Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Limitált szériás szuperbicikli Ürömről

2012.02.19. 14:19 - kirk kapitány

A világ gazdagjai csak 275 darabon osztozhatnak a nemzetközi kerékpárpiac luxus kategóriájának ma elérhető egyik legszofisztikáltabb és legdrágább elektromos bringájából. Közülük volt már olyan, aki a Veyronja mellé látatlanban, interneten rendelt, de azért a 7-8 milliós gépből még a később ébredőknek is jut. Az M55 nevű egyedi e-bike-kal egy Üröm határában működő, alig kétéves vállalkozás próbálja meghódítani a világot.

Magyarországon szokatlanul ambiciózus célt tűzött ki maga elé egy Budapest melletti településen létrehozott kisvállalkozás. Az ürömi székhelyű M55 Kft. százmilliós beruházása egyenesen a világ legtehetősebb fogyasztóihoz akarja eljutni hasonló nevet viselő biciklijeit.

Az M55 elektromos kerékpárokat kitaláló, kifejlesztő és gyártó társaság eddig nem is pazarolt sok energiát a hazai marketingre, a fő csapásirány rögtön a külföldi fizetőképes réteg volt: a Terminus sorozat első gépeit 2011-ben a monacói Top Marques kiállításon mutatták be, ott indult az értékesítés is, azóta pedig már a Közel-Kelet több országában is építik hídfőállásaikat. A napokban épp Dubajban, egy luxus játékszereket felvonultató kiállításon szerepelt az ürömi bicikli.

A cég víziója szerint az általános gazdasági recesszió az elitkategóriában még hosszú ideig nem hoz majd érezhető visszaesést, ezért érdemes beruházni, és érdemes bekerülni azok közé a ritka, egyedi tervezésű, minőségi termékek közé, amelyek közül a gazdagok előszeretettel válogatnak sportkocsijaik és jachtjaik mellé. A különleges forma, a szokatlan technika, és a 25555 eurós (több mint 7,5 millió forint) alapár, ami a megrendelő fantáziájára bízott külön igényekkel még jelentősen növelhető, azonnali beugrót jelentett a luxuscikkeket kínáló kiállítások kollekciójába.

Ehhez az arculathoz tartozik a limitált szériás gyártás és egy különleges monacói kapcsolat is. A Terminus sorozatból típusonként legfeljebb 55 darab készülhet. Az öt típus között van olyan, amit egyedi festése vagy félkarú villája tesz érdekessé, de akár Swarovski-kristályokkal is lehet rendelni gépet az ürömiektől. A sorozatszámot pedig minden darabon a nyereg alatt jól látható táblán tüntetik fel. A cég a kerékpárok értékesítése után egy jelentősebb összeget adományoz a monacói herceg alapítványának. Az M55 honlapját böngésző érdeklődők az eladási áron kívül azt is megtudhatják, hogy minden egyes eladásból 555 euróval (több mint 160 ezer forint) részesül a Prince Albert II of Monaco Foundation.

A luxuscikkeket ismertető lapok mellett a technikai szakújságok is pozitívan fogadták az M55 feltűnését. A Wired azt állította, hogy a magyar M55-höz fogható impozáns és rejtélyes szerkentyűvel még nem találkozott. Az újságíró különösen a menetpróba miatt lelkesedett. A Kerékagy tapasztalatai szerint sem alaptalan a lelkesedés. A pedelec rendszerű meghajtás kizárólag tekerésre aktiválja a motort, amit így külön nem lehet használni. A kerékpáros az első métereken még akár ki is állhat a nyeregből, hogy megmozdítsa a 30 kilós szerkezetet, de aztán hirtelen az az érzése támad, hogy olyan csúcssportolóvá vált, aki képes meredek emelkedőn minden nehézség nélkül tartani a 30-40 kilométer per órás tempót. Egy normál kerékpáron legfeljebb viharos időben, 70-80 kilométer per órás hátszélben lehet hasonló illúziója a biciklisnek. A Terminuson azonban sohasem fordul a szél, baj csak akkor van, ha 50-100 kilométeres táv megtétele után lemerül az akkumulátor.

Az M55 megszületése egy sportbalesetnek köszönhető. Szöllősi Richárd, az ötletgazda MTB-s karrierjét egy komolyabb térdsérülés szakította meg. Ezután állt neki egy olyan szerkezet kifejlesztéséhez, ami kerékpár ugyan, de magába ötvözi a motorozás előnyeit is. A világ nagy kerékpárgyártóival párhuzamosan 6-7 év alatt a magyar építési vállalkozó is előrukkolt saját munkájával. Az időközben céges keretek közé átültetett hobbiba komoly tervezők is bekapcsolódtak, és egy futurisztikus dizájnnal sikerült a nemzetközi mezőnytől teljesen elütő végterméket előállítani. Bár eddig mintegy két tucat gépet értékesítettek, a kft., amelynek volt már egy magyar megrendelője is, a cégadatok szerint 2010-es évet is nyereséggel zárta.

Címkék: m55 e bike

167 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr144119181

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így működik a magyar luxusbringa 2012.02.26. 19:16:02

Teljesen kézzel készül az ürömi elektromos luxuskerékpár, ráadásul amit tudnak, azt magyar alapanyagokból „legózzák” össze.

Trackback: Sikeres magyar vállalkozások – M55 Bike Kft. 2012.02.20. 10:06:31

Sikertényezők az M55 Bike Kft. történetében. A minap volt egy hozzászólás, amely szerzője hiányolta a magyar vállalkozók sikereiről szóló írásokat. Mivel én magam is örömmel olvasom a magyarok sikertörténeteit, ezért indítom útjának a “Sikeres ma...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ave 2012.02.19. 17:53:09

Aki ezert 8 millat ad, az mondanam, hogy nem normalis, de valojaban, aki ezert 8millat ad, annak 8milla semmi. fasza dolog ez a kapitalizmus.

kx 2012.02.19. 17:54:41

@kulitoko: okostojás, az ESI markolatokra mondta a srác, hogy nem neves gyártótól való, nem a Rohloffra...

hammurapi 2012.02.19. 17:57:27

Kb. ket eve olvastam egy nagyon hasonlo koncepcioju e-bringarol: www.erockit.net/

Itt is tekeressel szabalyozod a hajtast. Es meg egy kicsit durvabban nez ki mint az uromi ;)

Parajpuding 2012.02.19. 17:57:42

Mindenekelőtt tényleg gratulálok, nem buta ötlet lehúzni a rongyrázó kőgazdagokat, függetlenül attól, hogy a termék milyen, vagy mennyire felesleges marhaság.
Ebben a világban - válság ide, válság oda - , mindig lesznek olyanok, akiknek a pénz nem számít. Az pedig, aki erre épít, jól teszi.

midnight coder 2012.02.19. 18:01:26

Szerintem elég jól néz ki - ha végtelen pénzem lenne lehet hogy én is vennék egy ilyet. Van azért pár dolog ami nekem is feltűnt - egyrészt, a hátsó kerékben mintha lett volna valami kis nyolcas - ennyi pénzért azért talán nem kellene. Másrészt, az a kijelző a kilométerórán... Ennyiből nem jön ki egy színes TFT vagy OLED ? Esetleg beépített GPS-szel ?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.02.19. 18:03:20

Lehet, hogy, a hátsó kerék (felfüggesztés), a hajtás nyomatéka miatt nyomódik egy kicsit oldalra?

Golfer 2012.02.19. 18:28:13

"Olyan cikkeket is szívesen olvasnék, amelyben mai magyar halandó által is megvásárolható, és használható magyar, nívós kerékpárgyárat (országúti, monti, trekking, stb.), termékeket mutattok be!"

Ugyan nem a legolcsóbbak, de a fentieknél jóval megfizethetőbb (és szvsz sokkal-sokkal szebb) rekumbenseket gyártanak a Balaton partján, szénszállal erősített műgyantából, divatosabb nevén karbonból:
carbonrecumbent.com

Körömcsiga 2012.02.19. 18:37:48

A bringa tetszik, az ára vicc, a videoszerkesztő monnyonle.

judyt4 2012.02.19. 18:44:59

elketromos bicikli... szerintem az otlet is halott. legyen tekeros vagy menjen magatol. minek vegyiteni?? plusz felszerelni xtr meg saint fékkel ami 1oo ezreket nyom alapbol. meg csucs alkatrészekkel ami nem is erre valo. en annyit latok, hogy hiper szuper kunnyu alkatrésszekkel teliraktak es igy lett 30 kilo az 50 helyett... de igy meg tobb millio ft lett... vicces.. FANYARORSZAG!

h4z4rd 2012.02.19. 18:49:21

Fazonra bejön, de 7.5M-ért túlzás volna elvárni, hogy ne dőljenek össze-vissza a kerekei?
2:05 után...

exilis 2012.02.19. 19:04:11

Függetlenül attól, hogy a bringa tetszik -e:

Előállítottak egy terméket, ami piacképes külföldön. Ez a valami. Ha nagyon sokan képesek leszünk erre ebben az országban akkor van jövőnk, ha csak rinyálunk akkor nincs.

aSD 2012.02.19. 19:10:47

ez egy nagy szar, azt a pénzt már adhatták volna valami alapítványnak.....ennek gyereknek se sok köze van a kerékpárhoz!

atila68 (törölt) 2012.02.19. 19:18:41

Repülős körökben az a mondás tartja, hogy ami csúnya az nem repülhet jól.
(A B117 az a kivétel ami erősíti a szabályt.)

shitgun 2012.02.19. 19:20:44

Szerintem nem néz ki rosszul, olyan futuro-indusztriális, bejön. Az elektromotort mondjuk kibasznám belőle, mi a francnak egyáltalán motor egy biciklibe, hacsak nem nyugdíjasoknak készül, hogy könnyebben eljussanak a bótba. Egészéges ember biciklizzen rendezen, a lusta meg vegyen robogót. 13 kilóra lefogyasztva ugyanezzel a dizájnnal olyan 200 rugóért jöhet:)

trogerfighter 2012.02.19. 19:31:09

már bocsi, de ez nem olyan tipikus? drágáim, ez itt egy sikeres Magyar vállalkozás!nem lehetne csak ennyi! és hajrá!! mi a f@assé kell fikázni! csinálj jobbat. add el drágábban. de előtte talán kérdezd meg őket hogyan kell.

