Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

A hülyeség emlékműve: a trafó

2011.09.15. 15:17 - kirk kapitány

A budai rakparton rengeteg hely van, de amikor ezt a trafót megcsinálták, az alkotóknak nem tűnt fel, hogy a gyalogos-biciklis közös járdára helyezték. Keresztbe, úgy, hogy legalább a háromnegyedét elfoglalja. Ideiglenesen, még minimum egy évig.

tumblr lriw1gYi1U1qzg5gdo2 1280

Nehéz magyarázni egy olyan konstrukciót, amelyik mindenkit, minden egyes alkalommal, ha arra jár, röhögésre késztet vagy felidegesít.

A DBR Metró mégis megpróbálta: a cég tisztában van vele, hogy nem ez az ideális állapot, de a trafószekrényt még a műegyetemi metróállomás építésekor tették oda, ahol van, és 2012 végig még ott lesz szükség rá. Hogy mindenki megnyugodjon, a járdát elfoglaló fémszekrényt körbeépítették egy ideiglenes járdával.

A kontárságnak és a hülyeségnek egyszerre emlékművet állító építmény fennmaradása mögött állítólag az van, hogy a DBR Metró sokallta az áthelyezési költségeket. Az Elmü állítólag 15 millió forintot kért volna, hogy 90 fokkal elfordítsa, ezért aztán nem jött össze az üzlet.

332 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr613229617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisceruza 2011.09.16. 12:18:18

addig veritek a nyálatokat, amíg rátok nem szállnak a ZSANDÁROK!

Na akkor lesz csak itt nyavajgás, mikor mennek szépen sorjába a 30 ezres büntik!

Többeknek a drótszamara nem ér annyit, mint amennyit fizetni kell a büntetésre!

mezga-aladar 2011.09.16. 12:26:49

PaRASZTOK országa : Honduras vagy mi... főleg a fővárosa Bukarest egy lepattant szar...

bár van túrórudi... qva jo

gregibroki 2011.09.16. 12:31:01

@kisceruza: oké, tehát akkor mehetek a Váci úton az Árpád-hídtól a Nyugatiig?

ex-dr. vuk 2011.09.16. 12:34:49

@kisceruza: remeljuk hogy a csengo hianya is kozigazgatasi birsag lesz. nagyon veszelyes, ha nincs.

ex-dr. vuk 2011.09.16. 12:35:35

@kisceruza: nem ismerem az emlitett helyet. mi van ott es hogy jon ide?

ex-dr. vuk 2011.09.16. 12:56:29

@gregibroki: öö ez eleg lazan kapcsolodik.

gregibroki 2011.09.16. 13:14:30

@vuk_: igen, sajnos vannak ilyen esetek; mondjuk pont arról van szó, hogy a bringaúton csapták el (persze oda kell figyelni, hogy megadják-e az elsőbbséget) szerencsére nincs ilyen halálesetekből sok, nagyon könnyű elpatkolni a nyeregben, de egyesek soha nem fogják megérteni, hogy nem akkor vagy veszélyben, mikor az úton mész, hanem akkor, mikor egy rosszul megtervezett, járdára felvitt bringaúton közlekedsz.
De ez egy parttalan vita, az idő majd eldönti, melyik a jobb. Addig meg lehet basztatni egymást.

kisceruza 2011.09.16. 13:41:38

@gregibroki: "tehát akkor mehetek a Váci úton az Árpád-hídtól a Nyugatiig? "

Természetesen, az autók között, cikázva.

kisceruza 2011.09.16. 13:43:21

@vuk_: "remeljuk hogy a csengo hianya is kozigazgatasi birsag lesz. nagyon veszelyes, ha nincs. "

Hogyne, pláne mikor a fehér botot is használó VAK-ra kell rácsöngetni!

GG81 2011.09.16. 13:43:33

@gregibroki: b@szod, de neked nem is a bringaúttal van bajod, hanem minden áron a 70-nel haladó autókat akarod feltartani mozgó akadályként ahelyett, hogy kb. nulla kitérővel kisebb forgalmú utcán, szintén az ÚTTESTen tekerhetnél nyugisan!!! jah, hogy ott meg esetleg jobbkézre meg táblákra kell figyelni, azt@qrvaéletbe... az ótósoknak meg így 70-helyett marad a 30-cal se tötymörgő kerülgetése, rád figyelése.

ez már a nem tudod mit csinájjá jódógodba része a dolognak.

kisceruza 2011.09.16. 13:45:48

@vuk_: "mi van ott es hogy jon ide? "

MEMENTÓ

csak nem szerettek róla beszélni!
(azt nem tudom miért nem szerettek róla beszélni!)

GG81 2011.09.16. 13:47:07

@gregibroki: a dózsától amúgy is 50-es, de párhuzamosan ott van az egyirányú és széles Visegrádi ucca. jah és mindkettő elég lámpás már a róbert károlytól befelé... bár ez pont egy büszkén pirosozós körben aligha tényező.

ex-dr. vuk 2011.09.16. 13:49:28

@kisceruza: hat ez biztos valami utalas amirol en nem tudok. Ezekszerint nem is fontos, ha nem magyaraztad meg.

kisceruza 2011.09.16. 13:52:18

pedig annak is lehetne ez a címe,

A hülyeség emlékműve: MEMENTÓ

(talán akkor a trafóház annyira nem is számítana!)

kisceruza 2011.09.16. 13:53:27

@vuk_: nesze másodszor is:

@vuk_: criticalmass.hu/blogbejegyzes/20080424/rendhagyo-utolso-pentek-ghostbike-allitas-kobanyai-uton

ex-dr. vuk 2011.09.16. 14:17:03

@gregibroki: de ezt miert nekem irod? en tudom ;)
ha csak lehet nem is hasznalom a szeparalt szarokat, mert feltem az eletemet a "jogositvannyal rendelkezo" elet-csaszaraitol.

cso zsi 2011.09.16. 14:17:08

@GG81: A másik oldalán viszont ott van a Kassák, amin ott a bringaút. Miatta(??) lett a környék összevissza egyirányúsítva, és/vagy "megállni tilos" táblával teleszórva.

ex-dr. vuk 2011.09.16. 14:18:18

@kisceruza: gozom sincs, hogy van-e ott lampa. Ha nincs, vagy igen es zold volt, akkor nem a bringas a hunyo, es mirol beszelunk?
tudtommal ghostbike-ot annak allitanak, aki szabalyos kozlekedese ellenere halt meg.
te biztos tobbet tudsz, mint itt mindenki

kisceruza 2011.09.16. 14:24:35

@vuk_: 1xer tutti még annyit sem fogsz tudni, gerincvédővel sem hogy "VUK", megelőz a terepjáros csajszi és besatuz, NEKED MEG MUKK se lesz, nemhogy VUK! :-D de jáccá a TÜZZEL! Én fel is venném videóra! :-D

kisceruza 2011.09.16. 14:28:36

@vuk_: "tudtommal ghostbike-ot annak allitanak, aki szabalyos kozlekedese ellenere halt meg."

beáldozta magát ÉRTETEK! nem? szabályosan! :-D

kisceruza 2011.09.16. 14:34:04

Hát igen, az nem barom volt még véletlen sem, csak BÁTOR, csak bátran szaladt alá a teher autó kerekei alá, szabályosan, zöldjelzésnél, megdolgoztatva a biciklis társadalmat ghostbike állítás céljából. :-D

ex-dr. vuk 2011.09.16. 14:41:27

@kisceruza: ha egyik kozeli csalatagodat oldalbakapja egy kamion mikor atmegy a zoldon, ugyanilyen jol fogunk szorakozni rajta.

kisceruza 2011.09.16. 14:43:47

@GG81: az hát....
("ez már a nem tudod mit csinájjá jódógodba része a dolognak. ")

de majd állítunk Neki ghostbike-ot! :-D

(van 4 db bicikli is a padláson, beszállok, jöhet a következő ghostbikés is!)

:-D :-D

kisceruza 2011.09.16. 14:48:30

@vuk_: "kozeli csalatagodat oldalbakapja egy kamion mikor "

mért, ez a család tagod volt?

(és hogy vittél Neki virágot a helyszinre, ha nem ismered a helyszínt? Küldted interneten?)

ex-dr. vuk 2011.09.16. 15:38:50

Innentol troll-harc van ugy erzem.
Out.

kisceruza 2011.09.16. 16:01:54

@vuk_: "Gondolom ez is a bringasok miatt volt:" az nem, de ez :

criticalmass.hu/files/ghostbike071028%20030.jpg

IGEN!

ex-dr. vuk 2011.09.16. 16:40:00

@kisceruza: ha valaki egyszer csak odalep hozzad es istentelen modon orrbaver, akkor siman elmondhatjuk, hogy miattad volt bunyo :)

gregibroki 2011.09.16. 17:40:06

@GG81: arra mentem haza a kedvedért; "kicsit" tovább tartott, de megérte!!! azt mondom ezentúl csak arra fogok közlekedni. Jó érzés volt, hogy így időben célba ért az összes autó a Váci úton és nem kellett kicsit lassítani vagy lassítás nélkül, félig átmenve a másik sávba a 4-ből megelőzni.

gregibroki 2011.09.16. 17:46:59

@kisceruza: ha elfekvőben van 1-2 autód, akkor nyomás ghostcar-t állítani, helyedben nem viccelődnék más halálával (főlegakkor, ha én vagyok az) és ha ilyen hülyék vagytok, hogy nem fogjátok fel, hogy a "védett utcáitok" tele vannak egyenrangú kereszteződésekkel, ahol folyamatosan parázhatok, hogy mikor nem adják meg az elsőbbséget (lehet, hogy hússzal megy belém, de oldalról, azt meg nem kívánom senkinek, kábé szétroncsolódik a lábam...
www.kisalfold.hu/balesetek_bunesetek_a_sajtszallitotol_az_emberolesig/cikk/209/2083007/4.jpg

kisceruza 2011.09.16. 17:56:48

@vuk_: "ha valaki egyszer csak odalep hozzad es istentelen modon orrbaver, akkor siman elmondhatjuk, hogy miattad volt bunyo :) "

Kézre is gyúrtok?

Mert eddig azt hittem csak lábra, mert hogy észre nem gyúrtok , az látszik.
:-D

kisceruza 2011.09.16. 18:03:52

@gregibroki:
"a "védett utcáitok" tele vannak egyenrangú kereszteződésekkel," és ott mi van?

megsúgom, jobb kézszabály, balról jössz, átmegyek rajtad, aztán meg a padlásra megyek ghostbikéért! VUK hozza a virágot, a többiek meg a gyertyát.

gregibroki 2011.09.16. 18:15:36

@kisceruza: hát ezért nem megyek arra te kedves ember

kisceruza 2011.09.16. 18:33:10

@gregibroki: Jöhetsz nyugodtan a szabályok ismerete és betartása mellett.

Mondjuk, az igaz, jobb hogy itt osszátok az észt, minthogy az utcán a Kamionosnak....

gregibroki 2011.09.16. 18:52:36

@kisceruza: oké, de nekem kényelmesebb a váci út a szabályok ismerete és betartása mellett; mivel nincs kedvem százméterenként lelassítani, majd felgyorsítani; nem osztom az észt, csak azt magyaráznám el, hogy miért nem megyek kerülő, csip-csup utakon. A kamionost meg lefújom gázsprével és belevágom a kést a lábába, ha el akar ütni!!!

igazi hős 2011.09.16. 22:17:03

@tib00: Megnézted a képeket/videót vagy vakon osztod az igét? Az autóútig még bőven van hely (hiszen az utólagos járdabővítés is ott megy és amellett még marad zöld terület), tehát elég bonyolult lenne megmagyarázni, hogy 1 méterrel arrébb sokkal drágább lett volna. Nem a költségek, hanem a beleszarás miatt épült úgy és oda, ahogy és ahova. És ez a bosszantó.

igazi hős 2011.09.16. 22:22:36

@vuk_: Nagyon lassú vagy, ha ez csak ennyi idő alatt jött le. A harmadik hozzászólása óta gondolkodom, hogy Abroncs új fikanickje, de még annál is szarabb a helyesírása és elvadultabb a szövege. Istenem, lassan a régi trollokat visszakívánjuk. :-D

nowy 2011.09.17. 03:40:00

@igazi hős: már trollban is esik a színvonal.Mi jöhet még ? :)

szildamedia 2011.09.17. 08:44:13

@gregibroki: felkiáltó jel nélkül mindjárt más:) A mondat, amit nem sikerült elég egyértelműre fogalmaznom, az arra utalt, hogy szerintem nincs olyan ember, aki még nem ment át piroson, vagy ott, ahol nincs zebra, de 20 méterre van.
Az biztos, hogy ha csak gyalogosok, és bicósok lennének a városban, nem kellenének lámpák. Ennek tudatában kijelenthető az is, hogy vannak olyan forgalmi helyzetek, amikor a kerékpáros, vagy gyalogos biztonságosan bírálhatja felül a lámpákat. Az irígységgel is egyetértek, amit említesz.... szóval értem amit mondasz, mert én is két keréken közlekedem:)

GG81 2011.09.17. 11:55:26

@gregibroki: jah, hogy kedved nincs, aztaqrv@... azért a kamionos fightodnál azt is számold a történetben, hogy előbb cc. 5-10 tonna átgurult a testeden, ha csak 1 kerékkel számolok... aztán fel kell tápászkodnod, kiszedni abból a b@szott nagy fémdobozból az ipsét... nah utána jól megszúrkálhatod, TE BÉKE NAGYKÖVETE!

GG81 2011.09.17. 11:57:15

@gregibroki: 2x3 sáv te ördögi megfigyelő. aztán fehér festéket vettél-e már?

GG81 2011.09.17. 11:59:10

@igazi hős: nemhiába, a helyi félköragyas trollhadsereg ellen nem árt a frissítés... amennyi f@sságot, sírás-rívást össze tudok itt hordani.

tatabike 2011.09.17. 21:29:38

Minek szenvedtek itt ezzel a kisceruzával?:DD

Ismerem a csávót, azért kommentel ilyen sokat mindenfelé a neten, mert kicsi a pöcse, azt is rongyosra hokizta, és ezért most nagyon ráér...
Az orvos 6 hetet mondott neki, utána rángathatja újra...

fda 2011.09.17. 21:50:59

@tib00: "Megvannak ennek a mérnöki okai."

Szerintem már kár védeni, és "mérnöki okokra" hivatkozni. Már az építmény készítője is elismerte, hogy baromságot csinált. Azzal ismerte el, hogy arrébb akarta rakatni - más kérdés, hogy utólag olyan drága lett volna, hogy inkább hagyták a fenébe.

Ó mondd, milyen mérnöki oka van annak, hogy azt a dobozt nem lehetett elfordítani 90 fokkal? Én egyet látok: aki odarajzolta, nem tudta/leszarta hogy ott emberek járkálnak/kerékpároznak, aki meg odaépítette, az már látta, de leszarta. Persze az is lehet, hogy a tervrajzon jól volt, csak a melós fordítva fogta a papírt.

gregibroki 2011.09.19. 07:22:29

@GG81: ne legyél ekkora nyominger lszi!
1:nem vagyok semmilyen nagykövet (sajnos)
2: nincs nálam kés és nem vagyok verekedős/szurkálós tipus
3: ezentúl is a vácin fogok menni és szépen kikerülnek (mondjuk túl nagy kikerülési igyekezetet nem látok sok embertől - nem sajnálom őket)
Nem vagyunk egy véleményen, de én ebben semmi rosszat nem látok. Te ott bringázol, autózol ahol jól esik Neked és én is. Nem vagyunk egyformák. Nekem biztonságosabb és kényelmesebb a főút, neked a kis beláthatatlan mellékutcák adják (nyílván beleszámítottad azt is, hogy igaz hogy neked van bringával elsőbbséged, de azt hiszik lassabb vagy és szépen kivágnak eléd. Bizonyára mérlegeltél ilyen helyzeteket, amikből percenként akad egy a szűk utcákon).
Lexarom, hol van 70-es, 60-as, 50-es, 30-as tábla, csak a LEGRÖVIDEBB úton szeretnék menni. Légy jó!

GG81 2011.09.19. 08:33:39

@gregibroki: hát további kellemes szuicid tekergést! biztos te tudod jobban... :-)

egy olyan helyen tekerni kényelmes tempóban, ahol szerinted beláthatatlanok az utcák, csak be kell nézni megsúgom és szerinted ott 1000-rel száguldanak... de mégis meg van az esélyed kikerülni a bajt, hogy te magad mentsd az irhád, hogy végső esetben lemondj a körömszakadtadig elsőbbségedről. igen, ez valóban karcolna öntudatos lelkeden.

de neeem, neked a 70-es gyorsforgalmi úton kell haladnod, tedd! és még sérelmezed is, hogy alig kerülnek ki, hát majd egyszer talán nem is fog sikerülni, ott aztán qrvára lehetőséged lesz kivédeni a balról és/vagy hátulról érkező meglepetést! ha ez neked biztonság!? hajrá!

én inkább ezért preferálom azokat a szituációkat, ahol én magam is dönthetek saját sorsomról, ahol nem vagyok mások ügyességének kiszolgáltatva! de te tudod, gratu, hogy idáig kihúztad életösztön nélkül.

miért? öreg, a közlekedés veszélyes és a bringán van egyfajta minimális félelem mikor vasalnak ki persze, de ééérted már a különbséget!?!!?? az egyik esetben 70-nel kaszálhatnak el, úgy hogy nem fox emlékezni semmire, észre sem tudod venni, nemhogy lereagáld, míg kicsit lassítva, éve és élni hagyni másokat elsőbbségével, neadj megállni vészhelyzet esetén, megmentve ezzel nyamvadt életed akár... priceless!
aztán sportemberkém, nehogy eggyel többször kelljen kigyorsítanod, még leesik a lábújjpiercinged!!!

gregibroki 2011.09.19. 08:49:41

@GG81: elég szomorú, hogy veszélyesnek tartod az úton való bringázást;
nem sérelmezem, hogy alig kerülnek ki, csak megjegyeztem, hogy nem sajnálom embertársaimat, mert nem nagyon kell/szoktak kikerülni :)
a kerékpárnak ugyanúgy van létjogosultsága az úton, mint bármi másnak (szerintem)
valamint nagyon könnyen ki lehet kerülni (főleg egy többsávos úton), csak vezetni kéne hozzá tudni).
A mellékutcás elméletedet nem tudom magamévá tenni(cserébe te sem az enyémet). Én 30 feletti átlaggal közlekedem a városban is (ezt mellékutcákon lehetetlen és veszélyes is kivitelezni). Viszont ez alatt nem akarok tekreni, tehát marad a gyors közlekedés. Lehet egy kicsit rá kell lépni a fékre néhány autósnak, de nem ezért kerülnek dugóba, hanem azért, mert a nagyvárosokban dugó van. Ez nem a bringások hibája. Elárulom, hogy nekem a Boráros- Árpád-híd 15 percembe telik korán reggel, napközben pedig 20 perc. Ezt nem fogom feladni azért, mert valakinek urambocsá kicsit el kell tekerni a kormányt miattam vagy le kell lassítania 40-re.
A piroslámpás áthaladáshoz még annyit, hogy nem nekünk van beállítva a zöldhullám (teljes joggal) ezért egész egyszerűen felülírjuk a szabályt néha). NEm kell itt rohadt nagy kereszteződéseken való áthaladásra gondolni, hanem lájtosabb, nem anniyra forgalmas lámpákra.

GG81 2011.09.19. 09:17:05

@gregibroki: elég szomorú, hogy nem tudsz olvasni!!!

a kisebb forgalmú utca az nem úton tekerést jelent nálad!? ajjaj, itt komoly bajok vannak... jah és a LEGRÖVIDEBB út nem mindig a LEGGYORSABB út ám... még bringáskörökben sem főleg, ha betartanád azokat a kicseszett szabályokat... meglehet, hogy pár jobbkezesnél lassítás gyorsabb, mint 1-2 percet a pirosnál ÁLLNI!!!

hű bazzer, te milyen gyors vagy! szerinted csak te tudod ezt, ne vagizz! de vannak olyan helyzetek, amikor igenis lassabb tempót kell diktálni, de ezt félköragyad nem tudja felfogni. attól mert biciglizel az nem jelenti azt, hogy végig 30-cal mehetsz és fox tudni menni! ez a tévképzetetek! ezért nem álltok meg a pirosoknál sem..., ahogy megint büszkén leírod, há' hüJe-e vagy? értetlen!?

a bringázás még nem jogosít fel a végig 30-as átlagra, sőt emiatt a szabályok leszarására sem (piroslámpa). a bringázás nem biztosíték arra, hogy te úgy számolhasd ki az utadat, hogy végig 30-cal fox tudni menni! igenis vannak lámpák, igenis bele kell kalkulálni a lassabb menést!, mint ahogy ezt autóval is megtervezi az ember, akár a városban vagy egy hosszabb út előtt... qrvára tévadésben élsz, csak bízol az azonosíthatatlanságodban, hogy bizonyos szabályokat így lesz@rhass magasról! és még ti akartok együttélni, azonos jogokat... háttakkor kérlek a kötelezettség oldalon is nézegelődjé'!

a kisebb forgalmú ÚTcás példából mit nem értesz???
"de neeem, neked a 70-es gyorsforgalmi úton kell haladnod, tedd! és még sérelmezed is, hogy alig kerülnek ki, hát majd egyszer talán nem is fog sikerülni, ott aztán qrvára lehetőséged lesz kivédeni a balról és/vagy hátulról érkező meglepetést! ha ez neked biztonság!? hajrá!

