Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Idén nem lesz kerékpársáv a Margit hídon

2009.05.04. 12:32 - lumina

Idén nem alakítanak ideiglenes biciklisávot a Margit hídon a nyári hétvégéken, mert várhatóan júliusban úgyis elkezdődik a híd felújítása, mondta el kérdésünkre Czuk Dorottya, Főpolgármesteri Hivatal sajtófőnöke. A híd lezárásának pontos dátumát majd akkor közlik, ha lezárult a pályázat, és megvan a kivitelező.

Elmondta azt is, hogy a felújítás alatt csak a villamos közlekedik majd a hídon, a biciklisávot pedig a tervek szerint 2010-ben adják át.

Ideiglenes biciklisáv az utóbbi két évben volt a Margit hídon, amit azért alakítottak ki, hogy a gyalogosok és a biciklisek is biztonságosan juthassanak el a Margitszigetre. Általában eddig is kényelmesebb volt az Árpád hidat választani, ezt továbbra is érdemes lesz mérlegelnie annak, aki nem akar a Margit hídon a forgalomban küzdeni, vagy a járdán a tömegben biciklit tolni.

Címkék: margit híd bicikliút

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr811101977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rsnfld 2009.05.04. 14:01:45

kedves emberek! én ezt már olvastam az indexen, meg itt-ott-amott.
Viszont nem hagy nyugodni az a kérdés, hogy akkor a felújítás alatt se gyalog, se kerékpárral nem lehet megközelíteni a Margitszigetet... ?
Csak villamossal?

Ha így van, akkor ez nagy állatság.

Baszhatja a Holdudvar, meg a Sark-kert, meg a kukoricaárus.

balage28 2009.05.04. 14:07:46

úgysem használták sokan...
kár is volt bevezetni - formális látszat baromság

Rav Antal 2009.05.04. 14:12:06

@rsnfld: Nehogymá' a Holdudvar forgalma fontosabb legyen, mit hogy leszakad-e a híd, vagy sem.

blajen 2009.05.04. 14:13:15

@rsnfld: az árpádhíd felől azt csinálsz amit akarsz. (:

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 14:20:47

Nem tök mindegy? Ahol van bringaút, ott sem használják a bringások, hiszen rájuk nem vonatkozik a kresz.

Perillustris 2009.05.04. 14:23:02

Egyáltalán nem kell a forgalomban kűzdeni. Szabályosan biztonságosan megközelíthető a jobb szélső forgalmi sávban a Margit-sziget.

Perillustris 2009.05.04. 14:23:39

@luciferko: Ennyit sikerült csak kipréselni?

kaskala 2009.05.04. 14:24:01

@luciferko:
drága Ferkó ülj egyszer bringára és rögtön kitisztul a káosz a fejedben.

bonobonohu · http://bono.hu 2009.05.04. 14:29:59

@balage28: jaja, főleg, hogy sokkal nagyobb szívás volt. a kerékpársáv miatt már gyakorlatilag a nyugatitól dugóban kellett lavíroznom, aztán át limbó-hintózni (biciklivel!) a szalag alatt a híd elejénél, de az igazi sz*pás csak visszafelé van, mikor a sok autós anyázik, hogy miért nem a kerékpársávban megyek - a híd túloldalán. szóval, összegezve: ez, így, ebben a formában inkább rossz volt mint jó.

u.i.: akármi is van, a Margitszigetet el lehet érni - az Árpád Hídról... :-P :-)

bonobonohu · http://bono.hu 2009.05.04. 14:32:14

@luciferko: igazad van, nem használom, mert nem akarom elütni félsüket anyádat, ahogy a gyerekedet tolja rajt' a babakocsiban, máshol meg azért nem, mert ráparkoltál.

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 14:51:10

Látom beletaláltam a bringatársadalom krémjébe. Legközelebb nem dudálok az idióta bringásra,hanem elcsapom, oszt kit zavar az a pár karcolás, ami keletkezik. Van fényező haver.

