Nehéz helyzetbe hozta a bringázás terjedő divatja a fogyasztói társadalom csúcsain élő divatcentrikusokat. Égető kérdés, hogy honnan szerezzenek megszokott életminőségükhöz illő kerékpárt, amivel eleget tehetnek az erősödő külső és belső késztetéseknek, hiszen egymillió felett alig kapható bicikli.
A szűkös a kínálat most eggyel bővült.
A Gucci tavaszi kollekciójához biciklit is gyártott. A formája messziről egy jó klasszikushoz méltón egyáltalán nem kirívó, leginkább egy hétköznapi városi, sőt méginkább egy falusi kerékpárhoz hasonlít. Közelről persze más a helyzet.
A divatcég egy fehér és egy bronzos festésben, nyilván női és férfi formátumban dobta piacra a bringát, amelyért kereken 6365 dollárt kérnek.
Az árban benne van a csokoládészínű finom (guccissima) bőrből gyártott ülés, táskaszett és kormányfogantyú, valamint a céges logóval díszített láncvédő is. Kézműves munka a csengő és a lámpa.
Elképzelhető viszont, hogy egy sötétedés utánig nyúló biciklis kaland nem a Gucci kreatív igazgatójának szándékai szerint alakul majd, és a kerékpár-tulajdonosok ajkára a nagybetűs Boldogság, valamint Ünnep szavak helyett a túlzott hagyománytiszteletet ostorozó mondatok tolulnak. A Limited Edition darabok világítását ugyanis elem helyett dinamómeghajtás biztosítja.