Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Sörbringával a budapesti forgalomban

2011.05.13. 10:09 - kirk kapitány

Ha imádja a nagy feltűnést, és szeretné megélni egyszer az életben, hogy a pesti belváros főutcáin felé forduljon minden tekintet, a járókelők megálljanak néhány pillanatra, és az autóvezetők miatta fogassák a fejüket, akkor ne érdemes Porsche cabrióra spórolni. Üljön fel a beerbike-ra, és menjen egy kört a Kiskörúton.

Ha utálja, hogy söröspohárral a kezében, röhögcsélve feltartja a forgalmat, a járókelők legjobb esetben is külföldi hülyegyereknek nézik, nem tudni, hogy vele nevetnek, vagy érte, az autósok pedig káromkodva próbálnak előzni, de hiába, akkor ne üljön fel.

Segédletek a döntéshez: egy női sofőr, nyolc pedál, négy surrogó autógumi, sör, pogácsa, zene.

Címkék: beerbike

224 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr662900185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hefi_ · http://kerekpar.info 2011.05.13. 10:27:43

Kemény :) Hol lehet a beerbike-ra felszállni?

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 10:41:32

Hatalmas ötlet. Ki kell próbálni.

Azért a sörrel bringázást nem kéne promótálni...

230e 2011.05.13. 10:45:06

Jó vicc, tegnapelőtt láttam, a Ferenc körútnál tekertek vele este, jól nézett ki :-)
Rendes világítás volt rajta, ezek szerint akad egy józan sofőr is.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.05.13. 10:45:22

Ha jól tudom erre már sajnos sehol. Előre kellett helyet foglalni rá. S minden hely elkelt. :(

tyberius 2011.05.13. 10:47:14

Én tegnap találkoztam vele a körúton. A velük nevetők táborába tartozom, kedélyes ötlet... A Baross utcára mondjuk nem igazán lett volna szabad bekanyarodniuk, tekintve, hogy ott nincs jobbra kanyarodási lehetőség (32-esek tere felőli oldal)... de a szemközti oldalon láttam már, hogy egy lámpaváltás alatt két autó is dobott illegáljobrát (a Barossról a körútra), abba se kötöttem bele, ebbe se fogok.

www.fozdefeszt.hu/hasznos_infok.html

Mc69 2011.05.13. 10:48:55

Itt Pécsen hegynek felfele jól fogyna a sör :-).

Shadwell 2011.05.13. 10:50:16

"Azért a sörrel bringázást nem kéne promótálni..."

A sofőr B jogsival teljesen józan mindig, a kuplunk a fék az ő kezében van. Csak a az a meghajtás megy sörrel... Teljesen legális kresz szabálynak megfelel...

Mileőtt még jönnek a kommentek a ittas kerékpárosokról...

Shadwell 2011.05.13. 10:57:32

@tyberius: A baros utcánál 10 autóból 5 bekanyarodik jobbra, sokat járok arra... a legdurvább, amikor teherautó gázol át a zebrán ezerrel... ez mégis csak egy lassú jármű...

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 10:58:20

@Shadwell: Arra a részre mondtam amikor 0:30 után a kerékpárral közlekedőknek söröket osztogatnak.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.13. 10:59:18

Találkoztam velük múlt héten az Andrássyn.
Szerintem jópofa, ráadásul akkor pogácsát meg VIZet osztogattak a dugóban ülőknek.

ethan blow 2011.05.13. 11:02:10

@Shadwell:

Szerintem a kommentelő arra gonbdolt, hogy a meginterjúvolt bicikliseket a riporter sörrel kínálta, ők meg (az egyik konkrétan tekerés közben) alkoholt fogyaztott. Nem a sörbringán ülőkre.

És ezt tényleg nem kellene viccesen mutogatni, mert nem jópofa.

GaZe 2011.05.13. 11:09:43

most ez a sörről vagy a bicikliről szólt? :)
ez a bringa cucc egyébként teljesen patent, simán el tudnám képzelni, hogy a körúton közlekedik és bárki felugorhat rá, mint valami tömegközlekedési eszközre és tekeri amíg tart az útja.
csak valamiért ezt idehaza ilyen sörbe kombinálták bele... van még a jó kis pókbicaj vagy konferenciabicaj is, az is mókás: www.google.hu/search?q=conference+bike&um=1&hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1920&bih=921&tbm=isch&tbas=0&source=lnt&sa=X&ei=RvXMTZGwMsW2-waarrixDA&ved=0CAwQpwUoAA

h.gabee 2011.05.13. 11:17:06

jó ez a szerkezet, volt itt Esztergomban is. mindenki megcsodálta

Shadwell 2011.05.13. 11:25:53

A kurválkodást sem kéne promozni mégis millióan néznek kereskedelmi tévéket.

miguALE 2011.05.13. 11:26:19

pogácsa nem volt:(

Junk1 2011.05.13. 11:28:54

Az utolsó férfin ötágú vörös csillag volt. Tiltott önkényuralmi jelképet használt!

Rendőrök ilyenkor hol vannak? Valamint ittasan vett részt a forgalomban, miért nem szondáztatják meg?

MaCS_70 2011.05.13. 11:32:15

Halihó!

Én azért nem tudtam felhőtlenül örülni neki.
A Mikszáth téri kis utcákban araszoltam mögötte motorral, és még így sem tudtam megelőzni. Pillanatokon belül utcányi autó vánszorgott mögöttem, az amúgy gyér forgalmú utcákon pöfögve.

Üdv: MaCS

ave 2011.05.13. 11:33:24

Nagyon kuul, forgalomtol elzart helyen, pl. Szigeten, vagy ilyesmi helyeken.
Forgalomban kb. mint a lovaskocsi... kell a francnak.
Sort adni a kerekparosoknak pedig konkretan taplosag. Nem tudjak, hogy jarmuvezeto egyaltalan nem ihat???

Kb. hasonlo esz kell ehhez, mint az bringas etyeki borturahoz...

ikrab 2011.05.13. 11:35:05

basszus, erről maradtunk le a haverokkal, pedig jelentkeztünk az ingyenes alkalomra

HencegőLajos 2011.05.13. 11:39:38

Jó ötlet, hatalmas ötlet. Viszont tényleg nagyon visszás sörrel kínálni a járművezetőket.

Shadwell 2011.05.13. 11:40:30

@MaCS_70:
Én előttem is ment és engem is feltartott kb- egy-másfél percre, de mosolyogtam egyet. Bár máskor is kapnék másfél percért egy kis jókedvet, újdonságot, (megmerem kockáztatni: kis európát, és "mást". Jobb mint az előttem lévő kipufogóját bámulni.

xfm 2011.05.13. 11:49:28

@Junk1: Te istenbarma. Színvak-e vagy? Heineken matricát láttál-e már? Gondolom ezek után az sem tűnt fel, hogy nem ő vezetett...

Alf (törölt) 2011.05.13. 11:50:47

Sajnos az út közterület, még az autód is! Budapest legtöbb kerületében a közterületen tilos alkoholt fogyasztani.

Engem büntettek már meg a Goldman György téren, amelyet amúgy a Zöld Pardon lefoglalt és alkoholt árult (köztrületen).

5000 ft

Stock 2011.05.13. 11:51:11

@MaCS_70: szia!

szted mint szakember szerint ez legális?!
mmmint mi ez, kerékpár? azon nem tilos forgalomban utast szálítani?
B-s jogsival nem limitált a szállítható személyek száma?

Stock 2011.05.13. 11:54:37

és van e vajon egy sor egészségügyi engedélyük sört csapolni?!

nyehehe 2011.05.13. 11:57:21

a jövő üzemanyaga az alkohol :-)

és mennyivel másabb lenni így a közösségi közlekedés!

Stock 2011.05.13. 11:59:25

@Shadwell: én jókedvért ráérősen elsősorban pl a Margit szigetre járok... ott a helye az ilyesminek, vagy a Város ligetben!
aki közlekedik az vélhetően haladni szeretne a célja felé és senkinek nincs joga ebben saját szórakoztatása céljából akadályozni!

sztem az lenne végre európai, hogyha mindenki felfogná, hogy a szabadsága addig terjed, ameddig a másikét nem sérti!

Clearvoyance 2011.05.13. 11:59:48

@Stock: 9 főig a sofőrt is beleszámítva igen.

Kun András 2011.05.13. 12:03:25

1. a faszin vöröscsillagos póló van, nem Heineken
2. a nem azokkal van a probléma, akik a pultnál ülnek és úgy tekerik a kocsit, de a srác,a kit útközben megkínálnak a biciklién, őt bizony ittas vezetésért meg lehet büntetni.

belakis 2011.05.13. 12:06:36

És amikor épp nincs 8 alkesz rajta, akkor áll szegény? :)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2011.05.13. 12:10:23

Münchenben már 2-3 évvel korábban láttam ezt a masinát, ráadásul ott állandó...

2011.05.13. 12:11:17

@Alf: @Stock: Meg különben is... Nem átalkodtak még a felvétel közben is több alkalommal levegőt venni. És még ráadásul teljesen elfogadhatatlanul jó kedvük volt, mi több, szemmel láthatóan élvezték az életet. Az ilyen nem érdemel könyörületet, igaz?
Egyébként, mivel egy jármű utastere nem közterület, nyugodtan ihatták a sörüket. A francba, hogy nem ülhettem én is ott... :) Lehetne ilyen nálunk Győrben is.

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 12:13:11

@Stock: Ilyen alapon ne is járjunk nyaralni autóval! A városnéző buszokat tiltsuk be! Amúgy mindenki maradjon otthon, és bámuljon TV-t, ha épp nem dolgozik!

lolperec 2011.05.13. 12:14:20

ittas biciklizés a kirááály! :D
én tuti 20ezerre büntetném, aztán ha leszáll még 20 ezerre, mert nem zebrán megy át az úton :D
ez a 21. századi magyarvirtus :D

Escobar888 2011.05.13. 12:17:48

Nagyszerű 5let. Amennyiben nem szaporodnak el közlekedési káoszt okozva. Akkor maradhatna. Turista szezonban főleg.
Persze sört nem kéne osztogatni a bringásoknak róla... isznak nélküle is...

Waldorf Rolandó 2011.05.13. 12:19:39

isznak a gagyin a ratyik
máma itten ők a matyik

Kőbányai Világos 2011.05.13. 12:30:39

Az a vörös csillag narancssárga.Színvakok.

Látom még mindig élnek, a jó kis feljelentgetős reflexek. Szimpla irigységből.

Attól az egy korty sörtől még senki sem rúgott be.

Shadwell 2011.05.13. 12:31:07

Egyszómintszáz: A többség ahogy látom támogatja. LIKE! :)

paráznabillegető 2011.05.13. 12:36:12

bazmeg, és az üzemanyag adóját befizették?
adócsalás, bazmeg.

2011.05.13. 12:36:42

egyem Dániel tündér szivit milyen jó dumát nyom.

Stock 2011.05.13. 12:41:21

@kermi: irtó jópofi vagy.. imádom az ilyen embert, aki sz@rik a másikra egészen addig, ameddig őt nem akadályozza egy adott probléma... egy kis empátia kéne onnan a messzi Győrből!
én is baromi szívesen felülnék rá a szigeten!!!!

és meddig terjed a jármű utastere? mert ez ugye nem zárt és ezek a az örömködő jóemberek nem átallanak atnyúlni más járművekre-hez....!

Kőbányai Világos 2011.05.13. 12:42:33

Az egészben csak az a gáz, hogy 1 órára 14 embernek 10 l sört adnak. Az 20 korsó. Qrva kevés. Egy óra alatt min. 2-őt 3-at egy normális ember le tud nyomni.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2011.05.13. 12:46:13

Az ötlet baromi jó (kár, hogy a bérlés sörrel együtt nem egyetemista pénztárcára van szabva), de azért a bicikliseket sörrel kínálgatni mégse kellett volna.

kéne egy nick 2011.05.13. 12:49:36

Érdemes ám a tahóságot reklámozni...
Például azt, hogy nem tud pár félrészeg paraszt miatt haladni a forgalom.

Gratulálok.

Remélem, a rendőrök megbüntetik azt a faszt, aki kitalálta.

k_attila78 2011.05.13. 12:53:56

@kéne egy nick: nehogymá' állandóan minden az autósok körül forogjon, sok nyugati nagyvárosban utcákat zárnak le hétvégente hogy lehessen görkorizni, rollerezni, biciklizni... bár ők nem sietnek úgy a dolgukra mint mi azért vannak úgy lemaradva tőlünk:)

Kőbányai Világos 2011.05.13. 12:59:12

@kéne egy nick: Aki ilyen benzinárak mellett autózik, az meg is érdemli.Sok fasz még a klotyóra is kocsival jár.

Stock 2011.05.13. 13:01:41

@k_attila78: ha van rá igény tegyék!
de merem remélni te is érzed a hétvégente, szervezett, engedélyezett lezárású.., ahol gondoskodnak kerülő utakról... rendezvények és a spontán szopassuk a közlekedőket akciók közti különbséget?!?!

Stock 2011.05.13. 13:02:44

@Kőbányai Világos: mit érdemel meg az indokolatlan dugógenerálást?
nem gondolod, hogy aki ilyen árak mellett autózik, az okkal teszi????

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 13:03:00

@Stock: 2011.05.13. 11:59:25-re írtam.
Azzal hogy közlekedsz, akármilyen járművel. Hátráltatsz másokat. Ha egy ilyen járműnek nincs joga használni az utat, akkor neked sincs jogod nyaralni menni a kocsiddal, ezzel dugót csinálni, és másokat feltartani, a saját szorakoztatásod céljából.
Nem hiszem el, hogy nem érzed a különbséget a között, hogy valakit teljesen letiltasz az útról, és a között, hogy valaki kicsit lassabb és emiatt kellemetlenséget okoz.

kéne egy nick 2011.05.13. 13:04:38

@k_attila78:
Valószínűleg azokban a városokban van kerülőút, itt meg nincs.

Az út nem szórakozóhely, hanem út. Ha valaki szórakozni akar ilyen szarokkal, menjen a Városligetbe vagy a Margitszigetre, ott nem lehet autózni az utakon.

Egyébként melyik is ez a sok nyugati nagyváros?
Ismersz valakit, aki látott olyat, aki hallott már erről?

@Kőbányai Világos:
Lehet, hogy megérdemli, de ezt a szart akkor is le kéne tiltani az útról, mert nem oda való.

Stock 2011.05.13. 13:07:09

@kabelbarat: a forgalom ritmusa kifejezést hallottad már??
ez egy szándékos szopatás pár idióta részéről, akik kényük kedvük szerint feszegetik a közlekedők tűréshatárát.
szted etikus dolog ez?? ilyen kultúrált együttélés, közlekedés? mindenki azt csinál, amit éppen akar? khmmm....

Kőbányai Világos 2011.05.13. 13:07:31

@Stock: Az útvonalad tervezésekor szívesen adunk tippeket, hogy a bérlés ideje alatt sok szép helyet elérjetek. Az útvonal tervezésekor a következőket kell figyelembe venni:

Nem megyünk olyan úton, ahol a megendett maximális sebesség 50 km/h-nál több.
Kerüljük az egysávos utakat és csúcsforgalomban a főbb közlekedési utakat.
Megállóinkat úgy választjuk ki, hogy senkit se akadályozzunk vagy zavarjunk és legyen elegendő hely a sörbringa teljes legénységének. A szünet idejére kikapcsoljuk a zenelejátszó-készüléket.

www.beerbike.hu/beerbike-kodex.html

v. jókormányzósember 2011.05.13. 13:09:44

:-)) Új értelmet nyer a tekerünk "még egy kört" (vagy sört... ) :-))

myronman 2011.05.13. 13:11:08

Anyám mennyi megkeseredett ember van itt aki nem bírja elviselni ha a másik jól érzi magát.... jólérezni magunkat csak a városligetben és a margit szigeten szabad... jó tudni :D

Stock 2011.05.13. 13:11:44

@Kőbányai Világos: és mennyi ennek a vacaknak a sebessége? mert gyanítom, hogy max 10! az meg még mindig elég karcsú az 50-hez képest!

elég gyenge önmodató szöveg!!

amúgy mi garantálja öv, ülések és kasztni nélkül az iluminált utasok testi épségét?

fix, hogy jogilag 100 sebből vérzik a kezdeményezés! :)

2011.05.13. 13:12:55

@Stock: Ne irigykedj! Nem szép dolog. És ha ilyen lassú jármű menne előttem, nem zavarna.

Stock 2011.05.13. 13:13:25

@Icarus_: lehet hogy én anyádon is jól érezném magam, de ez neki elképzelhető, hogy ellenére van, akkor illik e ráhasalnom?? ha így világosabb.

myronman 2011.05.13. 13:14:02

@Stock: Mi garantálja kasztni nélkül a gyalogátkelőn a gyalogosok testi épségét? Tiltsuk be a gyalogátkelőt... meg a gyalogosokat... meg a kabriókat... meg a biciklistákat...

myronman 2011.05.13. 13:14:58

@Stock: Azt hiszem ez ellen vannak a btk. megfelelő passzusok :)

Stock 2011.05.13. 13:18:09

@kermi: biztos van olyan dolog, ami téged zavarna és én jól érezném tőle magam... ezt kéne belátnod, hogy nem lehet másokat szoptatva, leszarva jól érezni magad, mert legközelebb visszaüthet és sosem biztos, hogy arányos lesz! jó ez így? lehet így élni?
ezen kéne elgondolkodnod!

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 13:22:35

@Stock: Nem nagyobb szopatás ez mint pl. egy lovaskocsi. Nem jó ez a "dögöljön meg aki nem úgy gondolkozik mint én" hozzáállás. Engem is feltartanak reggelente az autósok, alkalmasint megpróbálnak megölni. Joguk van lustának lenni, és a mindenki által szívott levegőt szennyezni. Ehhez képest szerintem sehol nincs az a kellemetlenség amit a sörbringa okoz.

Stock 2011.05.13. 13:22:54

@Icarus_: ez egy utasokat szállító jármű... és egy italkimérő egyben! sztem egyik feltételeinek sem felel meg maradéktalanul ez a lényeg!
de most komolyan bármelyik részeg leeshet önhibájából, avagy baleset következtében.

etikailag kérdeztem, mert büntető passzusok sztem erre is vannak.. ha nem is büntetőjogi, de szabálysértési akad egy pár! :)

pudliho 2011.05.13. 13:28:20

ez az trollok nyomjátok:
- nem eu norma, magyarok csak elrontják ezt is
- ezer sebből vérzik
- "csak valamiért ezt idehaza ilyen sörbe kombinálták bele"
- "egy ilyen járműnek nincs joga használni az utat"

élmény és bódotttá ezeket olvasni :-DD

amúgy külföldön évek óta használják ezeket a szerkezeteket

Stock 2011.05.13. 13:28:36

@kabelbarat: ez ugyanaz, mint egy lovaskocsi.
a mondandód vége meg nagyon sántít... ha a szokásos kliséket nem is vesszük figyelembe, miszerint sokkal többször tartod fel az autóst, mint ő téged......
akkor is marad az, hogy az autós, bringás... az mind a közlekedőtársad, aki hozzád hasonlóan a céljához igyekszik!
ezek az emberek viszont csak heccből szopatják a közlekedőket, nem okkal!!
bármely kocsmában lehet egy jót inni, de nem lehet benne közlekedni... az úton meg lehet közlekedni, de nem ott kéne inni... ugyanis más mód nincs az A-ból B-be jutásra!!!!!

Stock 2011.05.13. 13:31:54

@Kőbányai Világos: München-ben is vannak gyilkosságok, akkor ezekszerint az is európai érték, meg minden más is ami anagyvárosokban megtalálható??
európai normákról beszéltünk!
mert ez egy baromi jó túrista, avyagy szórakoztató program tényleg tetszik, de semmi keresnivalója a forgalomban!!

Kőbányai Világos 2011.05.13. 13:44:01

@Stock: Nyugaton már évek óta mennek ezek. Ha nem férnek be az európai normákba már régen betiltották volna.

Kőbányai Világos 2011.05.13. 13:45:33

@Stock: A te európai normáidnak inkább a kelethez, mint a nyugathoz van köze.:)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 13:49:32

@kabelbarat: a sorbringan ulok nem vezetnek, csak tekernek. szoval ok ihatnak :) ok csak a motor.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 13:51:03

@Stock: motorkerekparon az utasra nem vonatkozik az alkoholfogyasztasi tilalom. termeszetesen meg kell tudnia tartani magat, de ennyi. ez mivel masabb?

Forest (törölt) 2011.05.13. 13:59:51

Nagyon király ötlet! Ennek analógiájára a belvárosi trolik helyett is lehetne ilyen bike-ot üzemeltetni, sör nélkül, viszont minimális jegyárral.
És mi az elv? van benne egy köztes elektromos lánc, vagy direktben megy ki a hajtás? Hogyan szabályozza a "gázt" a driver? :)

Matajsz 2011.05.13. 14:10:57

@kéne egy nick:
Mekkora suttyó hozzászólások vannak tényleg! Agyamat eldobom. Rólad is beszélek. Miért fáj az egyeseknek, ha mások jól érzik magukat? Mi ez a feljelentgetős hozzáállás, mikor szoknak már le erről az emberek?
Hogyne lenne már kerülőút. Különben is a belvárosban járj biciklivel, gyalog vagy tömegközlekedéssel. Mondom én ezt úgy, hogy általában autóval járok, néha éppen lustaságból...

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 14:11:52

@vuk_: Nem fogalmaztam egyértelműen. A 00:30 utáni sörosztogatásra mondtam.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 14:15:39

@kabelbarat: hat ha normal kerekparosnak osztja es az megissza az valoban szabalytalan. bar sztem eleg baromsag h 1 sorrel mar tilos bringazni... szigoruan imho

ethan blow 2011.05.13. 14:20:22

Én biciklizek sokat, de bevallom, kurvára tele van a tököm a biciklisekkel sokszor. Szabályok nuku, nagypofájú beszólások jesz, gőgös hőbörgés jesz. Eddig egyetlen rohadt nagy esésem volt, az egy másik biciklis miatt, aki egyszerűen oldalról belémhajtott, mintha a piros lámpa ott sem lett volna neki. Aztán felugrott, és eltekert, meg sem kérdezve, minden okés-e, mondjuk, sokkal jobban jártunk így mindketten.

GGG77 2011.05.13. 14:25:52

A közlekedés és a piálás együttes promotálása.
Remek ötlet, de hát mit is várhatunk a CM-es bringanáciktól, akiknek csak jogaik vannak, ugyebár...

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2011.05.13. 14:27:27

nem kéne jópofán mutogatni, hogy nem tartjuk be a törvényeket (bringásoknak sört osztogatunk a szekérről)...

Különben meg hova pisilnek ezek? Ha folyamatosan vedelik a sört, nem hiszem, hogy bírják egy órát...

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 14:28:21

@Stock: Az autózáson kívül elég sok mód van az A-ból B-be jutásra. Ha megnézed, hogy mennyi utat foglal személyenként egy busz, és egy autó, akkor nyugodtan kijelentheted, hogy etikátlan dolog autóval járni.
Nem csak heccből szopatják az embereket, van ennek rengeteg pozitív hozadéka is:14 ember jól érzi magát, 1 ember dolgozik, pénzt keres, a kis sörfőzdék bevételhez jutnak, feldobja a városképet.

Úgy érzed összedőlne a világ, ha egy kicsit elnézőbb lennél másokkal szemben?

GGG77 2011.05.13. 14:29:02

@Stock: "mert ez egy baromi jó túrista, avyagy szórakoztató program tényleg tetszik, de semmi keresnivalója a forgalomban!! "

Ennyi.
Csak ezt olyan emberek, akiknek nincs családjuk, valamint a büdös életben egy percet nem dolgoztak (a bringások között elég magas ez a százalék) leszarják. Nekik egyetlen céljuk, hogy már du 2-kor a világot válthassák meg csatak részegen valamelyik (általam amúgy kedvelt) romkocsmában.

Takacs Jeno 2011.05.13. 14:35:22

Azért kíváncsi vagyok, hogyha például valamelyik pártoló nagyokos autóját megrongálja ez a magyar szabványnak és előírásnak meg nem felelő jármű, ahhoz mit szól?

Oszt biztosításod' van-e?

Vagy ha az "utas" megsérül valamiért, akkor arra vonatkoztatva milyen jogorvoslat vonatkozik. Mert ha ezek az ivászok utasok, akkor szervezett utasszállításról van szó. Arra meg külön szabályok vannak.

Továbbá:

KRESZ:

r/1. Kerékpár: olyan két- vagy háromkerekű jármű, amelyet egy vagy két személy emberi ereje, illetőleg legfeljebb 300 W teljesítményű motor hajt. A kerékpáron egy 10 éven aluli gyermek szállítására alkalmas pótülés, illetve kerékpár utánfutó vontatására alkalmas berendezés helyezhető el.

KöHÉM rendelet:

116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel,
b) két, egymástól függetlenül működtethető fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat,
c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengő lehet,
d) egy előre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,
g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).
A g) pontban előírt fényvisszaverőt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga
fényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.

(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben - olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük.

(4) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetőleg fényjelző berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.

(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhető fel, hogy az ülés és a rajta ülő gyermek a vezetőt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzőberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetőleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.

(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegű, egytengelyű, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).

(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színű, háromszög alakú - a pótkocsira előírt - fényvisszaverővel,
b) a kerékpárra előírt hátsó helyzetjelző lámpával. A kerékpár utánfutó hátsó helyzetjelző lámpája elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy bekapcsolása a kerékpár hátsó helyzetjelző lámpáját kikapcsolja.

(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelző berendezéseit a következőképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színű) helyzetjelző lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színű) fényvisszaverő(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett első (fehér) fényvisszaverőt a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10-0,15 méter legyen.
c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzőt úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétől 0,35-0,60 méterre legyen.

(6) Villogó fényt a világító, illetőleg fényjelző berendezés - az irányjelző, a megkülönböztető lámpa, a figyelmeztető lámpa, a taxi vészjelző lámpája, továbbá a visszajelző lámpák kivételével - nem bocsáthat ki. A villogó fényű lámpa villogásának egyenletesnek, jól érzékelhetőnek, a villogások számának percenként 90±30-nak kell lennie. Az első felvillanásnak a bekapcsolást követően legfeljebb 1 másodpercen belül kell bekövetkeznie.

A többin még gondolkodom.

Lehet nagyokos vagyok, de ettől még a cucc nem alkalmas a magyarországi közúti közlekedésre.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 14:38:10

@Mu Deng: ennek nyilvan sok koze van a poszthoz.

@Metal Warrior: be vannak kateterezve szerintem ;) az megy egy masik hordoba ;)

@Stock: jaja szerintem is aki pl. csak elmegy setalni egyet, de nincs celja, az ne merje megfogni az autos forgalmat egy zebranal, semmi keresnivaloja az utcan! huzzon haza a faszba! Igazad van ;)

Stock 2011.05.13. 14:42:05

@Takacs Jeno: ennyi! illetve még feltehetően szükség lenne sörcsapot kezelő személyre, a hulladék megfelelő tárolására, kézmosó-mosogató alkalmatosságra... különálló székekre övvel.... de mivel a jármű alapjaiban hág át minden szabályt ez már részletkérdés.. :)

Stock 2011.05.13. 14:43:48

@Kőbányai Világos: aha, a beszabályozatlan öntörvényű viselkedésminta az baromi európai.. :-DD

Alf (törölt) 2011.05.13. 14:44:10

@kermi: ne nekem mondd, egy üveg sörért büntetett meg a rendőr, amit piknikezés közben megittunk a parkban...

2011.05.13. 14:45:07

@Takacs Jeno: Az a baj, hogy hozzád hasonló emberek irányítják az országot. Nem az a cél, hogy működjön valami, hanem, hogy bebizonyítsd, hogy nem szabad működjön. Még az a szerencse, hogy ez csak ránk, magyarokra jellemző, különben most nem tudnánk itt kommentezni se, mert mint újdonságot, ezt is betiltották volna.

Stock 2011.05.13. 14:47:08

@vuk_: abban másabb, hogy az egyik szabályos. ezaz alapvető különbség.. de akad még pár, pl.: a motor utasa lehet ittas, de nem nagy az esélye és a jármű vezetőjének nem sok köze van hozzá, ellenben itt szisztematikusan az utaztató cég itat úgy hogy közben mindenra kaksiznak rá!

2011.05.13. 14:47:16

@Alf: Sajnos hülye szabálynak érvényt szerzett a hülye rendőr.

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 14:48:34

@vuk_: Persze. Én sem vagyok szent, csak nem kéne divatot csinálni belőle. Egy hétvégi, nyári túrán bőven elmegy egy-két sör. A belvárosi forgalomban szerintem nem.

2011.05.13. 14:50:40

@Alf: Ugyanis az ilyen szabályokat azért szokták hozni, hogy a köztéri részegeket visszafogják. Egy piknik közbeni sörbe belekötni köcsögség.

Stock 2011.05.13. 14:54:16

@kabelbarat: ne vicceljél már, ez már dúúrva mélység, ahova haladsz.... ma ehez nincs türelmem!
a közlekedők örgetnék a gazdaságot, a szórakázók meg minden szabáylra szarva szopatják őket.. ennek kéne örülni miközben napközben ezreket tartanak fel?
jah de egy pénzt keres az ellenpólusból (törvénytelenül)... muhaha!

Stock 2011.05.13. 14:56:32

@GGG77: ugyanígy látom én is! :)
tényleg nem tudom megérteni, hogy egyeseknek miért lehetetlen felfogni, hogy azért nem lépek a másik tyúkszemére, mert nekem is nagyon fáj ha az enyémre lépnek..?!
ennyit kéne átgondolni a kedves kerekeseknek is!

Stock 2011.05.13. 14:59:04

@vuk_: annyira egyenes és gerinces, ahogy mindent kiforgatsz és sosem foglalkozol a lényeggel, amennyiben az a hobbid szempontjából kényes...

Escobar888 2011.05.13. 15:00:20

Budi van a vendéglátó egységben? Vagy csak ki kell lógatni a brét menet közben? :)

Stock 2011.05.13. 15:00:53

@kermi: sok dologban igazat adnék, de ez jelen esetben minden szempontból veszélyes és káros mindenkire nézve!!

Stock 2011.05.13. 15:03:37

@kermi: ha nem hangoskodsz, akkor valóban az! nekem is volt hasonló ügyem....
pont ez a vicces, hogy ki van adva büntetési kvóta a járőrnek ezért lecsap minden lehetőségre, ahelyett hogy az élet és vagyonbizt-re figyelne.. pl lekapcsolná ezt a guruló balesetveszélyt!

Moderrrátor 2011.05.13. 15:06:32

Gép-kamumagyarhímzett, bart-vöröscsillag, és zsiráf fejű tekerők.
Illetve Bakró, Fiantok, Iván mind-mind „ősmagyar” nevek. Köszönöm index.hu, hogy ismét emeltétek a magyar olvasók vérnyomását, így már kávét sem kell fogyasztanunk! :)

2011.05.13. 15:09:43

@GGG77:
"akiknek nincs családjuk, valamint a büdös életben egy percet nem dolgoztak (a bringások között elég magas ez a százalék) leszarják. Nekik egyetlen céljuk, hogy már du 2-kor a világot válthassák meg csatak részegen valamelyik (általam amúgy kedvelt) romkocsmában."
Téged egy bringással csalt a feleséged? Vagy gyerekkorodban nem kaptál bringát? Nem tudtál megtanulni kerekezni talán?

Úgy viselkedtek itt páran, mint régen az amcsiknál a fehérek a feketékkel. A fekete ne szálljon fel arra a buszra, amire a fehérek, mert elfoglalja a helyüket. A bringás ne járjon az utcán, mert ott mi szoktunk. Kissé primitív gondolkozás mind a kettő.

Moderrrátor 2011.05.13. 15:11:16

@kermi: nem primitív, ösztönös!:) Tudom szokatlan, hogy a másik oldal visszapofázik, de csak szokjad!

Stock 2011.05.13. 15:12:31

@kermi: fáj az igazság? :)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:13:21

@Stock: meg mindig nem ertem, miert "nem valo ez a jarmu a forgalomba", csak erre varok magyarazatot.
(A jarmu UTASAI isznak, a vezeto nem. nem ertem hol a problema.)
Az a baj, hogy "feltartja a forgalmat"? a traktor is. a tanulovezeto is. az osszes kibaszott kocsi amelyik all a sajat dugojaban mind mind feltart mindenki mast. Nem ertem ez miben masabb.

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:14:09

Pl hullarészegen hányás közben a kutyádat mások kocsijára vagy bicajára vagy házára hugyoztatni szaratni, miközben te a földön csúszol a szarodban - ez nem tilos, de meginni egy pohár sört ebédhez egy közparkban - az tilos.

Napi 8000 tonna műanyagot és veszélyes hulladékot kidobni nem tilos, de kivenni valamit a kukából, ami másnak nem kell, de neked az életet jelentheti - tilos.

Fedezettel nem rendelkező hitelt kiadni, majd törlesztőrészletet duplájára emelni, majd a fizetni nem tudók házát elvenni nem tilos, de kifosztottként, kisemmizettként az erdőben lakni tilos.

Vannak még hülye törvények.

Amúgy meg a forgalomlassítós stb kommentelőknek üzenem, hogy Budapest utcáit NEM AZ AUTÓKNAK építették, még nem is voltak autók, amikor megépültek ezek az utcák.

Kőbányai Világos 2011.05.13. 15:14:17

@Kőbányai Világos: De ez Amsterdam.Nyisd meg linket.
@Takacs Jeno:
ennek több mint 3kereke van, nem minősül kerèkpárnak

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:15:03

@Stock: ha kvota lenne kiadva mar reg buntetnek a tilosban parkolast. Ott rengeteg kiaknazatlan penz van meg... Azt miert nem teszik? :) Bukik az elmelet.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:16:53

@Alf: hogy aktualisak legyunk: a ciganyoknak lopni fosztogatni rabolni nem tilos (illetve az de leszarja a rendorseg), de ha valaki odamegy rendcsinalni az mar tilos (illetve eddig nem volt az, megis intezkedtek a rendorok :)

De ez mas tema.

Stock 2011.05.13. 15:17:24

@vuk_: olvasd el Takács Jenő 14.35-ötösét és megérted!
plusz vedd hozzá, hogy B-s jogsival max 8 főt fuvarozhat nem 14-et!!!!

remélem megérted!

Moderrrátor 2011.05.13. 15:19:08

EMBEREK: Ilyen komolytalan dolgokról miért nem ír az index?
postaimre.euroweb4you.eu/news.php?readmore=2602

Stock 2011.05.13. 15:20:04

@vuk_: akkor meg kéne várnia a tulajt... vagy feljelenteni, ha feljelenti akkor nem az ő nevéhez kötődik a bírság, hanem a szabsértési előadóhoz.
neki szabsértési csekket kell osztogatni, azt meg csak face to face tud! :)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:20:07

@Stock: ez attol fugg, hogy milyen jarmunek szamit. lovaskocsin is vihetsz egy csomo embert (szerenadozni mivel mentel? ;))
persze ez szorszalhasogatas, azt mondd meg, miert bantja a szemed ez a cucc. szerintem rohadt jo minden szempontbol.

esetleg az emlitett mubol idezhetnel, vagy linkelhetnel. hatha "megertem" ;)) esetleg 2 mondatban magyarazd meg.

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:20:22

@GGG77:
"Csak ezt olyan emberek, akiknek nincs családjuk, valamint a büdös életben egy percet nem dolgoztak (a bringások között elég magas ez a százalék)"

Ez honnan gondolod?
Merthogy a bringa olcsó?
És akinek van pénze, autóval jár?

Gondolom, semmi ilyen kimutatást vagy felmérést nem láttál, így csak rólad mond el sokat a kommented.

Én egy tipikus bringás vagyok, dolgozom, gyakorlatilag nem iszom alkoholt, nem dohányzom, sem egyéb kábítószert nem fogyasztok, és olyan autóm van, amiről te csak álmodozol...

De nem fogok a dugóban állni napi 2 órát csak azért, hogy ne nézzenek csórónak a hozzád hasonló lúzerek.

2011.05.13. 15:20:38

@vuk_: Ne foglalkozz velük. Ne vitatkozz hülyékkel, mert téged is annak néznek.

@Stock: Fájni nem fáj, csak sajnállak érte titeket is, mint más fogyatékosokat, akikkel napközben találkozni szoktam. Na pá, kis mérgesek. Írjátok csak a hülyeségeket.

Stock 2011.05.13. 15:20:54

@Stock: bocs ojjektív fellősség alá tartozik a parkolás úgyhogy a szabsértési előadó is kiesik!

Stock 2011.05.13. 15:23:41

@Kőbányai Világos: enni!!!! és akkor mi? tök mindegy mert semmi féle szabálynak nem felel meg bárhonnan nézed..

Stock 2011.05.13. 15:27:14

@vuk_: sztem ez nem lovaskocsi és nem is gépjármű... ezt rövidre zárhatjuk! :)
saját bevallás szerint is kerékpár akar lenni, de az nem lehet ennyi kerekű, nem vihet ennyi utast és nem így kell kivilágítani..
elismered, hogy szbálytalan?

milyen műből?

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:27:51

@Stock: kozigazgatasi birsagot is ranyomhat (sot azt a kozteres is). ehhez nem kell megvarni a tulajt sem.

Stock 2011.05.13. 15:29:08

@kermi: az ostoba ember mindig megfutamodik, ha érvekkel sarokba szorítják... tipikus viselkedés! :))))))))))

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:29:15

@Stock: A bringó hintó az üdülő övezetek kedvelt járműve, melyet használói többnyire szórakozás céljából szoktak igénybe venni. Ilyen járművel közlekedni általában az illetékes területi önkormányzatok engedélyével lehet, egy meghatározott, közforgalom számára megnyitott területen. A bringó hintó pontos jogi besorolását, meghatározását nem találjuk meg sem a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II.5) KPM-BM együttes rendelet (a továbbiakban: KRESZ), sem a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet (a továbbiakban: ER), sem a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomba tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV.14) KÖHÉM rendelet (a továbbiakban: MR) szabályai között. A KRESZ a kerékpár fogalom meghatározásnál többek között kimondja, hogy kerékpár „olyan két- vagy háromkerekű jármű, amelyet egy vagy két személy emberi ereje, illetőleg legfeljebb 300 W teljesítményű motor hajt.” Ennek a járműnek a járműkategóriába való besorolása a mai napig nem megoldott, így az jogilag nem definiálható. Ezek után felvetődik a kérdés a fenti járművek személyszállítását illetően is, hiszen e járművek akár két felnőtt és két gyermek szállítására is alkalmas lehet.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:29:43

@Stock: ja ertem mire utaltal :D
a "szerintem" az eleg keves a jarmu tipusanak meghatarozasa erdekeben...
osszegezve: nem erzem, hogy barmi gondot okozna egy ilyen cucc az uton.
NEKED szemelyszerint mi a bajod vele?

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 15:30:00

@Stock: Kíváncsi lennék, hogy a Budapesten közlekedő autósok hány százaléka pörgeti effektíve a gazdaságot, meg tart el ezreket. Ez egy város ahol emberek élnek, nem egy ipartelep.
A gondolatmenetedet követve mindent betilthatnánk, ami nem létszükséglet. Mindenki elvisel dolgokat, amik neki nem fontosak, de kellemetlenséget okoznak. Te miért miért érzed erre képtelennek magad?