Funkerman 2009.05.04. 14:55:27

@luciferko: A bringás társadalom krémje reméli, hogy orvos haverod is van.

Perillustris 2009.05.04. 14:56:31

@luciferko: Ennél azért több kell ehhez, például valami új érv. Gyúrj rá, avagy fényezd magad a haverodnál, ő biztos felnéz rád.

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 14:58:40

@Fuckoffer: Van. Neked pont aktuális. Ideggyógyász. Kéred a címét?

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 15:00:29

@Perillustris: Valamit félreértesz. Engem nem zavar, ha a nagyon okos bringás az élete árán is 3 perccel korábban akar hazaérni. Utánpótlás van bőven. Hulljanak.

mement 2009.05.04. 15:04:15

@luciferko: Ne dudalj, hanem keruld ki, ilyen nagyon egyszeru... Egyebkent sem ertem minek szolsz bele olyasmibe amirol lathatoan lovesed sincs.
Tele vagyunk ostoba trollokal igy is, nincs meg egyre szuksegunk, keres masik temat ahol ostobasag hiany van, itt mar telitett ez a piac;)

Funkerman 2009.05.04. 15:05:33

@luciferko: Mondjad, szívem, mondjad.
De utána azt is mondjad, hogy egyébként miért nem az autós társadalom krémjének irogatsz, egy másik blogon, miért itt generálod az adáshibát?

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 15:09:55

@mement: Igazad van. Ennyire egyszerű. Ki kell kerülni. Aztán piros lámpa, előrecsorog, mert ugye a kressznek még a közelében sem járt, amikor a disznóólban felnevelték, oszt megint lehet kerülni. Következő lámpa, újbóli kerülés. Tudod, amikor a huszadik kerülésnél tartasz ugyanazon idióta miatt, akkor nem biztos, hogy egyszerűen kerülsz.
Írásod utolsó fele stimmel. Ostoba troll az összes, és nem én fogom megtanítani nekik, hogy az életük talán fontosabb, mint az, hogy egy önérzetes biciklis nem kerül ki egy babakocsit. Csak így tovább. A lényeg a 3 másodperc, amit nyerni lehet.

Ja, még egy kérdés: Ahol üres a bringaút, ott mire hivatkozik a troll? Az agycsökkentőjére, amit szed?

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 15:11:48

@Fuckoffer: Mert az idióta bringások itt tobzódnak.

Csak nem jobber vagy? Tán ne te döntsd el, hogy hova írhatok, és hova nem. Szólásszabadság. Rémlik?

Na pá lúzerek.

Irány a csúcsforgalom, irtsátok magatokat.

Funkerman 2009.05.04. 15:15:33

@luciferko: Látod kicsim, az ilyeneknek szoktam a szájába köpni... Nem döntök el én semmit te kis ideggóc, ha eldönthetnék veled kapcsolatban valamit, az egyből az életed megvonása lenne.

Kis ember 2009.05.04. 15:28:23

@luciferko: Ezek szerint autóban az átlagsebességet pont akkor, mint a bringásé. Akkor meg hova sietsz, minek előzöd meg? Nekem egyébként semmi problémát nem jelent soha megelőzni őket, ha biztonságosan megtehetem. Lehet, hogy én tudok vezetni?

Kis ember 2009.05.04. 15:28:58

az első sor végén lévő t=d

tyberius 2009.05.04. 15:49:32

Drága gyermekeim, ha ezerszer nem mondtam, egyszer sem:
A TROLLOK ETETÉSE VESZÉLYES ÉS TILOS!

:)

mement 2009.05.04. 16:09:20

@luciferko: Akkor tok foloslegesen kerulegetted ha utana siman utoler es visszaeloz, minket is idegesit hogy neha 5x 6x kor kell megelozni ugyanazt azt a kocsit, mert nem bir magaval es azt hiszi gyorsab lesz tole ha a piros lampa elott kozvetlen megeloz.
Ha nincs ertelme ne elozgess, legyelturelmes, a hiba nem bennunk van;)

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 17:30:19

@Fuckoffer: Aha. Oké kis troll. Ha meg akarod próbálni, a létrádat otthon ne felejtsd, hogy felérd a számat.

