Szerdán elkezdődött a budapesti bérbringa-hálózat állomásainak építése. A dokkolótelepítés több helyen indult egyszerre. A VI. kerületben, az Andrássy út és a Körönd környékén, valamint a Nagykörúton is szerelnek.
A munkákat nehezíti, hogy - bár előre kiplakátolták - gyakorlatilag minden leendő állomás helyén parkoló autók álltak, amelyeket el kellett szállíttatni.
A MOL Bubi teljes hálózata az ígéretek szerint áprilisban már használható lesz. A projekt azonban mintha kis késésben lenne. Eddig arról volt szó, hogy februárban üzemelik be mind a 76 kölcsönzési pontot, amit rövid tesztüzem követ majd.
(Visszakerestem: 2009 áprilisában, tehát öt éve írtunk először a budapesti bérbicikli-hálózatról. Akkor még az előző városvezetés tervezte, és Nyári Krisztián jelentette be, hogy "a városban 300-600 méterenként gyűjtőpontokat állítanak fel, ahova első körben összesen 800-1200 kerékpárt helyeznek ki". Azt mondták, hogy csak két évet kell várni.)