Stock 2011.05.13. 15:30:37

@vuk_: pedig azt hittem érthetően írtam! fejkvóta van, neki kell leadni az ügyeletes tisztnél, hogy aznap mennyit termelt...

Stock 2011.05.13. 15:34:08

@vuk_: kezdessz lezülleni bringanáciba.. :)
ez a vacak nem felel meg a közúton való közlekedésnek sehonnan nézve!!!!!!!!
ELISMERED A TÉNYT?

a bajom pedig elsődlegesen az hogy forgalomban vesz részt és ezáltal feltart, másodsorban ,hogy veszélyes!!!! harmadrészt, hogy olyan tisztes vállakozók elől veszi el a forgalmat, akik mindenszabályt betartva güriznek!

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:35:50

@vuk_: Igazából a törvény szerint tilos lopni, fosztogatni, rabolni, az, hogy a rendőrség inkább a kintfelejtett 30-as táblánál áll lesben, vagy a parkban piknikező fiatal mérnököket bünteti sörivásért, az már elgondolkodtató.

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:39:46

@Stock: Itt a jogalkotó által nem szabályozott dologról van szó, mert egy világszerte használt közlekedési eszközt nem osztályozott még.

Úgyhogy lehet menni a parlamentbe reklamálni.

Stock 2011.05.13. 15:41:09

@kabelbarat: ha szarkasztikus akarnék lenni azt írnám, hogy 100, ugyanis azáltal hogy fogyaszt és autót tart fennt....
de a túlnyomó többsége meló céljából rohangál pesten!
remek meglátás, hogy itt emberek élnek.. és miből élnek? csak nem munkából? és az jó nekik ha egyes renitensek önzése miatt nem tudnak rendesen dolgozni?? ahoz hogy (jól) élhessenek nem kéne hagyni a többieket dolgozni zavartalanul?????
nema betiltásról van szó, hanem a hatékonyságról a többség érdekéről... nem tudom miért nem akarod érteni?!
kimész aszigetre és lealjasodhtsz a fostalicskán, ha van rajta biztosítás, ennyi!

és hidd el baromi toleráns vagyok de ez túlmegy minden határon, hogy szabálytalanul és törvénytelenül.. unatkozó idióták borzolják az emberek idegeit!!!!

Stock 2011.05.13. 15:42:09

@kabelbarat: inkább te válaszolj arra, hogy egyesek miért képtelenek nyugisan a másikat tisztelve együtt élni a társadalomban és miért képtelenek úgy szórakozni, hogy azzal másokat ne zavarjanak??

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:42:12

@Stock: Ja és a forgalomban vehet részt pl lassú jármű, szekér stb is. Ezek is feltartanak.

Téged amúgy ez a jármű nem tartott fel, lehet, hogy senkit sem tartott fel.

Ami leginkább feltartja a közlekedőket, az az ún. SZEMÉLYGÉPKOCSI. Ha valami dugót tud okozni, az a SZEMÉLYGÉPKOCSI, úgyhogy gondold át a logikádat.

Stock 2011.05.13. 15:44:08

@Alf: lehet menni a parlamentbe vagy aközl hatósághoz lobbizni, de addig ami nem szabályos, az TILOS!
egy fiatal mérnük, akinek olyan autója van, hogy lezsibbadnék tőle csak megérti, nem?! :))

Stock 2011.05.13. 15:45:08

@Alf: de sötét.... :-DD

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:47:20

@Stock: "de a túlnyomó többsége meló céljából rohangál pesten!"

Ez megintcsak egy légbőlkapott állítás.

Csak elmondanám, hogy a hetvenes években kb 20.000 autó volt Budapesten, ma pedig 1.200.000 Munkahelyből pedig nem lett több, hogy finoman fogalmazzunk...

Az áruszállítók kb 4-5%, a többi ember használhatná a tömegközlekedést, de inkább autózik, mérgezve így embertársait, budapest az egyik legszennyettebb város európában, tüdőrákban meg vezetünk...

ex-dr. vuk 2011.05.13. 15:47:59

@Stock: miert nem alkalmas? fizikailag alkalmas: van 4 kereke, gurul, kormanyozhato, feltetelezem, hogy a megfelelo iranyjelzo es vilagitas is van rajta. elkepzelheto, hogy a jelenlegi kohem rendelet sehova sem sorolja be, mint jarmu, de az alkalmassagan ez mit sem valtoztat. es azon sem, hogy neked mi a bajod vele...
Mitol "veszelyes"? Erveket. (szerintem kevesbe veszelyes, mint atmenni egy tetszoleges zebran...

A logikadat kovetve, senki ne kozlekedhessen, hacsak nem "termel" azzal. Ez inkabb naci megkozelites, mint az enyem, nem? :)

Feltart - gondoltam, hogy ez jon: akkor azokra is szolj ra, akik megtehetnek, hogy nem kocsival jarnak, es megis azt teszik, es emiatt te ulsz a dugoban :)

brummnarcisz 2011.05.13. 15:48:40

@Stock: ahelyett, hogy írogatod itt a hülyeségeid te bambuld inkább tv-t. a város nem azért van, hogy a magad fajta idióták közlekedni tudjanak.

Stock 2011.05.13. 15:50:23

@vuk_: EZ MÁR TÖBB MINT SZÉGYEN, AMIT MŰVELSZ!
én érveltem, te nem!
vagy retardált vagy vagy végtelenül sunyi és gerinctelen! melyik??

Stock 2011.05.13. 15:51:07

@brummnarcisz: hahaha... :-DD ez kurva jó volt, köszi! :))))))))))

Alf (törölt) 2011.05.13. 15:57:40

@Stock: Nem, nem minden tilos, ami nem szabályozott, pl görkorcsolya, síléc, stb... ehelyett: ami nem tilos, az szabad.

És lehet, hogy neked hülyeségnek tűnik az, hogy a dugót az autók okozzák, de ebbe nehéz belekötni.

Ha csak az ülne autóba, akinek muszáj, nem lennének dugók.

Te persze lehet, hogy jobban örülnél, ha a sörös tekerők mind egy egy ford transitban álltak volna előtted a dugóban, ez lenne a te ideális városod, de én máshogy szeretném. Lehet, nem?

Stock 2011.05.13. 16:02:08

@Alf: te ritka sötét vagy már meg ne harqagudj! :) ilyenek tényleg kapnak diplomát? hol, milyen szakon? de valójában csak tanulsz még nem?! :)

igazad van légbőlkapott, a túlnyomó többség fényes nappal hobbiból közlekedik 400Ft-os üzemanyagárnál és ugyanolyan mértékű parkolótarifa mellett.... :-DD

munkahely nem lett több...... és a gazdaság sem fejlődött, nem tört be a globalizáció, nem nőtt a tranzit forgalom, nem jelentek meg új munkaterületek, nem lett nagyobb igény a gyorsaságra, hiszen verseny sincs.... :)) bazz és aszondja méérnök... muhaha!! :-DD

4-5%-ra kénék egy statisztikát, különben "légbőlkapott"... és milyen tömegközlekedést???? most is túlterhelt hajtáspajtás??
látszik, hogy egy sörös füves, kis világmegváltó egyetemista vagy!!!!! főleg abból, hogy nem találkoztál még üzletkötővel, területi képviselővel, futárral, kiszállítóval, karbantartóval, fizikai munkással, stb... akiknek ELENGEDHETETLEN a kocsi!
sztem itt fejezzük be mielőtt tovább égeted magad az álomautóddal... ;)

kabelbarat (törölt) 2011.05.13. 16:03:03

@Stock: Egy ember amúgy 100km tekerés után könnyedén megeszi 8 liter benzin árát, ha nem kenyeret eszik csapvízzel.
A kérdésre válaszolva alapvetően iszonyúan buli ez a szerkezet azzal, hogy összeköti a sörözést, a tekerés és a városnézést.
Ha százszámra rohangálnának a városban dugókat okozva, akkor megérteném a felháborodást, de így csak meg aarsz fosztani másokat egy kis örömtöl, mert az téged zavar(na ha éppen találkoznál vele).

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:03:14

@Stock: szemelyeskedesben jo vagy :)
lehet, hogy en siklottam el folotte, de mitol is veszelyes ez?
eddig arra erveltel, hogy "mint jarmu, szabalytalan", amit senki nem is vitatott. ugyanakkor (ha jogilag nem is) fizikailag alkalmas kozlekedesre. Meg azt is el tudom ismerni, hogy feltart (bar nem jobban mint akarmi mas egyeb).

De vajon mitol veszelyes?...

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:06:17

@Alf: mondjuk a gorkori egyertelmuen gyalogosnak szamit, ez a cuccra pedig nehezen huzhato ra, hogy gyalogos :D
mondjuk pl. a roller viszont siman lehet kerekpar... - illetve vagy szabalytalan kerekpar (ha nincsenek rajta a kotelezo tartozekok - mondjuk kulloprizma ra sem menne :)) vagy semmi, csak gyalogos. nehez ezt eldonteni, viszont nem is biztos, hogy el kell.

Stock 2011.05.13. 16:06:50

@Alf: minden közúton közlekedő jármű kategóriákba sorolható, kell hogy sorolható legyen, hiszen meg vannak szabva a közúti közl. alapvető szabályai! minden jármű osztályra!! innentől, ami egyik osztályba sem sorolható az NEM VEHET RÉSZT A FORGALOMBAN. ez nem bonyolult!
építhetsz te 9 kerekű személyautót, ha nem vizsgáztatod le... akkor....
építhetsz bármilyen kerékpárt csak feleljen meg az adott kategória követelményeinek.....
tényleg ilyen bonyolult egy egytemistának?? :)

G®eg_W 2011.05.13. 16:12:15

Szerintem kell ez . Akinek nem tetszik , nyaljon kecskeszart . Az viszont igaz , hogy kerékpárosaknak nem kellett volna sört osztani . Drága mulatság lehetett volna ha a szájukba nyomják a szondát .

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:17:18

@Stock: a gorkorcsolya milyen jarmukategoriaba tartozik?
ha rollerezek a jardan, akkor mivel nincs levizsgaztatva jarmunek (vagy eppen nem-jarmunek) akkor megbaszhatnak erte?

tenyleg ilyen bonyolult ez neked (nem tudom az iskolazottsagi statuszodat bocsi)?

