Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Csak egy nagy tányér, és kész a smart bike

2013.10.17. 15:10 - kirk kapitány

A biciklikre házilag is felszerelhető elektromos motor prototípusát készítette el egy New York-i fiatalokból álló csoport.

A kerékpározás mellett elkötelezett társaság időt és fáradtságot nem kímélve állította össze a FlyKly névre keresztelt szerkezetet, amellyel most a Kickstarteren keresnek befektetőket, és egész jól állnak a tervükkel.

Hasonló, kerékbe épített szerkezet ugyan már létezik: a rikító piros színbe csomagolt Copenhagen Wheel például már két-három éve megjelent a piacon. 110-120 ezer forintos árával azonban nem vált átütő sikerré. Az amerikai próbálkozás talán segíthet a koncepció terjedésén.

c31fc2c2826e8a3e4a6db69fb0526731 large

A koncepció pedig az, hogy bárki smart bike-ká változtathatja régi biciklijét. Az átváltozáshoz csak annyi kell, hogy kicserélje a kerékpár hátsó kerekét egy nagy tárcsaszerű szerkezettel kiegészített kerékre. A motor, az akkumulátorok, a töltő és a mobiltelefonhoz kapcsolódó irányító egységek mind a tárcsába vannak bezsúfolva. A motoros diszk szinte minden felnőtt kerékpártípusra felszerelhető.

Az alkotók ígérete szerint a komplex szerkezet csak 4 kilót nyom majd, 25 kilométer per órás sebességre lesz képes, és 50 kilométeres távot is bír majd az aksija.

A motor pedelec rendszerű, azaz akkor hajt, ha a gép érzékeli, hogy a kerékpáros tekerni kezdett. A mobilappon indulás előtt be lehet állítani a kívánt maximális sebességet. A felhasznált energia egy részét a szerkezet menet közben a lejtőkön visszatölti, így viszonylag hosszú távokon marad használható. A mobilt zárként is lehet használni, gombnyomásra rögzíti a motoros kereket.

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr865581211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esmivanhabrucespringsteenkeszitettefel 2013.10.17. 16:08:22

kuul. Odab*** a bosch-nak, meg a tobbinek.

hungarisztan 2013.10.17. 16:13:06

Ó, ilyen gyorskioldós hátsókerékben pont ideális lesz arra a 10 percre, míg el nem tűnik!

Sulyom 2013.10.17. 16:21:16

És ha felteszem, máris robogó lesz a bicajból, azaz KRESZ vizsga kell a vezetéséhez.

2013.10.17. 16:28:07

Ilyen hulladék gyenge motoros kiteket lehet rendelni csájnából bőven ötven alatt (egyet néha látok is beépítve melóba jövet egy középkorú fószer bringáján), random bringaszaki beküllőzi egy ötösér, oszt' kész, igaz nem lehet telefonról buzerni, de az kissé felesleges is. A tetejébe az egésznek nem sok értelme van, aki nem akar izzadni, az vegyen kisrobit egy százasért, aki tekerni akar, az tekerjen, aki meg tekerne, de izomerő nélkül, az hipszterhomér, és maradjon a romkocsmában, míg megjön a taxi.

Zold Bakony 2013.10.17. 16:30:57

En is beszallok a nyavogasba. A promovideo nehany vagokepen fajdalmasan log a lanc. Igy en mar nem veszem komolyan.

Petyat 2013.10.17. 16:31:50

"Hasonló, kerékbe épített szerkezet ugyan már létezik: a rikító piros színbe csomagolt Copenhagen Wheel például már két-három éve megjelent a piacon. 110-120 ezer forintos árával azonban nem vált átütő sikerré."

Évek óta kapható Magyarországon ilyen. Igaz nem piros, de feleannyiba kerül. Ez a mobilos izé mennyi lesz?

moTmeN 2013.10.17. 16:32:33

@hungarisztan: riaszt, ha nelkuled mozog, es koveti az elkovetot.

