Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Öregszexszel reklámozza a bringázást a GKM

2008.04.18. 16:18 - Földes András

Az autósok impotensek, viszont rajonganak a teáért. A biciklisták pedig öregfejjel is a féktelen erotika megszállottjai, legyen szó civilekről vagy postásokról. Ez derül ki egy videómegosztókon terjedő klipből. A rövidfilmben feltűnik a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) egyik programjának, a Kerékpáros Magyarország programnak a neve, ami a kúrós kontextusban olyan ambivalens, hogy mi elsőre úgy gondoltuk: ez nyilván valami ízes, civil, városi biciklis geg lesz.

 

 

Megkerestük Bodor Ádámot, a kerékpáros ügyekért felelős miniszteri megbízottat, aki meglepetésünkre elmondta, hogy a markáns film a minisztérium megrendelésére készült, és valóban a tavaly meghirdetett kezdeményezésüket reklámozza. A 2007 és 2013 közt bonyolódó programra előirányzott 56 milliárd forint nagy részét kerékpáros létesítményekre, kerékpárutakra, a kerékpárbarát közlekedés feltételeinek javítására fordítanák.

Ennek keretében a héten írtak ki pályázatot 14 milliárd forintos összegben. Ez a pénz 4-500 kilométernyi kerékpárútra elég, mondta Bodor Ádám. A kerékpáros célra fordított összeg nagysága rekord, tette hozzá, megjegyezve, hogy ezen a területen persze „könnyű rekordot dönteni”.

A program civil szervezetek bevonásával zajló korábbi egyeztetésén hangzott el, hogy a pénz egy részét szemléletformálásra kellene fordítani. Így vetődött fel a gerillakampány ötlete.

A film elkészítésére egy titkos gerillamarketing ügynökséget kértek fel. A minisztérium célja az volt, hogy bemutassák: biciklizni önmagunk, a saját jó hangulatunk és egészségünk miatt fontos. Hiszen mikor a munkába igyekvők reggel felülnek a kerékpárjukra, jellemzően nem olyan magasztos célokra gondolnak, mint a környezetvédelem vagy a progresszív városi közlekedés.

Ebből az ötletből nőtte ki magát a vadul kefélő idős pár és az impotens autósok sztorija.

A minisztérium folytatná a kampányt. A korábban kiírt ötletpályázatukra érkezett forgatókönyvek közül kettő megvalósításával foglalkoznak. Információink szerint azok nem az időskori szexualitás témáját folytatják.

Címkék: kampány szex gkm

75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr82431684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w a s d 2008.04.18. 17:23:58

Mi ebből a tanulság? A biciglisek nem jó szomszédság.:D

w a s d 2008.04.18. 17:25:17

Vagyis biciklisek.

De szerintem a kerékpár(abba nincs g betű:D)- nyereg jobban szétnyomja az ember micsodáját, mint az autó ülése.:D

mizie 2008.04.18. 17:32:22

nincs ezzel semmi gáz! aki nem sportol az tényleg impotens lesz! :)

kerékre fel!

gda 2008.04.18. 17:34:31

Ez tiszta hülyeség... A bicajos pár láthatóan fiatalabb, a nő pedig sokkal jobban néz ki, mint a wagon r-es mamija. Szerintem a wagon r-es a szomszéd csajtól biztos nem teát kérne.

gda 2008.04.18. 17:35:17

mindenestre drukkolok a postásnak is

keszvagyok 2008.04.18. 17:40:33

ekkora szar reklámot apááám... :) (pedig én is vallom a kerékre fel! elvet, nade akkoris, ez nagyon gagyi...)

nzozo 2008.04.18. 17:41:13

Valahol azt olvastam, hogy a túl sportos (keskeny) kerékpár ülés impotenciát okozhat hosszabb távon. Lehet, hogy mégis inkább Wagon R ülés?

petrence 2008.04.18. 17:50:32

nzozo: az autó meg potencianövelő? :) :) sztem a sport tényleg jótékony hatású, márha a szexről feltételezzük, hogy jó :)

de jó lenne ha budapesten mindenütt lehetne bicajozni!!!

got 2008.04.18. 18:00:50

Ilyen reklámokra költik a pénzem???? Bazz...

pizsama 2008.04.18. 18:02:41

Van a profi kerékpárosoknak gyereke? Van. Akkor meg?!

zamadam 2008.04.18. 18:05:11

Nekem tetszett, úgyhogy az én pénzemet költhetik erre.

bendegúz · http://www.revision.co.hu 2008.04.18. 18:08:55

Amúgy nem olyan baromi titkos a gerilla-marketing ügynökség...:)

zahor103 · http://orcieres.click.hu 2008.04.18. 18:10:37

Vicces ez a reklám, bár kissé gagyi. Mindenesetre én inkább 200 méter biciklisávot alakítottam volna ki ebből a pénzből valahol a Belvárosban!!!
- egy fővárosi bringás -

Dr.Hook 2008.04.18. 18:13:07

Ez a reklám komplett beszarás,a wagon R tényleg szar,de dugni lehet benne,a teát nem értem,miért nem sört kért, már nem vezet és a kedve is megjött volna a mamihoz!

asztrov 2008.04.18. 18:16:03

Frakas_1985 a bicikliülés nem szétnyomja, hanem masszírozza! nagy különbség!

lajoska 2008.04.18. 18:21:00

Bicajozni, bicsajozni,
Milyen szerkót kéne venni?
Biciklire Mobil Postát,
Négy cicire Möwe Pistát!

gery · http://gery.blog.hu 2008.04.18. 18:38:23

ezdegááááz :D
az a tanulsága, hogy az impotensek suzukit vesznek. szerintem.

Szorcsi 2008.04.18. 19:18:07

Szívem szerint inkább én is biciglivel közlekednék, de eddig már 3 bringámat lopták el. Tudom, tudom kocsit is lopnak(jó sokat..), de egyszerűen nem merem otthagyni akár 5 percre is a bolt előtt a bringámat. Megyek vele 4-5 kört a környéken, vagy letekerek pár km-t, alólam csak nem lopják ki (de ki tudja:))))))

nagya 2008.04.18. 19:21:39

Vazze, nekem Suzukim van, viszont sportból tekerek (és bajszos is vagyok). Most akkor mi van?????? (és ezt így hogy?)
Amúgy jót röhögtem rajta.

cirmoska 2008.04.18. 19:46:43

Örülök,hogy létrejött ez az oldal.Remélem sikeres lesz.Nagyon szeretek bringázni,de Budapesten kész életveszély kerékpáron közlekedni!Már csak abban bizom,hogy minél előbb elkészülnek a beigért kerékpárutak.Vagy hiába reménykedem.......????

Örege Vagyok 2008.04.18. 19:59:59

Mi az lfsz az, hogy öregszex? Az anomália-e? Akkor anomális vagyok? E?
És közben bringázok sokat meg még vezetek is. De inkább csak városközben. Benne meg tekerek. Most akkor ne szexeljek?

Gabe 2008.04.18. 20:07:19

Luxusvillába wagonr-rel?
Amúgy meg a rózsalevágást és a postásnak ajtónyitás meg SzülFel-nyúlás.
De reklámnak hosszú.
Amúgy meg éljen a bicikli!

kockasokk 2008.04.18. 20:36:12

Iszonyat jo! Nem kell komolyan venni, olyan ez mint a Shoot em Up cimu film, kello hozzaertessel nagyon elvezetes.

Martian (törölt) 2008.04.18. 20:51:13

Jó kis filmecske... és tanúsíthatom, hogy igaz!!!
A versenybringa nyerge meg nem arra való, hogy terpessze rajta a valagát... a testsúly nagyobb része a két karon meg a pedálon van hajtás közben.

Korrektor 2008.04.18. 21:20:35

Ha ennyire kerékpárbarát a hatalom, akkor miért lesz lezárva az északi vasúti híd másfél évig?
Van egy használaton kívüli járda, azt föl lehetne újítani, aztán lehetne használni, míg a másikon dolgoznak...

Juca · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.04.18. 21:22:09

Nyeheheee!
Tényleg gagyi, de jól szórakoztam :)

nagya! Akkor Te elvileg mindenféle nőtípusnak bejössz ;)

Perillustris 2008.04.18. 21:45:40

Szorcsi: u-lakat a megoldás (Abus v. Kryptonite)!

airdace 2008.04.18. 22:31:50

Korrektor: mer' a pilléreken kívül kb újrarakják az egész hidat, úgy tudom. úgyhogy nem lehetne megcsinálni azt, amit a Szabhídon.

jike 2008.04.19. 00:28:39

gusztustalan..:S ..hányinger! :P erdekes,hogy a nalunk fejlettebb orszagokban miert tudnak az ertelmes embereknek teret adni, nalunk pedig devians hulyeknek osztjak a lapot... csak arra varok,hogy megkapjam a diplomam, es huzok el innen... :( es kizarolag az ilyen hulyek miatt, akik ezt keszitettek...:( maradjon magyarorszag a muveletleneknek, es az erkolcsteleneknek... szarom le ezt a "kurva orszag"ot...

gambolputty 2008.04.19. 00:30:07

a kurva isten bassza meg a GKM-et a köcsög strici Kókával együtt!!!

V|AGRA · http://szexfutar.uw.hu/index.html 2008.04.19. 00:45:26

Vegyetek V|AGRÁT, és járhattok Szuzukival! ;)

szexfutar.uw.hu/index.html

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.04.19. 08:28:15

Ezt a blogot is a miniszterium-e támogassa? Miniszteriumba van kis milliárd, mire kölcsük?!: REKLÁMRA! Betömjük a bohémek száját humoros REKLÁMMAL! Minisztériumba maradt még kis péndtz
oztoszkodás után: kinek aggyuk: aki szótérta bohém ifjakkal: ki az?: AZ INDEX! Nesztek blog meg reklám, köcsögök!

Czigler Zsolt 2008.04.19. 08:43:31

Fúj,de k.b.sztt ízléstelen ez!Te jó ég!És ezt egy csúcsszerv rendelte meg?Hát nincs ott egyetlen kultúrember sem?Manipulatív is /nem egy csapatban játszik a két nő/ ,primitív,falusias-pletykás-paraszt,hiszen száz oka lehet a tagnak,amiért NEM kerékpározik,pl.,országúti kerékpáros volt 20 évig,de egy senior versenyen végleg feladta a térde,...és sorolhatnánk,a postásbácsi el van tévedve az üres táskájával,képzeljünk el egy ilyenféle tolakodó f.szt...szóval szemétre vele,az elfogadásért felelőst meg kirúgni!

szalacsibácsi 2008.04.19. 08:46:36

Baszki, tényleg sóval kéne felszórni ezt az országot..Legyen má' elég. Még mindig maradt zseton a MEHes haveroknak, tenderhuszároknak ezekre a fstalicskákra. HUMOR??? tréfa? jóizlés?? Jó, ezek szubjektív elemek, olvasom ez vkinek tetszik is, tehát mégiscsak érdemes erre szórni a zsetont..:( Talán egy működő-értem: összefüggő-bicikliút hálózaton kéne agyalni, nem azon rinyálni mér nem bringázunk..
Azé' mer mo.-n nincs kultúrája ennek se, és ne az én holtestemen át tanuljon a parszt vezetni, kikerülni..
kéremkapcsoljaki!!

voroscsepel 2008.04.19. 08:50:49

liberális értékrend... színvonal... szörnyű, hogy az embereket ennyire állatszinten kell kezelni, hogy bármit is fölfogjanak... fantasztikus, hogy ilyenekre megy el az adóm...

egyébként én is bringázom és hajrá... de ez a szar nem kell hozzá...