én inkább ezért preferálom azokat a szituációkat, ahol én magam is dönthetek saját sorsomról, ahol nem vagyok mások ügyességének kiszolgáltatva! de te tudod, gratu, hogy idáig kihúztad életösztön nélkül."

háttakkor nincsmás, mint mégegyszer, gratu, hogy idáig kihúztad életösztön nélkül! figyelgess gyakran balra hátra!

a 70 felett száguldozó autók közti biztonságos biciklizésről meg beszélgess majd el azzal a nénikével, akit most csaptak el zalában, egy előző autó... de ilyen sebességeknél már mindegy is, hogy szemből vagy hátulról kapja el az előző vagy az előző miatt, az előzött jármű... ahelyett, hogy szeparált bringaút lenne a főutak mellett vagy épp a kisebb forgalmú utakat választaná a zember a gyorsforgalmik helyett!!!

gregibroki 2011.09.19. 09:36:49

@GG81: nekem a jobbkezes utcákkal nincsen semmi bajom
remélem nem lesz igazad és ha nem csinálok semmi ökörséget, nem is vasalnak ki.
a főutakon az tényleg para, mikor szembe előznek és nem figyelsz fel rá rögtön. Ilyenkor ha jól tudom, az a hibás aki előz. Ettől még meghal a biciklis, de erre ne alapottunk már, hogy sehol sem mehetünk, mert vannak, akik nme tartják be a szabályokat. A kisebbrendű utak sem jók, metr ott gyorsabban mennek az autók, jbobban kanyarog az út és rosszabb minőségű, ami miatt sokszor kell szinte középen menni. Igaz nincsenek kamionok. De sportemberség ide vagy oda, nem akarok 40 helyett 65-öt menni szarabb úton. A falvak közötti bringaút pedig nagyon kevés helyen van, de ha van, akkor használom, ebben nyugodt lehetsz.
Pénteken meg a Visegrádin mentem haza, régebben is jártam arra, de nem egy nagy élmény. Sok autó amikor kiáll a parkolóhelyről kábé magasról szarik rá, hogy mindjárt melléérek, ő még gyorsan kiáll, 30-40-nel közelíti meg a jobbkezes kereszteződést (igaz kb 10-zel kell, de sebaj). Egyáltalán nem éreztem magam biztonságban, de ez már csak maradjon az én hendikeppem :)

GG81 2011.09.19. 10:04:35

@gregibroki: akkor még mindig nem fogtad fel, pedig leírtad: "ha nem csinálok semmi ökörséget, nem is vasalnak ki." NEM RAJTAD MÚLIK!, ahogy te csinálod. Ezért megyek lassabban, mert döngethetnék én is..., de inkább kényelmeshaladósan olyan helyeken, ahol nem érhet meglepetés (pl. bal hátulról nagysebességgel).

oh, te is egy öntudatos bringás vagyol, akinek az lesz a fejfáján, pedig elsőbbségem volt vagy pedig tekerhettem a vácin (, mert egyelőre nincs kint a piroskarikában a bicikli)
kerültem már olyan helyzetbe, ahol a 2x1 sávos úton kielőzött valami Matiz egy teherautót, kihúzódtunk a padkára... aztán az előző Matizt kielőzte még egy valami nagyobbteljesítményű, ami már a laza padkán volt félig velünk szemből... akkor meg már az árok felé vettük az irány!!!

gregibroki 2011.09.19. 10:14:17

@GG81: az említett szegény zalai hölgynek hol kellett volna mennie: maps.google.com/maps?q=zalaszentiv%C3%A1n&hl=hu&ie=UTF8&ll=46.876269,16.888561&spn=0.086013,0.152092&sll=37.0625,-95.677068&sspn=50.557552,77.871094&vpsrc=6&t=m&z=13
tudom, hogy elsősorban nem rajtam múlik a baleset (ha normálisan vezetek), te sem fogtad fel nagyon, hogy én ezzel tisztában vagyok, meg azzal is, hogy nem jó a mellékutcákban, övezetben tekerni, nem városnézésre indulok reggelente. Nem esik nehezemre az elsőbbségadás és az sem, ha nem adják meg. De inkább akkor ne is kerüljek ilyen helyzetbe. Nincs kedvem csutkára lelassítani, mert valaki 40-nel megy neki egy kereszteződésnek és nem is néz rám. Aztán mégis megáll, majd én 5-tel eldöcögök előtte és kb ugyanez a szitu várhat rám 100 m múlva. Ehhez nincs sok hangulatom és nem is lesz mostanában.

gregibroki 2011.09.19. 10:30:45

@GG81: mondjuk ez nem lehetett egyeszerű szitu, én sem fogom elfelejteni az első ilyen élményemet: fél mp alatt át kellett gondolnom, hogy összetörjem magam, vagy összetrancsíroztassam magam inkább egy terepjáró által, aki jött szemből. Az elsőt választottam :)

ex-dr. vuk 2011.09.19. 10:42:18

@gregibroki: nem ertem, miert vitazol azzal, aki szerint a jelenlegi balkani okolszabaly (erosebb kutya baszik, a tobbinek huzas az utrol) tokeletesen megfelel, es egy csipetnyit sem akarja, hogy maskepp legyen. Ha ezt felismerted rajossz, hogy ez meddo vita.
Persze ha ot leszoritja egy kamion (es ekkor megmagyarazzak neki, hogy minek ment fel az autopalyara az erosebb jarmuvek koze), akkor o ugyanigy serelmezni fogja, de az mar masik kerdes :) Ez a fajjal jar egyutt.

GG81 2011.09.19. 10:44:34

@gregibroki: neki pont, hogy nem volt lehetősége, sajnos. mert baxnak kiépíteni a biztonságos párhuzamos utakat, ld. ausztria, szinte minden főútjuk mellett párhuzamosan fut lassú járművek és bringások részére aszfaltcsík. pont emiatt örülök, hogy csepelre is végre megcsinálják a bringautat! 15 év után... a falvak közé meg majd egyszer lesz...

csutkára lelassítani, megmenekülni vagy egy barom belédszáll és megtol hátulról... vagy épp szemből kap el. aha! jól gondolkozol, csak ne terítsd, mert elkezdenek fogyni majd a tanítványaid.
már miért ne lehetne párhuzamos úton beközlekedni!??! mert akkor nem lehet vagizni a 30-as átlaggal??? tessen elindulni 5-10 perccel korábban és akkor nem kell stressz, meg a kihívás a 70-es gyorsforgalmira!
városnézés b@szod, te qrvára el vagy tévedve. ott a lomb vagy röppentyű úti lehetőség, útóbbi jó széles bringaút, aztán be a Kassákon tovább fasza bringasáv, amolyan európai úttest-bringasáv-parkoló osztásban! de neked ez sem jó! hát tudod mit, megértem azokat, akik a magadfajták miatt utálják a bringásokat és górják le a gyorsforgalmi utakról! nagyon gyengén érvelsz, annak fényében, hogy ilyen beruházásokat, jól megépített lehetőségeket is lesz@rsz, csodálkozol az ellenszenv miatt!? csodálkoztok!?

gregibroki 2011.09.19. 10:46:50

@vuk_: ritkán jövök fel ide pont ezért, de ha már elkezdtük... :)
mondjuk az jelent valamit, hogy szerintem nem írtam le egyszer sem a trafó szót :)

GG81 2011.09.19. 10:48:36

@vuk_: nah, már megint távolról okoskodol-e!? olvasd már el te sunyi, hogy ki szerint nem úttest egy kisebb forgalmú út(teste)!?

de látom te is értetlen vagy, a szuicid bringás fajotok legalább hamar kipereg ezáltal.

gregibroki 2011.09.19. 10:57:00

@GG81: a Kassákot használom amúgy, tök jó, hogy van. Igaz, hogy véget ér a Lehel piacnál és ott kavirnyoljál csak szépen a Duna fele, akkor is, ha nem arra vanb dolgod :)
a csutkára lelassítéást félreértetted, nem szoktam hirtelen lellassítani, mert nem vagyok ökör, ami már kiderülhetett volna számodra abból, hogy nem haltam meg (10 éve bringázom napi rendszerességgel forgalomban, 5 éve pesten, tudom nem egetrengetően sok idő, de éppen elég arra, hogy baleset érjen, ha hülyeséget csinálsz). Szeretem, amikor ilyeneken keresel fogást: "csutkára lelassítok", stb. Maradjunk annyiban, hogy marad minden a régiben és használom az ilyen bringautakat, mint a Kassák, de nem mindig, főleg ha nagyon sietnem kell. De azt ne tagadd, hogy sok koccanásos van a kis utcákban. A koccanásos autóknál rendben van, bringás-autós között kevésbé.

gregibroki 2011.09.19. 11:00:02

@GG81: mondjuk először egy hozzáértővel kéne beszélgetned, hogy hol jobb tekerni
elslattyoghatnál egy futárcéghez és kérdezhetnéd a szuicid futárokat, hogy miért nem haltak még meg napi 100 km feletti városban bringázástól
gondolom ők is a bringautakon szopóznak, meg az övezetekben, ha ki kel vinni egy csomagot 10 km-rel arrébb.

GG81 2011.09.19. 11:38:36

@gregibroki: azok tüdőrákban fognak előbb megpurcanni vagy/vagy...

GG81 2011.09.19. 11:48:59

@gregibroki: nah, és pont a futárokhoz is kapcsolódóan... pont ezért is jobb a kisebbforgalmú utakon menni, mert kevesebb sz@rt lökkölnek pont a pofádba. a város levegője meg olyan, amilyen, de akkor is inkább a nem koncentráltabból kérek. mert a bringázásnak pont ez is lenne a lényege, hogy magadra figyelj oda jobban...

a bevezető utakat pedig nem fogják jóideig korlátozni, majd 2222-ben esetleg, amikor Bp körül lesz elég P+R, kiépített 1 tömegközlekedési járművel elérhető városközpont kapcsolattal... de ez még nem Bécs, nem Amszterdam, és akkor sem lesz az...

háttakkor tekerj ott és szívd jó mélyre, tisztítsd a tüdőd kárára Bp, székesfővárosunk levegőjét, egészségedre! ;-)

gregibroki 2011.09.19. 11:57:30

@GG81: mondjuk sokat fejlődött a helyzet 5 év alatt is, az üzemanyag ár meg csak rekodrokat döntöget, én nem aggódom annyira.
a szmogban meg eléggé ludas a BKV, remélem ott is történnek pozitív változások és nem látunk pár év múlva őskövület ikarusokat

ex-dr. vuk 2011.09.19. 12:10:51

@GG81: hamarabb kerulnek bortonbe a szabalytalanul gazolok (es ezaltal a tobbiek rajonnek, hogyan kell viselkedni), minthogy elfogyjanak a bringasok :)
bar a rendorseg/birosag eleg toketlen, sajnos a zebrakat sem ellenorzik, es a zebran gazolokat is felmenti/felfuggesztettrwe iteli a birosag. Szoval nehez ugy, de szep lassan haladunk a jo iranyba :)

ex-dr. vuk 2011.09.19. 12:20:35

@GG81: te tenyleg azt hiszed, hogy a kocsidban nem szivod be?.. Akarsz tanulmanyokat olvasni ezzel kapcsolatban? :)
Ezt osszekotve a mozgashiannyal mar egesz erdekes eredmenyeket kapsz. Persze lehet homokbadugni a fejed, az is egy modszer.

cso zsi 2011.09.19. 12:21:47

@GG81: "mert egyelőre nincs kint a piroskarikában a bicikli"
Ahol kint van, ott sem veszik figyelembe.
Váci út Tesco-Budapest Bank-nál át kéne tekerni az út jobb oldalára, elvégre ott a kijelölt menetirány. De nem, a népek megcélozzák a Gyöngyösi utat, és mivel van sárga festék (szembe nyilakkal számukra) ezért tekernek ott, meg a szervizút forgalmával szemben. Minimum két bringatiloson kell áthajtani a manőverhez.

cso zsi 2011.09.19. 12:30:28

@gregibroki: "A piroslámpás áthaladáshoz még annyit, hogy nem nekünk van beállítva a zöldhullám (teljes joggal) ezért egész egyszerűen felülírjuk a szabályt néha)."
Hanem, kiknek. Mert az autósoknak biztos nem. Általában a tömegközlekedéshez igazítják, aminek az átlagsebessége közelebb van a kerékpárhoz, mint a gépjárművekhez. Ne csak abban a napi 2x2 órában gondolkozz, amikor telítettek az utak. Azon kívül bizony még van 20 óra, amikor lehet haladni.
Ennyi erővel minden más járművezető is "felülírhatja" a szabályokat, de érdekes módon, minél nagyobb a jármű tömege, annál ritkább az eset. A terepjárók, luxusautók kirívó esetek. Kevesen vannak, de ugyanolyan látványosan hágják át a szabályokat, mint a bringások-mopedesek.

gregibroki 2011.09.19. 12:40:00

@cso zsi: szerintem nem a tömegközlekedésre vannak állítva, mert a megállók miatt nem tudják kiszámítani (vagy mégis?). %0-es tempóra vannal állítva az 50-nél, 70-esre a 70-esnél. Ezt onnan gondolom, hogy korán reggel sosem tudom beérni az autókat pl a Nagykörúton, mert szépen végigmennek 50-nel az Üllőitől egészen a Nyugatiig. De ez van máshol is ilyenkor reggel.
Szerintem más járművezető neccesebben írhatja felül a szabályokat, de ezt már régebben kifejtettem (a fő ok: a magas pénzbírság, a többi nem számít nagyon).

erdektelen 2011.09.19. 13:10:26

csak gondoltam jelzem h london sem fenekig tejfel, es ott is ki lehetne adni egy-ket hulyeseg emlekmuve dijat :)
londonist.com/2011/09/stratford-city-unveils-london%E2%80%99s-newest-impassible-cycle-lane.php

terror 2011.09.19. 13:33:48

@GG81: "ez egy város, nem lesz hegyilevegő. a mértékén lehet vitatkozni, de már megint CSAK a közlekedést előhozni okozóként, nettó bringanáczizmus.
érdekes, hogy szmogriadó bármelyik fokozata, tehát qrvaszar levegő budapesten csak télen volt... hidegben (fűtési szezon, város közepén működőd erőművekkel), légdugó (a K.medencében megülő légtömeg) idején..." - kerekagy.blog.hu/2011/05/15/berlinben_savokat_vesznek_el_az_autosoktol/fullcommentlist/1#c13491591

"vége az ünnepeknek, szépen mindenki visszament dolgozni a városban bűzölgő fémdobozaikkal és csodák csodája nem lett szmogriadó!, pedig se szél, sem eső nem volt megint... elárulom, megintcsak nem volt -10!!! nem fűtöttek megannyit, meg nem erőművelkedtek!" - kerekagy.blog.hu/2010/08/27/sok_bringas_a_jardan_vendegeskedik/fullcommentlist/1#c12111810

"érdekes mód a hasonló szemlélet (felesleges autózás) ellenére képtelen vagy elviselni, hogy a város szmogot jelent: fűtés, gyárak, erőművek, szar és kamuzó bkv..., amit ezekhez a felesleges autózás hozzáad, az qrvára minimális." - kerekagy.blog.hu/2010/08/27/sok_bringas_a_jardan_vendegeskedik/fullcommentlist/1#c12629114

"-sírhatsz itt budapest levegőminőségén, amit nem elsősorban az autók rontanak..." - kerekagy.blog.hu/2010/08/27/sok_bringas_a_jardan_vendegeskedik/fullcommentlist/1#c12625088

Es meg szamtalan topicban, ugyanezek...

Viszont ha a bringas takarodjon a mellekutakra, akkor hirtelen megiscsak a gepjarmuforgalom miatt van szmog?

GG81 2011.09.19. 13:41:46

@vuk_: köszönöm szépen frankó egészségi állapotnak örvendek, valamint frankón fittnek érzem magam, mint ahogy frankón fitt is a look like. ha már szegdon.

homokba a fej? az, hogy a csendesebb utcákat választom és ajánlom ezt másnak is!? nem azt mondom, hogy autózzon, éshogy ne biciGlizzen!
sőt! azt, hogy ezt tuggya egészségesebben is, nem a 2x3 sávos vácin, ahol mozgó forgalmi akadályként folyamatos fékezésre (fékpor) és gyorsításra (mindenféle gázok és korom) generálásra kényszeríti az autósokat, amit ő azt ott helyben, jól mind be is szívja!

egészségetekre!!!

GG81 2011.09.19. 13:45:38

@gregibroki: és a bírság működik, mert ez a célja, a büntetés, a valódi bűnhődés... tudod, az oviban sem poénból kellett mondjuk sarokba állni vagy kaptál fekete pontot... ez a társadalom rendje, a fékezők/szabályozók.

csak ez akkor működik, ha minden azonos jogúra, azonos mértékben is kiróható, számonkérhetőség van és nincs elsunnyogási kiskapu, azonosíthatatlanság, megúszás... mert akkor a rendszer elemei között mégis vannak egyenlőbbek és jönnek a feszkók.

GG81 2011.09.19. 14:00:27

@errorka: te beteg vagy!!! én elfogadom, hogy egy városban milyen a levegő. pont. eddig felfogtad!? egy bevezető út forgalmában vagy attól pár utcával arrébb párhuzamosan tekerni nem mindegy. eddig felfogtad!? mert ez itt a lényeg, erről írtam..., hogy ne az autók kipufjánál közvetlenül lihegjen a sportos polgártárs. eddig felfogtad!? tehát a városi levegő, ami olyan-amilyen még lehet ízesebb, ha azt pont ott a kibocsájtójánál közvetlenül szippantod, egészségedre neked is. eddig felfogtad!?
tehát belinkelni megint azokat a dolgokat, amivel csak magadat égeted, hát csak gratulálni tudok. egy szóval nem mondtam azok ellen. eddig felfogtad!?
tehát most nem a város levegője és fő szennyezői volt a topic, hanem a bringás és levegő minőség, ahol épp teker. ha a városban teszi, akkor az egy default érték, de ha azt pont még közvetlenül egy nagyforgalmú útnál teszi a kipuffokra csatlakozva... hát ez a nemmindegy. eddig felfogtad!?
nah, további jó böngészést! de addig is olvasd el még jónéhányszor ezt, hogy felfogjad!

terror 2011.09.19. 14:35:27

@GG81: Az elfogadas es a bringanacizmus kicsit ellentmondasos szavak. Persze en tudom, hogy ez is a kitetelrendszer resze :)

Te mindig mindenkinek az erdekeit veded (lassan olyannyira, hogy mar te leszel itt a legsotetzoldebb, ahogy mondani szoktad), csak az a furcsa, hogy ezt ugy teszed, hogy mindenkibe belekotsz.

Tekerjen a jardan (helo, kevesbe utos a koncentratum mar par meterrel odebb is, nemde?), ne tekerjen a jardan (mert ott te nem jardazol). Menjen a mellekutcakra, csinalja igy, csinalja ugy. Mert te, GG81 ezt varod el tole. Aki pedig nem igy tesz, az vagy ontudatos, vagy bringanaci.

Egyebkent pedig kulfoldrol be van tiltva az eszosztas, legalabbis egyesek szerint. Vagy te megint csak kivetel vagy? :) De persze miert is ne lennel az, a sajat rendszeredben :)

kerekagy.blog.hu/2011/09/15/a_hulyeseg_emlekmuve_a_trafo/fullcommentlist/1#c14491199

Olvasd el a koccanasos reszt, aztan kicsit emlekezz vissza, miket szoktal irni. Megprobalom a te stilusodban, hatha megerted: HA ELBASZARINCSAK A KISUCCABAN, AKKOR TE MAGADRA VALLALOD A FELELOSSEGET, HOGY TE KULDTED BE ODA, TE FAXARCU GYIKFAX????!?!!?!??????!?!?!!

Remelem jol csinaltam :)

ex-dr. vuk 2011.09.19. 14:42:04

@erdektelen: en lattam mar olyat is, hogy oldalt valt a kerekparut ket iranya.
Utca feleig jobb oldalon mesz aztan bal oldalon kell. :) Mashol ugyanez kanyarban.

GG81 2011.09.19. 14:49:53

@errorka: azta!!! csak ámulok és bámulok.

te faxarcú gyíkpöts! azzal, hogy beküldöd a kisuccákba, olvastad figyelmesen fent!? NEM. szóval ott van esélye megállni, saját magát védendő, mert önmaga is tudja befolyásolni a sorsát, de a vácin, te überügyes villamossínfeltörlő! te!? a vácin b@xod, ha hátulról úgy istenesen eltrafálják, a szélvédőn koppanást még talán hallja, de 70-nel még 4-5 autó is átmegy hamvadt kis testén!

fogd már föl te versenyzők gyöngye, hogy a város nem versenypálya!!! a ti kitételrendszeretekből pedig a szabályok hiányoznak úgy ahogy vannak, mert nektek 30-cal (szigorúan fix 30-cal) kell a célt elérneketk, abban pedig forgalmi akadály, szabályozó (segítek: lámpa), nem akadályozhat!

akkor kérlek erre hívd fel a saját és más szuicid hajlamú tekergőstársad figyelmét, hogy a lámpa is az érdeküket szolgálja, megállást utasít, mert veszélyes keresztforgalom érkezhet. a megállás viszont nem esetleges.

az a baj, hogy te nem az eszet osztod, hanem a f@sságot. miután beégtél a légszennyezés és a kipufogós topic teljesen külön jelentésére, nemcsodálom, hogy beragadt a capslockod... higgadj le, menj tekerj egyet a vácin, és szívj jó méllyeket, legalább hamarabb túl leszel rajta! rajta! hajrá! csak mást ne bíztass erre, mert ezzel te ölöd meg őket hamarabb, ha a nagyforgalomba és a koncentrált szmogba tereled őket!

de már megint én akarok rosszat, te smózelputzi! te észlény...

(turistaként mentünk volna a belterjes születésűek debil szigetére, de szerencsére elkerülhető volt a dolog...)

jól éx. én mindig jól szórakozom, ha elő próbálod adni itt a kerekagy információs tárat, funny linkgyújteményeid, kifogyhatatlan együttélésre képtelenséged kinyilatkoztatásával.

GG81 2011.09.19. 14:57:54

@vuk_: nah, akkor ezt szíjjátok koncentráltan be.
továbbra is a ti egészségetekre!

terror 2011.09.19. 15:11:37

@GG81: Na, mielott nagyon belelovaglod magad a velt igazadba: hany olyan esetrol tudsz, amikor szabalyosan kozlekedo - ertsd: nem savkozepen, reszegen, kivilagitatlanul 2 falu kozott botorkalo - kerekparost hatulrol utottek el, majd 4-5-en mar szinte kegyeletsertest koveto modon szettrancsiroztak?

Beragadt capslock: ez a te vedjegyed, bar mint ahogy irtam is, sejtettem, hogy nem fog leesni. Nem nagyon szoktal ra emlekezni, hogy milyen stilusban irkalsz, arra meg plane nem szoktal emlekezni, hogy miket :)

A linkek pedig mindosszesen alatamasztanak, hogy nem ferditem el a mondandoidat. Nem ugy, mint azt te szoktad tenni, mindenki mas hozzaszolasaval, akivel epp nem ertesz egyet...

Felelosseg kerdese: Sajnos ide pont nincs link, de emlekeim szerint vuk-al voltal kellemes vitaban, a zebran attekerest illetoleg, es hangoztattad tobbszor is, hogy ugye vallalja a felellosseget, hogyha valakit elutnek a zebran. Nem igy volt? Neked nem kell vallalni felelosseget, ha valakit bekuldesz egy allandoan jobbkezes utcaba, mikor - ahogy tobben is irtak - sokkal gyakoribbak a koccanasos balesetek, amik kerekparos eseteben mar nem is koccanasosak?

Vagy jol ertelmezem, hogy az erosebb kutya baszik elvet terjeszted epp, miszerint a bringas huzzon be a mellekutcakba, mert meg a vegen az erosebb hatulrol eluti - szabalyos tekeres kozben -, de ha mar ugyis behuzott, akkor bizonyosan raer, tehat mehet lassabban, es nyugodtan lemondhat az elsobbsegerol, ha a helyzet ugy kivanja?

Johetnek a kiteteleid...

GG81 2011.09.19. 15:16:58

@errorka: fentebb leírtam már mindent, nem fogok ismételni.

további jó bogarászást, linkgyűjtést és értelmezést. bár ez utóbbival eléggé hadilábon ÁLLSZ!

GG81 2011.09.19. 16:27:46

@cso zsi: pont ezért kéne minden tilosnál megállni: "Közlekedési balesetben életét vesztette Huszár Zsolt, az Új Színház negyvenéves színésze. Huszárt szombat hajnali negyed ötkor biciklizés közben a Dohány utca és a Károly körút sarkánál gázolta el a 41-es villamos. A BRFK sajtóügyeletese, Sas Oszkár az [origo] érdeklődésére annyit közölt a balesettel kapcsolatban, hogy "egy negyvenéves férfi tisztázatlan körülmények között a kocsiszínből érkező villamos alá került és a helyszínen életét vesztette"."
(www.origo.hu/filmklub/blog/halal/20110917-meghalt-huszar-zsolt.html)

ex-dr. vuk 2011.09.19. 16:48:28

@GG81: "koncentraltan"?
ezekszerint nem is nezted vegig. vagy nem ertetted. (az mar mindegy)

vedd ki a homokbol a fejed, es nezz korul :)

Na befejeztem az etetest. :)

GG81 2011.09.19. 16:52:55

@vuk_: sajnos te zabizol itt folyamatosan, mint örökös tag. (már láttam)

budapest levegője sz@r ahogy van, mint egy másik nagyvárosé és azzal, hogy pluszban a 2x3 sávos úton nyomjátok nemcsak az alapsz@rt szívjátok be, hanem az ott koncentrálódó minden szart! a finom pór csak 1, ott aztán lehet még gurmannkodni...

jóétvágyat! (nekem mind1)

terror 2011.09.19. 17:07:24

@GG81: Melto hozzad, hogy probalod megint meglovagolni valakinek a halalat (erdekes modon a zebran gazolt, szabalyos gyalogosok miatt nem sok gyertyat egettel tovig, de meg valahogy a cikkeket is messze elkerulod).

Amellett, hogy tobb helyen sokan kielemeztek, hogy ott szar a lamparendszer, es figyelni kell, a lampak nem biztos, hogy mukodtek a baleset idopontjaban.

Ettol meg persze a villamosnak van elsobbsege (ha mukodtek, akkor meg nodeplane), tehat a vetkes szerintem egyertelmu, de azert a szegenysegi bizonyitvanyodba megint bevestel egy csillagos otost.

terror 2011.09.19. 17:07:55

@GG81: Rendben baratom. Maradjunk akkor ennel a bekezdesnel:

"Na, mielott nagyon belelovaglod magad a velt igazadba: hany olyan esetrol tudsz, amikor szabalyosan kozlekedo - ertsd: nem savkozepen, reszegen, kivilagitatlanul 2 falu kozott botorkalo - kerekparost hatulrol utottek el, majd 4-5-en mar szinte kegyeletsertest koveto modon szettrancsiroztak?"

terror 2011.09.19. 17:20:22

@GG81: Egyebkent mivel szerinted a gepjarmuvezetok eletveszelyesen kozlekednek - ezert aztan ovni kell toluk a tobbi kozlekedot, szeparalt bringautakkal, aluljarokkal, mellekutcaba kergetessel -, erdeklodnek, hogy szerinted a fentiek tenyleg ertelmes megoldasok-e?

Szoval komolyan gondolod, hogy a veszelyes kozlekedoknek helye van az utakon, es a tobbieknek pedig nincs, vagy esetleg el tudsz kepzelni ennel normalisabb megoldast is?

GG81 2011.09.19. 21:02:44

@errorka: tipikus elvakult kerekagyas megnyílvánulás, miután a cimbid bátran a pirosozásra buzdít és be is következik egy tragédia.

érdekes, ha egy mártír lett volna, akkor te lovagoltad meg, de így a helyzet pont a cimbid és a laza erkölcseitek ellen szól.

és mindezek után nem meghunyászkodva, a szabályok betartása mellett szólalsz fel, neeem! próbálod félköragyúan elmaszatolni a tényeket és visszatámadsz! szánalmas és asszem ez a hozzáállásotok az, ami miatt ti nap, mint állítotok ki magatokról szegénységi bizonyítványt!

meghunyászkodás indul, bár már kicsit elkéstetek. a laza szabályleszaromiságotok hangoztatása egy áldozatot követelt!

terror 2011.09.19. 21:38:36

@GG81: "Ettol meg persze a villamosnak van elsobbsege (ha mukodtek, akkor meg nodeplane), tehat a vetkes szerintem egyertelmu"

Ehhez hasonlokeppen nyilatkoztam mar jopar oldalon, ott is, ahol vedtek.

A hazudozasi kenyszered eleg undorito mereteket olt.

terror 2011.09.19. 21:40:50

@GG81: Mellesleg lehet, hogy jardarol erkezett, mert azt olvasta itt toled, hogy hat azt bizony lehet, ha fel az autoktol. A szabalyleszarodisagod hangoztatasa egy aldozatot kovetelt?!

GG81 2011.09.20. 09:30:25

@errorka: "lehet", aha erre lehet építeni. a lámpáktól meg nem félt...

GG81 2011.09.20. 09:32:54

@errorka: hű, ez a nyilatkozatod, kiadtad!? öregem, te milyen hivatalos vagyol... lesz@rom. akkor meg mit drámázol, hogy csóringer elő lett rángatva. ítéld el ba@szod, piros lámpánál MEGÁLLÁS van, járdáról/bicikliútról vakvilágba NINCS LEUGRATGATÁS!, stb... és akkor nem lesz gond.

nah, égj tovább, lángolj!

terror 2011.09.20. 09:38:30

@GG81: Ehelyett irhattad volna azt is, hogy ja igen, valoban ezt irtad. Es akkor nem lennel ekkora seggfej.

Tovabbra is varom megtisztelo valaszodat erre a kerdesre:

kerekagy.blog.hu/2011/09/15/a_hulyeseg_emlekmuve_a_trafo/fullcommentlist/1#c14495041

GG81 2011.09.20. 10:43:38

@errorka: oh, te szerencsétlen TROLL. komolyan sajnállak.

küldd csak tovább hű követőidet a város harcmezeire, ki a gyorsforgalmi utakra, át a pirosokon, be a 2x3 sávos úton állandóan miattuk lassító és gyorsító autók/kamionok/buszok közé, hogy az emiatt pluszban is keletkezett porokat és gázokat közvetlenül szívják!

értetlen seggfej-e vagy. de még nézem, ahogy kialszik a láng, nem lehet őrizetlenül hagyni az izzó kerekagytroll-t sem vagy kérlek öntsd le most magad egy vödör vízzel!

addig is visszaolvasom hüJeségeitek sorát, csak több hírt ne kéne olvasnom, hogy miattatok, piroslámpa királyok, valakit megint megfektet egy villamos...

GG81 2011.09.20. 10:47:46

kertvaros.lehetmas.hu/hirek/686/biciklizz-velunk-a-bringautakert/

ajánlom figyelmetekbe az utolsó programpontot:
"18:00. Levezető fröcss-sör-hekk a Római parton."

nyílt felhívás a szabályszegésre!!! remélem jól kitelepül a yard a környékre!

terror 2011.09.20. 10:58:15

@GG81: Szoval te allitasz valamit (ami alapjan masoktol elvarsz dolgokat, es aki nem ugy cselekszik, az egy fasz/geci/ontudatos/kerekagyas/stb), en rakerdezek, hogy mire alapozod, te baszol valaszolni, en rakerdezek meg 2x, es akkor en vagyok a troll.

Szerintem te nem vagy tisztaban ennek a szonak a jelentesevel.

De zarjuk rovidre, legyszi valaszolj egy igennel, vagy egy nemmel: ala tudod-e tamasztani a fenti allitasodat barmivel, vagy sem?

terror 2011.09.20. 11:01:42

@GG81: Speciel nem latom, hogy utana barmifele bringas program lenne meg. Azt meg tudtommal semmi nem tiltja, hogy tekerj, igyal, aztan hazatold a bringat. Vagy igyal egy sort, utana piknikezz - akar tobb orat -, mikozben eszel. Vagy ez megint valami kitetelrendszer?

"Levesszük válláról a terhet ! A hatóságok előtt nem kell (egyedül) megjelennie, szakértőinkkel kidolgozzuk a védekezését, felkutatjuk és összeállítjuk mentő körülményeit, így Ön mentesülhet az ittas vezetésért járó büntetés alól."

A tema ittas vezetes gepjarmuvel, hogy ne kelljen jogsit bevonni, meg ujravizsgazni, mert az macera. Remelem kampanyolsz ellene minden egyes autos blogban es portalon!

GG81 2011.09.20. 11:07:28

szóval ez szerinted rendben van: "küldd csak tovább hű követőidet a város harcmezeire, ki a gyorsforgalmi utakra, át a pirosokon, be a 2x3 sávos úton állandóan miattuk lassító és gyorsító autók/kamionok/buszok közé, hogy az emiatt pluszban is keletkezett porokat és gázokat közvetlenül szívják!"

te értetlen TROLL, a 70-es út és a városok közti 90-es már más fizika, te szerencsétlen, mint egy 50-es városi! nem véletlenül vannak ezek külön megjelölve. nemtökmindegy hol érték utol szertencsétleneket? 50-nél még megúszhatja, 70 és felette már kicsit más a fizika, segítek, négyzetesen!!! bár lehet ez már neked kicsit magas, szegény kis troll agyadnak, felfogni mit jelent 50-nél, 70-nél vagy épp 90-nél a fizika!
a 70-es úton nincs keresnivalója az úton a bringásnak, mint ahogy a csepeli életveszélyes szakaszon is végre felfedezték, alátámasztva a fizikát, az elméletet, és nem a tiéd te szerencsétlen kis troll. (merhá' csakmondod mantrázod a kerékagyad szüleményét!)

nah, mennyé szíjjál egy nagyot a váci legbelső terméséből!!! lehet már az agyadra is mentek a gázok, toljad, már nincs sok hátra...

GG81 2011.09.20. 11:28:07

@errorka: :-) már megint a magyarázómester! és megmagyarázza, nem unod még!? elhívják a jónépet bringázni, majd mint a piroslámpás haverod bevallja, hogy ő ugyan nem áll meg a pirosnál, erre valakit elcsap a villamos... a másik haverod meg írja, hogy azért megy biciklivel, hogy ne kelljen tolni, akkor gyalog menne... tehát pont tolni fogják a sörös-fröccsös progi után, aha!!!

de majdnem megettem a kammer dumád (áh csak vicc), mindig csak védekezni és magyarázkodni, 1000 és 1000 hsz után. :-D

nah, úgy látom kihűlt a hamu, jó forgást!

terror 2011.09.20. 13:23:44

@GG81: Osszefoglalva: tehat nem tudod igazolni, csak azt, amit a Szabadkikotonel is. Nevezetesen hogy te fosol a gepjarmuvektol, ezert mas se kozlekedjen arra, hanem csinalja ugy, mint te. Koszonom a valaszt.

terror 2011.09.20. 13:25:57

@GG81: Amugy nem tudom, milyen haverjaimrol beszelsz. Egyikuket sem ismerem. Vagy te mar azt is jobban tudod mindenkinel, hogy ki kinek az ismerose? Vagy ha valakivel 10 temabol 1-2-5-10 temaban egyetertek, akkor az mar a haverom? Ugy latom neked az elet minden teruletere specialis rendszered van. Ez persze megmagyarazza, miert itt eled ki a hazudozasi vagyaidat :)

GG81 2011.09.20. 13:39:50

@errorka: ez már a legalja, de te tudod hova készülsz... csak több embert ne csináljatok ki!!!
PIROS=TILOS! pötsök.
süti beállítások módosítása