Alf (törölt) 2011.05.13. 16:17:35

@Stock: Nem tudom, honnan veszed, hogy mérnök vagyok, mert én nem mondtam, csak pörög a spéci logikád. Én sem vagyok benne biztos, hogy ganészállító vagy, bár eddig minden erre utal :^)

Területi képviselő, futár, kiszállító, karbantartó, fizikai munkás, ezek mind mehetnek tömegközlekedéssel.

Szerinted az emberek szórakozni járnak tömegközlekedéssel?

A gazdasági növekedés (és minden más, amit felsoroltál), nem indokol hatvanszoros gépjárműszükségletet.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:21:00

@Stock: ja de meg mindig nem mondtad meg h ez miert veszelyes :)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:22:21

@Stock: te tudod, hogy itt londonban ki autozik? aki kurvara raer es nagyon fontos neki villantani a kocsival (es van penze behatasi dijra). minden mas epeszu ember biciklizik vagy tomegkozlekedik :)

Alf (törölt) 2011.05.13. 16:23:00

@Stock: Nagyon ki vagy akadva az egyetemistákra, de hát nem lehet mindenki taxis.

Stock 2011.05.13. 16:35:16

@Alf: azon pörögtél, hogy megbüntettek parkban sörözésért, majd később leírtad, hogy a rendőrség oly galád, hogy parkban söröző mérnököket büntetget... nem gondoltam, hogy a spanod végzettségére vered magad.. :)

látszik, hogy egy napot nem dolgoztál...
különben is a betonkeverő kocsira sincs szükség, hiszen bárhova le lehet tolni talicskában, csak kevergetni kell.... :-DD
(területi képviselőként napi 3-400km-t vezettem csak budapesten belül, egyszer próbáld ki BKV-val)

te már csak tudod, hogy mi indokolja a gépjármű forgalom növekedését, lejön a szövegedből..... :) kevesebbet kéne spanglizni!

és nem hinném, hogy az emberek szórakozásból járnának BKV-val, akinek fix irodai munkája van és nem sokkal több a menetidő, nem kezd túl korán, avagy későn, nem visz jelentős értéket.. az megteheti! de nagyon sokan nem!!

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:38:54

@Stock: hat ez eleg gyenge erv es magyarazat volt. koszonjuk.

Alf (törölt) 2011.05.13. 16:47:06

@Stock: Én értem, miért gondoltad, hogy mérnök vagyok, de nem jött be a logika.

Ha te napi 400 km-t mentél pesten, az azt jelenti, hogy kb 8 órát mentél (feltételezzük, hogy egszer sem volt piros, vagy a hungárián, váci úton volt végig dolgod) és közben nem álltál meg. Egy taxis nem megy ennyit, nem irigyellek.

A spanglival való viccelődés meg csak azt a látszatot erősíti, hogy fogyóban vannak az érveid, amivel a városi autós közlekedést promótálod.

Én csak azt nem értem, miért nem érted, hogy ha kevesebben ülnének autóba, kisebb lenne a dugó.

Nálunk sokkal pörgőbb gazdaságokban az emberek sokkal többet használják a tömegközlekedést, vagy a bicajt.

Mondjuk az észérveket nem neked szánom, ne érts félre, csak ha más is olvassa...

A munkáról meg annyit, épp feltartasz, de gondolom én is, nehéz lehet így napi 400kmt autózni, hogy még kommentelsz is.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 16:50:00

@Stock:
na latszik, hogy az ervek mar nem mennek, csak a szemelyeskedes.
szoval akkor ujra: mitol veszelyes a sorbicikli? (legalabbis mitol veszelyesebb, mint motorkerekparon ittas utast vinni, ami tortenetesen szabalyos)
a roller hol szerepel a kohem rendeletben, es ha sehol, akkor micsoda?

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2011.05.13. 16:54:02

Folyó italt (tehát nem palackozott italokat) árusító hely x m-es sugarában saját toalettnek kell lennie.

Alf (törölt) 2011.05.13. 16:54:13

@Stock:

www.utv.hu/kamera/blaha_lujza_ter/rakoczi_ut_astoria_fele

Figyeljük együtt, hány kisteher, puttonyos, vagy esetleg betonkeverő halad el,ok ?

:)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 17:00:11

@regisztráltam: na koszonjuk ;))
az ugye megvan, hogy ok nem arusitanak? :)

is 2011.05.13. 17:04:06

@GGG77: "A közlekedés és a piálás együttes promotálása."

felreertes. azon a cuccon egyetlen kozlekedo van, a kormanyos, aki a cuccal egyutt jar, es nem iszik(!), viszont kormanyoz. a tobbiek motor/utas rangban vannak. egy szemelygepkocsiban is barmit ihat az utas.

is 2011.05.13. 17:08:14

@Stock: "minden közúton közlekedő jármű kategóriákba sorolható,"

kepzeld, ez is. suly, meret, meghajtas, sebesseg. az osztalyozasba minden jarmu belefer, legfeljebb arrol folyik a vita, hogy melyikbe (lasd mopedauto). olyan, hogy sehova nem fer be, olyan nincs. szerencsere a KRESZt nalad okosabbak allitottak ossze, akik nem mondanak egy zsirafra sem, latvan azt, hogy ilyen allat pedig nincs.

Alf (törölt) 2011.05.13. 17:09:50

Egyszerű, vannak emberek, akiket iszonyatosan zavar minden, ami nem fogyaszt annyit mint az ő autójuk és mégis gurul.

Nehogy bárki azt gondolja, hogy az itt fikázók bármelyike egy rossz szót is szólna a 10-el menő bömbölő zenét nyomató Hummer-limuzinokról, amelyekből 3 bespeedezett újgazdag kisköcsög és a kurváik lógnak ki a tetőablakon és ordítanak, mint fába szorult férgek.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 17:33:04

@Alf: vagy az zavarja oket, hogy masok jol erzik magukat. persze most mondhatjak, hogy "de mas karara", hat nem hiszem, hogy ez sokat rontana a budapesti kozlekedesen... erdemes megnezni londonban a riksakat, iszonyu sok van beloluk a Soho/Piccadilly/Trafalgar kornyeken. Na azok tenyleg feltartanak :) De hat aki oda kocsival megy az meg is erdemli.

kéne egy nick 2011.05.13. 17:40:51

@Matajsz:
Azért baszd meg, mert a közút NEM szórakozóhely, hanem út, amin közlekedni kell, nem kocsmázni.

Tudom, a te agyaddal ezt nem lehet felfogni, ahogy azt sem, hogy ne a járdán meg a zebrán biciklizz.

Másrészt mi a faszért kéne a belvárosban gyalog vagy biciklivel járni, ha valakinek épp autóval van kedve?

Ha a légszennyezettséggel jössz, akkor azt kell mondanom, hogy lófaszt, koma, Londonban épp most végeztek felmérést, hogy mióta csillapították a belvárosban a forgalmat, azóta sem javult semmit a levegő minősége. Pár napja volt fenn a Zindex címlapján.

Hang Loose 2011.05.13. 18:00:34

Be kéne tiltani.
A sok reklámautó és reklámbiciklivel egyetemben.

Még 1 dugóforrás.

nelek 2011.05.13. 18:11:36

kéne egy nick:

Ha elolvastad volna a cikket, Londonban a belvárosi szennyezettséget a külvárossal hasonlították össze.
Szerinted egy belvárosban, ahol nincs ipar (és nem fűtik a lakásokat éppen) mi okozhatja a légszennyezést?

ex-dr. vuk 2011.05.13. 18:20:02

@kéne egy nick:
tudsz olvasni? az a cikk elegge propagandaszagu dugodijellenes. nezd meg, hogy mivel hasonlitottak ossze. veletlenul sem a dugodij elotti szamadatokkal. azt pedig le sem lehet merni, hogy mennyi LENNE most nelkule a megnovekedett motorizacioval. szoval ebbe kar belemenni.

"épp autóval van kedve" - na innentol kezdve komolytalan. szoval kedvtelesbol az en orrom ala ne pufogjon mergezo anyagot senki. koszi. innentol nincs sok erkolcsi alapod kritizalni ezt a jarganyt.

ex-dr. vuk 2011.05.13. 18:21:04

@nelek: jaja. sot mennyivel eletszagubb lett volna, hogy alpesi hegyilevegovel hasonlitjak ossze, es ha ugyanannyi akkor.. jeee semmi sem valtozott ;)

ex-dr. vuk 2011.05.13. 18:24:49

@kéne egy nick: de amugy ilyet en is tudok:
"út, amin közlekedni kell"
tehat nem parkolni :) parkolni parkoloban kell, szoval az uton szuntessek meg a parkolokat, mert az kozlekedesre valo, es elveszik toluk a helyet.

Bollockbuster 2011.05.13. 18:59:54

Sok hülye kispolgárból hogy előbújik az önkéntes rendőr, ilyen elbaszott népséget is csak Budapesten söpört össze a szél.
Savanyújóskák, feljelentgető viceházmesterek, gyomorbajos könyvelők.

Bollockbuster 2011.05.13. 19:02:30

@Hang Loose: Sőt, apám, beszántani Budapestet és felbetonozni, az egész egy nagy autópálya lenne, mit szólsz? Ja nem, lenne még parkoló is dögivel.

... ennyi rendőrzsargont, komolyan mint ha a nyolcvanas évek cerkát rágó smasszerei, munkásőrei vicsorognának.

kéne egy nick 2011.05.13. 19:29:57

@vuk_:
Az, hogy te mit értesz bele, az egy dolog.
Az, hogy a cikk miről, az meg egy másik.
Majd tanuld meg értelmezni a leírt szöveget. Addig nincs értelme beszélgetni róla, amíg ez nem megy.

Igen, seggfejkém, nem véletlenül szokott parkolósáv lenni a szélső sáv.
És a parkoló járművek mellett el lehet menni, ezek mellett a faszok mellett meg nem.

A park meg arra való, hogy oda menj levegőzni, de amilyen sík idióta vagy, ezt úgysem bírod felfogni.

kéne egy nick 2011.05.13. 19:31:03

@Bollockbuster:
Valamint édesanyád.
Még mielőtt kihagynád a felsorolásból.

czejp (törölt) 2011.05.13. 19:32:36

Hurrá, akkor most már spiccesen is lehet járművet vezetni ?

Alf (törölt) 2011.05.13. 19:52:37

@kéne egy nick: az úton nem kell közlekedni, hanem lehet. kivéve, ha nem foglalják el épp parkoló autók.

THK 2011.05.13. 19:57:26

@czejp: még a videót sem nézted meg? Nem a sörözgetők vezetik...

45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek. 2011.05.13. 20:00:46

Beszédhibás, vöröscsillagos sörkritikusoknak és hasonszőrű baráti körének, gondolom, semmi olyan előírásnak nem kell megfelelnie, mint egy konkrét hellyel bíró iszoldának. Sőt, mindezt röhögve, bepiálva, őt feltartva még az iszoldatulajok képébe is böföghetik.

Alf (törölt) 2011.05.13. 20:02:11

@kéne egy nick: gondolom a Hummerlimuzinos bulizók is ennyire zavarnak...

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.05.13. 20:07:47

@kéne egy nick: Srác, kissé stresszesnek tűnsz!
Ugorj be a Mikszáth térre, és meghívlak egy csalánosra;)

ariete 2011.05.13. 20:20:53

Szóval...
Magyarok, ti vagytok a legunalmasabb, a legbeképzeltebb, a legáskálódóbb, a legtehetségtelenebb, a legbutább, a legrosszindulatubb nép Európában.
Nincs stílusotok, humorérzéketek (más kárán röhögni annál inkább...),karakteretek.
Erőlködtök, majmoltok és minden szarúl csináltok. Még az orvosaitok is annyit keresnek mint az utcaseprőitek.
Csak a pornórol vagytok híresek a nagyvilágban.
Meg kellene tanúlni nevetni, lazítani, örülni, együttérezni polgártársaitok örömével, bánatával...
A sörbicikli pedig csak guruljon. A sörben az igazság... :)

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.13. 21:19:24

@ariete: sajnos igen. Nem tudom, honnan szalajtott a jóanyád, de igazán behajíthatott volna a pottyantós budiba, amint megszült. Legalább magyarul megtanultál volna, ha már fikázol.

mustang64 2011.05.13. 21:23:31

Végre egy életrevaló ötlet! Remélem levédték, mert, mire levegőhöz jutnak a fafejűek és letiltják, nyugaton már reneszánszát fogja élni!
Akinek meg nem tetszik, az maradjon otthon és igyon tejcit!

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2011.05.13. 21:25:28

@ariete: Ha nem itthon élsz, menj a saját blogjaitokba véleményt nyílvánítani, mint bevándorló. Ha itthon élsz, ne fikázd a honfitársaid.
Magyarul írni? Nem az erősséged:D

mustang64 2011.05.13. 21:34:50

Húúúú! Gyorsan végigszaladtam a korábbi hozzászólásokon.:( Ennyi unalmas, aggályoskodó faszfejet...! Ariete-nek igaza van, de azért vannak kivételek is. Na, pontosan rájuk kell alapozni! Én például kíváncsi leszek, hányan fognak sörözni a budapesti duna-parti országzászló II. alatt.:)))))

ariete 2011.05.13. 21:47:02

@al kotmány aláiro álamfö: nem jártam magyar iskolába, te majom, ezt nem feltételeznéd?..he?
Lgyél büszke magadra, meg arra az egy nyelvre amit világnyelvnek hiszel. Fasz. :)

ariete 2011.05.13. 21:49:44

@regisztráltam: te is inkább örülj, hogy elmondtam a véleményem, szerencsétlen, mert sohasem fogtok ebből a nagy beképzelt magyar öntudatokból felébredni.
És nem is kíváncsi rá senki. Majd esznek titeket a kinaiak.. :D
Meg az olcsó német sörgyártók... :)

kényszerbagoly 2011.05.13. 21:52:26

A z ötlet jó, csak szokásos balkáni módon üzemel.
Részeg tahók ordítanak teli torokból és nincs senki aki szólna nekik, hogy apukáim ez nem a sztyeppe közepe, hanem egy európai főváros. Csoda, hogy nem hugyoznak le a kocsiról!

Takacs Jeno 2011.05.13. 22:00:40

Hihetetlen, hogy a sok troll mit össze nem vitatkozik... Az egyik szidja a másikat, ölik egymást a semmiért. Magyarkodunk, satöbbi.

Jómagam igaz hazafinak gondolom önnön magamat, éppen ezért úgy gondolom, hogy ezt így ebben a formában kár.

Ettől függetlenül hétfőn első dolgaim között fog szerepelni, hogy hivatlaosan is megvizsgáljam az ügyet, hogy akkor ez a kerékpárnak nevezett életveszélyes szörnyűség hogyan kerülhetett ki az utcára.

Nem lenne gond vele egy Margit szigeten, de semmiképpen sem az Üllői úton. (pl.)

A biztosítás, és utasszállítás kérdés egyikőtök gondolataiban sem merült fel. Pedig nagyon nem lenne vicces, ha mondjuk egy közlekedési balesetben megsérülnének rajta, vagy esetleg a kormányos véletlen hibájából anyagi káros balesetet okozna. Vagy elütne valakit, aki akár tilosban lép ki elé.

Így már értitek?

Ha anyukádat üti el, vagy a te kocsid tükrét töri le elhaladáskor, akkor is csak jót nevetsz?

Takacs Jeno 2011.05.13. 22:02:02

@ariete: nem tudom te ki fia-borja vagy, de hogy velünk együtt téged is megesz a kínai, az is biztos. Hacsak nem kínai vagy.

++off++

Alf (törölt) 2011.05.13. 22:03:00

@Takacs Jeno: szerintem egy autó jóval életveszélyesebb, mint ez a szerkezet. Ez szinte képtelen elütni anyukámat, egy 80-al menő autó viszont simán.

Takacs Jeno 2011.05.13. 22:04:20

@Alf: ez csak fikció. (szerinted...)

Kőbányai Világos 2011.05.13. 22:05:21

@Takacs Jeno: Vizsgalgasd. Úgy talán fontosnak fogod érezni magad. De ha kib@szol másokkal, akik szeretnének egy jót bulizni, ne csodálkozz, ha fontoskodo arcodba kapsz egyet :)

Takacs Jeno 2011.05.13. 22:09:18

@Kőbányai Világos: még szerencse, hogy ésszel élek, nem erővel.

De hogy felvegyem a kesztyűt, és kicsit beálljak a sörbe, akarom mondani sorba: magadfajta olcsó, penészízű sörrel nem vitázom. 8 napon túl úgysem állsz el. Meg amúgy is utállak.

canis merga 2011.05.13. 22:09:53

@Takacs Jeno: Egyébként, ha elovastad volna a honlapunkat, akkor tudhatad, hogy pl. Az ulloire nem is mennek ki.

Kőbányai Világos 2011.05.13. 22:14:23

@Takacs Jeno: Ésszel??

nyomod a jogszabályokat eszetlenül. Azt meg èszre sem veszed, hogy a KRESZ szerint nem is minősűl kerékpárnak:)

kényszerbagoly 2011.05.13. 22:17:46

@canis merga:
Nem, csak az Andrássy úton ordítoznak!!!

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2011.05.13. 22:22:01

@ariete: Bevándorló vagy, semmi más. Egyenlő vagy a négerekkel meg pl. a törökökkel. Onnan osztod az észt? Hihi, vicces vagy! (ám veszem a lapot..)

Szyl 2011.05.13. 22:23:41

Hehe akit egy 10km/h-val repesztő sörbike elüt az meg is érdemli :D annak tuti bevonnám a gyaloglási engedélyét :D

Kőbányai Világos 2011.05.13. 22:24:01

@kényszerbagoly: Mi van irigyled őket?

Nagyon ingerszegény életed lehet. Szólj az asszonynak, hogy elégítsen ki mert nagyon feszült vagy. Ha meg nincs nőd, akkor meg rántsál rá!:)

ariete 2011.05.13. 22:53:48

@regisztráltam: ezen nem sértődtem meg. Ahogy bevándoroltam, úgy ki is vándorolok. Te pedig itt fogsz megrohadni a jurcsánnal és az orbánnal meg a többi nagy magyarral. Egy kis madjar. hehe

hunter84 2011.05.13. 23:06:52

Idemásolom a kommentemet a "folyékonykenyérről":

A kurva anyját a Főzdefeszt szervezőinek!

Bocsánat a csúnya beszédért, de nem tudom magamban tartani a mai csalódottságomat. Odaértem háromnegyed 6-ra, és kurva sokan voltak. Első ránézésre 6 kinti csapolóhelyet láttam, a tömeg pedig volt vagy több ezres.

Beálltam 18 órakor abba a sorba, amelyik a meggyes, barna, chillis, stb. sörökhöz vezetett. Bazmeg 20 órakor, azaz kemény 2 óra alatt kerültem sorra.

Ki volt az a FASZ, aki kiszámolta, hogy többezer emberre elég lesz kb. 6 csapoló rész/pult, miközben a potenciális vásárló több órát áll sorba néhány szaros sörért.

A Főzdefeszt számomra egy rakás fos volt, pedig a kóstolt 3 féle (meggyes, füstös és barna) sör közül kettő iható is volt, azonban lehetőségem sem volt a meghirdetett 26 féle sör megkóstolására, elvégre ki az a hülye, aki mégegyszer sorban áll néhány íz miatt, majd megint, majd megint... BAZMEG!

Szóval ahogy kezdtem, úgy fejezem: A kurva anyját a Főzdefeszt szervezőinek! - az ott tapasztalt körülményekért.

Szabolcs

GGG77 2011.05.13. 23:15:45

@Alf: Csórónak semmiképp sem gondolnám a bringásokat.
Egy hétvége alatt buliznak el egy havi átlagfizetést. :)

Viccet félretéve. Pusztán annyit kéne elismernetek, hogy a bringások:
1. Jóval nagyobb veszélynek vannak kitéve a közlekedésben, mint az autósok.
2. Ennek ellenére a közlekedési moráljuk sokkal rosszabb, mint az autósoké (akiknek szintén nem túl magas).
3. Nagyon, nagyon sokan az olcsósága, gyorsasága mellett azért választják a bringát "mer' azzal azt csinálok, úgy megyek, ahogy akarok"
4. Épp ezért különösen káros, ha a közvélemény azt látja, hogy bringásokat piáltatnak, közúton.

Le kéne végre szedni (és ezt ti, bringások tudjátok megtenni) ezt az egész "szabadság-mázat" erről a bringa témáról, és végre tudomásul venni, hogy a szabályok, a KRESZ és a felelősség ugyanúgy vonatkozik rátok is, mint az autósokra.

GGG77 2011.05.13. 23:28:06

@Alf: "és olyan autóm van, amiről te csak álmodozol..."

Ez csak akkor bizonyosodhat be, ha leírod a típust.

GGG77 2011.05.13. 23:29:38

@is: Oké. És, akiket megkínáltak?

GGG77 2011.05.13. 23:31:11

@Stock: "területi képviselőként"

Ex-kolléga! :)

GGG77 2011.05.13. 23:41:54

@vuk_: "erdemes megnezni londonban a riksakat, iszonyu sok van beloluk a Soho/Piccadilly/Trafalgar kornyeken. "

És ezek közül hányról osztogatnak alkoholt más járművek vezetőinek? Mert én egyet sem láttam.
Olyat viszont igen (sőt CSAK olyat), akik megálltak a pirosnál, nem hajtottak fel a járdára, ki voltak világítva, stb... Kissé más a kultúrájuk, mint az itteni bringásoknak.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2011.05.14. 00:19:02

@ariete: Te minden vagy, de gyökerekben Magyar sehol:) Maradj ott ahol vagy, remélem hasznodat veszik, mint bevándórló cigányt. Jóéjt!

ariete 2011.05.14. 00:58:05

@regisztráltam: honnan tudod milyen gyökereim vannak, te csacsi...? ez a te nagy Magyar szervilis gondolkodásod, hogy lenni hasznosnak valakinek.... A szülőhelyemen pont az ilyen beszari, áruló, besugó, hízelgő, valagnyaló, egy darab bejgliért a saját anyját eláruló "magyar" fajta miatt kaptunk megaláztatást az ottani többségtől. Az kéne nektek, nem ajándékba állampolgárság születéskor, hanem egy kis ukrán, szerb, stb. edzéssel, vizsgával.
Aztán jöhet a sör.

orbano 2011.05.14. 06:52:55

@GGG77: Azért azt vedd észre, hogy ez a fene nagy "szabadságérzet" az autósokra is igaz: ott is legalább annyi a hülye gyorshajtó, zárovonalonátmenő, tilosbanparkoló, jobbrólelőző, belsősávbantötymörgő, pirosbanlazánátmenő baromarcú. Sőt, egyre több és egyre pofátlanabb. Elvégre pont ugyanabból a társadalomból kerülnek ki a bringásaink és az autósaink (politikusaink, cégvezetőink, vagy bárki akiket éppen utálunk) is. Ez van, nálunk mindenki kurva okos, és így triviálisnak veszi, hogy a szabályokat kénye-kedve szerint megszegheti. Tisztelet a kivételnek.
Ja és egyébként rendszeresen autózom és bringázom is. És igen, néha én is reflexből leugatom már megszokásból sajnos a bringásokat, amikor egy pillanatra elfelejtem, hogy igazából most lehetne fordított is a helyzet. Egyébként pedig arányaiban tekintve pont ugyanannyi hülyét látok mindkét "oldalról", de legalább ugyanannyi normálisat is, akik nem 40-nel közelítenek a biciklisávban a kereszteződésbe, mert hát nekik elsőbbségük van, hanem szépen lelassítva, körültekintően, tartva kicsit az autóktól. Ahogy én is teszem ezt egy szűk úton a bicajost előzve: jó nagy ívben kikerülve, kettesben, nehogy szerencsétlennek valami baja legyen, ha már volt olyan hülye, hogy bevállalja a főúton való bringázást (nekem a nagykőrösin néha amikor mennem kellett mindig halálfélelmem volt)
fu ez hosszú lett befejezem.

Funkerman 2011.05.14. 08:28:17

Komoly, hogy még erre is képesek vagytok szapulkodni.
És némelyeknek az a legnagyobb gondja, hogy valakin egy vöröscsillagos póló van, ami egyébként egy RAGE AGAINST THE MACHINE póló, pl.

Grat, hogy nem azt szóljátok meg aki elfogadja a kínált sört a bringások közül, hanem azt aki kínálja.
Gondolom ti is minden kútba egyből ugrotok, mert azt mondták, kötelező.

evacat 2011.05.14. 09:30:07

Mondjuk nem biztos, hogy boldog lennék, ha valamelyik részeg állat az autóm alá esne, amikor elmegyek mellettük.

énszerintem 2011.05.14. 10:21:10

A kommentek 80%-a remek példa a következő állításom alátámasztásához:
Mindenki azon sír, hogy az Ő érdekei, meg hogy tartsák tiszteletben az igényeit, meg hogy Ő toleráns, meg hogy az Ő véleményét el kell fogadni. És mindegy, melyik oldalról beszélünk.
Egy a lányeg. Ez az ország azért tart szar irányba, mert az emberek egyre szarabbak. A tisztelet és a megbecsülés és elfogadás nem ott kezdődik, hogy magadat próbálod eflogadtatni, rávenni másokat hogy megbecsüljenek és tiszteljenek! Pont fordítva! Csak úgy működik az egymás mellett élés, ha MI kezdeményezünk gesztusokat mások felé és toleránsak vagyunk olyan dolgok irányába, ami nem képviseli az érdekeinket és mondjuk enyhén kellemetlen is akár. Amíg mindenki egyre inkább a maga javát akarja, egyre nehezebb lesz minden, mert ekkora rendszert, amiben élünk, nem lehet fenntartani önző egyedek egyéni igényei mentén.
Igazat kell adjak arietének, bármennyire is kellemetlen érzés elolvasni a véleményet.

lxci 2011.05.14. 11:04:25

@ariete: én is szeretem ezeket a nagymagyarokat, ne foglalkozz velük!
én félig német vagyok, világ életemben magyarországon éltem, és petriótának tartom magamat, de rühellem a sok faszt, aki azt hiszi, hogy azzal, hogy ősmagyarnak tartja magát ő a jani...abba bele sem kell menni, hogy mennyire keverék nép a magyar, van benne minden, nagyanyám tipikus példája: makóról származik, de ha elköltözne isztambulba meg nem mondanád, hogy nem török...
regisztráltam-ra visszatérve baszogatni másokat a helyesírás miatt, niggerezni, na azt tud, de végiggondolni hogy mit ír a másik, abban igen gyenge.
amúgy én nagyrészt bringázom, ritkábban bkv-n utazom, és megmondom mit utálok, amikor bringán ülök: 1. ha veszélyben érzem magamat 2. ha feltartok másokat (mert nem jó érzés és nem akarok mások idejével gazdálkodni, ahogy azt is utálom, ha engem feltartanak, na mert olyan is előfordul rendesen). nem értem mi a fenének nem lehet úgy kialakítani utakat, hogy ne kelljen kocsisokat feltartani és közben ne legyünk veszélynek kitéve!
nameg azt sem tudom megérteni, hogy miért nem lehet felfogni, hogy a belvárosban csak azok kocsizzanak, akik 1. van pénzük kifizetni a benzint, parkolást, stb. 2. fuvaroznak, árut szállítanak, stb.

kényszerbagoly 2011.05.14. 13:50:17

@Kőbányai Világos:
A sör már kikezdte az agyadat, legalább a sok szar rumot ne tedd be a köbányaiba!

midnight coder 2011.05.15. 10:44:41

@ariete: A kicsi kínaiak egész Európát eszik meg. És mindenekelőtt a németeket akik a XX század óta kb. a leghülyébb nép ezen a kontinensen. Egyrészt nekik köszönhetjük Hitlert és a Holocaustot, másrészt a bukta óta ők a legnagyobb cionisták és vörösnácik is. Az agyatlan sötétzöld politikájuk következtében szépen bezárják az atomerőműveiket, aztán aranyért veszik meg a franciáktól az ottani atomerőművekben termelt áramot. És amíg egy német átül biciklire, addig 3 kicsi kínai ül személyautóba. De nem gond - 20 éven belül úgysem lesz pénzük a németeknek (sem) benzinre. Meg kajára sem. Meg semmire sem.

Matajsz 2011.05.18. 15:13:21

@kéne egy nick:
Nem kéne válaszolnom a suttyó hozzáállásodra és kommentedre, de nem bírom ki :-)
A közúton, ha nincs megtiltva, akkor bárki közlekedhet. Biciklis, motoros, gyalogos, autós, traktoros, sörbringás, tolókocsis stb.
Azt nem szokták tőled sem megkérdezni a dugóban, hogy éppen hova igyekszel, mennyire fontos a dolgod... Lehet éppen szórakozni mégy (moziba, étterembe, sörfesztiválra, rokonlátogatóba stb.), de az is lehet, hogy sürgős dolgod van (a hátsó ülésen szül az asszony, munkából mégy haza, munkába mégy, vagy éppen dolgozol). Mindenki ugyanolyan jogosan használja a közutat, még az is, aki ott parkol és nem férsz el tőle.
Egy szó mint száz, ugyanolyan jogosan vagy te az úton kocsival aki éppen moziba sietsz és én is, aki éppen várost nézek, tekerek és közben hideg sört kortyolgatok a sörbringán.

pfeilmayer 2014.01.03. 14:28:10

Nem bánom ha mások szórakoznak, jól érzik magukat. De elvárnám hogy hétköznap délután a Kiskörúton ne poroszkáljanak végig a belső sávban a Zsinagógától a Deák térig!!!
süti beállítások módosítása