Nebameg 2008.04.19. 08:53:19

A fő tanulság: idős korodban a farkad nem áll fel, de ennek a feleséged nem tud örülni.

prometheus_X 2008.04.19. 09:12:05

"Öregszexszel reklámozza a bringázást a GKM"

Mondjuk reklámozhatná folyamatos bicikli utak kiépítésével is.

spacedevil 2008.04.19. 10:08:23

Hát...
Most elképzelem mi lenne a parlamentben ha a képviselőknek kötelező lenne bringával járniuk "dolgozni"..
huhuuu.. mi lenne ott...

firefly 2008.04.19. 10:30:31

Nohát mennyi sótlan ember van :D És érdekes milyen alpári módon fejezik ki a véleményüket, miközben magasabb erkölcsre hivatkoznak. Talán a mosószer reklám túladagolás már minden humorézéket kiölt...

helikopter 2008.04.19. 11:00:00

az egész minisztériumi nyilatkozatban kurvára az a lényeg, hogy hivatalnokunk szerint 14 milliárd forintból lehet 4-500 km bicikliutat építeni. ha 500-at veszünk alapul, ez azt jelenti, hogy 1 km bicikliút 28 millió forintba kerül. ez valami vicc, ugye?

vpe 2008.04.19. 11:05:49

Szóval így néznek ki és ilyen helyen laknak az átlagnyugdíjasok... muhahaha... Kíváncsi lennék milyen lenne a folytatása? A másik öreg pár is biciklizik majd és a végén egy négyes gruppen? Végül is az egyszeri proli tahó agyakat egyszerű de intenzív ingerekkel lehet hatékonyan stimulálni...

igli 2008.04.19. 11:37:14

Ízléstelen, kultúrálatlan, tahóan frivol, gagyi. Megalázó.
Elmenne egy kereskedelmi reklámnak, megszoktuk hogy azok véres baltával suhintanak a csecsemőagyra.
Szégyellem az országomat, hogy egy hivatalos szerv készít(tet) ilyet.

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.04.19. 11:54:04

széjjelrögöhtem magam mikor tegnap láttam ezt a cm.hu-n xD ennyire zéró lenne itt egyesek humorérzéke? vicc, poén, nem kell komolyan venni!

egyébként miért van az, hogy az emberek g-vel írják a biciklit? én mióta az eszemet tudom k-val mondom...fura.

Manyizga (törölt) 2008.04.19. 12:04:19

OFF
hash: azért írják g-vel, mert nem tudják, hogy a "BÁJSZKL" illetve "BÁJK" szavakból származik.
A magyarok füle meg erősen rest, ha idegen szavakat kell fölfogniuk vele. Ezért is kezdenek hangosan és tagolva beszélni a külföldiekkel, MAGYARUL. Azt hiszik süket, pedig csak nem ért magyarul... ON

Czigler Zsolt 2008.04.19. 12:13:52

Manyiga!
A latin gyökér miatt "k".Kb azt jelenti "két kerék v. két kör".prd

mbalazs_007 2008.04.19. 12:15:14

Mit sikít a csaj? Nem hallom ki hiába van abszolút hallásom!
"jaj istenem" ezt kihallom
"Gyere... Gyere vissza" v esetleg "Tedd vissza" ?

tiktaktiktak 2008.04.19. 13:09:48

rettenetes.
gusztustalan.
szégyen.

mindig azt hiszem, hogy nem lehet már hova lejjebb csúszni - de sajnos mindig bebizonyítja vki, hogy lehet
hova tartunk, Istenem, ha már a közérdekű reklámoknak a színvonala is ilyen mértékben esik

ez szörnyű

Martian (törölt) 2008.04.19. 13:31:03

"a biciklizés fokozzs az impotencia veszélyét.. elég csak ráguglizni. "

