Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Ellopták a rekordállításra készült egyedi kerékpárt

2011.05.29. 21:59 - kirk kapitány

Vasárnap feltörték a Népstadion melletti kerékpárpálya bringaraktárát, az ott található mintegy ötven bicikli és motor közül egyetlen egyet vittek el. Az eltulajdonított gép Nagy György sebességrekord-vadász egyedi kerékpárja volt.

A Schwinn-Csepel támogatásával készült szokatlan kinézetű kerékpár a versenyző becslése szerint legalább félmillió forintot ér, piacra dobni azonban nem tudják a betörök, hiszen hasonló bicikli nincs még egy az országban. Az igazi kárt az jelenti, hogy a jövő hónapra újabb rekordkísérlet volt leszervezve, ilyen rövid idő alatt pedig a dupla láncáttételű, kiskerekes gépet pótolni sem lehet.

A kerékpárt maga Nagy György tervezte azzal a céllal, hogy megdöntse a tizenhat évvel ezelőtt az Egyesült Államokban a Bonneville-i sóstó medrében stéherezéssel, azaz autó mögött haladva felállított 268,831 kilométer per órás világrekordot. Nagy az első idei autópályás edzésén Vecsés mellett minden probléma nélkül elérte a 100- 120-as tempót.

Címkék: lopás nagy györgy schwinn csepel

170 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr142941879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerik001 2011.05.29. 22:08:42

mostantól egy gyors kerékpártolvajt kell keresni.

Nagykócsag 2011.05.29. 22:33:31

Az a vicc, hogy ezt rajta kívül senki elindítani sem tudja.

min 2011.05.29. 22:33:44

vajon miért nem csodálkozok rajta...
Magyarország én ezért utállak!

charlie 2011.05.29. 22:37:30

Azért az gyanús, hogy csak ezt vitték el...

ju offa 2011.05.29. 22:39:44

valszeg nem eltekertek vele hanem fel/be baszták valamibe és elvitték.

sidorovich 2011.05.29. 22:39:49

Ebben volt a legtöbb fém.

Altaïr 2011.05.29. 22:58:54

Biztosítási csalás?

_belo_ 2011.05.29. 23:00:49

meséljétek már el, hogy ennek mi értelme van?
kösse magát egy rakéta után és akkor tényleg gyors lesz :)
vagy tekerjen a mogyoródi pályán addig ameddig leelőz egy f1-es autót.. :)

F173 2011.05.29. 23:04:04

Remélem, hogy a versenyző életét féltő anyja vagy párja lopta el a bringát és nem valami kocsog tolvaj!

Normál közúti forgalomban ilyen sebesség rekord felállítása egy kicsit több, mint sima felelőtlenség!

2011.05.29. 23:06:57

Szar ügy!. Biztosítva volt?

Igen? Akkor nincs gond.
Nem? Idióták!

Kromi 2011.05.29. 23:08:39

@F173: Erősen kétlem, hogy a 268 kilóméter per órás rekord megdöntését normál közúti forgalomban kísérelnék meg...

j311 2011.05.29. 23:10:57

Hát igen. Így különösebb égés nélkül a tolvajra lehet kenni mindent. Nem neki kell elvinni a balhét a sikertelenség miatt.

A másik fele meg, hogy a nagy lánckeréken kívül semmi extrát nem látok a kerékpáron.
galeria.index.hu/bolgok/2011/04/07/kerekparos_gyorsasagi_rekord/?current_image_num=3&image_size=l
Ezt a képet nézegetve is inkább csak utólagos tákolásnak tűnik a hajtás áthelyezése és a plusz áttétel tengelye.

namkuzu 2011.05.29. 23:11:01

kötve hiszem, hogy ne megrendelésre vitték volna el vmi lelkesnek aki majd jobbat akar építni magának...

Jofiu 2011.05.29. 23:11:27

@fttb:
Semmi.
Csodabogar.
Csipetnyi uzlettel, nagy adag meg furcsabb ezen csamcsogoval.

Jofiu 2011.05.29. 23:13:55

@namkuzu: Huha! A steheres maffia lecsapott a nagy uzletre!

jelentéktelen alak 2011.05.29. 23:18:03

@fttb: Semmi.

De mennyi olyan dolog kap kitüntető figyelmet az emberektől, aminek semmi értelme? Rengetek. Ez is csak egy azok közül.

Mert mi értelme van a Forma 1-es versenyeknek? Mi értelme van a gyorsulási versenyeknek? Mi értelme van gumifüstölős mutatványoknak? Mi értelme van a Barátok közt-nek? Vagy mi értelme van a művészetnek?
Soroljam még az olyan felesleges dolgokat, amik sokak életének meghatározó tevékenységei?

Vég nélkül tehetném...
:-)

Ennek sincsen semmi értelme.

j311 2011.05.29. 23:22:39

@jelentéktelen alak: Az életednek sincs semmi értelme. Minek élsz még?

hamilkar 2011.05.29. 23:23:09

268 km/h??? Kocsi mögött... Miféle kocsi? Egy Ford GT 40-es fut ennyivel...
1. őrültség
2. kételkedem, tehát vagyok. :-P
3. rendőrkocsik biztos nem érik utol a tettest, ha menekül...

Közepes 2011.05.29. 23:30:58

Ha a 120 megvolt neki akkor még van mit gyúrnia a 270-re!

nawakusi 2011.05.29. 23:31:08

nem lennék meglepve ha valamilyen biztosítási dolog lenne emögött.

roadrunner 2011.05.29. 23:33:51

@Kromi:
Ketled?
Szerinted ez a barom hol huzatta magat 120-al?
Elarulom.
Az M5-os autopalyan.
Nezd meg a kepeket ha nem hiszed.

A rendorsegnek csak a kepek alapjan meg kene hogy buntesse.
Autopalyan, a kozuti forgalomban miota grasszalunk kerkparral?
Veszelyeztetve a tobbiek biztonsagat?

roadrunner 2011.05.29. 23:35:22

@Kromi:
Bocs, a 4-es foutvonalon.
Az meg jobb.

Reggie 2011.05.29. 23:38:03

@Nagykócsag: Miert, ezt nem tekerni kell?

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.05.29. 23:38:07

Jól tették hogy el vitték legalább nem veszélyezteti a közlekedés biztonságát meg a többi közelkedőt ez a biciglis elmebeteg!!! Rács mögött lenne a helye azért amit csinál olvastam a másik cikket nem pedig salynálni kéne!!!

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.05.29. 23:41:18

@roadrunner: Teljessen egyet értek Roadrunner!!! Egynormáliss országba mondom egy NORMÁLISS országba ami nem az Orbán Törpék Schmitt Pálokk Gyurcsányi Fletók országa ott a cikk után legkésőbb kiszáll a jard és viszi a csávót be a hűvösre!!! Itt meg még dícsőíttik reklámot csinálnak neki az Indexen!!! Egy közveszélyes dühöngő őrültet!!! Világ szégyene!!! És ha lenne egy kis tartás a biciglis maffiába akkor ők meguk tagadnák ki maguk közül az ilyet!!!

Mikrobi 2011.05.29. 23:42:23

Milyen furgon megy 270-nel, ami mögött mehetett volna a bringa?

Dinsdale Piranha 2011.05.29. 23:50:50

Sántít az egész történet. 50 bicikli közül pont egy használhatatlant és eladhatatlant lopnak el?

JAGMAN 2011.05.29. 23:51:08

Bazzzeeg még jó hogy a kocsim viszi a 280-at is! Legközelebb már nem csak a Váci úton cikázik és előzget a balfasz bringás hanem majd az M1-en is :D

Gondolom a lopás oka nem a bringa megszerzése inkább a csúcsdöntési kísérlet meghiúsítása. Egyébkén a srácot sajnálom ...

c7 2011.05.29. 23:53:25

ma lattam eztaz izet a stadionoknal, bringaval mentem es egy srac tekert vele eleg nehezen a bringauton a Stefanian.

Hímtag 2011.05.29. 23:57:11

@c7: Lehet, hogy a tolvajt láttad.

Dinsdale Piranha 2011.05.29. 23:59:04

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:
Nem kellene legalább általános iskolás szinten megtanulni magyarul írni?

tollas 2011.05.30. 00:01:28

szerintem meg egy jól kitalált biztosítási csalás az egész . semmi extra .

romesz 2011.05.30. 00:06:04

Egy biztos, most a ferfi az autoplayan ment es mindenki szidja mint a bokrot.
Ha sikerul megdontenie a jelenlegi rekordot akkor viszont mindenki a mellet fogja dongetni... hogy lam megis milyen jok vagyunk mi es akkor az osszes troll kussolni fog.