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 17:32:53

@Kis ember: Nagyon tudsz vezetni. Biztosan. Ha te mondod. Emlékeidben, és hatalmas nagy vezetési tudásodban még nem találkoztál olyannal, amikor a forgalom ritmusa azt hozza, amit írtam? Mennyit vezettél már, trollok gyöngye? Vagy beszámolod a tekerős-pedálos korszakodat is, amiből még ki sem nőttél?

bonobonohu · http://bono.hu 2009.05.04. 17:32:53

@luciferko: te aztán igazi férfi vagy. mit férfi, FÉRFI!
micsoda bátorság... neki mersz menni egy többtonnás vassal egy védtelen bringásnak? igazi büszkesége vagy a magyar társadalomnak...

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 17:35:02

@mement: Igazad van. A város döcög az ideggyenge bringás mögött. Nem képzeled kicsit nagyobbnak magad, mint amekkora vagy?

Kresz, rémlik? Tán meg kellett volna tanulni, és nem visszaelőzgetni az álló sort, trollok gyöngye.

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 17:37:00

@Bono: Bizony. Ha te mondod.
A bringás idiotizmusa még nem jelenti azt, hogy minden ellen védett. Az csak a normális gondolkodástól mentesít benneteket.

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 17:41:38

Na pá trollok. További jó mocskolódást tekerődroidok, abban nagyok vagytok. Ha csak ezred ennyi energiát fektetnétek a kresz megtanulásába, akkor talán már megértenétek, mekkora lúzerek vagytok.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.05.04. 18:11:56

@luciferko: "Engem nem zavar, ha a nagyon okos bringás az élete árán is 3 perccel korábban akar hazaérni. Utánpótlás van bőven. Hulljanak."

Engem viszont zavar, ha a nagyon okos autós az ÉN életem árán is 3 másodperccel korábban akar a következő piros lámpába érni. Szerencsére, utánpótlás egyre kevésbé lesz, a gazdasági válságnak köszönhetően [sic!]. Hulljanak!

"Igazad van. Ennyire egyszerű. Ki kell kerülni. Aztán piros lámpa, előrecsorog, mert ugye a kressznek még a közelében sem járt, amikor a disznóólban felnevelték, oszt megint lehet kerülni. Következő lámpa, újbóli kerülés. Tudod, amikor a huszadik kerülésnél tartasz ugyanazon idióta miatt, akkor nem biztos, hogy egyszerűen kerülsz."

És, lám-lám, te is ugyanezt írod. Ha nem tudod megelőzni húsz lámpa alatt sem a bringást, akinek olyan 15-20-as átlagsebessége van, akkor mi a faszt keresel az autóban, amelynek olyan 150-es végsebessége van, egy tonna, és általában 50-nel lehet vele haladni városban? Ki is tart fel kit?

"még nem találkoztál olyannal, amikor a forgalom ritmusa azt hozza, amit írtam? "

Forgalom ritmusa. (lol) Mondd ki szépen: dugó.

"Na pá trollok."

Kicsi csillag, ha mindenki veled jön szembe, nem lehet, hogy te mész szembe a forgalommal? ;-)

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 18:27:52

@Joe Forster/STA: Aranyom. (Csak hogy a te ratyi stílusodban szólítsalak meg)

Megnyugodhatsz, én vigyázok a saját életemre. Ha te képtelen vagy vigyázni a sajátodra, az a te bajod.

Elsőre úgy tűnik nem fogtad fel. Egy hosszabb útszakaszon nem fog 50 autós csoszogni egy idióta bringás mögött, csak azért, mert 300 méter múlva lámpa jön. Ha elvégzed az általánost, akkor majd talán felfogod ezt.