Mondjuk en eddig ugy gondoltam, hogy a kickstarter olyan projekteknek van, amikben van valami ujdonsag. Megnezve a Copenhagen Wheel es a FlyKyl videojat, ugy tunik, hogy nem sok kulonbseg van a ketto kozott.

Mindenesetre ez a Copenhagen Wheel tenyleg nem tul elterjedt.. Az elmult masfel evben egyet sem lattam Koppenhagaban, pedig eleg sokat kozlekedem mindenfele.

ymel 2013.10.17. 16:33:30

@shitgun: jo szoveg. Ja, viszonylag fillerekert vannak mar ilyen kinai csodak, ott az elso kerekagy is mar egy villamos motor, ket helyen hajtja a bringat, ha nagyon akarod. Es 30-50 e Ft atszamolva.

Petyat 2013.10.17. 16:37:11

@Sulyom: 350W-ig nem kell semmilyen vizsga, gyerek is vezetheti.

350-4000 W robogó
4000-11000 W A1
11000-25000 W A korlátozott
25000 W -tól A korlátlan

Ide mit kell írni? 2013.10.17. 16:51:18

@ymel: Dobnál egy címet , hol találtál ennyiért ? Vagy ez akku nélküli ár ?

Ide mit kell írni? 2013.10.17. 16:52:42

@Petyat: Tőled is kérhetnék egy címet ? Hol lehet 50-60 körül venni hasonlót ?

ymel 2013.10.17. 16:56:51

@Ide mit kell írni?: ne haragudj, ez kinti ár, odahaza fogalmam nincs, mibe kerül és hol lehet kapni.
Az alibaba-n érdemes körbenézni, mert be tudsz küldetni simán agyakat, bár lehet, hogy van MOQ - minimális darabszám megkötés.
Ezt linkeld meg: www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=electric+bike+spare+part

2013.10.17. 16:58:06

@Ide mit kell írni?: ha a két komment között beütöttél volna három szót a google-ba, te is láthatnád, de tessék, legyen neked karácsony: www.ebay.com/bhp/electric-bike-motor

szocske_ 2013.10.17. 17:00:24

szerintem nagyon hasznos lenne elérhető áron egy megbízható ilyen cucc, igen is van létjogosultsága.
Pl.
- munkába menet megtehetem, hogy odafelé csak óvatosan megyek, hogy ne izzadtan érjek be
- minden biciklisnél van egy olyan távolság, ahová, ha teheti már inkább nem biciklivel indul el. Egy ilyennel ez a távolság jelentősen növelhető. Teljesen mindegy, hogy az adott személynél ez 2 vagy 50 km.
- ráadásul nem csak közlekedéshez, hanem még hobbi/sport kerékpározásnál is látom értelmét: a barátnőmmel nehézkesen tudunk együtt biciklitúrázni, mert nem azonos a sebességünk, a távolság igényünk stb. Ha ő ilyennel jönne, simán tudnánk együtt menni.
- az, hogy minden a kerékbe kerül további előny, nem kell vennem két többszázezres biciklit, az egyiket közlekedésre, a másikat túrázásra, elég, ha van 2 hátsó kerekem...

szocske_ 2013.10.17. 17:04:37

lehet, hogy nem néztem szét elég alaposan a linkeken, de ezek nekem átalakító készleteknek, alkatrészeknek tűnnek.
A cikkben adott termékben az a praktikus, hogy minden bele van építve, nem kell "gázkart" szerelnem a kormányra, akkut a csomagtartóra stb.
Helyette 5 perc alatt lecserélhetem a pedeleces hátsókereket a hagyományosra, attól függően, hogy a város túlsó végére kell átmennem vagy az erdőbe akarok menni biciklizni.

Petyat 2013.10.17. 17:12:01

@Ide mit kell írni?:

Nem szeretek nyilvánosan reklámozni és remélem ez nem számít spam-nek:

tech-mobile.hu/termekek-motor-agymotor.php

Kicsit drágább, mint mondtam, de ezek szettek. Maga a kerékagy motor külön 60 körül volt, amíg lehetett úgy is kapni.

2013.10.17. 17:13:28

@szocske_: hát nézd, a kitek egy része komplett kerék, tehát beteszed, aztán kábé kész, ha a kormányra kell vezetni egy kábelt, meg egy bilincset a kormányra szorítani, az azért megoldható, aki ennyire nem képes, ne biciklizzen. A nem komplett kerekes konstrukció annyival bonyolultabb, hogy be kell küllőzni a mocit, ezt egy normális szerelő pár napon belül öt rongyért megoldja, onnantól első eset. De ha valakinek sikk nújorkban konstruált komplett kereket/biciklit birtokolni sejtésem szerint bőven száz rongy feletti összegért (teljes bicónál kétszáz minima), akkor tegye.

dieter1 2013.10.17. 17:15:22

@shitgun:
"A tetejébe az egésznek nem sok értelme van, aki nem akar izzadni, az vegyen kisrobit egy százasért, aki tekerni akar, az tekerjen, aki meg tekerne, de izomerő nélkül, az hipszterhomér, és maradjon a romkocsmában, míg megjön a taxi."

Tekerés és tekerés között azért lehetnek különbségek, hegyen lakóknak igenis jól jöhet. Én például egész jól meg tudnám érteni azokat, akiknek csak ilyennel volna kedve Farkasrétrôl, Törökvészrôl stb. bejárni dolgozni. Pesten vagy az Alföldön tényleg nem sok értelme van.

2013.10.17. 17:19:32

@dieter1: gyakorlati tapasztalatom nincs ezekkel, de nehezen hiszem, hogy egy ilyen csótány agymotor felvisz valakit egy komolyabb dombra, főleg, ha nem ötvenkilós kiscsajról van szó, hanem valami hordóhasú ötvenes tatáról. Vannak bika pedelec motorok, de azok nem ezek, és gyanítom, hogy a szörnyen innovatív amcsi srácok is úgy innováltak nagyot, hogy berendeltek Hongkongból kéttucat agymotort, átfestették, aztán hopp, itt az új szenzáció.

dieter1 2013.10.17. 17:34:34

@shitgun: Az elektromos kerékpárok alapból csak rásegítenek a tekerésre, nem a motor visz fel a dombra. Ezenkívül azok, akikre te gondolsz, sík terepen se igen járnak kerékpárral, nekik tényleg a robogó való.
Nekem nem okozott gondot, hogy az irodából néha "kiugorjak" bringával a 16km-re lévô építkezésre, hiába vagyok ötven felett - igaz, nincs hordóhasam. Hegyre viszont igenis rühellenék rendszeresen feltekerni :-)

2013.10.17. 17:41:04

@dieter1: Csak a pedelec rendszer rásegítős, ez a posztban mondjuk speciel az. Így sem mindegy azonban, hogy mennyi a szufla benne, lehet, hogy sík terepen elvisz szépen, de egy izmosabb emelkedőn kötve hinném, hogy az átlag férfi júzer+a keró kábé 90-100 kilóját bírja. Síkra oké lehet, világos, meg van motor, ami a házfalon is felvisz, csak azok nem ezek a kis kompakt kínai taligák. Mert nem hiszem, hogy a fenti srácok motort fejlesztettek/építettek, inkább csak összeraktak egy komplett bringát/kereket vásárolt alkatrészekből. Amit feltehetőleg nem a BMW-től rendeltek.

ex-dr. vuk 2013.10.17. 17:59:44

@Sulyom: csak ha 300W-nal erosebb (lenne, de nem az)

"Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti."
Forras: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM

Scuttle 2013.10.17. 18:19:52

Tetszett, hogy a videóban azt mondják szinte minden bicóhoz jó, aztán amikor mutogatták erről a képeket legalább a felénél „kiesik” a hátsó fék a rendszerből :D
Arra is kíváncsi lettem volna, hogy a hátsó válóval mit varázsolnak.
Na meg egy hegymenetet is megnéztem volna mert az a kis emelkedő vicc volt, ha meg csak sík terepen teker valaki minek rásegítés… no mind1

J. László egy bolsevik (törölt) 2013.10.17. 18:39:43

@szocske_: "a barátnőmmel nehézkesen tudunk együtt biciklitúrázni, mert nem azonos a sebességünk, a távolság igényünk stb. Ha ő ilyennel jönne, simán tudnánk együtt menni."