CybOrg 2012.02.19. 19:35:49

Valóban furán állnak azok a kerekek, 8 misiért ilyet megengedni... vicc

parasztgyerek 2012.02.19. 19:53:27

Ovecskin: "csak azt nem értem, hogy tekerés közben miért nem tölti az aksit.."
Hámer nem úgy működik! Nem hallgassuk végig figyelmesen a videót? Szerintem is idegesítő az "aláfestő" dubstep.
Ja, nekem mikrohullámon jön az 5megás net és prímán lejött a videó. Ettől persze még rossz, ha annyian panaszkodnak rá. Hogy ronda? Nézzük úgy, mint hájtekk terméket, hát nem nézhet úgy ki, mint amin a falusi öregasszonyok járnak a postára, meg a bótba! Veyronhoz veszik, az sem skodás dizájn. Van egy nagyon jó termék, extravagáns, dizájnnal, hozzá mérhető áron. Mi a gond? Nekem csak annyi, hogy nincs rá pénzem :)

Macko 2012.02.19. 19:58:46

Az Indavideo szerkesztőinek és üzemeltetőinek felhívnám a figyelmét egy igen sikeres és megbízható szolgáltatásra, amelyen HD tartalmak is könnyedén futnak, a neve YouTUBE.

Ha nincs sávszélességetek miért erőlködtök barmok.

A hangsávok normalizálását külön most nem magyarázom el.
Elég legyen annyi, hogy szerkesztés közben két egérklikk az egész, akármilyen editort is használtok.

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2012.02.19. 19:59:37

Tényleg, nem lehetne csak úgy örülni, ha nem fáj? Asszem itt az ideje egy jó kis szőnyegbombázásnak, szántásnak, sózásnak, hülye balfaszai.

luxuryka 2012.02.19. 20:03:40

Ja, Sarocki kristály????
Az le is kell tudni írni :-)

De nem kerül az olyan sokba, én a kristalybolt.com -os oldalon vettem hozzá mindenfélét, elmagyarázták hogy csináljam, és 2 óra alatt meg is volt, 17 ezer ft- volt, és ennyiből több mint 1000 Swarovskit raktam rá!

Úgyhogy hajrá :-)

Martian (törölt) 2012.02.19. 20:12:43

@Golfer: ha megnyerném a lottóötöst és csúcs bringát szeretnék venni, inkább egy karbon rekumbenst szereznék be.

Első mohikán 2012.02.19. 20:26:32

"Ezek a ledlámpák aranyos világító történetek..."
"kerékpározásról átnyargalt a motorozásra..." stb.
Szánalmas.
Szánalmas az öltözködés, a környezet (gaz stb.), az alkatrészválasztás összevisszasága (mire is való ez a "bicikli"?), a csávó szókincse, a váz geometriája stb, stb.
Ultra gáz az egész.
Vagy egy egyszerű lehúzás a hozzá nem értőknek.
Akkor viszont ott a pont. Tökéletes az átverés. Jó drágán egy semmire sem igazán használható összehányt valamit.

kaloz_a 2012.02.19. 20:30:49

Azért akik dicsőítik ezt a fajta vállalkozó szellemet nézzék meg az eredménykimutatásukat 2011. Vagy a cikk hazudik vagy az eredménykimutatásuk. 2 fő félállásban minimálbéren, szinte semmi adófizetés az árbevétel alig több mint az anyagköltség. Árbevételük szerint összesen 5 bringát adhattak el. Ennél sokkal értelmesebb magyar emberek és vállalkozások vannak a járműiparban akikről írhatnátok...

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.02.19. 20:32:47

ennél nagyobb biznisz csak a versenyzőknek eladott, vázba szerelhető, "láthatatlan" segédmotor lehet ;)

kaloz_a 2012.02.19. 20:52:22

És még tegyük hozzá hogy van benne 12 milliónyi EU támogatás is. Ez a cikk meg lehet a kötelező EU-s PR része.

Perillustris 2012.02.19. 21:12:54

Hiába vásárolja ezt meg bárki, attól még csóró bringás marad. :D

exseven2 2012.02.19. 21:15:12

@METO: Csak a hátsó agyváltó (Rohloff 14 sebességes) ára 300.000, az első teló 200e, a rugóstag 100... folytassam? :) És ezek csak a sztenderd alkatrészek.

cso zsi 2012.02.19. 21:15:56

Egy kis öröm az Ürömben... nem több.

