A Mercedes-Benz, a BMW és az Audi is új kerékpár-kollekcióval állt elő az elmúlt hetekben. A németek kétharmada rendszeresen biciklizik, az autógyártók ráébredtek, hogy a kocsik mellett jó üzletet lehet a márkás kerékpár.
Szinte egyszerre dobta piacra a három német autógyár új kerékpárjait. A saját brand alatt futtatott kollekciók négy-öt darabból állnak, és természetesen a kerékpárosok között is presztízsvásárlói réteget célozzák meg velük, akár a gépkocsijaik az autók piacán.
Az Audi egy amerikai dizájncég tervei alapján keményfa alkalmazásával vitt exkluzív hatást a kerékpársorozatba. A lehető legújabb technikákat alkalmazó biciklik ára vissza is tükrözi ezt a hatást, hiszen 1,8-2 millió forintért árulják darabját. A hajlított ívű váz mellett a szíjhajtás és az audis ledvilágítás márkajegy lett, mindegyik típusnál megtalálható.
A BMW nem egységes sorozatban gondolkodott. A versenymániások a drága sport kivitelű autóktól kölcsönzött M jelű géppel villanthatnak a kerékpárosok között. Van azonban két moutain bike is a kollekcióban.
A Mercedes-Benz kínálata is heterogén. Van benne fitness bicikli és méregdrága gyerek mounty, de azért, hogy a márka nevén ne essen csorba, limitált szériás versenygép is bekerült a kollekcióba. Állítólag ilyen, évente csupán száz példányban készülő szénszálas gépen kerekezik Michael Schumacher, Nico Rosberg is, amikor nem autóban ül.
Az utolsó 100 komment: