Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

111 napig nem nyúltak a kilakatolt biciklihez

2012.01.25. 16:49 - kirk kapitány

New Yorkban a Soho Streeten kísérletezett a kerékpárok megmaradási mutatójával a Red Peak Branding marketing cég. 2011. január elsején egy tárolóhoz lakatoltak teljes felszereléssel egy biciklit, majd naponta fotózták a fejleményeket.

111 napig nem történt semmi, a kerékpár és a felszerelés intakt maradt, még a kosarat sem vették le róla, pedig nem volt lelakatolva. Aztán eltűnt a pumpa, majd a kulacs. Végül 159 nap alatt pedig az egészet darabokra szedték.

Tételesen az alábbiak szerint tűnt el a bringa:

111. nap pumpa
160. nap kulacs
212. nap kosár és a lakat
231. nap nyereg
250. nap első kerék
252. nap kormánymarkolat
270. nap váz

via: holkerekparozzak.hu

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr323774934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agent_x 2012.01.25. 17:07:38

Na ja, ilyen nálunk nem történhet meg, mert első nap eltűnne már az oszlop...

ex-dr. vuk 2012.01.26. 17:26:28

Ez nem budapest es egy nap?

nevergone 2012.01.26. 21:40:18

Kerestem, hogy hol üzenhetnék nektek, de nem találtam semmit, úgyhogy marad ez itt.

Szeretnék kérni egy alapos bejegyzést arról, hogy mikor célszerű egyedül fel- és levenni a kerékpárt a kerépszállító vasúti kocsiról. A lépcső meredek, hiába szélesebb az ajtó, ha középen csőkorlát van benne. Próbáltam már mindenféle technikát, de egy átlagos férfikerékpárt, aminek kicsit szélesebb a kormánya, szinte lehetetlen festékleverődés nélkül.
Kösz előre is! :)

nevergone 2012.01.26. 21:47:17

Ui.: Plusz ezt még megtoldani azzal, hogy ha lemarad a kerékpárszállító kocsi a vonatról (mert előszerettel lehagyják probléma esetén), akkor hogyan szállítsuk a kerékpárt egy áltagos személy- vagy gyorsvonaton.
Többször szállítottam már a kerékpárt vonaton és ez a része mindig nehéz, kényelmetlen volt.

terror 2012.01.27. 09:58:01

@nevergone: Na en megegyszer nem gepelek ide azert, hogy benyelje a hozzaszolast ez a szar.

A criticalmass.hu-n nyiss egy forumbejegyzest, aztan majd segitenek masok is...

nevergone 2012.01.27. 10:33:08

Köszönöm az ötletet, megtettem. Azért ha eme blog szerkesztői is írnának erről valamit, azt megköszönném. :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.28. 04:58:58

Azért ott semmindegy, hogy Queens, Bronx, Brooklyn, Manhatten, vagy Staten Island.

best 2012.01.30. 01:08:46

Kerékpárt: Én vonatra fel sem engedném! Sőt, semmilyen tömegközlekedési eszközre!

netrunner71 2012.01.30. 07:22:19

@best: Na, ez azért túlzás.
Vonatra miért nem? Ott igazán lenne hely a kerékpár kulturált szállítására.
Gondold el: valaki elmegy nyaralni, mondjuk a Balaton mellé, ott hasznát veheti a bringának. Ha nincs autója, hogyan vigye el a bringát?

nevergone 2012.01.30. 09:39:42

@best: Köszönöm az építő jellegű gondolatot, én szívesen közlekedem kerékpárral a városban, csak közben át kell hidalnom két város közti távolságot is. Szerintem még többen kerékpároznának, ha a szállításon lehetne még javítani.

pjm 2012.01.30. 11:27:47

Én meg arra gondoltam, hogy kerékpáradót kellene bevezetni, hogy mindenki fizessen egyformán, vagy kerékpárral is csak érvényes havi bkv bérlettel lehessen közlekedni Pesten és Budán. A vonaton meg ne is legyen más, csak kerékpárakasztó, ott a paraszt is ellóghat...