@knoti:
"Nem egy szerelőműhelyben kell egy ilyen riportot készíteni (vagy ha az ott készül, annak úgy kell kinéznie, mint egy luxusszalonnak)"

A hazai luxusautót javító műhelyek pont úgy néznek ki belülről, mint amiben "családi" autókat javítanak. Annyi a különbség, hogy TALÁN képzettebb a szakembergárda.

2012.02.19. 21:25:59

Örülök, hogy pont nálunk gyártanak ilyet. Hajrá!

Megjegyzés: Az volt már, hogy szar az indavideo? Pedig ezt megnéztem volna...

upsidedooown 2012.02.19. 21:28:47

Mintha sokan rosszindulatúak, magyarosan irigyek lennétek. Kitaláltak valamit, rátették az életüket és megpróbálják sikerre vinni. Hülyeség, hogy "ilyet bárki tud gyártani" (ha jól emlékszem, valami Kalóz hozzászólása). Nem elég gyártani, össze kell rakni a brandet is. Ők kitalálták, kifejlesztették, elvitték Monacóba. És remélem, sikeresek lesznek. brávó, csak így tovább. Irigyek, kehet utánozni

upsidedooown 2012.02.19. 21:34:19

kalóz, buta vagy. azért öt darab eladása szerepel a könyvekben, mert ötöt adtak el. Ez egy új projekt, majd beindul. Termelő vállalkozás, expotra, mit akarsz még? Te mit csinálsz főállásban: bámulsz munkanélküliként egy tizedik emeleti panel ablakából naphosszat?

Nzoltan 2012.02.19. 21:36:49

Hogy lehet ilyen hülyén ülni egy bicajon?

Nzoltan 2012.02.19. 21:40:07

A kerékbeállítás lehet szimplán szar is. Nem biztos hogy a konstrukció hibája.

A design meg hát nekem nem jön be. De ami az arab sejknek jó általában, attó nekem feláll a szőr a hátamon.

MdoX 2012.02.19. 21:43:52

nagyon ocsmány a gép :D Az a festés rajta meg.... xD Mint a gagyi kínai műanyag játékokon a piacon. Még ha lenne rá pénzem sem kéne
Inkább járnék egy kempingel. ;D
Tipikus "Gazdag gyerek gyere vedd meg mert ez jó neked" xDD

Csak engem zavart a beszéde a "szóvivő" srácnak?
Tele szlengel és ovis módon fogalmazott mondatokkal.

JT_Biopower 2012.02.19. 22:08:35

Tized árú bringával, egy "feltöltéssel" tízszer annyit megyek, mint ez bír.

zekke 2012.02.19. 22:19:48

Az izles szubjektiv. En szurkolok az otletgazdaknak.

nekem is van DS28-as felnim :)

tomigonzo 2012.02.19. 22:19:57

25 ezres bicaj, 8 euros Altrix pedal, ut a gumi, ugy van felrakva, es mar tobben is jeleztek, hogy ket nyomon fut (mondjuk az pont az a model amiben hatso rugostagbol designoltak az elso villat, de minek), ferden all benne a kormany,
az mar csak raadas hogy az ertekesito szerint minden "tok" jo, gondolom angolul is gyakran hasznalja a "fuck" szot,
video minosegerol mar nem is szolok,
magyarorszag, rohej

xenuka 2012.02.19. 22:24:16

kizárt, hogy 25000 euróért ilyen fost vegyenek

Talán szólni kellene Yoshitomo Nara-nak, hogy segítsen már, hiszen ő díszítette a 800.000 USd -ért eladott Trek speed concept biciklit.

xenuka 2012.02.19. 22:25:07

@duplo:

köszi, hogy összefoglaltad

xenuka 2012.02.19. 22:32:45

00:14-től

"ez bicepsznek hívjuk, emberi mimikiri"

Talán mimikri-re gondolt, csak nem sikerült kimondani?

Sajnos ebben a kontextusban annak sincs semmi értelme.

hu.wikipedia.org/wiki/Mimikri

FeroxX88 2012.02.19. 22:42:43

hááát, felemás érzéseim vannak.

1. kőgazdagokat lehúzni, mindenképp jó pont.
2. magyar vállalkozást indítani, valamibe belevágni és csinálni szintén jó pont.
3. gaz rossz pont.
4. szerintem is inkább gagyi mint cool airbrush rossz pont.
5. a design alapvetően nem rossz, de sok finomítást igényel (ha gondoljátok rajzolok nektek jobbat, ipari formatervezőnek tanulok)
6. a külcsínre, marketingre tényleg sokat kell adni ha már egy luxus márkát akartok csinálni -> kell rendes reklám arc stb.
7. a sok különböző gyártótól származó alkatrész miatt, valóban kicsit össze tákoltnak tűnik, nem tudom mennyire megoldható, de én sok alkatrészt lefestenék vagy valami, hogy egységesebbé váljon a design.

FeroxX88 2012.02.19. 22:44:35

feroxx_gosu@msn.com a címem :)

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2012.02.19. 22:47:53

Remek videó. Riporter oldalról vártam volna valami szakértőbb, hozzáértőbb kerékpárost, aki fel tud venni egy bukót és azon kívűl, hogy "kurvajó" a bicikli érdemben szakértői szemmel is hozzászól a riporthoz.

Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2012.02.19. 22:50:16

Nem értek a kerékpárokhoz, de akinek van pénze az nem azt nézi, hogy ez mennyibe is kerül, ha kell neki akkor megveszi. Olyas valakik vesznek ilyesféléket akiknek nem a Ferrari vagy a Lamborghini az ami sokba kerül, hanem egy hatalmas hajó, egy még hatalmasabb ház, egy magán repülő. Na nekik ez csak egy újabb tárgy a többi cucc mellé. Ha ők ebből megtudnak élni akkor hajrá, tőlük nem sajnálom az biztos. Na de a videó az minősíthetetlen! Itt a véleményem: dulimorgooska.blog.hu/2012/02/19/draga_index_es_a_dolgai

palpeter20 2012.02.19. 23:38:34

Ez a szakcsi még egy láboskészletet se tudna eladni...
A hangkeverés meg priceless

baliquez 2012.02.20. 00:40:53

Csak szeretnének eladni ebből egyet is. Nyilván összedumáltak haverrokonnal: te, figyi, okosba megveszed, lepapírozzuk, ne kelljen már azt mondani újságéknak hogy a fájós fasznak se kell ez a sorjás fos. Kevésbé üvölt akkor talán hogy primkó átbaszás, érted. Itt kell aláírni, bringa itt marad.

Aztán. Formatervezői szempontból ez gány. GÁNY. Ergonómiát ne keress rajta, meg esztétikus összhangot se. Swarowski-kristállyal is csak elkúrt hulladék. Kérdés: akkor minek van? Fentebb leírtam, azért van mert hátha valami barom megveszi. És akkor szép pénz áll a házhoz a nem létező tehetségből. Csalásnak hívják ám jobb körökben, akkor is ha a gazdagbaromnak tetszik a giccs.

SvenH. (törölt) 2012.02.20. 01:10:10

jol ertettem, hogy agyvaltos a bringa de ott van meg 2 lanchajtas ami az ember gatyaszárára vadaszik?

jo lenne ha hetkoznapi hasznalatba kijonne egy rendes modul ami egyszerubbe tenne a hetkoznapi bringazast, nehany aksipakkal megtamogatva
ez egy dinoszaurusz, fejlodes ebbol nem lesz

uarempty 2012.02.20. 02:15:45

ez inkább vicces.futurisztikusnak csak kinézni akar..na meg azok a kerekek..8 millába csak az a gagyi csepelküllős sztájl fér bele?meg a pince gazzal :D a két színű "fedélzeti compúter" is elég vicces ennyiért...

- Szerzet - 2012.02.20. 02:30:19

Mindenki leszarozta már, akkor én most mit írjak.

kilobike 2012.02.20. 07:25:58

Übergagyi. Csak szólok: egy év múlva ez a kis műhely sehol nem lesz.

midnight coder 2012.02.20. 07:43:52

Át kell vinni a céget az olaszokhoz vagy a franciákhoz, onnantól kezdve a sok kritizáló csak a nyálát csorgatná.

midnight coder 2012.02.20. 07:45:42

@SvenH.: Mondjuk nekem is bejönne egy olcsó, akksival megtámogatott modell. Ha. Ha a lakásomon illetve a melóhelyemen lenne hova letenni a biciklit. De mivel nincs, így marad a metró.

Don Quixote de la Ferko 2012.02.20. 07:49:05

@FeroxX88:

"5. a design alapvetően nem rossz, de sok finomítást igényel (ha gondoljátok rajzolok nektek jobbat, ipari formatervezőnek tanulok)"

Hajrá. Várjuk a riportot 5 millás bringáidról.

Csaxólok, ipari formatervezővel Dunát lehet rekeszteni.
Ez meg egy kész "luxustermék", amit mindenki lehúz a sárga földig.

Magyarisztán, így szeretünk.

-----

Hajrá fiúk, sok eladást kívánok, főleg annak függvényében, hogy egy másik területen hasonlót akarok elérni. Megmutattátok, hogy van rá esély, csak dolgozni kell vele, és nem siránkozni, mint azt a mindent jobban tudó átlagmagyar teszi.

Infomaker 2012.02.20. 08:08:18

Gyerekek!

Ha ezek a srácok ebből a bizniszből Magyarországon adóznak és adóbevételt teremtenek, akkor én már örülök.
Tőlem akkor szart is adhatnak el euróért.

Legalább javul picit az 1 adózó-7 potyautas arány.

Martian (törölt) 2012.02.20. 08:40:03

@dark future: "a versenyzőknek eladott, vázba szerelhető, "láthatatlan" segédmotor"

Hang alapján rögtön ki lehet szúrni, ha valaki ilyet használ.

shitgun 2012.02.20. 08:50:37

Most néztem meg a videót, mert otthon az istennek se akart működni. maga a bicaj nekem továbbra is bejön, kissé otromba, kissé bumfordi, az airbrush felejtős, de egyebekben nekem bejön. Az viszont teljesen jögös sok kommentelőtől, hogy egy extracsúcsprémium terméket így bemutatni barbárság. A srác ha jól értem értékesítő, vagyis egyfajta pr menedzsre a terméknek. Ehhez képest (meg a nyolcmillás bringához képest) kiáll a kamera elé egy kockás favágóinben, béna szlenget nyom, a háttér meg ócska. Nem vagyok szakember, de ha ilyen bemutatót tartanék, akkor öltönyben, vagy valami parasztvakító márkás ancúgban jelennék meg, precíz marketingszöveget nyomnék (akár betanulva, ha az improvizáció nem megy) és ragaszkodnék hozzá, hogy a csúcsterméket exkluzív környezetben mutassuk be, nem lepukkant garázsban, gazos udvaron, trutyis falusi úton. ha valaki prémiumholmit árul, ami azért kerül százszorosába egy átlag biciklinek, akkor adja meg a módját, mert a pénzes ember se hülye, az exkluzivitáshoz hozzá tartozik minden apró körülmény. Én például csalódott lennék ha megvettem volna a biciklit, és utána látom ezt a nyomorúságos videót.

szultan02 2012.02.20. 08:54:45

Basszus, ilyen bömbölő zenét belerakni, ami minden második mondat után beüvölt...
Éjjel nem lehet megnézni, mert felveri a családot, fülhallgatóval meg az én fejem menne szét. Munkahelyen szintén nézhetetlen, úgyhogy kihagyom. Csessze meg, aki ilyet csinál!
Pedig kíváncsi voltam rá, de a szar videó miatt talán még a kommentek elolvasására sem szánok időt, hiszen azt sem tudom, miről írnak...

gregibroki 2012.02.20. 08:59:04

@Metálszív: hangosan felsírtam a teljesítményedtől :) de így tovább!

papugaja 2012.02.20. 09:02:22

Tudja valaki, mekkora összegű támogatást kapott ez a projekt az ÚMFT-ből? Érdekelne.

shitgun 2012.02.20. 09:06:04

@Metálszív: Nekem ifjúkoromban 62 volt a sík rekordom, a Turultól lefele (Tatabánya) meg 93, de akkor már bebőrzött a szemem:)

FGSuperman 2012.02.20. 09:21:40

@Metálszív: 70-80 km-s hàtszélben nem annyival mész, hanem ott tudod erôlködés nélkül tartani a 30-40 km-s sebességet

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.02.20. 09:29:26

@gregibroki:

Figyu!

50 éves leszek. A teljesítményemet így kellene nézned. Szívesen megnézném, amikor Te 50 évesen 47-el tekersz egy 12 éves kerékpáron!

fifibá55 2012.02.20. 09:35:18

Mulatságos és jellemző, hogy a legtöbb kommentező vitriolos kritikával tudja fikázni a
- a gépet,
- helyszínt,
- a nyilatkozót/riportert,
- a videót,
- a másik kommentezőt, stb.

Egyet nem tud: kitalálni és megvalósítani egy ötletet, amivel sok pénzt tud keresni. Pedig csak ez számít.

gregibroki 2012.02.20. 09:37:39

@Metálszív: Ok, szép munka, remélem én is így fogom nyomni.

tomnemtom 2012.02.20. 09:46:01

jó rég mentem egy ilyennel, vicces volt :
www.powerpulse.net/story.php?storyID=1700
nincs új a nap alatt. ahogy írják is a cikkben.

gregibroki 2012.02.20. 09:49:46

@fifibá55: ott a pont, habár én is vétettem az 5-ös pont szerint, de már mindegy :)a többiben is igazat adok: ez egy üzlet, sokunk csak élete végéig álmodozik ilyen-olyan üzleti tervekről, de semmit nem csinál, ez a gyerek valahonnan szerzett pénzt és csinál haknibringákat, remélem sokat tapasztal és fejlődik, nem lesz tiszavirág életű a biznisz

Untermensch4 2012.02.20. 09:53:09

fikázni könnyű, alkotni nehéz
az export jó, szart eladni drágán jó, ártani csak annak árt aki hülye és megveszi. ha ez az említett (két nyom, gaz, beszédhiba, hangsáv, mimikiri) hibákkal együtt is sikerül nekik: vicces és jó :)

shitgun 2012.02.20. 10:02:06

@fifibá55: nincs igazad, attól, hogy keményen dolgoznak, még lehet őket kritizálni, főleg ha van alapja. És ebben a videóban annyi támadási felületet hagytak, hogy bőven lehet mit kritizálni. Tiszta sor, hogy én nem tudnék ilyen biciklit ömegalkotni, de attól még véleményem lehet a dologról. Nem is a biciklivel van a legnagyobb gond (bár a nyomhúzásos probléma elég súlyos), hanem a körítéssel. Igenis aki exkluzív piacra dolgozik, szedjen magára némi igényességet, a Ferrarinál még a munkáson sincs koszos köpeny, nem beszélve mondjuk a marketingesről. Az elért eredmény szép és tisztelnivaló, de az ő érdekük, hogy más dolgokon javítsanak. Én mindenesetre szurkolok minden ilyen vállakozásnak.

Mr Neanderthal 2012.02.20. 10:10:20

Hajra! Jo hogy vannak kreativ emberek akik lehetosegeket is kapnak. Kar hogy nagyobb szamban, olcsobban nem tudjak gyartani!

gregibroki 2012.02.20. 10:11:52

@fejo: nem is akarják :) ez benne a lényeg

Tell Vilmos 2012.02.20. 10:14:23

Jó kis cajga! Akció nincs? Hármat veszek, kettőt fizetek...

fifibá55 2012.02.20. 10:19:53

@shitgun: ez a riport csak arról szól - az Index olvasóinak - hogy van egy kerékpáros projekt, ami jól fut. Erre a célra pedig teljesen megfelelő.

Nézd meg a honlapjukat, ami a tulajdonképpeni interfész a vevők felé, nem igen panaszkodhatsz az igénytelenségre.

A gép meg olyan, amilyen, ha valakinek nem tetszik, legfeljebb nem vásárol belőle.
A gondot inkább abban látom, hogy az ide írkálók egy része meg se tudná venni magának csak úgy, szórakozásból, és ezt a fikázással próbálja kompenzálni.

Sanus 2012.02.20. 10:42:11

Nem nagy újdonság az ilyen bicó - még a luxus árú sem -, az egyszer biztos, hacsak az nem, hogy magyar. Sok sikert a gyártónak. Aki ennyi pénzt ki tud adni ilyen kacatra puszta hóbortból, az amúgy sem becsületes módon szerezte a vagyonát, tőlük elvenni még jó pont is :)

METO 2012.02.20. 10:43:28

@exseven2: Igen, kiskereskedésben felhasználónak. Egyébként tizedannyi a gyár kb. tizedannyiért vagy még kevesebbért adja el. A kiskereskedelmin árrés persze nagy. Nem a végső vételi árát szerettem volna hangsúlyozni, hanem a rettenetes hasznot ami rajta van.

Petyat 2012.02.20. 11:09:58

Látom sokan nem ájultak el a cucctól, mások pedig védik a mundér becsületét, hogy végre innovatiív magyar termék. Sajnos azoknak van igaza akik fikáznak. Ebben a cuccban semmi új nincs. Örülök neki, hogy a srácoknak bejött a koncepció és képesek fennmaradni limitált szériában gyártott méregdrága luxustermék értékesítéséből.

Viszon elég szomorú, hogy nem gondolkodnak szériában gyártható és megfizethető termékben. Ez egy energiatakarékos közlekedési eszköz, mert ugye sportolásra alkalmatlan. A célközönség a munkába járók, futárok lennének, ezzel szemben csak olyanok fogják venni, akik soha nem használják majd, csak azért veszik meg, mert milyen jól néz ki és egyedi.

A készítőknek üzenem: Nyugodtan csinálják meg a csővázas verziót. Ezek az egyedileg mart alkatrészek nem csak drágák, hanem nehezek is és szerintem hiába az erőfeszítés, mert nem is szép, csak különleges a gép.

shitgun 2012.02.20. 11:23:30

@Petyat: tök igazad van, mekkora királyság lenne már úgy melóba bicajozni, hogy huszas tempót tekerve nyomulok 35-tel, nem lenne izzadás, erőlködés és gyors is lenne. 2-300 ezerért még életképes is lenne (persze nem ilyen felszereltséggel meg anyagokból), esküszöm, én összespórolnék egyre. Mellette simán mehetne az aranyárú verzió a hülyéknek. Sportolásra meg maradna a hagyományos bringa.

shitgun 2012.02.20. 11:25:24

@Petyat: ja, és az tényleg nagyon szomorú, hogy egész biztosan tényleg olyanok veszik, akik majd beállítják a garázsba a Bugatti meg az Enzo mellé, nyugtázzák, hogy ez is megvan, és a büdös életben nem ülnek rá. Szegény bicajok sose fognak száguldani:(

kovboj1 2012.02.20. 11:33:12

eladom a lakást és veszek 1 ilyent

kovboj1 2012.02.20. 11:36:45

@shitgun: első kerékre fel kell rakni egy agymotort a pedálokhoz egy érzékelőt meg valahova egy akksit és irány az ég alja.

kovboj1 2012.02.20. 11:39:07

van egy ilyen babetta a bakancslistámon

papugaja 2012.02.20. 11:52:20

Ez tulképp egy terepes villanybabetta?

Petyat 2012.02.20. 11:58:15

Csak az érdekesség kedvéért:
www.goldenmotor.com/magicpie/features_magicpie.html

Kerékagy motor 50-60 ezer forintért. Ehhez vesz az ember egy akármilyen biciklit, és mivel a kerékagy motort felnibe fűzve lehet megvenni, csak a gumit kell átrakni és marad egy tarcsi kerék pluszban. Teljesítmény, élmény ugyanaz. Akár 100 darab ilyen bringa is összerakható ki egy M55 árából.

kitiltott kennimekkormikk 2012.02.20. 12:28:56

Így kell a pályázati pénzt lenyúlni.

ngergo 2012.02.20. 14:50:57

@Petyat: azért ez nem teljesen ugyan az mint a cikkben látható termék

aki pedig kicsit is jártas a termék előállításban (legyen az bármi a kulcstartótól a biciklikerékig) az tudja hogy a tömeg gyártásban versenyt felvenni a kínai piaccal manapság nem lehet.

Cockwarrior 2012.02.21. 10:39:12

@atila68: Az F-117 és csúnya is és elavult is, és nem repült jól soha sem, lassú volt és instabil

Tiltsuk Bea 2012.02.22. 21:31:33

Ilyen is van, a cikkben említett ár egytizedéért:

www.youtube.com/watch?v=tWpj18xCnL4

az egyik legjobb freeride bringa egy elektromos agymotor kittel

Tiltsuk Bea 2012.02.22. 21:37:34

ez, mint ahogy látszik is, a harminc kiló fele kb.

és érdekes, az ezt készítő srácok (akik igaz nem a Veyron vásárlókat célozták meg) nem verik úgy a nyálukat...

Elpusztithatatlan 2012.02.22. 23:57:35

@Tiltsuk Bea: wow ez jóóó. Láttam valamikor bikemagon hasonlót Kona Stabbal, meg Speci Demoból is csináltak ilyesmit. Lapierrék legalább nem lógatnak középcsapágyház alá motort. Azért ez is lehet 20+egynéhány kiló, bár még mindig tekerhetőbb, mint a cikkbeli. Amúgy nekem a cikkbeli verzió is tetszik, csak nyilván nem egy kategória. Ciki lehet, ha kifogy az akksi a semmi közepén....

zerge44 2012.02.24. 20:02:54

@exseven2: Meglepődnék, ha ez a váz 100ezresnél többe kerülne a cégnek, mindenestül. A többi alkatrészt gondolom vásárolják, nem saját termék. Gyanítom hogy a 100misis beruházás nem kizárólag ennek a pár darab luxusbringának történt

exseven2 2012.02.24. 20:44:13

Szerintem biztos többe kerül 100e-nél, próbáltam már CNC-ztetni egész egyszerű alkatrészeket, és nagyon sokba kerül mind a minőségi alapanyag, mind a megmunkálás. Ez pedig nem gagyiból van, ültem már rajta.

Rocko- 2012.02.25. 19:42:09

8 millió. egy kerékpárért.
jó nagy hülye aki megveszi.

zerge44 2012.02.25. 21:27:56

@exseven2: Azért nézz rá egy MIFA Cargo, vagy egy Draisin plus-ra(Bácska modul), közelébe nem járt cnc-nek, de még csak nc-nek sem.

atila68 (törölt) 2012.02.25. 22:40:59

@Cockwarrior: Ennyit a csúnya kerékpárokról.

kovboj1 2012.02.27. 13:06:33

most tervezem hozzá a swarowsky kristállyal kirakott burnuszcsiptető csipeszt. már csak valami baró árat kéne hozzá képezni. nem akarom olcsón adni nehogy azt higgyék hogy gagyi.

georgedragon 2012.03.16. 23:09:46

Ekkora szar.. és még mítosznak is hiszik..

Barom sznobok szórjátok a zsetont..

Komolyan olyan vérciki, mint amikor a 70's években kartonpapírral kereplőt csináltunk a küllőkhöz..

3Ft szig.szalag + 2Ft spárga = 5ft.. meg az orosz 24" gyerekbringa.. na ez se ér többet..

georgedragon 2012.03.16. 23:20:18

Aki motorozni akar, motorozzon.. aki kerékpározni a guruljon és tekerjen..

7Millából vehetsz egy gyorsasági motort+robogót villanybringát+MTB bringát..és még marad is

ngergo 2012.03.26. 17:35:41

@georgedragon: vagy vehetsz 1 darab órát, vagy vehetsz 1 darab autót, de van ennyiért gyorsasági motor is, nyilván akinek nem fáj 200 milláért egy lakás, vagy 15 ért egy óra, annak nem fáj ez sem..

a motoron van gázkar... a pedelec típusú kerékpárokat pedig kell tekerni..