Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Éjszaka, biciklin is lehet várost nézni

2012.05.04. 00:04 - kirk kapitány

51 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr664487513

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Éjszakai biciklis városnézés Budapesten 2012.05.05. 08:03:01

Cruise All Night nevű éjszakai kerékpáros városnézésen a túravezetők igyekeznek az útikönyvek infóin túl valami pluszt adni a résztvevőknek.

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.04. 10:36:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guy_Montag 2012.05.04. 00:08:15

nekem nem jácca le :D

bööööf

myronman 2012.05.04. 00:45:41

Lehet ám :) Viszont kicsit más stílusban itt is lehet jó társaságban éjszaka bringázni :) : nightride.hu/

-Tittyee- 2012.05.04. 01:10:56

Még jó is lehet de mi az már hogy saját bringa kizárva???? o.O Majd eldöntöm én hogy tudom-e tartani azt a tempót mint ők LOL

- Szerzet - 2012.05.04. 03:02:04

Ha nem jácca le, akkó vegyé Motorola Defyt. Én arról írok, és előtte jól megnéztem vele. Buli.

tatabike 2012.05.04. 07:42:00

Na persze, barátom, Te ezt kitaláltad magadtól, mi?
Ne zavarjon, hogy a nightride már évek óta megy, könnyű máshonnan koppintani, kiscsávó. Ami önmagában nem baj, nincs megtiltva a bringázás éjjel a városban, csak utána nem kéne úgy előadni a médiában, mintha Te találtad volna ki...

ex-dr. vuk 2012.05.04. 08:27:30

Mondjuk a riporterbacsi biciklijere nem artana valami lampa, nem?

Priest Lord 2012.05.04. 08:52:49

Akkor, hogy még okosabbak legyetek: éjszaka a villogó hátsó lámpa kifejezetten zavaró, a KRESZ folyamatos fényt ír elő!

Húzzunk bele! 2012.05.04. 08:56:51

@tatabike: Attól még lehet, hogy nem hallott a Nightrideról. Sokan bringáznak, és sokan még nem is hallottak róla, simán magától is rájöhetett. Hányan lehetnek még ilyenek és lesznek, pl a Night Rush.

Húzzunk bele! 2012.05.04. 08:58:04

@Priest Lord: De úgy az elem kétszer tovább bírja és mint egy csóró bringásnak ez számít.:)

Roltii 2012.05.04. 09:10:14

jó ötlet meg minden, csak nem értem miért kell ennyire szabálytalanul. Biciklisávból kilógva, úton többen egymás mellett, hiányzó lámpákkal..
egyébként a villogó mivel zavaró, jobban észrevehető, tehát talán biztonságosabb, legalábbis hátul. Az első kérdéses,mert jól látható, viszont tud vakítani is rendesen..

tatabike 2012.05.04. 09:21:44

@Húzzunk bele!: A srác elmondása szerint futár volt, vagyis keményvonalas bringás. Én is 3 évig futár voltam. Na most elég furcsa lenne, ha egy hardcore kerós nem tudná, mi folyik a kerékpáros életben, ráadásul éveken át...:/ Meg ne magyarázza nekem, hogy életében nem járt a CM oldalán, ott is belebotlik mindenki. És ha a NightRide-ot ismerik olyan "kocabringások" is tömegével, akiknek még az egyensúlyozás is kihívás néha, akkor majd pont egy futár nem...ugyan már.

gregibroki 2012.05.04. 09:39:02

@Priest Lord: te egy akkora nyominger vagy! van farkasos pólód is?

myronman 2012.05.04. 09:44:52

@Priest Lord: Ha zavar az jó :) Ha valami zavar téged akkor az azt jelenti hogy látod is és feltűnt a tulajdonosa és kifejezetten ez a lámpahasználat célja :)

Ahogy látom valakinek az is baj, ha van sapka, az is baj ha nincs :)

myronman 2012.05.04. 09:51:06

@tatabike: Lehet hogy az ebből pénzt csinálást találta ki magából :) Egy bringakölcsönzés cég szervezi és nem lehet ám csak úgy velük tartani, még ha saját bringával és teljesen felszerelkezve mennél is :P

cenzuratroll bosszanto 2012.05.04. 10:24:08

Üdv

Ha olvassa, elnézést kérek attól a bringástól, akit szerda este 6 óra körül a Király u. - Nagymező u. sarkon nem engedtem el. Bocs, benéztem.

Johnny336 2012.05.04. 10:28:53

@Icarus_: kitiltanak maguk közül? A közúton nem tekerhetek szélárnyékban az adott csoport mögött? Vagy mi? :D

myronman 2012.05.04. 11:38:57

Nem tudom, meg sem próbálkoztam velük így, ez elvette a kedvemet :)

Ha majd sok időm lesz, lehet hogy majd odatrollkodom magam egyszer :)

Priest Lord 2012.05.04. 14:28:29

@Icarus_: attól zavaró, hogy nem lehet megállapítani a villogás miatt a bringás távolságát és irányát. Én is villogva használtam, mert ez égett a köztudatba, de amint felvilágosodtam (=lett jogsim), már nem.

Priest Lord 2012.05.04. 14:34:14

@gregibroki: te hívod magad f*sznak, trollkodsz ismeretlenekkel és én volnék a nyomi? Hát jó, köszönöm.

gregibroki 2012.05.04. 14:43:45

@Priest Lord: honnan tudod, hogy én vagyok broki?
a másik pedig ezzel a ne villogó lámpát hanem folyamatos lámpát használjatok tanításoddal meg mi a fnak jössz, állj ki az utcára és ott oszd az észt, szerintem sokkal eredményesebb lenne zseniális tanításod; meg jössz a KRESZ-szel...a bírák azt sem tudták megalkotásakor, hogy van szaggatott fényű lámpa is, ne legyél nevetséges!

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 15:56:06

@gregibroki: azt hiszem, te sokkal inkább emlékeztetsz egy impotens faszra. :D
Legalább olvasnál KRESZ-t, mielőtt beleugatsz. (bár ahogy elnézlek, te tényleg csak egy szimpla troll vagy, kár rád pazarolni a billentyűzetet)

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 15:57:02

@gregibroki: de, képzeld, tudták. Használják is: irány- és vészjelzésre!

-Tittyee- 2012.05.04. 17:39:16

@Icarus_: Megyek én is trollkodni :D

tonalcar 2012.05.04. 19:12:22

@Priest Lord: Ha meglátod villogni, vedd úgy hogy kurva közel van és így állj hozzá amíg el nem haladtál mellette! És Nem fölötte!

kovboj1 2012.05.04. 19:15:48

@A fidesz a betegek kiirtására készül: ez igaz. meg a repülőkön is villog a lámpa, de az nem tudom hogy vág a KRESZhez. meg a balatonparton a viharjelző.

gregibroki 2012.05.04. 19:18:40

@A fidesz a betegek kiirtására készül: ejnye na! dolgozz rajta egy kicst, reméljük feláll a kicsike; Rudas, este fél 10, ma? na?!

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 19:33:16

@kovboj1: te tényleg ennyire buta vagy, vagy csak játszod a nem létező agyadat?
Pl. vészjelző? (tudod, amikor a négy index egyszerre villog)
Netán úthibák, építkezések mellé kihelyezett villogók?

@gregibroki: anyád odajár ügyfelekre vadászni? Bocs, de tripperes kurvával még akkor sem kezdenék, ha egyébként prostikra lennék szorulva. :D

gregibroki 2012.05.04. 20:06:52

@A fidesz a betegek kiirtására készül: nem az anyámat kell kiverned, hanem engem, de már nem sok időd van, készülj!

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 20:19:06

@gregibroki: aham... bocs, de agymentes korcsokat még bottal sem szoktam piszkálni.

gregibroki 2012.05.04. 20:20:59

@A fidesz a betegek kiirtására készül: na jó, szóval a téma az éjszakai biciklizés, ok?
tehát magasról teszek a kreszre , amikor nem lehet villogót használni

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 20:21:38

@gregibroki: mellesleg, visszaolvasva a korábbi hozzászólásaidat: te most be vagy baszva, mint a vadszamár vagy korábban szedted rendesen a gyógyszereidet?

tatabike 2012.05.04. 20:34:21

@Icarus_: Egyszer be kéne állítani egy 40-50 fős NightRide csapattal, aztán tiltsa meg, hogy utánuk menjünk...:D
Egyszer már volt egy ilyen akció, amikor valaki pénzért vitt biciklizni embereket a Vértesbe...

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.04. 20:50:53

@tatabike: azért ez jókora bunkóság.
Miért fáj az nektek, ha valaki pénzért szervez túrát? Miért nem szerveztetek ti ingyen?
(megnéztem volna, hogy állt volna a szátok, ha a szervező rendőrt hív és feljelent titeket zaklatásért v. valami hasonlóval)

Megjegyzem, én is csak onnan tudtam erről az éjszakai biciklizgetésről, hogy egy időben sokat lógtam a bikemag fórumán és asszem, ott említették. Ráadásul, ha jól emlékszem, az nem városi nézelődésről szólt, hanem valami Dobogókő v. hasonló helyről.

Húzzunk bele! 2012.05.05. 10:43:37

@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Azért, mert gyökérség. Bár tőlem csinálja, hisz vele is jó ügyet szolgál, vesz bringát utána stb. És vele valaki meg is tud élni. Ezzel nincs is baj, csak tudod szerintem az önérzet az ami bántja az embert. Van egy csomó ingyen túra nem kér érte senki semmit.

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 11:22:32

@Húzzunk bele!: továbbra sem értem, mi vele a gond. Valaki, aki - ha van benne némi tisztesség - azért kér pénzt, hogy elvezessen néhány embert olyan helyekre, ahová egyedül a k.életbe nem jutnának el. Vannak, akik ezért önszántukból fizetnek. Senki sem erőszakolja rájuk. Hirdetni sem nagyon láttam még ilyen fizetős túrákat.
Fizetősre, ha egy ilyen koszos csürhe nem áll be a túrázók mögé, talán én is elmennék, ellentétben a haveri alapokon szerveződő ingyenesekkel.
Ha másért nem: fizetős általában úgy néz ki, hogy akár papíron, akár szóban szerződést kötünk, kevésbé kell bizonyos negatív élményektől tartanom. (pl. attól, hogy a csapat fele seggrészeg lesz a túra felénél)

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 11:23:13

@Húzzunk bele!: egyébként bocs, én meg pénzt kértem azért, mert számítógépes rendszereket üzemeltettem. Nagy gyökérség volt részemről?

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 11:24:47

@Húzzunk bele!: jut eszembe! Megmondom a szervizes srácnak is, hogy köcsögség pénzt kérni azért, hogy beállítja a váltót, láncot cserél stb. Szerintem fog neked örülni. :DD

gregibroki 2012.05.05. 11:37:23

@A fidesz a betegek kiirtására készül: látom, sok mindenhez értesz a véleményformálástól, az informatikán kersztül a bringázásig, ilyen arcok kellenek minden fórumra! a sörökhöz érele?é!

gregibroki 2012.05.05. 11:41:29

@A fidesz a betegek kiirtására készül: najó, nem basztatlak (mondjuk gondolom marhára érdekel) szerintem is joga van pénzt kérni, ha idő feccel bele; valamint hasznos is, hiszen valakik először fizetett kenutúrára, raftingra, via ferratara mennek el, majd amikor rájönnek, hogy ezt maguk is meg tudják szervezni, elmennek vezető nélkül (talán raftingolni nem lehet úgy)
apropó! nem ismertek valakit aki szívesen ingyen összerakná az outimat, van hozzá minden, csak össze kell rakni

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 12:17:45

@gregibroki: tíz éve, meg néhány hozzászólásoddal korábban még bevállaltam volna, hogy összerakom. :-D
Bicikli nem lett volna belőle, de akkor még azt képzeltem, hogy ha egy fecskét/alias szputnyik szét tudtam szedni az utolsó csapágygolyóig, majd össze is tudtam rakni, akkor megy ez az akkori gépekkel is. Sajnos ezt gyorsan megcáfolta az akkortájt vásárolt MTB-m. :-D

tatabike 2012.05.05. 19:44:33

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Csak azért nem küldelek el valamelyik rokonodba, mert tudatlan vagy, és félinfókból ítélsz. A Te és az összes hasonlóan hülye haverod keze sem lenne elég megszámolni, hogy hány olyan túra szerveződik a CM túra levelező oldalán, hetente minimum egy, de inkább több, amire bárki eljöhet, és ingyen szervezik biciklis aktivisták. Ha ráérek, akkor én is. Csak az ilyen oldalakra az olyan csökött agyú majmokat mint Te, nem hívják meg, mert fejletlen az agyad.
Hát szervezünk ingyen, te nagyon barom...előbb nézz körül, szerezz infókat, aztán makogj, te hülye majom...

tatabike 2012.05.05. 19:48:07

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Amúgy meg Neked sincs annyi ujjad a lábadon, meg a kezeden összesen, amennyi túrát én vezettem már, ingyen, baszki. Te szerintem eltévesztetted itt a házszámot, azt sem tudod, kik között vagy...

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 19:48:59

@tatabike: te kretén faszkalap! Akkor is miajókurvaanyád közöd van ahhoz, ha valaki fizetős túrát szervez és erre vannak akik befizetnek? Többek közt a magadfajta aljanép miatt van létjogosultsága a fizetős túráknak is.
A CM... igen, az pontosan az a színvonal, amiről itt szó volt: csürhében, hívatlanul ráakaszkodni egy társaságra és zaklatni őket. Ezt kb. kinézem belőletek.

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.05. 19:50:32

@tatabike: és ki a faszt érdekel, hogy te hány túrát vezettél? Meg hogy háynszor voltatok seggrészegek már félúton...
Itt arról volt szó, hogy valaki túrát szervezett, pénzt kért a vezetésért, a söpredék meg ráakaszkodott fizetés nélkül, ezzel valószínűleg tönkretéve jónéhány ember kikapcsolódását.

tatabike 2012.05.05. 20:00:54

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Te barom, én vagyok a hibás, mert ingyen csinálok valamit? Mikor ráérek, gyermekotthonban szoktam javítani olyan srácok bringáját ingyen, akiket eldobtak a szüleik, vagyis karitatív tevékenységet is folytatok, ha időm engedi. És igen, mellette meg akár szervezek ingyen túrát is, bárkinek.
Úgyhogy menj a kurva anyádba...:DDD Én a tükörbe tudok nézni, mert teszek valamit az emberekért, meg a kissrácokért. Te azon kívül, hogy itt olyanokat basztatsz, akik jó szándékból és önzetlenül segítenek másoknak, és népszerűsítik a kerékpározást, mit tudsz felmutatni? Adok egy tippet, hogy ilyenkor a magadfajta mit szokott csinálni: mondjuk elsüllyed szégyenében, bocsánatot kér minden szembejövőtől az utcán, aztán leugrik a X. emeletről, majd kilép egy villamos elé, ráharap a paksi egyik nagyfesz trafó fázisvezetékére, végül felkeres egy kivégzőosztagot a homlokára festett célkereszttel. Ha mindez nem elég, hogy kifingasd magad a világból, gyere el hozzám, és szívesen kitaposom a beled.

tatabike 2012.05.05. 20:01:34

@A fidesz a betegek kiirtására készül: amúgy meg én absztinens vagyok. Ha nem tudod, az mit jelent, google a barátod...:)

tatabike 2012.05.05. 20:03:50

@A fidesz a betegek kiirtására készül: a söpredék nem akaszkodott senkire, mivel tudomásom szerint nem találták meg a Vértesben azokat a pofátlan majmokat, akik pénzt kértek, hogy biciklizhess Velük. És nem azért akadtunk ki rajta, mert hogy fizetős, hanem mert kurvára nagyon fizetős volt, annyit kértek érte, amiért egy magadfajta szinten vegetáló nyamvadék 3-4 napra elég kaját tudott volna venni magának. Vágod?

kovboj1 2012.05.05. 21:03:40

@A fidesz a betegek kiirtására készül: is-is. amiket te írtál (irányjelző, elakadásjelző mittudomén)azok közül egy sincs biciklin. lehet hogy tényleg frissíteni kéne az idevágó jogszabályokat.

Guy_Montag 2012.05.06. 10:55:03

@tatabike: sok abszintot iszó'?

abszint a szint.

gregibroki 2012.05.07. 15:06:03

azt hiszem kiveséztétek/tük ezt a témát is :)
süti beállítások módosítása