Arany ratyi virágszálam. (Nyugi, hátat nem fordítok neked, az biztos) Én a forgalommal haladok. Ti vagytok azok, akik feltartjátok a forgalmat.

Pááá, édes, ha nagyon akarod beajánllak egy bizonytalan nemi identítású "jósnőnek", az majd örömmel veszi a virágszálazásodat. Csak nehogy meglepődj a végén.

mement 2009.05.04. 18:45:52

@luciferko: nem latsz tovabb 2 percel sem a szemednel, ha a piros lampanal egyszerre indulunk, de te egyszer megeloztel akkor annak mi ertelme volt;)? Az atlag sebessegunk ienkor azzonos. Egyebken johogy megelozol, nem ez a gaz hanem hogy utana teleisrod itt a blogot, hogy visszaeloznek:)

Don Quixote de la Ferko 2009.05.04. 18:57:41

@mement: A közlekedés nem az átlagsebességről szól. Nem arról van szó, hogy padlógázzal kell a következő lámpáig menni, de ha normális gyorsulással előbb érek a lámpához, akkor tán nem kötelezhetsz arra, hogy húszas tempóval menjek, mert te csak annyira vagy képes. Tanulj meg vezetni, vezess jó pár évet, aztán majd rájössz, hogy miről van szó.
Addig játszd a tekerődroidot.

luella 2009.05.04. 20:36:35

Komolyan mondom, egyszer tutira egy ilyen nyomorék miatt fogok börtönbe kerülni, mit ez a lucifaszomferkó. Vajon miből gondolja hogy aki biciklivel jár, az nem ismeri a kreszt? Vajon annak nem lehet jogosítványa?Tee, IQ NULLA, igen, te Ferkó! képzeld a bicikliút hasznlata nem kötelező, hanem ajánlott, és én sem fogom használni csak azért hogy neked könnyebb legyen a dolgod. Tippelj hogy hol baszott el egy magadfajta... na? gondolom nem találod ki, mert nincs agyad. Isten adná hogy tujam ki vagy..Írtani kéne az ilyet

mement 2009.05.04. 20:36:49

@luciferko: En nem kotelezlek, de azert mert pillanatok alat felgyorsulsz egyaltalan nem jelenti azt hogy gyorsabb vagy, ha megelozol benne van hogy visszaelozlek, ha nem tetszik ne elozz meg, ha nekem nem tetszik nem foglak visszaelozni, mintahogy en sem varom el hogy esetenkent 35 el gyere mogottem te se vard el hogy ott unatkozzak mogotted ha menni tudok, ugyanarrol beszelunk, csak te nem latsz tovabb az orodnal;)

kispista 2009.05.04. 20:48:22

Hülye bringások nem tudják mi az a forgalom ritmusa: az, hogy a lámpától padlógázzal indulunk, hogy 100 m-rel később megálljunk a kocsisor végén. Erre buknak a csajok, ettől leszünk kurva menők.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.05.04. 21:36:57

@luciferko: "Egy hosszabb útszakaszon nem fog 50 autós csoszogni egy idióta bringás mögött, csak azért, mert 300 méter múlva lámpa jön."

Hosszabb útszakasz... 300 méter. Egy mondaton belül már önellentmondásba kerültél. Nem nagyon megy ez... ;-)

Ha sok ilyen "hosszabb" útszakasz van, akkor az a belváros, ahonnan remélhetőleg egyszer ki lesztek tiltva a francba. Ha állandóan belefutsz a pirosba - pedig megelőzted a biciklist -, akkor azt piroshullámnak hívják, és nem tudom, mit értesz a "forgalom ritmusa" alatt, mert ez nem forgalom vagy haladás, hanem félpercenként elindulok, megállok, elindulok, megállok, és még ez egy párszor. (Lásd még: dugó.)

Persze, hogy a haladás lehetetlensége miatti frusztrációdat A) a biciklisen éled ki, és nem B) azon, aki rosszul (?) állította be a lámpát, vagy C) a többi autóson (tudod, a másik 49 a példádból), aki előtted megy, és - a biciklishez hasonlóan - akadályozza a haladásodat (mert mi a faszomat keres az úton, amikor tefelséged arra méltóztatik közlekedni), vagy D) a szembejövő autósokon, akik miatt nem tudod előzni a biciklist, ez már a saját, szánalmas szűklátókörűséged következménye.

"Én a forgalommal haladok. Ti vagytok azok, akik feltartjátok a forgalmat."

Tévedés. A bicikli jármű, ugyanúgy a forgalom része, mint te, úgyhogy haladás közben definíció szerint nem tud feltartani. Viszont te a dugóban állva - nem haladva - mindenkit feltartasz; nem csak a többi autót, de a buszt, a motorost, a biciklist, sőt, ha bunkó módon a zebrán állsz meg, a gyalogost is.

"örömmel veszi a virágszálazásodat"

A virágszálat meg a többi alternatív jellegű megszólítást te írtad, nem én. Ezt is bebuktad.

@luella: "a bicikliút hasznlata nem kötelező, hanem ajánlott"

De igen, kötelező. (Én sem értek vele egyet, de pillanatnyilag ez van.)

fromdtod 2009.05.04. 23:10:58

Az a baj, hgoy nálunk nem terjednek el olyan dolgok, amelyek normálisabb országokban már rég elfogadottak: Autózni luzerség, cigizni lúszerség, szemetelni lzerség. Nálunk ezek még mindig kúl dolgok..

702 · http://psztrnk.net 2009.05.05. 07:11:56

Vicces, hogy minden bejegyzés végén ugyanazokat a kommenteket olvasom.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2009.05.05. 08:02:01

@luciferko: mondd csak, amikor huszadszorra kerülöd, nem merül föl benned, hogy fölösleges kikerülni, mert úgyis pirosat kapsz? Szépen átgurulsz 30-cal a zöldtől a következő pirosig, egy tempóban a bringással, és mindenki boldog. Te nem maradsz le az esti filmről, mi meg mosolygunk, mert végre találtunk egy autóst, aki ha biciklist lát, akkor nem pszihiáterhez rohan meg a fényezőhöz, hanem arra gondol, hogy egy autóval kisebb a dugó.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2009.05.05. 08:06:07

@kispista: a csajok lehet, hogy a piroslámpás gyorsulókra buknak, de az igazán jó bringák tuti nem. :)

Kis ember 2009.05.05. 08:11:36

@702: Igaz. Én részemről befejeztem a hígagyú trollokkal folytatott vitatkozást. Át kell siklani az ilyen billentyűhuszárokon.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2009.05.05. 11:03:39

szerintem a margithidat tessenek végleg átadni a gyalogbringás társadalomnak, a dobozban gurulgatók meg húzzanak át az árpádra.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 11:12:32

@mement:
Nna, az ilyen idióták miatt tud feleannyi autó átmenni egy piroson.
Hál istennek az evolúció csak rostán, kihullik a sok szemét mozgó útakadály előbb - utóbb.

lr 2009.05.05. 14:35:00

@newtehen: Freud-apó meg forog, mi? ;)

@luciferko: bár kár beléd, de elárulom, h a KRESZ tartalmazza, hogy megszeghető, ha azzal baleset kerülsz el. Akkor most kinek is kéne informálódnia?
(Bár sztem 1 unatkozó bölcsész lehetsz, aki van olyan taktikus, h nem provokál túl feltűnően. Ha kész "A dinamikusan bővülő magyarországi közösségek koherenciájáról, vélemény-konzisztenciájáról és türelmének határairól" írott szakdolgozat,majd mutasd meg ;)
Addig is olvasgasd ezt ;):
korim.freeblog.hu/archives/2009/04/23/3979826/

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:06:05

csak röviden: a dugót nem a bringások, hanem a forgalomban befosó, tapasztalatlan, vagy vezetésre teljesen alkalmatlan emberek, továbbá a többi autósra magasról szaró, kereszteződésben ragadó, vagy csak simán ótvar tahó, szabálytalanul megálló AUTÓSOK okozzák.

luciferkót és a sok, hozzá hasonlóan bringásokkal szemben indulatos tulkot csupán az zavarja, hogy ő vagy nem tud biciklizni, vagy egyszerűen csak azt hiszi, hogy az autójától lesz valaki és bosszantja, hogy a sok senkiházi cangás az 50k forintos szarján folyamatosan lehagyja őt az 5 millás autóban. ennek nyilván számtalan oka van, pl a 8/2.

gyocska 2009.05.05. 17:08:00

@lr:
korim.freeblog.hu/archives/2009/04/23/3979826/
bár off, mint szinte mindegyik komment, de marhajó!! ;)

Don Quixote de la Ferko 2009.05.05. 17:09:44

Üdv tekerődroidok.
Figyelmébe ajánlanám a sok bringát tekerő varangynak az alábbi címet: plasma.szfki.kfki.hu/~csillag/kerekpar_kresz/Kerekpar_KRESZ.pdf
Jó lenne áttanulmányozni, mert Szent Péter előtt majd kurva nehéz lesz már arra hivatkozni, hogy nem volt rá idő. Ezen kívül még a gugli is a tekerődroid barátja, könnyen meg lehet találni a hatályos kresz-t. (A bringások kedvéért, ha nem tudnátok, mit jelent a szó:: Közlekedési Szabályok Gyűjteménye)
Annak a nagyon okos tekerődroidnak üzenem, amelyik azt írta a rengeteg nagy eszével, hogy a bringaút csak ajánlott, hogy keresse meg az ide vágó passzust a fenti leírásban. Ha erre képtelen, mert az olvasást még nem sikerült elsajátítani, akkor kérje meg jelen sorok felolvasóját, hogy jelezzen nekem, megrajzolom képregény stílusban is, azt még talán egy biciklis droid is fel tudja fogni.
A másik lúzer, amelyik kurvára tud vezetni, és bringázni is, szintén jó lenne, ha elolvasná a fent említett szabályokat, és be is tartaná.

A nagyon sok okosnak, akik meglepődnek a húsz előzésen, szintén a figyelmébe ajánlanám a kresz vonatkozó szabályait, a jármű fogalmát, és a párhuzamos közlekedésre vonatkozó szabályokat.

Ismét leírom, hátha a sok agyatlan, a saját bringájának kerekeinél kevesebb IQ számmal rendelkező tekerődroid felfogja: Engem baromira nem érdekel a bringás. Ha betartja a kreszt, akkor segítem, ha nem, akkor letojom. Ez ennyire egyszerű. Mint a bringások agya.

Na pá lúzerek, további jó tekerést, és minél több arcon landolást.

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:15:03

@luciferko: autózz vesztes, bringázz nyertes! ja, és lehet, hogy jelen esetben csak 5/1,5

Don Quixote de la Ferko 2009.05.05. 17:15:18

Még annyit az egyik IQ bajnoknak, hogy leszarom az 50 ezres bringádat. Az egyik, több mint 20 éves bringám többet ér ennél, tehát ne nagyon erőlködj.

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:17:35

@luciferko: az én 20 éves bringám viszont 20 ezret sem ér, mégis sokkal gyorsabban érek oda bárhova, mint te autóval. és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:18:36

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis hamarabb odaérek városon belül bárhova, mint az autóddal. és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:19:57

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal.ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:20:39

luci: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal.ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:21:22

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:21:58

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:23:07

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5 (izgalmi állapotban, természetesen)