Nem biztos. Lehet, hogy csak azt akarja értésedre adni, hogy ha többször is félretennéd azt a tetves bringát, többet lehetnétek együtt az ágyban.

Vizilabda 2013.10.17. 18:44:48

Hm. Jó cuccnak tűnik. Ha adományozok erre pénzt, akkor a "Rewards" dolgokat kapom? A profitból nem?

mt-03 2013.10.17. 21:36:42

50km, 25kmh = 4kg, hahaha...

fiftififti 2013.10.18. 00:36:56

Lustább vasárnap délutáni városi guruláshoz jó lenne, de izzadságmentes munkába járás sem utolsó szempont :)

kiwirágós kivirradtig 2013.10.18. 05:18:45

Az elektromos motornak legalább 100 éve van már magyar neve.
Villanymotornak hívják.

De hát hol hallhatott volna erről egy agyatlan kerekes cigány, nem igaz?

donder (törölt) 2013.10.18. 07:38:10

new yorki hipszter kiskancsok kitalaltak a tutit...
rendeltek egy shenzen-i gyarbol fillerekert ilyen bizbaszokat es ratettek a vastag amerikai, new york-i arresuket

nem baj, hipszter kocsogoknek bejon majd, vesznek vagy 200 darabot, mielott csodbe megy a ceg

amugy aki nem bir tekerni, az vegyem robogot vagy normalis elektromos kerekpart
aki meg bir tekerni, az elvezi a kerekparozast, az ilyen bohockodasba nem fog belemenni

a kerekpar ugy jo, ahogy van, emberi erovel hajtva
akiknek az nem megy, mert oregek, puhanyak, azoknak full elektromos chinese made villanykerekpart vagy egy 50 ccm-s kismotort ajanlanek

amerikai kis pudvak azt hiszik feltalaltak valamit, kozben meg nulla az egesz
egy kerekpar normalis valtoval, ennyi kell a boldogsaghoz

nem kene minden evben ketszer-haromszor feltalalni a hideg vizet...

Zold Bakony 2013.10.18. 08:19:36

@szocske_: "barátnőmmel nehézkesen tudunk együtt biciklitúrázni, mert nem azonos a sebességünk, a távolság igényünk stb"

Tandem.

ex-dr. vuk 2013.10.18. 13:30:32

@kiwirágós kivirradtig: de legalabb nem plehdobozos gyilkos. az is valami nem?

ex-dr. vuk 2013.10.18. 13:39:48

@donder: erdekes, az eladasi mutatok azt mutatjak, hogy az emberek megis szeretik...

Ha mondjuk nagyon messzire kellene jarnom en is szivesebben vennek egy ilyet, mint robogot, mert tekerni szeretek, de pl. egy reggeli 15 km minden nap sima bringan azert mar nem tetszene. Szoval en potencialis vevo vagyok a rasegitos motorra, csak egyelore meg nincs ra szuksegem...

De pl. tobbet mennek varosok kozott is, mert ha laza tekressel lenyomok 100km-t kulonosebb elfaradas nelkul akkor maris lehet h nem kocsival mennek szuloket latogatni sem. Viszont robogon nem zotyognek vegig a seggemet meresztve...

Szoval azert mert NEKED nem tetszik meg lehet, hogy van, akinek pont erre van szuksege.

ex-dr. vuk 2013.10.18. 14:27:24

index.hu/belfold/budapest/2013/10/18/vasarnap_delutan_torlodasok_lehetnek/

Varom a menetrendszerinti hisztit hogy "rohadt anyjukat miert kell akadalyozni masok kozlekedeset!"
Vagy ha autosok vonulnak fel akkor ez elmarad?...

igazi hős 2013.10.18. 18:32:01

@Zold Bakony: Próbálj meg egy tandemet szállítani akár vasúton, akár autóval.

Zold Bakony 2013.10.19. 08:03:42

@igazi hős: Az autó már ki van pipálva.
Valamint "Tandem-kerékpár csak kerékpárszállító kocsiban szállítható, a vasúti kocsi egyéb tereiben (pl. első-utolsó kocsi előtere) nem. A tandem-kerékpárhoz is egy kerékpárjegyet kell vásárolni.". Tehát kissé macerásabb de nem lehetetlen, ráadásul gazdaságos is.
Szóval pontosan mi is a problémád a tandemmel?

kreaKtiv 2013.10.19. 10:41:28

Hasznos az elektromos kerékpár, játszva el lehet vele érni egy jó tempót egy magamfajta nem túl edzett embernek. Az a gond vele, hogy túl költséges egy jófajtát összeépíteni, egy 1000 W-os agymotor vezérlővel 80000 ft, akksi, ami több 10 km-es távot is birja 120000 ft. Ha van az ember zsebében 200000 ft feleslegesen, akkor érdemes nekiállni. Próbálkozásképp építettem egy országúti bringából + tokmányhibás akksis hilti fúrogép + használt laptopakksikból kitermelt cellákból + házi vezérlővel egy elektromos bringát, pedálrásegítés nélkülit, 25-öt ment végre, a hatótáv 10 km volt, pár ezer forintból + nem sok munka megvolt, végülis egy próbát megért, de inkább maradok a robogónál, az az igazi városi közlekedési eszköz

igazi hős 2013.10.19. 18:36:00

@Zold Bakony: Neked van tandemed, akkor minek magyarázzam? Vonatot írtad: kevés vonaton van kerékpárszállító, HÉV, fogas eleve kiesik.
Sokkal macerásabb autóra rakni, mint két sima bringát. Hátulra nem rakható, mert ahhoz túl hosszú, tetőre meg speciális sín kell, és nem egyszerű feltenni a súlya és hossza miatt. Mekkora a tandemed: 2,5 m, 25 kg?
És még ott van hogy mi van, ha a társad nélkül akarsz tekerni? Arra van egy külön szingli bringád?
Én is tandemezek a gyerekkel: két normál bringa plusz egy összekötő rúd, ami megemeli és rögzíti a hátsó bringa első kerekét. Amíg akar teker, ha elfárad, akkor pihen. Haladni nem olyan jó, mint egy igazi tandem, de szállítani sokkal jobb és külön is mehetünk. (Felnőtt bringákkal ez az eszköz nem működik.)

Zold Bakony 2013.10.20. 14:08:06

@igazi hős: A fejtegetésed picit túlnyúlik az alapproblémán, miszerint a barátnő fizikuma nem igazodik a srácéhoz. Erre a tandem továbbra is tökéletes. Gyereket, kiskutyát, akváriumnyi aranyhalat azt hiszem nem említett.

A tandemezés rám szabva:

A tandemünk dögnehéz, de ez csak lépcsőzéskor és megrakottan vonatra pakoláskor probléma, ha nincs senki a közelben. Kocsi tetőre pedig a súlyosan speciális :))) hordozón raktuk, és mindig akadt másik férfiember is olyankor a közelben.
A többi nem számít, hogy-hogynem sem Budán, sem a kilencediken nem lakunk, meg dánhilezni sem szoktunk vele (fogaskerekű).

A gyerek a többnapos, hosszútávú családi túrákat ellehetetleníti. Amíg kicsi azért, mert nem tud napi száz kilómétereket az ülésben ülni, amikor meg nagyobb azért, mert van saját akarata azaz játszóterezni _fog_. Ez utóbbi miatt a tandemrúd olyan mint a drogok, valós problémára kitalált látszatmegoldás.

Végszóként, mi van ha a társam (nejem) nélkül tekernék? Arra nincs külön szingli bringám. Külön bringáim vannak rá.

igazi hős 2013.10.20. 23:55:49

@Zold Bakony: Összefoglalva: van egy (vagy több) normál bringád és a nejed miatt mellé egy speciális, ami nehéz és rosszul szállítható. Egy rendes tandem elég drága is, annyiból már majdnem kijön egy pedelec. Amivel szintén áthidalható az erőnléti különbség, feltéve, hogy kirándulni akartok és nem versenytempóval átszelni az országot.
Egész érdekes, hogy kifejted, hogy a gyereknek van saját akarata és ezért nem jó vele tandemezni, bezzeg a feleséggel milyen jó. Ugye nem érzel egy kicsi ellentmondást sem?
Egyébként több többnapos túrán voltunk a gyerekekkel, igaz nem "napi száz kilómétereket", hanem csak 70-80 km-es szakaszokat, mert nem teljesítménytúrákat teszünk, hanem nyaralunk lehetőleg víz mellett: Balaton, Fertő-tó, Tisza-tó. Ezek után te, aki nem használtad nehezen tudnál meggyőzni engem, aki sokat használtam.

Zold Bakony 2013.10.21. 09:41:11

@igazi hős: Összefoglalva, van több rendes bringám, és mellé egy tandemem is, mert buli.
Jaj, majdnem elfelejtettem. Vakszerencse, de állítható ülésmagasságú. Ebbe a lehetőségbe bele sem gondoltam amikor beszerezem, de ilyen lett na. Így viszont nem csak a nejem és én tudjuk használni.

A srácnak persze azért nyugodtan ajánlhatod tandem alternatívaként a "rendes pedelecet", de előtte gondolj bele hogy 30-70km lengőkábelnek illetve a néhány feltöltött csere keréknek is van ám súlya meg ára is. Csak azért említem mert annyi lesz a difi a kívánt és valós hatótávok közt.

Kisgyerekkel pedig - mivel saját akarata van - a többnapos bringatúra nem jó (azaz lehetetlen). Nem tandem-túra, hanem bringatúra.
Nejemnek tényleg van szabad akarata. De mivel ez nem a libikókára és csúszdára korlátozódik azt kel mondanom hogy nem, nem érzek ellentmondást.

igazi hős 2013.10.21. 18:14:47

@Zold Bakony: A pedelec hatótávja attól függ, hogy mekkora különbséget kell ellensúlyoznia, azaz mekkora rásegítéssel használod. Nálunk is elég nagy, ezért én vontatom a kisebb gyereket, így csak a nagy fiamnak nem jó a tempó, mert "bennemarad" még vagy 5 km/h.
Egyébként a kisebb gyerek aki már iskolás, de ovis korában sem annyiból állt a világa, amit vázoltál. Remélem saját tapasztalataid alapján majd "finomodik" a véleményed.

It's ME! 2013.10.21. 20:47:44

Sok hűhó... Én személy szerint inkább maradok az mtb-mnél oszt' pont.
Vagy ha már, akkor robogó, vagy (ahogy már korábban is írta vki) egy elektronyos kerékpár.

Zold Bakony 2013.10.22. 07:56:32

@igazi hős: Saját tapasztalaim alapján finomodik a véleményem. Játszótér az állatkertben, és játszótér Prágában. Gondolom lassan azért kiövi.
De felesleges vitatkozni, kinek-kinek más jön be illetve működik.

FGSuperman 2013.10.24. 09:10:09

@hungarisztan: azért a gyors-kioldó lecserélhető
nekem is sikerült

Rocko- 2013.10.27. 15:06:33

én is szeretnék egy akkumulátorral telebaszott kerékpárt, hogy utána elmondhassam: utálom a gépjárműveket, és védem a környzetet.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.10.31. 15:53:06

@kreaKtiv: "1000 W-os agymotor vezérlővel 80000 ft, akksi,"

Ráadásul motor jogsi kell hozzá, bekapcsolt "E"-s sisak, védőfelszerelés. Ja, és kötelező biztosítás.
süti beállítások módosítása