A kerékpárosokkal szemben vívott autós szabadságharc élharcosai láttak egy reklámot, ami felnyitotta a szemüket a környezetvédelem fontosságára. Az Emberi Parkolásért Mozgalom azonnal felszólította a fővárost, hogy a légszennyező bringázás helyett autós projektet támogasson.
Egy kerékpárosnak nagyobb a széndioxid kibocsátása, mint egy elektromos autónak, így a kerékpár környezetszennyezőbbé vált, mint a modern autók!”
Közleményformába öntött ünnepi kiáltványát a Critical Mass rendes őszi felvonulására időzítette az Empamo. A budapesti biciklizés ellen egyre kreatívabb ötleteket bevető csoport most ott támad, ahol eddig a bringások szokták az autósokat, a környezetvédelemnél. És mindezt a legújabb szakirodalomra alapozva.
Az empamósok megnézték „a világ egyik nagy autógyártója” (valószínűleg a Toyota) új hibrid autójának reklámját, és egyből magukévá tették az új kocsi népszerűsítésére kitalált meglepő adatot.
Ha valóban számít a környezetvédelem, ideje lenne fővárosunk vezetőinek is haladniuk a korral, és Székesfehérvár, valamint a külföld példáit követve dokkoló állomásokat létesíteni, valamint parkolási kedvezményeket adni az elektromos, illetve a hibrid autóknak. Nem pedig az elektromos autókhoz képest mindenképpen környezetszennyező, alternatívát nem kínáló, szállításra és távolsági közlekedésre alkalmatlan kerékpározást erőltetni. Az autók 99 százaléka újrahasznosítható anyagokból készül, míg a drágább kerékpároknál egyáltalán nem törekednek az újrahasznosításra.
Az Empamo elfelejtette megnézni az apróbetűs részt. A versenyelőny egy lélegző, adott esetben ziháló emberrel szemben az első méterek után elvész, amint az elektromotor mellett bekapcsol a másik motor is.
Az utolsó 100 komment: