Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

A dán csajokat a hó sem állítja le

2008.12.12. 12:36 - kirk kapitány

Koppenhágában nem áll meg télen sem a biciklis élet. Állítólag csak minden ötödik dán futamodik meg a hidegtől, a többiek a hóesésében is kitartanak. A csajok is.

 

  

Bizonyítéknak itt vannak Lars Daniel napokban készült fotói.

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr11818854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amondó (törölt) 2008.12.12. 13:07:12

Kontrás bicajjal hóban, recétlen kerékkel: az kemény.

Az idei télre már beruháztam egy 622x28-as, recés kerékbe, de azért nagy hóban nem nagyon használnám a biciklit. Nem a hó, hanem a sós latyak miatt, ami órák alatt megesz minden fémet.

Az a baj, hogy nálunk nincs sokáig hó az utakon, rögtön sós-latyakos sár lesz belőle.

mement 2008.12.12. 13:07:13

Hatalmas, nem nyafog, nem sirankozik, megy es bringazik:)

mement 2008.12.12. 13:09:32

Hat en nem sok kulonbseget ereztem, slick es reces kerek kozott hoban. Sodrodik meg csuszik mind a ketto, de a slick gyorsabb marad. Persze vannak kulon, jeg meg ho gumik, de arra a 3 orara amig ho van pesten nem erdemes

.wackor. 2008.12.12. 13:11:51

ehhez nem kell dannak lenni. mesz es csinalod. ennyi. amugy hoban annyibol jobb, hogy a sok nyarigumis autos alig botorkal, csak ovatosan kell kerulgetni oket. es marha jo erzes szep hoesesben tekerni. csak manapsag ritka errefele.

86c 2008.12.12. 13:18:08

amondó: megmondanád a típusát mert én pont ilyen méretet keresek.

IS 2008.12.12. 13:21:55

Hollandiában ritkább a hó, de a hőmérséklet ennyi és eső az van. És itt is megy mindenki gond nélkül.

amondó (törölt) 2008.12.12. 13:25:02

Continental. valami contact, vagy micsoda, van rajta reflexcsík, a Hajtás Pajtás kerékpárboltban vettem 2000 alatt darabját (ezeröt talán?). Szerintem mindenképpen kis kerékpárszervízekben nézelődj, ahova futárok is járnak, ott vannak ilyen gumik. Igazából nem értek hozzá, de gurul szépen, majd nyárra újra jön a slick.

pajaro 2008.12.12. 13:25:57

Így olvastam az indexen:

"Hiába fúj vihar a punci alá, bringáznak tovább."

tlac 2008.12.12. 13:39:19

gumi nélkül több, ezt mindenki tudja..

Manyizga (törölt) 2008.12.12. 13:42:38

Akkor raktam fel téligumit, amikor az Alföld közepén egy enyhe emelkedésű felhajtón nem tudtam felmenni csak lendületből. Ha erőből mentem, a hátsó kerék kipörgött helyben. :D

Mifelénk nem takarítják az utakat annyira... :)))

Vix 2008.12.12. 13:42:43

Bár mindig Hollandiát emlegetik, mint a bringások mekkáját, azért én azzal is elégedett lennék, ha nálunk csak annyira lenne jó biciklisnek lenni, mint Németországban.
Én most jövök Berlinből, és mivel tudtam, hogy ott is sokan tekernek, gondoltam jól megnézem magamnak, hogy mit kezdenek a hideggel. Lévén, hogy idehaza én már +10 fok környékén elkezdtem fejvédőt kereseni, meg kesztyűt, meg sálat, meg térdvédőt, meg cipőt, és aztán 5 fok környékén naftalinba tettem a bringát, hogy nekem most már hideg van.
Berlinbe meg vígan nyomja mindenki, esetleg felvesznek egy sapkát, meg kesztyűt, vagy még azt se. (Hőmérséklet, időjárás, kb. tökugyanaz mint BPn.)

Koppenhágát is volt szerencsém látni télen, na az tényleg duva. Hagyján, hogy a csajok, meg a fiatalok tekernek a szakadó hóban, de nyugdíjasok is, meg kisgyerekesek is (többnyire ezzel a "sátras" gyerekszállító triciklivel, ami legalább stabil hóban is, viszont korántsem tartja melegen a kölköt.)

86c 2008.12.12. 13:45:56

köszike. negatív mintás? biztos hogy 28as vastag? na nem fárasztalak legurulok a királyba

hungarianpeter 2008.12.12. 13:52:21

Sziasztok!
Én itt lakom és tanulok Koppenhágában, tényleg elképesztő hogy mit művelnek itt a csajok...tényleg teljesen mind1, hogy milyen az idő, csak nyomják és nyomják...

tehenke 2008.12.12. 14:01:14

pajaro:

Éhes disznó makkal álmodik? :) (vagy éhes makkal disznókat álmodsz?)

efff_ · http://eff.hu 2008.12.12. 14:10:15

rispekt nekik. mondjuk, volt idejük alkalmazkodni a hideghez.

lmariann 2008.12.12. 14:21:07

erről mindig a vidéki gyerekkorom jut eszembe. ahol is nem számított, hogy mi van, menni kellett. így tekertünk, derékig érő hóban, ónos esőben, plussz 40 fokban. tömegközlekedés hiányában vagy bicikliztél vagy gyalogoltál. drága és minősíthetetlen BKV következtében ezt csinálom BP-n is. rendíthetetlenül tekerek. és épp ma reggel gondoltam arra, hogy milyen kellemes is ez a hüvösebb időben való közlekedés. szóval hajrá nektek is! :) jah, se téli gumim, se speciális téli bringás ruhám. és ahogy egy kedves bringás pajtástól hallottam: a biciklizés nem időjárás függő!

sokallok · http://sokallok.blog.hu 2008.12.12. 14:22:52

Csak nem vinnyognak. Megjegyzem én otthon is bicajjal jártam suliba 11 évig. Néha volt akkora hó, hogy csak toltam végig az utcánkon (másfél km).
A lányok eleve nem fáznak, van bennük egy "jól nézek ki ebben a ruhában" relé, és ha az behúz akkor tökmindegy. Bár mostanában kevesebb miniszoknyát látok, a dán lányok is fáznak azért. Másrészt itt télen sincsenek súlyos mínuszok, és a hó sem mindennapos.

hnorberto 2008.12.12. 14:24:42

Svédország sem ciki topban kisszoknyában -2-ben kolbászolni... A bátrabbak azok még bicikliznek is...

állítolagmárvillamostisláttam 2008.12.12. 14:35:41

nem értem mit vagytok így kiakadva, h. a csajok bicikliznek. miért ne biciznének? komolyan? mi ezen az akkora szám. én is csaj vagyok, én is bicizek, és sztem nem a hó a baj, hanem a jégborda a hó alatt, amit nem látsz és püff. de fölkelsz, azt továbbmész. uff.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2008.12.12. 14:36:41

Pekingben is mindenki bringazik telen, magam is ha nem megyek messzire, vagy ha igen akkor a hazainal sokkal tisztabb es sokkal olcsobb taxi... Nem esik a ho se onos eso soha, legfeljebb egyszer a telen es az utak szelesek, idealis terep telre is :)

ambbay 2008.12.12. 14:47:18

Tanusíthatom, kemény csajok ezek. Képesek pl.úgy köpni, mint otthon egy jól megtermett cigánylegény,, úgy, hogy az reptében kanyarodik a levegôben :)) Aki már látta ôket szombat éjjelenként mattrészegen a Rådhuspladsenen, az tudja mire gondolok :D

demizson bobby 2008.12.12. 14:53:44

Egy telet én is végigkerkeztem Dániában és azon kívül,hogy elütött egy másik bringás, meg k. jó volt letenni a gépet és bemenni a melegbe......még az történt,hogy egyszer láttam egy csajt,aki bicikliről nézegette a kirakatokat,és egyszer elért egy létrához, aminek a tetején egy manusz javítgatot vmit.....
Nem volt időm kiabálni,hogy ledddddööör....

aquarella 2008.12.12. 15:03:02

Én is kint tanulok most Dániában és pont tegnap néztem az itteni fiatalokat, hogy sapka, kesztyű nélkül tekernek. Én is kerékpárral járok itt, de úgy be vagyok öltözve mint egy Michelin gumiember :))))

demizson bobby 2008.12.12. 15:22:11

egyébként nem csodálkoznátok, ha látnátok, hogy ezek télen hóviharban-fagyban-armageddonban milyen ruciban mennek szórakozni.....

PR32 (törölt) 2008.12.12. 15:25:13

kapucni??? úbameg. befúj a nyakam mellett a szél, végig a gerincemen, majd tesz egy karikát, és távoz. brrr... ja, de én nem vagyok nő, se nem dán, tehát akkor én továbbra is bringázom, nem kerülök a blogra. :)

PR32 (törölt) 2008.12.12. 15:25:48

demizson? milyen? (képpel :D)

Thyb 2008.12.12. 15:35:23

Itt is bringázom, ha seik akkor is. Ami megijesztett az nem a hó volt, hanem az autós parszt aki akkor is nyomni akarta neki 50-70-el, majd miután pirosra váltott a sárga után satufékezett, és csusztában majdnem nekem sodródott. Csak néztem, hogy most akkor mi is let. Szerencsére mögöttem csuszott neki az utpadkának.
Amugy a Jeges gumi nem jó, mert ha valahol el van takaritva a hó akkor a beton szétszedi a szegecselést. A mostani gumimnak meg tul sürü a mintázata ezért telirakodik a minták köze és onnantól viszont csuszik. Na de a tekerés szeretete nem enged korlátokat. :D

Amugy tényleg jó fejek a lányok, A dán kollégám invitált, hogy dolgozzam a kinti irodából és akkor tekerhetek amennyit csak szeretnék -kocsira nem futná-. Jövő héten kint leszek, de bringát sajna nem tudok vinni. Majd bezámolok, hogy megmaradt-e a hó. :)

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.12. 15:50:50

Csajt suliba bicóval jönni nem is láttam még nálunk :D

bocadilla 2008.12.12. 16:00:49

Jó dolog ez a biciklizés, pláne ha van bicikliút. Akkor már nem számít egy kis eső, szél vagy jégeső. Üdv Amszterdamból.

demizson bobby 2008.12.12. 16:18:22

PR32:
nem tudtam a fényképezőgépre koncentrálni,mert vagy részeg voltam, vagy a csajokat stíröltem (vagy bringáztam) :)))

Egyébként meg szigorúan egyréteg öltözet,semmi bunda alatt badi-kistrikó-póló-pulcsi-kardigán kombó.

GaborPesti 2008.12.12. 16:23:34

"Kontrás bicajjal hóban, recétlen kerékkel: az kemény."

Inkabb kontra mint barmi mas: Kontra az mindig fog, (Dobfek is jo) Altalaban osszel telen kontras bicikli, nyaron elo lehet venni orszagutiakat.

Egyebkent elobb homentesitik a bicikliutakat nalunk mint az autoutat.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.12.12. 16:28:25

Az egy dolog amúgy, hogy ilyenkor is tolják, de szoknyában wazz... :-) Bár az néha nem olyan rossz :-D

Vegaaa 2008.12.12. 16:34:39

én kifejezetten szeretem a rossz, de biciklizhetö idöt. főleg amikor hajnalban megyek dolgozni és köd is van. olyankor simán eltelik legalább egy óra mire észhez térek, mert úgy elvarázsol az a kb negyed óra, amíg beérek (egy kihalt városrészen keresztül vezet az utam).
egyszer viszont volt olyan hogy az ónos eső nagyon durván lefagyott (az emberek a sugárutak meg körutak közepén az autók által nagyjából letaposott nyomba mentek) és iszonyat szél is volt. nemérdekelt, bicajra ültem. aztán amikor egy nagyobb széllökés a szélső sávból átfújt a belső sávba (ez legalább 2 méter), akkor azt mondtam hogy ez nem játék és inkább toltam a bicajt onnantól.

Korcs · http://mztrophy.blog.hu 2008.12.17. 09:53:15

Na erre képtelen lennék rávenni az asszonyt:-D
süti beállítások módosítása