Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Lemond a Magyar Kerékpárosklub elnöke

2012.11.27. 12:06 - kirk kapitány

László János 6 év után átadja a Kerékpárosklub vezetését. Vele egyidőben a szervezet elnöksége is testületileg lemondott. Az MKK december 8-án tartja rendkívüli közgyűlését.

A tisztújításra azért van szükség, mert egyszerre hárman is távoznak a szervezet vezetéséből, és annak érdekében, hogy a következő elnöksége hatékonyabb és eredményesebb munkát végezhessen, az elnökség testületileg felajánlotta lemondását.

László János videóüzenetében azzal indokolta döntését, hogy hat év után a szervezet számos eredményt mondhat ugyan magáénak, de sokan úgy tekintenek az MKK-ra, mint az ő személyes terepére. László szerint az kerékpárosbumm közepén egy új vezetőség megválasztása segíthet, hogy a Kerékpárosklub megszabaduljon ettől az előítélettől.

Az MKK közleményes szerint az elnökség két tagjának, Braun Róbertnek és Erdős Zoltánnak privát okokból kellett lemondani.

A Magyar Kerékpárosklub 6 éve alatt elérte, hogy országosan ismert szakmai szervezetté vált, és a kerékpárral közlekedők legnagyobb érdekvédelmi szervezete lett. László János megfogalmazása szerint most az a cél, hogy ehhez méltóan erős, független, nemzetközi szinten is meghatározó szervezetté váljon. Ehhez sok új tagra van szükség, akik nem csak a tagdíjjal, hanem személyes közreműködésükkel is segítik a munkát.

Címkék: kerékpárosklub magyar kerékpárosklub

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr54928883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2012.11.27. 12:21:59

Greg Lemond remek kerékpáros volt, mégis csak háromszoros Tour de France-győztes, az Amstrong-féle dopping sárdobálás ellenére bízom benne, hogy kiváló budapesti kerékpárklub elnök lesz.

Braun Robinak meg Mesterházy Attis nem engedi, hogy a szocpol párton kívül másutt is pedálozzon?

Hubor72 2012.11.27. 12:50:55

Illett volna ennyi év után helyesen rövidíteni a Magyar Kerékpárosklub nevét. MK!!!

Stock 2012.11.27. 12:52:47

helyes, valóban vállalhatatlan volt.

beked 2012.11.27. 12:53:50

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos rövidítése MK és nem MKK.

Bár én személy szerint kedveltem László János irányát, remélem, hogy az MK tényleg ismerté (és elfogadottá) válik az emberek között.

De azt is remélem, hogy az eddigiekből nem engedve továbbra sem alkuszik meg semmilyen kérdéskőrben és nem kezd csapongani a kialakítótt álláspontjával....

873ujr3rk 2012.11.27. 12:58:28

végre megnyílik az út egy rendpárti vezetőség előtt és rendszám kerülhet a huligánok ördögi szerkezeteire !!!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.11.27. 12:58:49

Mi történik itt, a civil kerékpározás háza táján?
Megszűnik a CM, vezetőség váltás az MK-ban...

Nem marad semmi, vagy már nem is kell? :(

egyhatosmotor 2012.11.27. 13:35:16

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: szépen rájöttek, hogy micsoda vállathatatlan bagázs az a kerékpáros csürhe, ami ellepi Budapestet (persze csak nyáron, mert télen kutyák, télen persze nem szabadítják meg a várost a dugóktól meg nem védik a környezetet....meheehe, mekkora szánalmas banda)

Olyanok, mint a cigányok: ordítani teli tüdőből tudnak a jogaikért, bezzeg a kötelezettségek....ugyeugye parasztok?

is 2012.11.27. 13:39:39

@egyhatosmotor: zépen rájöttek, hogy micsoda vállathatatlan bagázs az az autós csürhe, ami ellepi Budapestet (persze csak télen, mert nyáron kutyák, nyáron persze nem közlekednek az ott álló üres utakon....meheehe, mekkora szánalmas banda)

Olyanok, mint a cigányok: ordítani teli tüdőből tudnak a jogaikért, bezzeg a kötelezettségek....ugyeugye parasztok?

egyhatosmotor 2012.11.27. 13:46:15

@is: kb az IQ-d is annyi lehet, mint a neved hossza...

