Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Öt kiló cukorból sok, bicikliből nem

2014.04.18. 14:38 - Becherpig

Mekkora alkatrészek vannak egy öt kilós biciklin? Mi történik, ha az amerikai kapitalizmus találkozik az olasz munkamorállal? Az elmúlt 40 év ikonikus bringái közül csemegéztünk Merényi "Grafitember" Danival.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr196043970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XXL 2014.04.18. 19:35:56

Gyönyörű légies szobrok voltak a régi versenybringák.

2014.04.18. 20:49:06

Van egy nagyon régi, gyári Bianchi versenygépem. Igazi, minőségi darab.

2014.04.18. 20:51:09

Campagnolo szettel..bizony..;). Fékek, fékkarok, váltó. Műremek. A gyári külső, héj nélküli bovden van még rajta, és semmi baja. Hihetetlen. Komolyan.

neve elhallgatását kérő 2014.04.19. 11:05:10

Kedves index! A szakadék indavideótok az egyik ok, amiért a 444-en lógok. Szerintem fel sem fogjátok, mennyire idegesíti az olvasókat, hogy ezeket a gyöhnyörű bicikliket 240p-ben kell nézni. 2014-et írunk. Eszem megáll, komolyan.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.04.19. 11:43:44

Mekkora királyság volt volt akinek versenybicaja volt. Mondjuk nem is láttuk vele sokat menni, nem is lehetett a kátyús, foltos, darabos falusi utcákon. De ezt nem tudtuk szóval azért irigyeltük :)

Kannás 2014.04.19. 12:21:26

Nem volt olyan ritka a kis különbségű, pl. 50-52-es első tányér síkon, időfutamon. Pont "lefelezi" az egyenkénti hátsó racsnit, ami 6-os hátsó sornál még nagyon számított...
Induráin is használt ilyet (57-59!) a 90-es évek derekán, pedig ő már 9-es sorral ment.
De pl. a szekszárdi Szabó "Piros" is, aki lehetett volna a magyar Induráin... egy latin-, germán nyelvű környezetben...
Aki erős, nem annyira az áttételi tarományra, hanem a finom bontásra érzékeny...
süti beállítások módosítása