Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

A bicikliúton hevert a szerencse

2008.05.06. 16:40 - lumina

Sikerült elveszteni a telefonomat, persze biciklizés közben, a zsebemből esett ki, ahol egyébként évek óta hordom – úgyis érzem, ha kiesik. Tévedtem. Egy 3 kilométeres szakasz volt a felmérendő terep, sok-sok kihívással: keskeny bicikliút bozóttal övezve, bevásárlóközpont parkolója, úttest, járda, közlekedési csomópont metróval és vonattal, nem volt egyszerű tehát a kutatás. 3 kilométer oda, 3 vissza, majd az egész elölről – optimista típus vagyok. Pásztáztam a növényeket, apró, szétszóródott műanyagszilánkokat kerestem a betonon, gyanakodva néztem a járókelőket, de a telefonnak nyomát se leltem.

Tehetetlenségemben megszólítottam biztonsági őröket, unatkozva bambulókat, utcán játszó gyerekeket, és bárkit, akihez csak hozzá mertem szólni. Vicces tapasztalat volt, egyrészt mindenki, hangsúlyozom, mindenki kedves és segítőkész volt, ezzel együtt a másokról alkotott véleményük szélsőségesen negatívnak tűnt. „Nem olyan ez a mai világ, hogy leadnának egy értékes tárgyat. Nem akarom elszomorítani, de felejtse el azt a telefont!”

A készülék amúgy semmi különös, piros és zöld gomb, ébresztőóra, a telefonszámokról viszont nem volt biztonsági mentésem. Miért is lett volna, ez az egyes számú munkaeszközöm.

Közel 2 óra keresés után visszamentem az irodába, hogy elkezdem letiltatni a kimenő hívásokat, lefutom a kötelező köröket, de az is mindegy, majdnem teljesen le volt merülve, meg úgyis biztos szétesett, ahogy betont ért. Azért elsőre a saját számomat kezdtem tárcsázni, és kicsörgött, másodikra fel is vették. Nahát. Vidám férfihang, nemcsak megtalálta, vissza is adja. Amúgy a telefon a kihalt bicikliút kellős közepén hevert, ő is arra tekert, úgy vette észre. Kedvenc csoki, pia kérdést hárította, nagy nehezen kihúztam belőle, hogy szereti a sört, ennyivel tudtam meghálálni kedvességét.

Azt azért még mindig nem tudom, hol érdemes tartani a telefonomat biciklizés közben, hogy kéznél legyen, de ne veszítsem el. És akkor a biciklizár kulcsának kérdésébe még bele se kezdtem.

Címkék: bicikliút urbánus

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr54456891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cahal 2008.05.06. 22:09:33

keresztpantos taska pantjan, fulldugoval, es akkor a kormanyt sem kell elengedni, vagy zsokzsebes nadrag also zsebeiben, kulcsokkal egyutt, mivel a gravitacio miatt abbol sem tud kiesni.
nem egy kurva atomfizika ez.

9mmPara 2008.05.06. 23:58:38

Gyöngyvászonból készült, fegyvernek való hónaljtokban és nem viccelek. Persze, ha van varrógépes ismerős, akkor legolcsóbb lemásolni. Selyemballon anyag tökéletesen elegendő.

dawe 2008.05.07. 01:57:35

Tartsad zsebben, de halgass róla zenét fülesen (de azért ne túl hangosan, hogy környezetedet is halljad). Így ha kicsúszna a zsebből, még a füles drótja elkaphatja. Ha mégsem, akkor is hamar észreveszed a hiányát, mert elhallgat a zene. És ha headset, akkor még telefonálás miatt sem kell megállni.

aatt 2008.05.07. 12:41:34

Én a hátizsákomban hordom, ha pedig nincs nálam akkor a bringásmez hátsó zsebében. Onnan nem esik ki.

A zenehallgatás hamar balesethez vezet, elvonja a figyelmed. Ha pedig telefonálni akarsz, állj meg. Az otósoknak is jó lenne ezt betartani !!!

lumina 2008.05.07. 12:53:21

Logikus, most én is mindent a táskámba rámolok. Amúgy autóvezetés közben sem telefonálok, bicajozáskor is ki fogom bírni, talán még nyugisabb is így.

A zenehallgatásról nehezebb lemondani, de nyilván sokkal biztonságosabb, ha hallod és nem csak látod a forgalmat magad körül.

vollibre 2008.05.07. 21:07:42

merev nyeregtaska. esetleges bukas eseten is vedi a telefont.

vollibre 2008.05.07. 21:08:53

amugy meg respect a ferifhangnak aki visszadta (:
azert ez rendes volt tole

csuzobike · http://www.istvanmolnar.extra.hu 2008.05.21. 13:09:53

sztem vegyél egy jó kis bringás mezt, annak a hátsó felén van 3db jó kis zseb. Amibe kulcsot, telefont, csokit kényelmesen bele tudod rakni, ha szükség van akár még egy összehajthatós esőkabi is bele fér.

PTibor (törölt) 2008.05.21. 15:20:17

én az övtáskára szavazok.. :)
ha nincs sok cuccom akkor nem is viszek magammal mást (míg meg nem érkezik a tatyóm)

valkür 2008.05.22. 02:14:32

Szerintem is övtáska. Tudom, kicsit gáz a hason lógó batyu, de egyrészt a bringán hátra fordítod, másrészt meg ha leszállsz, leveszed, összecsatolod és a válladra dobod, vagy be a hátizsákba. Kulcs, pénztárca, telefon, óvszer, útlevél, bankkártya, szempillaspirál és szájfény, szóval minden esszenciális dolog kényelmesen elfér benne.

moshi · http://legalalien.org/blog 2008.05.22. 16:20:33

szerencsés vagy, én egyszer a kulcscsomómat ejtettem el, három perc alatt visszaértem a helyszínre, de már nyoma sem volt.

Tommi 2008.07.01. 14:51:06

Én is az övtáskámban tartom, ráadásul a headset sem törik meg benne, ezáltal nem megy tönkre... Ha hívnak tudsz beszélni, nem kell egyik kezeddel sem elengedni a kormányt, legfeljebb te nem hívsz föl senkit...

CLS 2008.07.11. 13:52:51

Bármilyen bringásmez, a hátán, három (néha kettő) zsebbel, kedves barátnő _tépőzárat_ varr a zsebekre és kész a könnyen hozzáférhető, mégis biztonságos tároló rekesz.
A headset-et én is javaslom, jó találmány, a mai telefonok egy része (a kistöltős finn telefonokban a teljes telefonkönyvre van hangtárcsázás, headsetről indítható).

Gyepi 2008.08.06. 22:53:18

Bringamez bal/jobb hátsó zsebe. Én a balba szoktam tenni. Ha csak hurokrepülést nem végzel, szinte lehetetlen innen kipottyantani. Headset fülhallgatója kikandikálhat, így kéznél lesz.

Egyéb értékeket meg - nem vagyunk már gyerekek - tegye mindenki a táskájába!

;)

Fanyuvo 2008.09.11. 15:27:30

Nekem a bringas taskamhoz adtak ilyen mobil tokot ami a vallon log.
süti beállítások módosítása