Vajon ki fizeti ki azokat, amikért követelőzően(!!) óbégattok? (bringautak, külön lámpák stb). Az autósok is hülye gyökerek, de fizetnek is, mint az állat...a bringások meg?
ugyeugye te buta paraszt...

kerekkoto 2012.11.27. 13:57:00

@egyhatosmotor:

1. Kb. minden második kerékpáros egyben autós is. (Nálam rosszabb az arány, mert négy biciklire csak egy autó jut...)

2. A kerékpárosok is fizetnek adót. Szerintem a kerékpárutak kiépítését már jó előre kifizettük az adónkból. (Mondjuk azt is figyelembe kellene venni, hogy a kerékpárutakat autósok tervezik meg, és ezért olyan használhatatlanok...)

3. Az utakat a kerékpárosok előbb használták. Tehát az autósok az utakon csak megtűrt betolakodók:-) (Kivéve azokat, amelyeket direkt az autósoknak építettek.)

4. Eddig nem tudtam, hogy aki több adót fizet, annak több joga van.

Illes 2012.11.27. 14:04:52

László Jnáost méltán tisztelték sokan, köszönjük az eddigi munkáját. Remélem sikerül megtartani az eddigi szinvonalat és még fejlődni is, elsősorban a nagyobb tömegbázis és ismeretség tekintetében. Az egy dolog, hogy megszűnt a 8-10 éve igazán jóleső "Nagy vagy, hogy te is kerékpárral nyomod"-összekacsintás, talán még telente van belőle valami, szintén megszűnt az alleycat.hu, a CM fórumain is jóval kevesebb az aktivitás, és most az MK vezetése is lemondott, már nem egy összetartó kis közösségről van szó: az akkori vagány csajok/suhanok mára meglett családanyák/apák...
...másrészről viszont az utakon az éppen aktuálisan kerékpárral vagy gépjárművel közlekedők sokkal inkább elfogadók egymás iránt, nagyságrendekkel több a kerékpáros és már nem csak mutatóban van kerékpárút és kerékpársáv, ez a változás bíztató. De egész más emberek számára egész más munkát jelent a mostani kihívás: Egyrészt már nem figyelemfelhívásra van szüksége a kerékpárosoknak, hanem szakszerű érdekképviseletre, másrészt már nem csak fiatalok ülnek kerékpárra, hanem (és ez örömteli) sokkal szélesebb réteg, viszont így a közeg jóval heterogénabb...
...és a kerékpárral közlekedők közlekedési morálja jócskán hagy maga után kívánnivalót, és ha nem is a teljes szabláykövetést érdemes megcélozni, az éppelméjű közlekedést mindenképp propagálni kell: a piros lámpa nem csak egy szép színes lámpa, hanem a fejben minimum egy macisajtot, de beláthatatlan kereszteződésnél minimum egy stopptáblát kel hogy jelentsen: Nem mondom, hogy nem megyek át naponta a belátható és ismert piroson, de rossz nézni, hogy páran milyen birkamód hajtanak ki a járművek elé a piroson át.

van of the year (törölt) 2012.11.27. 14:10:17

Gratulálok László Jánosnak ahhoz, hogy hosszú éveken át a fővárosi kerékpározás érdekében dolgozott, biztos vagyok benne, hogy radikalizmusával sokkal több eredményt ért el, mint amire egy puhább fellépés lehetőséget adott volna.

Bár azt mondhatnám, hogy annyira megnőtt a megértés és értelem, hogy bátran adhatja át a helyét csendesebb, bölcsebb, empatikusabb, már csak a részleteket csiszolgató stábnak.

Remélem, nem veszi bántásnak, ha rámenősségét ezzel a kis hangklippel illusztrálom lemondása alkalmából.

www.youtube.com/watch?v=SSTJ3cll-SU

Semmit nem tudok lemondása hátteréről, csak találgatok, hogy esetleg ő sem tartotta fenntarthatónak az egészségét egy ilyen irracionális, és hergeléssel megosztott közegben. Akár marad a kerékpározásnál, akár új kihívásokat keres, jó egészséget és sok sikert kívánok neki. És sok-sok toleranciát. Legyen béke és síma aszfalt. A kerékpár az energiát leghatékonyabban hasznosító rendszerek egyike, és ha nem kell közben harcolni, még jó szórakozás is.

egyhatosmotor 2012.11.27. 14:13:23

@kerekkoto:

2. amit adót a bringások fizetnek, annak köze nincs a fejlesztésekhez

3. igen, biztos a bringások miatt épült annyi 5-6 méter széles út, ahova az autósok csak betolakodtak (bruahhaahha, mekkora fasz vagy)

4. aki fizet, annak több joga van, mint aki 0-át fizet, lásd 1. pont

De hogy kontrstruktív legyek, de csak leépítsem az orcádat:

- kötelező rendszámot a bringáknak
- kötelező kresz vizsga a bringásoknak
- kötelező felelősségbiztosítás

Ha ezek megvannak, akkor már lehet valamilyen szinten követelőzni, addig meg állítsák le a cigánykodást.

kerekkoto 2012.11.27. 14:26:09

@egyhatosmotor: Köszönöm a minősítésedet, meg fogom tárgyalni azokkal, AKIKNEK ADOK A VÉLEMÉNYÉRE. Egyúttal azt is köszönöm, hogy ilyen tömör önjellemzést adtál magadról.

A 3. pont értelmezését segítendő elárulom, hogy az egyes települések között korábban is voltak utak, amelyeket szekérrel, postakocsival stb. használtak. Régi filmeken is gyakran látni, hogy a gyerekek a poros úton futnak a kocsi után, mert olyan ritka látvány volt. Tehát azokat az utakat nem annak a néhány autónak építették ki, vagy tartották fent EGYKOR.

kerekkoto 2012.11.27. 14:27:42

@egyhatosmotor: Egyúttal közlöm, hogy több hozzászólásodra nem válaszolok, mert túl drága hozzá az időm. Nem pukkasztásból mondom, de estig végeznem kell, hogy mehessek bringázni.

egyhatosmotor 2012.11.27. 14:31:23

@kerekkoto: szabálykövető, kellemes bringázást kívánok :)

Stock 2012.11.27. 14:39:41

" az éppelméjű közlekedést mindenképp propagálni kell: a piros lámpa nem csak egy szép színes lámpa, hanem a fejben minimum egy macisajtot, de beláthatatlan kereszteződésnél minimum egy stopptáblát kel hogy jelentsen"

ez olyan szép és fenntartható! és különösen értékessé teszi az ép elméhez kapcsolt kontextusa....

" Nem mondom, hogy nem megyek át naponta a belátható és ismert piroson, de rossz nézni, hogy páran milyen birkamód hajtanak ki a járművek elé a piroson át."

hiszen ez így van jól és csak te vagy helikopter, hiszen mindannyian képesek vagyunk felmérni, bárhol, bármikor a közlekedési szituációkat, ezért is találták ki a lámpákat és milyen jó is ennek tudatában közlekedni, hogy működik a bizalmi elv..... és milyen érdekes belegondolni, hogy te valóban az épebb bringások közé tartozol....
talán jó kezdő gondolat lenne az új vezetésnek!

egyhatosmotor 2012.11.27. 14:42:31

Egyébként látszik, hogy a bringás scéna halott...régebben már többszáz acsargó sötétzöld terrorista hozzászólása lenne itt.

Olyan ez, mint az iphone-bukta....jött, mindenki majmolta majd szép lassan eltűnik. A bringásoknak meg szóltak, hogy már nem trendyy, amit csinálnak.

Chubbie 2012.11.27. 14:52:42

bocsánat, én nem vagyok annyira képben, hogy egy autósnak mit kell fizetni, mert nincs autóm, leírná vki, hogy milyen adót fizet az autós az utakért?
Kisebb koromból emlékszem súlyadóra, amit megváltoztattak és most lóerő alapján kell fizetni, jól tudom? Az én lóerőm igen csekély, és szerintem azt hajlandó is lennék befizetni, amit ez alapján kéne fizetnem...
A KGFB-nek a nevében van benne, hogy "gép"
Az üzemanyagban volt valami útalap, vagy útadó, vagy mi, de az szerintem már régen nincs...
A regisztrációs adónak szerintem nincs köze az utakhoz, de ha a kerékpárokról is hasonló nyilvántartást kéne vezetni, akkor szerintem egy bringa nominálértékben drágább lenne itt Mo.-n, mint Svájcban, pedig egy Meki menü is háromszor annyi....
A rendszám 50 köbcenti alatt nem kell én úgy tudom, vagy már ez is erőben van számolva? Mimet mérjem le, hány köbcentis? A lányoknál volna tippem:-) (bár rajtuk néha "rendszám" is van :-))
A ki volt előbb, a biciklis, vagy az autós kérdés szerintem a biciklis javára dőlne el, de ha azt nézzük, hogy ki miatt szélesítgetnek utat, meg építenek...ha azt nézzük, akkor kihasználjuk, igen, amíg nem tiltják meg...az autósok is bemennének mindenhova, ahova lehetne, nem? Amúgy meg az autósoknak sem jó, ha folyton mindenki keresztbe megy az úton, sokkal biztonságosabb, ha velük együtt...lásd gyalogosforgalom, és a hozzá kapcsolódó negatív diszkrimináció, ami az összes úton közlekedőt érinti, csak nekünk a belünk lóg ki tőle, nem a pénztárcánk fogy az ütemtelen forgalom miatt(autóm nincs, de azért vezetek)

Biciklivel sem megyek át piroson, de van úgy, hogy abban indulok el, közvetlenül mielőtt sárgára vált, mert biztonságosabb, mint a kocsisor mellett - de csak ott, ahol tudom, hogy a keresztforgalom már piros és azt senki nem igyekszik éppen megszegni (múltkor pont az 1-es villamos csúszott be az esőben 70-nel az Elnök utcai kereszteződésbe - csak hogy másokat is pellengérre állítsunk:-))

és még egy szinergikus hozzászólás a végire: mindkét oldalon közlekedve azt tapasztalom, a kölcsönös előzékenység és tolerancia képes akár pozitív eredőt produkálni egy-egy forgalmas utazás során, közlekedjen bárki bármivel...
A bringás szcéna nem halott, csak tényleg a közlekedők többségének már olyan jók a tapasztalatai, hogy nincs feszkó amit ilyen módon vezessen le :-)

beked 2012.11.27. 14:56:37

@egyhatosmotor: Te is pontosan tudom, hogy a lanyhultság oka csupán az, hogy ez már nem szubkultúra, aminek része a harc.
Ma vitatkozni azon, hogy mi az adó definíciója, vagy éppen a szabályok és azok betartásának pszichológiájáról, statisztikákról, céljáról teljesen felesleges.
A kerékpározás már a mindennapjaink része.
Már nem treni vagy ciki. Csak van és kész.

Bár tulajdonképpen pont ezt írtad le Te is az idézettel együtt... elsőre nem is vettem észre :)

Don Quixote de la Ferko 2012.11.27. 14:57:04

@egyhatosmotor:

Ez egy ilyen világ.
6-8 évvel ezelőtt a sötétzöldek még nyomatéktengerben feszítettek, és lenéztek minden autóstársat, akinek 5 méternél rövidebb volt a verdája, és 250 lónál gyengébb.
Aztán jött a válság, a hitelből vásárolt nyomatékcsoda jobb esetben a parkolóban porosodik, és okos, előrelátó gazdája meg habzó szájjal acsarog, hogy ő mekkora természetvédő lett.
Pedig csak csóróvá vált, de azt meg ciki bevallani.

nowy 2012.11.27. 15:02:25

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: Nem történt semmi extra,pusztán az elnökség 2 tagja lemondott különböző privát okokból, majd a másik 3 tag úgy gondolta, hogy ha már 2 tagot úgy is választani kell, akkor legyen teljes a dolog. Tudomásom szerint a 3 elnökségi tag újra jelölteti magát a posztra.

László János 2012.11.27. 15:55:48

@van of the year: köszönöm a kedves szavakat és főleg ezt a hangfelvételt, így utólag is jót röhögtem rajta.
A jó/rossz hírem: a szakmai munkát szeretném folytatni, a közgyűlésen jelöltetem magam az elnökségbe tagnak, amit nem folytatok, az a szervezet operatív irányítása.

wagadogu 2012.11.27. 18:39:57

Remélem, hogy az új vezetés sokkal erősebben fogja képviselni a Budapesten kívüli tagok érdekét is! Tavaly lelkesen regisztráltam, és nemsoká meg kell majd hosszabbítanom, de megmondom őszintén nem biztos, hogy megteszem. 12 éve élek itt, mindig szabályosan közlekedem, de amióta borzalmas gyalog- és kerékpárutak épülnek pályázati pénzből, azóta sokkal veszélyesebben lehet közlekedni kerékpárral. És ez nem hinném, hogy a helyi MK hibája, szerintem egyszerűen megteheti a város, hogy nem veszi őket figyelembe, mert nem áll mögöttük semmi. Na ezen lenne jó változtatni, pl. csak MK hozzájárulással (nem ajánlással a pályázati plusz pontokért) épülhessen bármilyen kerékpáros infra. Ha ezt elérik, kiváltom az egész családnak a tagságit! Engem a marketing, cm, bam nem érdekel, valódi eredményeket akarok látni a tagdíjamért és nem csak a fővárosban.

vereskoma 2012.11.28. 09:49:06

Csak remélni tudom hogy tovább fejlődik a városi kerékpározás, kicsit sajnálom László János lemondását, nekem harcos típusnak és korrekt embernek tűnt. Azt megint csak remélem hogy nem válik egy rossz értelemben magyar szervezetté az MK, ahol pénznyúlás és beleszarás a fő tevékenység.

Sárika és Dávidka 2012.11.29. 00:50:19

@Don Quixote de la Ferko: Ez egy vallomás, mely már rég kikívánkozott, ugye? Remélem, könnyebb lett.

Don Quixote de la Ferko 2012.11.29. 08:26:03

@Sárika és Dávidka:

Aha.

Látom betalált.

Ez van, te tekersz, mert csóró vagy, én meg autózom.

Az élet kegyetlen.

turulpina 2012.11.29. 15:04:38

@Don Quixote de la Ferko:

droid-mester, lehet hogy hihetetlen, de nem csak csóróságból lehet ám kerékpározni.

Nekem van autóm, saját, én vettem újonnan márkakereskedésből, hitel nincs rajta, és 10M felett van az új ára...

Gondolom, hasonló géppel jársz Te is, azért ekkora az arcod.

Biciklivel meg azért járok melóba, amikor csak tehetem, mert
1. ugyannyi idő (kivéve éjszaka nyilván), vagy rövidebb
2. kevesebbet fogyaszt (még így is kijön havi 2-2.5 full tank * 70 liternyi dízel = 70-90k között tankolok havonta), amit kifizetek
3. testmozgás.

beked 2012.11.29. 15:26:31

@wagadogu: Pont az a jelenlegi cél, hogy minél több tagot tudjon toborozni az MK.
- Ez egyfelöl anyagi függetlenséget adna a klubnak azzal, hogy nem a pályázati források ingadozása szabná meg a lehetőségeit,
- hatékonyabb munkavégzést biztosítania, mert a főállású dolgozók és az önkéntesek is valóban fontos dolgokkal foglalkoznának a pályázatban foglalt feladatok elvégzése helyett
- és mérhetővé tenné a tömegbázist ami az MK mögött van.

