, a csaj meg, mint a legtöbb mai csaj, embert játszik. Örüljön a bige, hogy nem lett szétcsapva a szemtelen kis szájacskája." - Másnak is feltűnt, hogy az egyik úr időben észrevette a kerékpárt, és udvariasan utat engedett neki. Volt benne asszertív vonás. Ami azonnal megszűnt, amikor kiderült, hogy a hölgyben nincs asszertivitás, a hölgy nem menni akar, hanem számonkérni, provokálni. Vélt vagy valós igazának tudatában legalább egy bocsánatkérő gesztust szeretett volna kicsikarni tőlük. Frusztrált óvodásként viselkedett a hölgy, ahelyett, hogy ment volna ott ahol engedték menni. Nem, azt nem mondtam, hogy a két úr 100%-ban helyesen járt el. Azt se mondtam, hogy tusoljuk el az ügyet, a hölgy fel fogja jelenteni őket remélhetőleg.

Kolb Ace 2 2013.03.15. 07:59:58

(Az egyébként jogos) rinyálás helyett a felvételt el kell küldeni a rendőrségre feljelentés kíséretében.

Kíváncsi vagyok ezek a faszszopók hogy pofáztak volna vissza egy csapat kigyúrt kancigánynak.

Kolb Ace 2 2013.03.15. 08:13:13

@JaniJaniJani:

Ez is mehetne feljelentésbe, amennyi szabálytalanság, bűncselekmény (közúti veszélyeztetés, pl: forgalommal szemben tekerés) van ebben a pár percben, azt már megszámolni se lehet. És az elkövető még büszke is rá, azért rakta ki a netre. Ennek is seggbekúrós sittet javasolok.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.15. 09:41:51

@pioker1933: a KRESZ kötelez rá, hogy ha van kerékpárút, akkor köteles vagy azon menni. Feltéve, hogy biciklivel közlekedsz. ;)

@JaniJaniJani: várok pár napot, ha más nem jelzi, hogy elküldte, akkor igen.

Egyébként ha jól tudom, brfk kukac police pont hu. Vagy brfk helyett azt hiszem, rk11 is jó, mint illetékes, kerületiek.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.15. 09:52:19

@JaniJaniJani: kicsit gondolkodtam rajta, mégsem fogom beküldeni. Ugyanis még ennek a két parasztnak is vannak személyiségi jogai. És a lánynak valószínűleg több baja lehet a pofájuk és rendszámuk közzétételéből, mint annak a kettőnek a tilosban parkolásból és a fenyegetőzésből. Ez egy ilyen jogrendszer.

FGSuperman 2013.03.15. 18:46:49

@JaniJaniJani: nem tudom mennyire megoldás, hogy a nagy belével az autóhoz lapul, szerintem ott egy gyalogos sem fért volna el, nem hogy egy kerékpározó

ez kb olyan, mintha két autó úgy állna meg az úton, hogy te autóval nem tudsz áthaladni közöttük, mert a helyhiány miatt nincs lehetőséged - de mondjuk kiszállhatsz és megpróbálhatod áttolni köztük az autót

amúgy nem szabad felülni az ide írogató IQ-betyár autósoknak
egyszer érdekelne egy statisztika, hogy kiből van több - kerékpáros blogba anyázó autósnál, vagy autós blogba anyázó bringásnál

lyken 2013.03.15. 22:41:33

@Hapesz:
1. Ballagj be az önkormányzathoz és tekintsd meg a terveket. Az ott kerékpárút. A belső az valóban járda.
2. A két tajgetoszérett egyén paraszt volt és a KRESZ több pontját is sértette.
3. Közlekedtem ott bringával régen, de valahogy a legtöbb ember kibírta, hogy nem parkolt a járdára. Ez alól ritka kivétel a sarki büfébe az áruszállítás, de azt olyankor villámgyorsan megoldják nem gyökér módon.

Szerintem felesleges két ilyen suttyót mentegetni. Inkább öntögetni kéne őket valami gyúlékonnyal.

A Tyne folyó déli partja 2013.03.17. 18:34:25

@Tímár Mihály: ja, ha nem közlekednek a bicikliúton, mert mondjuk ott parkolnak az autók, akkor meg az lesz a baj, hogy miért nem a bicikliúton mennek...

invalid username 2013.03.19. 16:57:03

Ha telefonál is a rendőröknek, biztosan több, mint tíz perc, mire kiérkeznek. A sisakkamera felvétele alapján pedig nem lehet bírságolni.

Mon3 2013.03.29. 19:27:43

@Rongy Rázó: "sisakkamera felvétele alapján pedig nem lehet bírságolni"

Dehogy nem! Pár hónapja pont ezen a blogon volt rá példa, hogy egy a Király utcában autózó 4 gurigás "hulladékot" meszeltek el. Én is beszereztem erre egy kamerát. Egyébként egy év után végre bíróságra került az az aljadék, aki maradandóan átszabta az arcomat. És végre én is kerékpárra szálltam.

Más:

Budán valahol lehet kerékpárt kölcsönözni, mert elég gyakran futok össze a jellegzetes egyen bringával közlekedő külföldiekkel. Egyik nap 4 olasz fiatal a Fő utcában tekert a külső sávban. Elértek egy zebrát, ahol a belső sávban álltak a kocsik a piros lámpánál. A srácok befordultak a kocsik elé, és a zebrán felhajtottak a járdára. A másodiknál zöldet kaptak az autók, melyek indulni akartak. A harmadiknál már dudáltak, a negyediket meg fellökték. A négy olasz rátámadt az első autóra. Látszott rajtuk, hogy odahaza náluk megszokott ez a húzás!
És még néhány autós troll minket nem tud elviselni...

Mon3 2013.03.29. 20:18:55

@proxy user: Csakhát kis hazánkban nagyon kevés a kerékpárút. A járdára festett sárga csíkot nem kell annak tekinteni. Ennek megerősítése, hogy egyre gyakrabban jelölnek ki a festett járda mellett az úton "kerékpár nyomot". És itt a KRESZ is megengedi az út használatát. Jellemző, hogy az autósok nagy része már csak emlékeiből ismeri a KRESZ-t.

invalid username 2013.04.01. 10:14:08

@Mon3:

A sisakkamera felvétele alapján meg lehet találni az autóst, de önmagában NEM elegendő bizonyíték. Szemtanúk (az ember memóriájának gyengeségét tekintve ez vicces), de leginkább a megszorongatott autós beismerő vallomása.

(A videószerkesztő programok és a CGI korában igen könnyen lehet olyan videót hamisítani amivel bárki megbírságolható lenne.)

invalid username 2013.04.01. 10:16:18

@Mon3:

Az ilyen autóst, amely direkt nekimegy a biciklistának és fellöki, én is szívesen megrugdosnám, de közben azért tudom, hogy az indulatból táplálkozó bosszú nem segít. Tényleg.

ex-dr. vuk 2013.04.02. 20:23:23

Verlazito.. es mennyire magyar..
Ket opciot latok reakciora:
1. jobbrol el, sarga auto veletlenul megkarcolodik, mit ad ist... akarom mondani: hogy hogynem elvtarsak.
2. odaallni mellejuk es hallgatni a beszelgetesuket, opcionalisan 10 masopercenkent csengetve egyet.

Es persze a rendszamokat nem takartam volna ki.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.04.03. 17:35:09

Nekem csak most esett le, hogy az egyik férfi tulajdonképpen házassági ajánlatot tett a bringás lánynak: "Elveszem akkor tőle biciklit is, azt’ utána meg a kameráját … vele együtt."
Sőt mi több, amint a "Bazdmeg" mutatja, a nyílt házasság hívei, vagy valami kommuna tagjai - esetleg civil álruhás rendőrök, akik kívül-belül összespermázzák egymás nadrágját (is), mint ama Zsanett barátai...

dubai tennis 2013.04.04. 20:05:02

a bringás csajnál a pont. még akkor is ha, kiba idegesítő a hangja :D

azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy mindegy, hogy autós, vagy 2kerekű, egyaránt fellelhető közöttük rendes, meg tapló is.

Dr. GGG77 2013.04.07. 11:28:48

Über nagy prosztó a két faszi, még akkor is, ha a bringás csaj hangja, affektálása bicskanyitogató.

2013.05.09. 09:36:26

A video lassan 1 hónapos. Lehet tudni, hogy tett-e szert rendőrségünk azóta bevételre ezen két tahó zsebének kárára? Vagy vehetjük úgy, hogy ők is a szabálytalan parkolás támogatói?
süti beállítások módosítása