Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Nem tipikusan fixis pofáraesés

2011.05.06. 11:43 - kirk kapitány

A kerékpár remekül mutat, a fékpróba is jól megy, de akkor kiderül, hogy valami mégis hibádzik.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr352881917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_ev_ 2011.05.06. 12:17:35

Szacsődi Karcsi!

derabitz 2011.05.06. 12:24:16

Nem ide tartozik, de bringa.

Voga "tanár úr" sértetten panaszolta a Bumeráng adásában, hogy egy kerékpáros amai napon rácsapott az autójára miközben Ő a kerékpárúton tolatott, mert eltévedött a nagy autókázásban.
Voga "tanár úr" nagyon kiakadt, mert úgy tudta, hogy Ő megteheti azt, hogy a kerékpárúton tolat az autókájával.
Meg különben is, milyen alapon báncsák az Ő autóját nyikhaj biciklisták.

Reggie 2011.05.06. 12:32:29

@derabitz: Hat igen. Gondolom o sem uti el azt a kerekparost, aki az egyiranyuban szembe jon, annak ellenere, hogy ezt szamara semmilyen kiegeszito tabla nem teszi. Cserebe csak elvarhato, hogy ne csapkodjak a kocsijat.

gatsy 2011.05.06. 12:35:10

Tuti, hogy előzetesen meglazították anyákat, mert a telefonos csokker már előre röhög, hogy mi lesz

Murderface 2011.05.06. 12:42:33

Ahahahahha :D Pirceless :D Jobbulást a srácnak :)

copass 2011.05.06. 12:43:20

kamerás csávót megtörném mint a diót! :D

szciklon 2011.05.06. 13:10:34

@Reggie: Egye fene, rácsaphat a biciklimre, ha szembe megyek az egyirányúba.
Ha viszont megpróbál elütni, és cserébe rálőhetek.
Deal?

Deuce Bigalow 2011.05.06. 13:11:11

ezt én is eljátszottam gyerekkoromban, különbség, hogy az egész pofám tiszta vér volt, mivel kissé gyorsabban mentem, mint a srác, a szomszéd vonszolt le az úttestről, fasza volt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.06. 13:13:13

Ez kemény :D Hogy meglepődhetett :D

Mondom ezt úgy, hogy már kb. mozog a jobb karom, miután teljesen spontán akkorát takartam egy padkán, mint a béka :D

Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.05.06. 13:24:14

@szciklon: Ott kezdődik a dolog, hogy senki ne csapkodja másnak az ingóságát semmilyen indokkal, mert az primitívség, ennyi. Értem én, hogy mit akarsz ebből kihozni, és el is ítélem a Vogát azért amiért figyelmetlenül olyan helyre hajt, ahova nem volna szabad. De ez még nem jogosít fel arra senkit, hogy az autóját csapkodja. Esetleg ha valami hatósági szerv, és nyomós indoka van rá, akkor igen.

Én ma reggel figyelmetlenségből nem adtam meg egy autósnak a jobbkezet, mégsem jött oda, hogy a küllőimen citerázzon. Dudált egyet, én intettem hogy bocs, és mindenki ment a dolgára, és így van ez jól, hisz nem vagyunk primitív állatok.

szciklon 2011.05.06. 13:27:31

@Glider pilot: Akkor is, egy _fémdarabra_ történő ráütés, és a szándékos elütési kísérlet _egy másik ember_ ellen nem ugyanaz a fajsúlyú cselekmény.
Szerintem senki ne csapkodjon semmit, és ne üssön el szándékosan senkit, ez természetes.

Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.05.06. 13:29:48

@szciklon: bocsi, benéztem, igazából derabitz -nek akartam válaszolni :)

bőrmók 2011.05.06. 13:41:04

@gatsy: és nem izgatja különösebben, hogy fejreesik a span :)
(egyébként is nagyon óvatos ez a fékpróba, mintha tudná, hogy történni fog valami)

bohumil stejskal 2011.05.06. 14:15:03

hát ez szép taknyolás volt. :)
szecsődi karcsi - ez pláne teccik!!! :D

egyébként haver mondta, hogy gyerekkorukban egy srácnak menet közben bedobtak egy botot (szőlőkarót?) az első kerékbe, na az akkorát takart, hogy eltört mindkét keze, plusz nem sok bőr maradt a képén...szal ez még lazán megúszta a dolgot!

gatsy 2011.05.06. 14:49:57

@bohumil stejskal: hát nem tudom abban mennyi igazság lehet, mert nekem a tesóm dugott be a küllőim közé egy botot, minek következtében a küllőim nagyon szépen eltörtek, de repülni nem repültem.
Persze nem elképzelhetetlen, hogy "megfelelően" elhelyezett bottal, "megfelelő" sebesség mellett mindez bekövetkezzen, de nekem gyanús, hogy a küllők a leggyengébb láncszemek (hogy egy ilyen szép kerékpáros szóképpel éljek).

yerico1 2011.05.06. 15:00:55

@gatsy: Anno gyerekkoromban egy darab citromot vittem szatyorban kormányon. A kanyarban a szatyrot szépen bekapta a kerék, átvitte a villa alatt, majd megakadt, mert a kormányon volt a szatyor vége. A kerék azonnal blokkolt, én meg átrepültem a kormány felett, majd rám esett a bicikli. Az se volt vicces nekem (annak, aki látta, biztos más volt a véleménye)

gatsy 2011.05.06. 15:27:44

@yerico1: no offense, csak a saját élmény alappján írtam.
Mint írtam, nem tartom lehetetlennek...

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.05.06. 15:43:21

@yerico1: ha ez vigasz, más is járt így... öcsémet meg egy billegő járdalap "viccelte meg" úgy, hogy varrni kellett az állát. régi szép idők, amikor még úgy áttekerhettünk a szomszéd faluba, hogy autóval sem találkoztunk :D

bohumil stejskal 2011.05.06. 16:21:19

@gatsy:
Hááááát, én azért inkább nem próbálom ki.
Viszont a JACKASS srácoknak egy újabb lehetőség önmaguk szopatására! :D

NGabor 2011.05.06. 17:01:18

@gatsy: csak nagyon nem mindegy, hogy melyik kerékbe kerül az a szőlőkaró

gatsy 2011.05.06. 19:44:04

@NGabor: nálam az első kerékben volt ;)

Húzzunk bele! 2011.05.06. 21:01:48

Én csak elengedett kézzel bicikliztem, elfordult én meg le:) Szintén vicces esemény, de nem biciklis, traktort, ilyen forgókapás kis fost vezettem, hozzá kapcsolható vontatmánnyal, vidéken látni ilyet. Aztán az egyik kanyarban egy mély kátyúba belehajtottam, kemény 7-8km/h sebességgel. És persze egy kézzel, de az már nem számít olyan szépen fordult meg a gép és dobott le róla, mint egy dühödt csikó:D Rajta ülő utast csapkodta a kerék feltápászkodtam és oda rohantam, hogy leállítsam, addigra 3x fordult körbe. Hát csak annyira ijedtem, meg hogy a leesés és a leállítás közötti rész kiesett, ugye az életösztön:D

Perillustris 2011.05.06. 21:52:12

kepfeltoltes.hu/110506/bicvaz2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nekem itt tört el a Moser vázam, amire épült a bringa. Szerencsémre éppen az Árpád-hídon voltam, a margit-szigeti "félkörben", ahol volt helyem reagálni rá, s a kis sebesség miatt nem lett baj. Vicces volt, először azt sem tudtam mi történt, mert már sötét volt. Csak azt tapasztaltam, hogy a kerék nem kormányozható rendesen.

Azóta vallom: használt vázat SOHA.

wirwil 2011.05.07. 12:10:39

Megy a punk a bringájával, majd egyszer csak pofára esik. Odasiet hozzá egy nénike:
- Jaj, édes kisfiam, nem esett bajod?
- Egy: nem vagyok a kisfia! Kettő: úgy szállok le a bringámról, ahogy akarok!

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.09. 18:49:57

www.pixter.hu/video?id=27118

Hát ez sem tipikus. Szerencsétlent a sisak sem védte meg. :(
(úgy 18másodperctől csak felnőtt, erős gyomrú nézőknek!)

lerchenfelder 2011.05.09. 21:24:57

@al kotmány aláiro álamfö: nem is értem hogy miért nem teszik kötelezővé a zárt sisakot ezeknek a srácoknak. simán mennek motoros tempóval, akkor meg nem mindegy hogy egy 200 kilós vasdarab vagy egy bringa van a lábad között? persze értem én, hogy megdöglenének a melegtől de csak van valami megoldás a fullos motoros sisak meg a között a műanyagdarab közt amit ők viselnek..

Perillustris 2011.05.09. 23:17:13

@lerchenfelder: Szerencsére ilyen súlyos baleset roppant ritkán történik. Nyilván bután hangzik, de a kötelező full-face sisak nagyot rontana az élményfaktoron, mind versenyzői, mind nézői szempontból. Ez egy hihetetlenül balszerencsés esés volt, és épp emiatt nem lehet és nem is kell rögtön erre a szélsőséges esetre építeni a védelmet. (Ha pechesen átesik valaki a szalagkorláton és belefuródik egy faág, akkor páncélruhába öltöztetünk mindenkit?)

Borzasztóan sajnálom, iszonyatos belegondolni, hogy a szeptemberben születő gyermeke "így indul" neki az életnek, valamint a feleségének is kegyetlen lehet most.

Erre persze senki se számít, pont a már említett "ritkaság" miatt, de valljuk be, a versenysportban sajnos ez benne van, különösen ilyen szinten (60-90-nel zúgni le a keskeny hegyi szakaszon...).

Csak abban bízom, hogy cseppet sem szenvedett.

RIP

GG81 2011.05.10. 13:48:23

@al kotmány aláiro álamfö: csóri srác, kilapult az arca. :-(

RIP!
süti beállítások módosítása