A szeszélyes tavaszi időjárás ellenére közel 8200-an vettek részt a Bringázza a munkába kampányban, azaz ennyien tartottak legalább 8 biciklis napot egy hónap alatt. Ez ugyan valamivel kevesebb a tavaly őszi akciót teljesítők számánál, viszont most az időjárás is hidegebb és esősebb volt a kampányidőszakban. A viszontagságok ellenére a tavaszi kampány 2745 új belépővel bővült, akiknek 20 százaléka autóról vagy motorról váltott kerékpárra.
A résztvevők több mint 1 millió 700 ezer kilométert tekertek, vagyis majdnem nyolcszázszor kerülték meg Magyarországot. Ezzel közel 39 millió forintnyi benzinpénzt spóroltak meg, hozzávetőleg 100 ezer kakaós csigának megfelelő, vagyis 35 millió kalóriát égettek el, és 630 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélték meg a légkört.
Az egész országban elterjedt
2007 augusztusában hirdette meg a Közlekedési, az Egészségügyi és a Környezetvédelmi tárca a Kerékpáros Magyarország Programot (KMP), amelynek részeként működik a Bringázz a munkába is.
2008 tavaszán már nem csak budapesti, hanem az egész ország területére kiterjedő kampány indult. A 2008-as tavaszi kampányban már több mint 6.000-en vettek részt és a visszajelzések szerint kiemelkedően elégedettek is voltak.
2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériummal, hogy az MK szervezi a kampányt előreláthatóan 2011 májusáig a LifeCycle európai projekt keretében.