Én inkább a farkamnak hiszek, mint a bulvár-kutatásoknak! ;-)))

Szirom · http://www.meredek.hu 2008.04.19. 14:20:44

Mi ebben az undorító?? Vére egy humoros reklám! Jó, hogy mi is nekiálltunk ilyeneket gyártani! Sokkal figyelemfelkeltőbb mint a megszokott unalmas semmitmondó szarok!

igli 2008.04.19. 14:21:44

Kedves hash!
Elfogadnám, hogy csak vicc, de egy ilyen kisfilm költségvetése üti a (több)millát. Ha más nem is, de a készítők és szereplők stb. komolyan vették, több munkanapjukat beleölték stb. Félek hogy a megrendelő is komolyan vette a dolgot. Ha igen, akkor azért szörnyű ez a rosszirányú elhivatottság állami emberek részéről (t.i. sátánian lenézik az emberi méltóságot), ha pedig csak viccnek szánták, akkor fáj, hogy ennyi pénz és szabadidő van közenergiából viccelődésre.
Az én adómból ne humorizálgassanak ilyen seggfej pazarló módon. Amúgy humornak is gyenge.

fff 2008.04.19. 14:53:40

alacsony színvonalú reklám. nagyon akar humoros lenni, de nem az. röviden gagyi.

rnd 2008.04.19. 15:16:34

A sok bringázás hererákot okoz, Lance Armstrongnak se véletlenül volt - ezt kár vitatni, de attól még bringázni jóság.

9mmPara 2008.04.19. 15:24:03

Gyanítom, hogy Armstrong heti km-adagjához az átlag magyar bringásnak legalább egy szezon kell -- vállalható rizikó :)

venzone 2008.04.19. 16:46:05

Hát kedves Jike, ha ez a véleményed és ilyen szép magyarsággal tudod megfogalmazni, lehet, hogy nem sok mindenkinek fogsz hiányozni, jó utat! De mondd, nem lesz ciki ennek a sz.. országnak (idézet tőled, nem az én véleményem!) a diplomáját egyrészt elfogadni, másrészt esetleg ezzel a zsebben kilincselni a művelt nyugaton??

webjuzer 2008.04.19. 17:07:17

Elegem van már ebből a megsavanyodott magyar “nagyon értelmiségi” fröcskölödésből. Fikázni és sírni, azt nagyon tudunk, tenni, megmozdulni soha semmit. Az itteni szájaerobik helyett lenne mit mintát venni a nyugati társadalmak önkéntes, vagy adakozási kultúrájáról.

No, de a lényeg, hogy az nem vitatéma, ha rendelkezel némi gazdaságtani alapismerettel, hogy a jelenlegi mediatizált környezetben kommunikációra költeni kell, ha olyan termékről, szolgáltatásról, vagy mint jelen esetben állami programról van szó, ami széles rétegeknek szól.
Ha pedig széles, teljesen diverzikált szociális és edukációs rétegnek akarunk elmondani valamit (mint itt: ha nem bringáztál EDDIG - a munkába -, akkor itt az ideje), akkor azt nyílván úgy kell nagyon egyszerűen megfogalmazni, hogy minden fejben “működjön”. Erre az egyik eszkőz a szex. És ahogy a GKM-től fogalmaztak, persze, még lehet több jó, szofisztikáltabb ötlet is, ezekről fognak szólni a további kommunikációs elemek, ez csupán a felütés volt. Annak pedig nagyon ütős.
És aki jártasabb a reklámbizniszben, az látja a filmen, hogy nem lehetett olyan méregdrága, mint sokan hitték feljebb. Véleményem szerint ebből egy km útat sem lehetett volna felrántani. Aranyos, szerethető anyag. Szerintem.

Ezt meg tessék megnézni, és szélesíteni a fikázást színvonalra...
www.criticalmass.hu/blogbejegyzes/20080108/kozlekedj-okosan-az-mtv-rajzfilmje

marosy 2008.04.19. 18:08:36

"Nekem tetszett, úgyhogy az én pénzemet költhetik erre."
Wazze, az én pénzem ilyen marhaságokra ne költsék. Fasza népség vagyunk, napi 5 miliárddal nő az adósságunk és ilyen idióta reklámokra telik. Balfasz népség az aki a gyerekeire adósságot hagy.

hobart 2008.04.19. 18:10:55

Nem is az a gond, hogy az alapötlet nulla, ciki altesti humor, de a szpot hihetetlenül vontatott, rosszul felépített és még nézhetetlenül hosszú is. Már az első szexjelenetnél tudni lehet a "poént" (mely sokkal de sokkal de sokkal később jön csak el-ha eljön), melynek színvonala a nem oly régen sugárzott "nagytökű" takarékpénztár színvonala alá nyomja le az "üzenetet".

De, apropó, mi itt az üzenet? Mi lehetett a brief? Ha túllépünk a biciklizés afrodiziákus hatásán, akkor valami olyasmi, hogy "a biciklizés megfiatalít", feltéve hogy csak a fiatalok dugnak? Valóban emiatt bicikliznek kevesen???

Ki a célcsoport? Az idősebbek? Megnézem, hogy pl még az internetböngészésben korához képes élenjáró anyósom megtalálná-e ezt akárhol... és ha igen mit váltana belőle ki.

A helyszínválasztás is érdekes, amennyiben a design idősek otthona bármennyire is köthető Magyarországhoz...

Egyszóval:
1. A szpot semmilyen célcsoportreleváns (gerilla)marketing célt nem valósít meg (a cikimarketingen kívül, ezek a számok persze az ügyfélnek ugyanúgy megmutathatók)
2. Dramaturigailag gyenge
3. Nem vicces ezért nem fog terjedni nagy mennyiségben

Csak arra jó, hogy lejárassa a szakmát és a megrendelőt is.

Érdemes volt megnézni, mennyien bicikliztek Budapesten a BKV sztrájk alatt. Talán ezen a vonalon kéne tovább gondolkodni, nem erőltetni valami olyat amihez nem annyira értenek a srácok, főleg nem az adófizetők pénzén, még ha low-budget is volt a munka.

Stormbird 2008.04.19. 18:22:19

Na azért a külföldi reklám készítőket sem favorizálnám.
Szerintem egy kerékpáros reklám film készüljön valami kerékpárhoz közelebbi dologról...
Ez inkább egy kotton reklámnak illene.. Pl az új gumi még a forró teját is kibírja, és még az ollónak is ellen ál(rózsa lefejezése) A postás beficcenése pedig tükrözhettné azt hogy többszörhasználatos, mosható:)

Sósav 2008.04.19. 18:37:27

végül is lehetne az autósokat is reklámozni, hogy például beszél a bmw-be egy szőke nő, és jól leszopja a vezetőt. a biciklis meg csak bámul be az ablakon, ahogy töri a heréjét a nyereg.

szerintem idióta a reklám, és idióta az is, aki városi közlekedésben biciklizik. de persze ez csak magánvélemény.

Sósav 2008.04.19. 18:38:15

beszáll a bmw-be, ugye... de mindegy...

Martian (törölt) 2008.04.19. 18:49:51

"és idióta az is, aki városi közlekedésben biciklizik. de persze ez csak magánvélemény."

Végülis klassz lenne autózni is, de sajnos a verdákról lefelejtették a magassági kormányt és parkoláskor a láthatatlanná tevő álcázó eszközt. ;-)) hogy a zéró emisszóról már ne is beszéljünk.

Végülis városban bringázni izgibb, mint a Quake-parti...
;-)))

Pinkpöröly 2008.04.19. 22:00:45

Kemény. Egy csöppet kiábrándító számomra hogy ez valakinek vicces. Viral = szex, hát nemtom. (pl: www.youtube.com/watch?v=6xfBNxNds0Q) kivitelezés meg körülbelül egy rosszabbul sikerült Szomszédok epizódét súrolja (alulról) Nem vagyok a "csakazértisfika" híve, csak egy szakmabeli aki szerint ez kiábrándító...pedig a téma és a kezdeményezés milyen jó...

Revü 2008.04.19. 22:57:27

Szerintem meg leginkább savanyú a szőlő, kedves hobart és pinkpöröly, okos szakmabeliként felhúzzátok az orrotokat a homlokotokra, hogy ez jajj de altesti, meg gyenge, aztán visszamentek dögunalom mosóporreklámot csinálni, amit senki sem néz, mert egy ország áll fel a reklámblokk alatt, és megy ki a konyhába. Ezt meg ti is jól megnéztétek, megkommenteltétek, úgyhogy lehet fanyalogni, de (számotokra nyilván sajnos) működik.

Egy szakértő ügyéloldalról 2008.04.20. 03:00:47

Hobart és Pinkpönköly!

Nem tudom melyik ügynökségnél szakértettek, de a fenti mondataitok alapján igen megkérdőjelezhetőnek érzem a filmprodukciós és vírusmarketing knowhow-tok értékét (ígérem, ezt nem árulom el a fönökeiteknek ;). Viszont remélem, hogy nem olyan ügynökségnél vagytok, akik nekünk dolgoznak. :)))

Miután olvastam a kommenteiteket, elméláztam rajta egy kicsit, majd gondoltam, utánanézek ennek a rezsős teás film eddigi visszajelzéseinek. Szóval...
(1) "Nem vicces ezért nem fog terjedni nagy mennyiségben"
2 nap alatt csak a youtube-on 20 000-es a nézettség (ráadásul ebből a 2 napból egy nem is munkanap, nyílván az ügynökség, aki készítette, sem foglalkozott semmit még az érdemi terjesztéssel)

(2) "Csak arra jó, hogy lejárassa a szakmát és a megrendelőt is."
Hááát, megtaláltam a filmet a critical mass blogon is. Ott a többség szereti a filmet, sőt már a szereplők játékának mögöttes gondolatain és azon agonizálnak, hogy végül a postás elkapja-e az öreglányt. Meg többen várják, hogy mikor kerül már bele a TV break-be...

No komment.

Amúgy a kvikszilver szpotot én is szeretem. A bajom vele hogy nem mutat túlságosan pozitív mintát. Remélem, a te srácod is szörfözik és dinamót hajígál a dunába... :)

hobart 2008.04.20. 22:34:26

Kedves ReVISION!

Örülök, hogy vállaljátok a szpototokat és nem bújtok el azzal, hogy "hát, ezt hagyta jóvá az ügyfél, de legalább sokat fizetett, majd max letagadjuk", ez vall némi tökösségre, de nem menti a helyzetet. Továbbra is az a véleményem (sokakkal együtt), hogy ez a szpot nem sikerült jól, és éppen az ötlettelen mosóporreklámok sorát növeli eggyel. Ez lenne a nagy magyar vírusmarketing??? Azért ennél már hazánkban is történtek jobb próbálkozások. Többet kéne nézni azt a youtube-ot, nem pedig ilyenekkel terhelni. Azért arra kíváncsi lennék, hogy a cikiség, hosszúság, vontatottság és a önirónia szándékos volt-e (jobbik eset) vagy csak ilyenre sikerült (rosszabbik eset)?

Kedves Szakértő az ügyféloldalról!

Én azt remélem fogunk Nektek dolgozni hamarosan, hiszen ezek szerint ilyen könnyen beveszitek, hogy 20.000-es megnézés az azért történt mert egymásnak küldözgették röhögve az emberek. Visit=viccesség? Sokkal inkább az Index Homárjának kategóriába sorolnám, ahol szintén sokan megnéznek dolgokat szörnyülködve. Ez azt jelenti, hogy azok is olyan körmönfontan viccesek lennének?