Eddig, ha már nem volt más megoldás és tüntetni kellett (Margit-híd, KRESZ) a bázist valójában a CM adta. Az önkormányzatok munkájának a segítésében jó eszköz lenne, mert a bringásokat nyiltan utáló polgármestereknek (Szeged) is meg lehet mutatni, hogy az elhibázott bicikliút tervvel minimum x ezer bringás nem ért egyett. Ők a tagjaink, akiket képviselünk....
Persze ez most is megye csak most még hiába.

A korrupció ellen is jó, ha agy szervezet a tagok ráfordításából "él". ha nincs elég érdekképviselet, a támogatás megszűnik.

Don Quixote de la Ferko 2012.11.29. 17:36:14

@turulpina:

Nem baj kicsi troll, jó neked így.

Ja, van autóm. Szalonból vettem. Nincs rajta hitel.
De ugye nem baj.
Értéke mindegy, az a te értelmi szinted szerint fontos, hogy mibe került.

Ja, a másik autómon sincs hitel. Igaz, az használt volt.

Ja, hogy ne feledjem, a harmadikon sincs hitel.

De, hogy még jobban érezd, mennyire egyszerű vagy, a negyedik autómon sincs hitel.

Ugye nem baj, hogy lukra futottál. A lényeg az, hogy neked jó így, azzal meg ne törődj, hogy nem veled nevetek, hanem rajtad.

Mon3 2012.11.29. 20:08:12

@Don Quixote de la Ferko:

Kedves nem tudom ki! Valószinűleg egy pattanásos, komplexusos kiskamasz lehetsz, aki a gép mögött ül, és élvezi, hogy retorzió nélkül mocskolódhat. Ha te valódi, felnőtt szélsőséges autófan lennél, ahogy be akarod magad állítani, akkor nem ilyen primitív módon vagdalkoznál. Ez mindent elárul rólad, és csak sajnálni tudunk...

Don Quixote de la Ferko 2012.11.30. 11:50:45

@Mon3:

Kedves valami.

Örülök, hogy képzelgéseidhez segítséget nyújthattam. Az, hogy a beszélgetőtársat kategórizálni próbálod, inkább téged jellemez, de ez ne zavarjon, egyszerű életedben ez neked örömet okoz. És ez a lényeg, mással ne foglalkozz.

Ha már ennyire belém merültél, elárulhatnád, hol jeleztem, vagy akár utaltam arra, hogy szélsőséges autófan lennék. Ez is csak egyszerű gondolkodásvilágod agyszüleménye, valós alapja nincs.

Ha ez megnyugtat, én nem sajnállak. Sajnálni azt szoktam aki megérdemli, a te buta megnyílvánulásaid nem közelítik meg a sajnálatom ingerküszöbét.
Inkább mulattatsz. Ismét jót nevettem a mellébeszéléseden. Csak így tovább, neked drukkolok, leszel még ennél is butább, kicsike troll.

turulpina 2012.12.03. 11:00:54

@Don Quixote de la Ferko: cuki, ahogy egy feldühödött használtautó-nepper trollozik egy bicajos fórumon. De tényleg.

Don Quixote de la Ferko 2012.12.03. 16:59:34

@turulpina:

Örvendetes, hogy örülsz. Mesélj, ki a nepper, akkor talán veled nevetek, és nem rajtad.

Dr. GGG77 2012.12.09. 09:04:57

Remélem az új vezetés fő üzenete ez lesz:
A KRESZ RÁNK IS VONATKOZIK.
süti beállítások módosítása