Sok panasz érkezett a Diet Coke klipje miatt a brit reklámügyi hatósághoz, az Advertising Standards Authorityhez, azt állítva, hogy a reklámban közreműködő Duffy rossz példát mutat a fiataloknak.
A Wales-i énekesnő néhány hónapja került a képernyőkre a Coca-Cola új arcaként. Első filmjében annyira megkívánja a Diet Coke-ot, hogy a backstage-ben koncert előtt felpattan egy otthagyott kerékpárra, és éjszaka átkerekezik egy szupermarketba, hogy szerezzen magának egy újabb dobozzal.
A panaszosok szerint azonban azzal, hogy a filmen nem látszik, volt-e lámpája, illetve inkább úgy látszik, hogy egyáltalán nem volt kivilágítva, könnyelmű cselekedetekre bátorítja az esetlegesen őt másoló ifjú rajongókat. Az ASA huszonkét bejelentést regisztrált, amely közlekedési szabályok áthágása, és a fiatalok biztonságának veszélyeztetése miatt javasolta a reklámozó példás megbüntetését.
A lefolytatott vizsgálat azonban tisztázta a brit popipar új munkásnőjét. A Coca-Cola Company leszögezte, hogy Duffy csillogó és feltűnően csíkos öltözéke megfelelően verte vissza a fényt, és tette láthatóvá a kerékpárost, ráadásul a bringán lámpa is volt. (Azt nem állítják, hogy világított volna.)
Az ASA vizsgálata ehhez még azt is hozzátette, hogy a tekerős jeleneten egyértelműen látszik, hogy nem valódi, sőt képzeletbeli, ráadásul a klipet nem vetítették olyan műsorsávban, amelyet többségében gyerekek néznek.