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:24:26

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:25:30

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:26:40

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:31:25

@luciferko: az én 20 éves bringám 20 ezret sem ér, mégis gyorsabb vagyok vele a városban, mint te a tuti-szuper autóddal. ja, és most már biztos, hogy 5/1,5

rnmr (törölt) 2009.05.05. 17:31:56

bocs a floodért, blame the gépház

rsnfld 2009.05.05. 17:33:30

Na most kérdem én:
Most akkor kerékpárral meg lehet majd közelíteni a Margitszigetet a Margit hídon keresztül, vagy sem.
Szrn'teteK?

rnmr (törölt) 2009.05.05. 18:01:05

le van szarva a holdudvar meg a többi dellázógép, bringával simán bemehetsz ezentúl is, kérdés, hogy ezt szabályosan teheted-e

rsnfld 2009.05.05. 18:06:37

és mivan a sarkkal, meg az uszodával?

bonobonohu · http://bono.hu 2009.05.05. 18:10:45

@Joe Forster/STA: a kerékpárút kötelező, a gyalogos- és kerékpárút nem kötelező. ha jól tudom.
járdán lehet tekerni, ha nem mész gyökkettőnél gyorsabban, és semmiben nem akadályozod a gyalogost, de csak akkor, ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan. forgalmi ok (dugó) nem minősül alkalmatlanságnak (de jure, mert de facto bizony annak minősül, hiszen a dugó = álló, füstölgő, büdös fémdarabokkal teleragyázott, közlekedésre alkalmatlan útszakasz). de amúgy mindegy: Budapesten (Magyarországon...) nem találsz olyan utat, amiről nem bizonyítom be két perc alatt, hogy ne volna alkalmatlan útminőségénél fogva a kerékpározásra... :-P :-)
(ok, nagyritkán találsz, ám hogy emellett nem lesz kerékpárút, az nagyon valószínű, vagy ha van rajta kerékpárút, akkor meg úgyis azon tekerünk... már amíg Luci "TheDick" Ferkó rá nem parkol, mert 2 méterrel közelebb van a szolihoz/kondihoz/bankfiókhoz/óvodához...)

mindez csak FYI, akit érdekel. pontosabbakat Luci "TheDick" Ferkó által idézett linken lehet olvasni...

BTW: arról miért nem találtam eddig sehol semmi infot, hogy _KIFEJEZETT_DEDIKÁLT_KERÉKPÁRÚTON (ahol nekünk ugye KÖTELEZŐ közlekedni) mennyire tilos avagy nem tilos gyalogosnak kutyasétáltatni, gyereket legeltetni, andalogni, fetrengeni, stb. stb. stb.? nem is beszélve a parkoló autókról...

bár nem is értem, Abszurdisztánban miért kérdezek ilyet, mikor Luci "TheDick" simán ráparkol a villamossínekre is, naponta, régóta, mégse történik semmi...

rnmr (törölt) 2009.05.05. 18:11:24

akkor csak az a kérdés, hogy lebontják-e a lehajtót. ha igen, nem mehetsz, ha nem, akkor mehetsz. de majd a czuk dorottya megmondja pontosan.

bonobonohu · http://bono.hu 2009.05.05. 18:23:08

@rsnfld: nem mindegy? menj az Árpád híd felé! :-P :-)

(emlékszem, mikor jött Őfelsége Bush, le volt zárva az egész város keresztbe-kasul. budai-dunaparti kerékpárúton konkrétan visszafordítottak, hogy márpedig az Erzsébet híd alatt most senki nem megy át, merthogy jön a Bush. én meg siettem, mert foci VB volt... hát, fordulás vissza, át a Lánchídon. hogy is volt? 17 perc helyett 19 alatt értem haza?...)

rsnfld 2009.05.05. 18:24:23

szerintetek gyalog be lehet menni majd a Margitszigetre ? mert a cikk szerint CSAK a villamos közlekedik majd.

Zold Bakony 2009.05.06. 08:58:21

@luella: A bringaut kotelezo. A bringa-gyalog gyasz nem. Ez utobbinal meg a kresz is teged ved, leven kisse elbsztak a szovegezeset.
süti beállítások módosítása