Fejest ugrott az autógyárak bicikli-előállítói versenyébe a Lexus is. A japán luxusautó-cég saját tervezésű koncept-kerékpárt mutatott be a tokiói motorshow-n: az alkotás ára egyelőre nem ismert, mert ugyan már sorozatgyártás érettnek nyilvánították, még nincs a piacon.
A furcsa designnal a Lexus formatervezői a sportbiciklik luxus kategóriájába próbáltak belépni. A sportosságot két Yamaha motorral támogatták meg. A Lexus ugyanis nem elégedett meg azzal, hogy az ülés alá elhelyezzen egy pedálrásegítő elektromotort, hanem az első kerékagyba is beépített egy kisebb erőforrást.
Japánban gyorsan nagy népszerűséget értek el a motorrásegítéses gépek, 2008-ban már a bringaeladások negyedét tették ki. A szigorú közlekedési szabályok azonban nem engedik szabadjára a gyártókat. 25 km/h-nál letiltatják a motorokat, azaz, ha valaki száguldozva akar a bringán sportosnak látszani, a kétkerékmeghajtás ellenére is a pedálra van utalva.