2012.01.30. 18:14:36

@pjm: Te nagyobb paraszt vagy szerintem, igy neked a huskampot ajanlom.

indapass90210 2012.01.30. 21:21:27

Itt a nyilvánvaló bizonyíték, hogy Budapest egy annyira élvezhető város, hogy 270x gyorsabban tellik az idő, mint az unalmas Nyú Jorkban.

pjm 2012.01.30. 21:23:27

123.... Szerintem nem pontosan értetted, vagy a narancslé elvette az eszedet. De ha gondolod, akkor olvasgass egy kis Rejtőt, vagy Karinthy írásokat, hátha lesz egy kis humorod is.
pj

Levente.hu 2012.02.01. 00:18:52

@best: Én a jövőben a legcélszerűbb közlekedési eszközt a vonat+bicikli kombinációban látom.
Az üzemanyagárak lejjebb érdemben már nem fognak menni, rövid távon eddig is a legcélszerűbb közlekedési eszköz volt a kerékpár, ha normálisan megcsinálnák a vasúti kerékpárszállítást (akár utánfutós biciklit, tandemet és rekut is lehessen kényelmesen szállítani), akkor idővel hosszabb távon is az lenne az egyik legjobb megoldás. Gyors lenne, olcsó, praktikus. Simán utazhatna a család bringával kocsi helyett, 5 fő rengeteg cuccot elvihet kényelmesen, a célt vonattal megközelíteni, majd a maradék pár km-t tekerni.

És én az elkövetkezendő 10-20 évben szinte kizárólag a vasutat fejleszteném, az utaknál csak a fenntartásra(hibajavításra), és a fontosabb elkerülőutak megépítésére adnék.
Vasútra, RoLa-ra(gyk. Rollende Landstrasse), és kerékpárútra annál többet. Autópályát egy métert se. A RoLa igénybevételére nagyon szigorú szabályzással kötelezném szállítmányozókat. Csak a kiindulópont-Rola, és Rola-célállomás közti közúti teherfuvarozást engedném, természetesen ezek nem vonatkoznának a kisebb helyi, vagy kistérségi fuvarozásra, inkább a nemzetközi teherszállításra.

Levente.hu 2012.02.01. 00:31:10

@Levente.hu: Az előzőhöz annyit, hogy nem biztos, hogy a RoLa az igazi megoldás, a konténeres szállítmányozás lehet megfelelőbb lenne, bár ez is igen komoly logisztikát igényel.
A kamionforgalom ugyanaz lenne, csak nem kellene utaztatni a kamiont és a sofőrt, elég csak a szállítmányt a konténerrel, illetve nem kellenének speciális RoLa vasúti kocsik.
Ellenben kellene komolyabb helyi szervezésű szállítmányozás.
A törvényi kötelezés a versenyhátrány kialakulása ellen is kellene, persze leginkább EU-s szinten kéne.

Levente.hu 2012.02.01. 10:10:42

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Nem gondoltam azt, hogy kizárólagos közlekedési lehetőség lenne a fent említett variáció, de 30 év múlva már nem nagyon fogunk belsőégésű motort hajtani, legfeljebb egy szűk réteg, és a villanyáramot se adják majd olcsón.
A vasút viszonylag olcsón tud üzemelni, ha sokan használják. Nem látok sok alternatívát.

2012.02.24. 02:50:57

Nálunk ezt a videót két képkockával megoldhatták volna, és sokkal rövidebb idő alatt. Első kocka: bringa letámaszt. Második kocka, egy óra múlva: bringa hűlt helye.

igirb 2012.05.07. 18:25:23

A 111. napon a pumpát még csak használatba vették, mert a 178. napon még a kerék mellé van betűzve. :) A 179-en már nincs ott...