Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Gonosz támadás a Critical Mass ellen

2008.09.19. 12:25 - lumina

Gyanútlanul klikkeltünk egyet a jó öreg criticalmass.hu-ra, ahogy a napokban rajtunk kívül nyilvánvalóan nagyon sokan ezt teszik, hiszen nyakunkon a rendhagyó Critical Mass. Most azonban meglepődtünk, az alábbi látvány fogadott minket.

A hekkelt címlapról egyetlen linket lehetett elérni.

Megkérdeztük gyorsan az illetékeseket, hátha csak valami tréfa, ami nekünk nem esett le, de kiderült, tényleg hekkelésről van szó. Egyelőre nem tudni, ki és miért csinálta, és az illetékesek sem értik, miért azt az egy linket lehetett elérni a hekkelt nyitóoldalról, de végül sikerült a támadást visszaverniük.

Update:

Kiderült az igazság, a hekkelés nem is volt hekkelés, csak jól megviccelték az olvasókat.

„Az egész csak vicc volt, péntek reggeli móka, mi magunk csináltuk, magunk és mások szórakoztatására. S mivel egyébként is voltak halaszthatatlan karbantartási munkálatok, melyeket el kellett végezni, szerettük volna egyedivé tenni a pár órás szerver leállítást.”

Címkék: critical mass

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaspite 2008.09.19. 13:22:48

Hát izé... Azt, hogy a deface-elt oldalt visszacserélik az eredetire, azt a tevékenységet "támadás visszaverésének" nevezni, hogy is mondjam...

Támadás visszaverése akkor lett volna, ha a folyamatot megakasztották volna a felénél és egyáltalán nem lett volna deface-elve az oldal!

Pld. Magyarországot is újjáépítették a II. Világháború után, az eredeti állapot helyreállt, mégse úgy fogalmazunk, hogy VISSZAVERTÜK az oroszokat...

The Skizo 2008.09.19. 14:01:41

Ja, nem is volt hekkelés, mert az ciki lenne. "Péntek reggeli móka" - lolhahahaha

naja... 2008.09.19. 14:18:14

Hajnalban valami SQL hibával szállt el az egész oldal.

lipilee · http://lipilee.hu 2008.09.19. 15:09:04

a péntek reggeli mókát igazából tegnap éjjel ötöltük ki ninjával - ő Amstelt ivott, én Gössert :)
a hajnali SQL hiba viszont valós volt, még most sem értem teljesen, hogy mi idézte elő, de az eddigi jelek alapján kiküszöböltük.

köszi a figyelmet :)

libatömő 2008.09.22. 19:12:24

inkább fotózzatok az ilyen ötletelések helyett! ;)
(mijajófranc volt ma az Andrássy-n? Mi értelme annak, hogy totálisan kiürítették? :( )