Revü 2008.04.21. 10:11:28

Kedves Hobart,

úgy tűnik, hogy elsősorban ízlésbeli problémád van, ezzel pedig nem tudok/kívánok vitatkozni, mert minden, csak nem szakmai. Egy olyan vírusspot, aminek a nézettsége a 30 000-hez közelít a kibocsátás utáni harmadik napon, mindössze két helyre feltöltve, komolyabb terjesztés nélkül, TCR témakörben szerintem viszonylag erős eredménynek számít. És itt teljesen mindegy, hogy neked személy szerint vagy az intellektuális közönség jelentős százalékának a témafelvetés vagy a kivitelezés nem tetszik. Mint tudjuk, a reklám hatékonyságát nem tetszés-nem tetszés minta mentén mérjük.

Pinkpöröly 2008.04.21. 21:21:39

Kedves "Szakértő az ügyféloldalról"

Gondoltam válaszolok, mert megszólítottál. Jó ügynökségtől "szakértek", és örülök hogy nem nektek dolgozom, mert ha a te filmprodukciós és vírusmarketinges "knowhow" d, szakértelmed szerint ez jó, akkor nem is bánom.

(1)A Vámház krt. 9 (Klapka) legendás szpotot is rettenetesen sokan látták, ezért vajon dicséret illeti a készítőt? (www.youtube.com/watch?v=DKOefJU0Uco)

Mondjuk valóban, a "jézusom de szar" miatti továbbküldésre való sarkallás remek vírus seeding stratégia.

(2) Ha a többség szereti a filmet, örülök, én csak a személyes véleményemet mondtam el, és megjegyzem nem vagyok a feltétlen fikázás híve.

Bendegúz74,

Neked csak annyit mondok, a szőlő savanyúságáról, hogy elnézést ha véletlen így jött le, hisz én speciel büszke vagyok arra hogy ilyen szart még nem kellett kiadnom a kezem közül 10 év alatt mióta ezt csinálom, pedig jópár kompromisszumot meg kellett már kötnöm.

Amúgy meg mindegy is mit mondok, mert az én szakmámhoz úgyis te is remekül értesz, mint mindenki más. Így megy ez.

Revision · http://www.revision.co.hu 2008.04.21. 21:51:08

Kedves Pöröly, örülök, hogy egy tíz éve szakértő reklámgurutól ennyit tanulhatunk, ilyen kemény, de nyilván objektív és jogos, építő jellegű kritikát kapunk. Természetesen egy másodpercre sem merül fel bennünk a szakmai féltékenység gyanújának árnyéka sem részedről, mi több: rettenetesen örülünk, hogy ilyen viharos reakciókat sikerül kiváltani egy nyilvánvalóan unalmas, közhelyes, és említésre sem méltó filmmel.

Pinkpöröly 2008.04.21. 22:21:26

Nyugi, cimbora, rendben van minden, ne sértődőzzél.

Izgatottan várom a sokezer felnőttet aki bringára pattan a filmet megnézve. Viccen kívül, remélem hogy így lesz, legalább én több levegőt fogok kapni nyélen.

Ragmeg!

moooz.hu 2008.04.23. 18:45:04

go reVision ! gratulálok a munkátokhoz !

peace 2008.04.23. 23:55:55

végre egy jó magyar reklám! köszönjük! :)

lacka 2008.04.24. 09:07:07

Ez most akkor Suzuki reklám vagy dugjunk úton-útfélen bárkivel - de legalábbis a postással - reklám?

futókocogó 2008.04.25. 13:41:37

Hát ez nagyon szar!!!!!

Tiszta vizet a pohárba, kormányt a mocsárba!!!
süti beállítások módosítása