Hímtag 2011.05.30. 00:08:00

Lehet, hogy a yard vitte el, mert nem volt rajta csengő, lámpa, meg fényvisszaverő...

ergerberger 2011.05.30. 00:10:09

"felállított 268,831 kilométer per órás világrekordot. Nagy az első idei autópályás edzésén Vecsés mellett minden probléma nélkül elérte a 100- 120-as tempót."

Tehát a 120-as teljesítményével akarja megdönteni a 268-as világrekordot?

FAIL, Velvet-színvonal, basszátok meg!

romesz 2011.05.30. 00:12:36

aki nem lusta megnezni az keressen ra Fred Rompelberg-re az ove a gyorsasagi record
www.fredrompelberg.com/en/html/algemeen/fredrompelberg/record.asp

Forest (törölt) 2011.05.30. 00:13:02

Hamarosan megjelenik majd az egyik hipermarketben az olcsó kínai gyorsasági kerékpár 9900 Ft akciós áron.. ..kellett az áttétel tanulmányozásra, gondolom.. :(

multi84 2011.05.30. 00:15:54

Az már az én fejemben is megfordult hogy ha versenybringásokat büntetik a prizma miatt akkor vele mi a helyzet az autópályán?
ezen sincs prizma, meg világítás, sőt csengő sem :D és még autópályán is megy...

1. ellopatja, legyen hírverése a médiában
2. ellopatja, legyen mire fogni hogy nem sikerült :D
3. a kettő egyszerre :D

fél millió egy gyerek bmx-ért pffff ne nevettesetek már, mi kerül ezen annyiba??

Reggie 2011.05.30. 00:23:26

@multi84: Az kerul annyiba, hogy annyit mondanak ra. Nyilvan anyagaron jo olcson kijon, csak a keszitoje rarakott meg 400ezer munkadijat, es megvan a fel millas ar...

Brigi \"B. A.\" főnöke 2011.05.30. 00:35:32

Lehet, hogy anyuci lopatta el, mert ha apuci megmurdel a sztrádán rekorddöntés közben, akkor nem lesz kaja az ivadékok asztalán.

smartdrive 2011.05.30. 01:24:41

egy normális országban a másik 49 bringát vitték volna el

rasztacsubi 2011.05.30. 01:52:40

A legrosszabb, hogy nem együttérzést és bátorítást kap hanem ő f&sz.

Nagyon sajnálom ami történt, biztos meg tudod csinálni a rekord döntést egy még jobb konstrukcióval!

Wigler 2011.05.30. 03:15:08

@romesz:

Te hülye vagy, már megbocsáss. Mindenki a mellét fogja döngetni? Erre? Mi ez? Ez nem teljesítmény, nem eredmény, ez csak egy magamutogató senki bohóckodása, akiről eleve csak azért hallott az kevés ember, aki egyáltalán hallott róla, mert mások veszélyeztetésével sikerült beküzdenie magát a hírekbe.
Vajon miért egy főváros közeli autóúton "edzett" és miért épp csúcsforgalomban? Na miért? Azért, hogy beszéljenek róla, mert tudja ő is, hogy különben mindenki magasról leszarná, így legalább volt egy kis hírverése. Vagy te meg tudtad volna mondani, hogy ki az aktuális rekoder, keresgélés nélkül? Kötve hiszem. Na pont ennyit is ér ez a "rekord", kb egy kolbászevő verseny első helyével egyenértékű. Arra aztán verheted a melled.

A legkevésbé sem tudom sajnálni ezt a fickót, már ha egyáltaklán tényleg ellopták a bringáját és nem ez is hírverés része.

Egy normális országban azért nem lopnák el a bringáját, mert már rég lefoglalta volna a rendőrség, őt meg őrizetbe veszik közúti közlekedés veszélyeztetése miatt. De ez nem egy normális ország.

Szerzet 2011.05.30. 03:52:30

ő meg majd Nyíregyháza-Sóstón fogja megdönteni

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.30. 04:32:11

Gondolom ez a bringa volt ami nagyon kilogott a tobbi kozul.
Azt, hogy ez egy rekordkiserletre epitett bringa a betorok nem tudhattak.

kpityu2 2011.05.30. 05:48:39

Mi kerül ezen félmillióba?

Szűcslaci 2011.05.30. 06:10:08

gusztustalan gányolás, ready-made (item) alkatrészekből - igénytelen, de akár működhet is.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2011.05.30. 06:22:44

elképzelem, amint egy német autópályán elsuhan egy 5ös bömit előzve :o)

Reggie 2011.05.30. 06:44:18

@Wigler: Az, hogy baromsag ez a rekord, ok. Viszont az o tulajdona az o tulajdona. Kozuton pont ugyan annyira veszelyes, mint barmelyik orszaguti kerekpar.

Embervad 2011.05.30. 06:47:15

ez az idióta normál közúti forgalomban bringázott az autópályán? nooormális? ha előttem csinálja ezt, az fix, hogy feljelentem közúti veszélyeztetésért. ami egyébiránt bűncselekmény.

és ugyan kinek kellene egy ilyen tákolmány? nyilván valami biztosítási csalás, vagy így húzza ki magát a megmérettetés alól vagy egyszerűen úgy berúgott, hogy elfelejtette hova tette. méghogy ellopták.. röhej.

midnight coder 2011.05.30. 06:55:40

Lennének még ötleteim ilyen rekordokra. Pl. a világűr széléről indítani a biciklist a Föld irányába, szerintem mire elkezd világítani, addigra tutira megdönt minden sebességrekordot. :-D

Amúgy ha mesterségesen lecsökkentik a légellenállást, és minimalizálják a gördülésit akkor lényegében bármekkora sebességet elérhet vízszintesen is. De sokkal egyszerűbb felszerelni alá egy motort ami kiegyenlíti a légellenállás hatását mint előtte menni autóval.

Embervad 2011.05.30. 06:59:36

vagy egyszerűen egy kis hírverést akart.

vagy rájött, hogy ez a konstrukció nem alkalmas a naaagy cél eléréséhez, és azt hitte, hogy így jön ki a legjobban a dologból.

de azt én nem hiszem el, hogy pont ezt és csak ezt a használhatatlan és eladhatatlan bringát lopják el.. ugyan már!

bacondesign 2011.05.30. 07:10:37

Azért ne képzeljük, hogy majd autópályán autókat fog előzgetni. A 120at egy furgon szélárnyékában húzatva csinálta, a jelenlegi világrekordot pedig egy bigblock V8assal épített dragster mögött csinálta egy akkor 49éves fazon. Lényegében egy próbapadon is tekerhetne, kb. akkora kihívás...

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.30. 07:26:23

Mondjuk én elég nagy baromnak tartom a gyereket az autópályás húzása kapcsán, de amit itt előadtak egyesek...
Tipikus magyarok: káröröm mindenekfelett. Szánalmas csürhe.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.30. 07:27:26

@Embervad: olvasva a sok kárörvendő szövegét, nem tartom kizártnak, hogy pusztán kibaszásból csinálták.

Embervad 2011.05.30. 07:30:54

ugyan már! ez nem a tipikus, sokat átkozott szarba visszahúzós, döglöljönmegaszomszédteheneis-típusú magyar mentalitás! egyszerűen ez a történet erősen sántít! miért, szerinted normális dolog engedély nélkül, mások életét veszélyeztetve autópályán száguldozni bringával? normális és hihető szerinted, hogy betörnek egy raktárba és pont ezt és csak ezt a használhatatlan és eladhatatlan bringát viszik el?

én szurkolok neki és kívánom a legjobbakat, de ezt így nem lehet csinálni és ezt az ellopós történetet meg nem tudom elhinni ebben a formában, ahogy itt le van írva.

LordCsipisz 2011.05.30. 07:48:05

Ellopták, mert nem egy kosárral felszerelt neuzer nelson. Ennyi. Aminek szokatlan a kinézete, azt hamarabb viszik. Ha meg nem alkalmi besurranók voltak, akkor külön erre mentek.
Nicolas Vouilloz, na, az övé egy rekord. Nem szélárnyék, csak némi lejtő. Néhány komment oly ostoba, hogy már megüti a helyben tarkólövés szintet...

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.30. 07:48:10

@Embervad: nem, egyáltalán nem tartom normálisnak, ahogy ezt jeleztem is. De azt simán kinézem a lopásra egyébként is hajlamosakból, hogy pusztán a károkozás kedvéért csináljanak ilyesmit.

kasu 2011.05.30. 07:56:21

@LordCsipisz: a kosárral felszerelt neuzer bringát is ellopják. A moslékostoth nyereg nélkülijét is elvitték anno:-))

kitiltott kennimekkormikk 2011.05.30. 08:06:18

Majd lopnak hozzá egy Ferrarit is...

GG81 2011.05.30. 08:08:42

@Kromi: és magyarországon hol máshol, mint mondjuk egy autópályán??? oválpályán esetleg?

Jofiu 2011.05.30. 08:19:47

@al kotmány aláiro álamfö:
Valamit felreolvastal.
Az en olvasatomban a dominans tobbseg vagy a kozuton okorkodest, vagy az egesz tevekenyseg hasznos mivoltat ekezte.
Aki gratulalt a tolvajnak, annak sem a srac kara, hanem a tevekenyseg megszunte az osztonzoje.
Szoval nem ertelek.

regapó 2011.05.30. 08:20:33

A monda szerint Mátyás király érdemei szerint megjutalmazott minden tudományos embert, vagy művészt, aki rendkívüli teljesítményt tudott felmutatni.
Egyszer udvarában jelentkezett egy ember akinek az volt a tudománya, hogy akár egy szakajtó borsószemet és képes áthajigálni a kulcslyukon. Mátyás megnézte, majd útjára bocsátotta, jutalomként adatott neki egy nagy zsák borsót.

Mindent egybevéve, vannak fájdalommentesebb módjai is az öngyilkosságnak, mintsem iylen értelmetlen rekordért 180-nál eltaknyolni bicajjal és elkopni az úton.

Jofiu 2011.05.30. 08:21:46

@GG81:
Magyarorszagon leginkabb sehol.
Magyarorszagon erre nincs alkalmas hely.
Ez van.

o$zama 2011.05.30. 08:25:20

Wigler 2011.05.30. 03:15:08
Keresés nélkül meg tudod mondani az elmúlt 25 év olimpiai bajnokait diszkoszvetésben?
Mer' ha nem akko' az a sport sem ér semmit?

mt-03 2011.05.30. 08:36:59

t tolvaj urak! azokat a 18"-as gumikat megvennem, mert egre foldre nem kapok sehol.

kotyomfitty 2011.05.30. 08:37:18

Teherauto mogott bringazasi rekord?
1, Erdekes
2, Viragozzon minden viarg
3, Ne legyen baleset
4, Szerintem kockateherauto mogott van annyi turbulencia, hogy trukkosen kialakitott szelturbinaval tekeres nelkul tartani lehessen a sebesseget.
5, Amint lefutott az osszes kacsamagazinban ez a hir, akkor majd az lesz a hir, hogy megkerult.

tejfogubandi 2011.05.30. 08:40:13

Tiszta gáz ,hogy ilyen országban élek ! Most nem csak a lopásra gondolok hanem a sok idiótára aki ide írogat...
Remélem egyszer nektek is lesz valami tervetek ami egy rajtatok kívülálló aljas dolog miatt fog tönkremenni...

kabelbarat (törölt) 2011.05.30. 08:42:08

Ez a félmilliós értéket csak a biztosító megtévesztésére találták ki.
200-ból össze lehet ezt rakni. Max 300.

zlaboncz (ZLC) 2011.05.30. 09:05:10

@ju offa: Gondolod, hogy egy körpályán fel bír gyorsulni 260-ra? Ehhez nem versenypálya kell, hanem egy kurva hosszú egyenes...

Z.

fda 2011.05.30. 09:06:06

Egyet nem értek: teherautó mögött tekerni miért jó? Az nem csalás?

Ilyen erővel olyat is lehetne játszani, hogy lejtőn lefelé mennyivel tudsz tekerni.

Az "igazi" rekord szerintem a szélmentes sík vidék, mégha kisebb is lesz a rekordot jellemző szám.

A barom tolvaj nem sok mindenre fogja tudni azt használni. Tipikusan az az eset, amikor vagyont érő biztosítóberendezést ellop valaki és eladja belőle pl. a rezet, a berendezés értékéhez képest fillérekért.

Zog 2011.05.30. 09:08:05

Ha valaki még egyszer leírja, hogy biciGli, akkor biratkozom informatikára, lenyomozom a kib__szott IP címét, és felkeresem a kisbaltával.

zlaboncz (ZLC) 2011.05.30. 09:09:47

De egyébként engem inkább technikai kérdések érdekelnének:
- Sebességi rekordhoz miért ilyen feltűnően kicsi kerekű bringát választ? Sokkal nagyobb kerületi sebessége kell, hogy legyen, ráadásul sokkal érzékenyebb az úthibákra, ami marhára nem mindegy nagy sebsségnél.

- Szerintem a villaszög is nagyon meredek, szintén "idegessé" teszi a futást, laposabb villaszög jobb lenne az egyenesfutáshoz.

Ha az amerikai rekordert megnézitek, akkor ott is dupla áttétel van, viszont a középső áttételnél a meghajtó lánckerék szintén nagyon nagy méretű - logikusan, így lehet nagyobb sebességet elérni. Ezen a bringán viszont elég kicsi a középső meghajtó lánckerék, és nincs is hely nagyobbnak. Ráadásul a kicsi kerék miatt még nagyobb áttételnek kellene lennie, mint az eredetin.

Vagy csak én látom ezeket problémának?

Z.

donoris2 2011.05.30. 09:10:51

Tényleg 260 felett van a bringázás gyorsasági rekordja? Ez annyira hihetetlennek tűnik.

norbi2k 2011.05.30. 09:12:14

@F173: nem gondolkozni, az is felelőtlenség :(

donoris2 2011.05.30. 09:15:45

norbi2k
Mondjuk gondolkodni is felelőtlenség :)

PapírKutya · http://www.lopottkerekpar.hu 2011.05.30. 09:36:22

362 db Lopott kerékpár bejelentésnél tartunk, de még egy sor figyelmet sem kaptunk. Sebaj, majd 1000-nél rendelünk egy tortát.

c7 2011.05.30. 09:41:39

ha elobb latom ezt a vacak bicajt a neten vagy tan megmutattak volna valahol, lehet hogy mageaalitom a tolvajt, mondjuk eleg gyorsan ment es spd cipo is volt a laban, szoval rakeszult a lopasra, sima cipovel nem nagyon lehet olyan gyorsan tekerni mint ahogyan a Stefanian ment. Mogotte meg lassan ment egy masik srac diszkiseretkent, szoval 2en voltak.

Ben77 2011.05.30. 09:52:04

Ezzel a "szamárral" felejtős a rekord :)))

seagull 2011.05.30. 09:56:07

@tejfogubandi: tervük, amit végig kell gondolni, megvalósítani, leküzdeni mindenféle felmerülő nehézséget, akadályt?! Ugyan! Az rohadt fárasztó...sokkal egyszerűbb fikázni ezerrel...

Peetee 2011.05.30. 09:58:38

Volt rá biztosítás kötve???
bármit be lehet manapság biztosítani ,akár 5 gurigára is.
Mostmeg csak ezt az egyetlen 1et lopták el.
Meglehetőségen érdekes....

morientes 2011.05.30. 10:00:10

tulkoknak: hatósági engedéllyel és megfelelő kísérettel zajlik egy ilyen kísérlet.
szkeptikusoknak: teccetek volna bármiben a világ élvonalába kerülni.
tolvajoknak: a hasznotokat költsétek gyógyszerre

ju offa 2011.05.30. 10:06:00

@zlaboncz (ZLC): én már voltam ott és igen gondolom hogy fel tud, ugyanis ez nem versenypálya hanem, teszt pálya törésmentes aszfaltozással...
aminek a kanyar menti részei döntve vannak direkt a nagy sebesség elérése miatt blablabla......ez nem a hungaroing.....

Solid 2011.05.30. 10:06:38

Azon kívül, hogy értelmét nem látom az ilyen rekordoknak (minden napra jut valami hülyeség), azon kívül "jó érezni" ezt a rosszindulatú magyar közeget. Kíváncsi lennék, hogy a sok közlekedés biztonságáért aggódó csak ma hányat őrjöngött út közben az autójában...

PapírKutya · http://www.lopottkerekpar.hu 2011.05.30. 10:09:42

Ez a rekord legalább totálisan Magyar munka, inkább támogatni kell, nem fikázni.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.05.30. 10:17:39

Furgon/gyors autó mögötti "vákumban" tekerést én nem is értem, hogy mire jó. Menjen szépen gyorsan magától, aztán meglátjuk mennyivel tud...

Mike36 2011.05.30. 10:18:12

hol másutt történhetne ez, ha nem Mo-n

tourist · http://thaifoldiutazas.uw.hu 2011.05.30. 10:20:52

Rekordállítás előtt ellopták a 19.900 Ft értékű 4 éves kerékpáromat. Pedig az előző közúti edzésen minden probléma nélkül elértem vele a 25-30 km/órás tempót. A gép értékét tovább növeli a rajta lévő kilométeróra.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.05.30. 10:27:46

Megnézném, mit csinál ez a félcédulás, mikor 120-nál satut nyom az őt vontató sofőr, egy baleset elkerülése érdekében...

Naszta · http://naszta.hu 2011.05.30. 10:29:53

@zlaboncz (ZLC): jobb a kicsi kerék: kevesebb energiát kell a kerekek forgási energiájába táplálni és fékezéskor leépíteni. Nagyon könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy ekkora sebességnél már ez is szempont.

A forgási energia az 0.5*nagy_omega*béta^2, ahol nagy_omega a kerék alakjától függő tényező és béta pedig a kerék szögsebessége. Mivel a nagy_omega az a tömegpont*sugár^2-nek a területi integrálja, ezért könnyen belátható, hogy ennek a szerepe nagyobb, mint a szögsebességé (hiszen ha kisebb a sugár, nagyobb a szögsebesség). Azaz: a kerék alakja 4-ed fokon, a sebessége csak 2-od fokon számít a képletben.

makrobi 2011.05.30. 10:44:19

Volna egy kérdésem a közlekedés biztonságát féltő rettegőkhöz: ez a bringás, mégis mivel veszélyeztet bárkit, aki ('neaggyisten autópályán) utána/előtte/körülötte közlekedik??? A sz@rásig rakott vasgyűjtőt is ilyen intenzitással jelentgetitek fel? Mikor a lada után van kötve egy ifányi pót? Vagy a füstokádó buszra teherautóra is ráhívtátok már a yardot?

Perillustris 2011.05.30. 10:44:58

A fenti kommentek meggyőztek arról, hogy minden autólopásnak örülni kell (még ha ezek nagy része VALÓBAN biztosítási csalás), hiszen így kevesebb járművel lehet gyorshajtani, szabálytalanul megállni, stb.

Autótolvajok, mindent bele!

makrobi 2011.05.30. 10:48:33

@min: "vajon miért nem csodálkozok rajta...
Magyarország én ezért utállak!"
Ne kezdjük már a hungarisztánozást, legalábbis ezért ne. Mert máshol ugye nem lopnak biciklit. Gondolom akkor is hőbörögtél, mikor Lance Armstrongnak ellopták USÁ-ban a bringáját. Kalifornia én ezért utállak...

LumPool 2011.05.30. 10:57:47

Most megint fel lehet hajtani a befektetőket egy új építésére :)
A biztosító lóvéból meg eléldegélni fél évet :D
Hogy miért pont ezt vitték el? A fém gyűjtő barnák miért csak ebben láttak lehetőséget a kitörésre a fém gyűjtésből? :D

cso zsi 2011.05.30. 11:03:08

@makrobi: Valamint www.stop.hu/articles/article.php?id=306572
"2008. április 11. | 10:28
Magyarországon bukkant fel a Tour-edzésről ellopott jármű!"

Armstrongé viszont egy hét után megkerült. Talán ez a "semmirekellő" bringa is meglesz egyszer.

@c7: Vagy a tulajt láttad, vagy erősen rákészültek a lopásra. De mire tudná használni?

DArchAngel 2011.05.30. 11:05:41

Sok sikert az arcnak. Azért tanácsolom, hogy - bár tudjuk, hogy az illegalitás menő és enyhén bizsergető - de próbáljon legális körülmények között gyakorolni, legalább letöri a sok nagyszájú szarvát.

ehja 2011.05.30. 11:09:11

@morientes: Aha, hatósági engedély és kiséret. Hahaha, hogy ez már mekkora blöff!
Pl. a 9-es képen a megfelelő kiséret látható?
A biciklit kerülgető kisteherautó stb?
Egyszerűen felmentek az autópályára egy bringával. Ami persze ott nem közlekedhet.

Balack 2011.05.30. 11:10:29

ezzel 200 feletti sebességet?? hát lehet hogy hülye vagyok, de szerintem lehetetlen. ilyen kis kerekekkel nagyon nagy a gördülési súrlódás (minél kisebb, annál nagyobb), ráadásul az aerodinamika is hiányzik a gépből (persze, ha kocsi mögött akar menni, akkor ez nem olyan nagy gond). már a 120at is nehezen hiszem el

brummnarcisz 2011.05.30. 11:12:46

rondának elég ronda. a 268 elég meglepő lenne ezen a valamin és egészen addig nem kéne írni a makiról egy sort sem amíg legalább 200-al nem ment vele.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.05.30. 11:13:02

na még egy sorozatbűnöző, aki a közúti szabályoknak nem megfelelő járműval 250%-kal túllépi a megengedett sebességhatárt, és egyéb szabálysértéseket is halmozva követ el. és még büszke is rá...

autós mit is kapna ezért?

megérdemelte a "büntetést"...

Reggie 2011.05.30. 11:16:08

@Balack: Valoszinuleg a gumikerek anyaganak, kemenysegenek nagyobb koze lesz a gordulesi ellenallashoz, mint az atmeronek. Meg, ha megnezed azt, hogy a jelenlegi vilagrekordot milyen kerekparral csinaltak, akkor egyertelmuen meg is van cafolva amit mondasz.

KevinMulder 2011.05.30. 11:41:42

Valahogy nekem sem adja ki a 270-et a pici kerék, pici primer lánckerék kombó ...

Mike36 2011.05.30. 12:00:50

valahogy meg kéne gátolni, hogy az emberek lopott bringát vegyenek

ugyanis ha a kutya nem veszi meg, nem is lopnák

bár akkor meg eladja alkatrészenként

dukeekud 2011.05.30. 12:14:10

Vissza kell allitani a halalbuntetest a kerekpar tolvajokra.

doominogame · http://www.doominogame.com 2011.05.30. 12:14:23

Mekkora duma. Hogy 1 hónap alatt nem lehet pótolni.
Vigyék el egy vidéki lakatoshoz, az 1 óra alatt felhegeszti a középső tengely támaszait, egy esztergályos meg megcsinálja a tengelyt ugyanannyi idő alatt. Két lánc megrövidítése 20 perc. 1 nap próba és teszt, 1 doboz fújós neolux. Hol fél millió ez?

szultan02 2011.05.30. 12:30:57

@zlaboncz (ZLC):
"Ha az amerikai rekordert megnézitek, akkor ott is dupla áttétel van, viszont a középső áttételnél a meghajtó lánckerék szintén nagyon nagy méretű - logikusan, így lehet nagyobb sebességet elérni. Ezen a bringán viszont elég kicsi a középső meghajtó lánckerék, és nincs is hely nagyobbnak."

Bizonyára azért, mert ezen van hátul egy váltó is, az amerikain meg csak az a két pár lánckerék.

Borenbukk 2011.05.30. 12:32:06

Osszefoglalnam a hozzaszolasokat: Mindent jobban tudunk, sokkal ugyesebbek vagyunk, nekunk a fejunk helyen is segg van.

Na, osszes haszontalan tevekenyseget megszuntetni(kommenteles included), hobbykat felszamolni! Filmek, zene, muveszet, sport, pia es egyeb drogok stop! Gyerekcsinalason kivul szexnek is annyi! Lehet takarodni dolgozni!

féltégla 2011.05.30. 12:37:00

Én mentem már sima országúti bringával 80-nal teherautó mögött országúton. Szóval autópályán egy ilyennel 100-120-as tempót nem tartok különösebben soknak. Pl. Tour de France-on is nagyobb hegyekről lefelé simán jönnek le 100-zal a versenyzők. De az tény, hogy autó mögött kerékpározni ilyen tempóval nagyon veszélyes. Oldalszél vagy kisebb úthiba is végzetes tud lenni. Talán jobb lenne ha olyan helyen gyakorolna, ahol nem veszélyeztet másokat.

Reggie 2011.05.30. 12:57:51

@dukeekud: Magyarorszagon halalbuntetest? Hulye vagy? Elobb itelnek egy tolokocsis kezetlen, labatlan embert kerekparlopasert halalra, minthogy megtalalnak a valos elovetot, majd kimosdatjak a birot, hogy szegeny nem tudhatta, mert minden erre utalt es ot is csak megvezettek a bizonyitekok...

Netuddki. 2011.05.30. 13:07:52

Azért az elég érdekes, ha ennyire fontos valakinek valami akkor nem vigyáz rá. Gondolom nem a tuskóba ment vele bevásárolni.

Amúgy kitaláltam hogyan lehetne ezeknek versenyt balesetmentes rendezni. A hátsó kerekét fel kell támasztani és tekerjen, mint egy szobabiciklin. A szembeszél ugye amúgy sem játszik, ha már teherautó mögött teker. Azt meg simán lehet mérni milyen gyorsan forog a kerék.
Aztán még az az előnye is meglenne, hogy nehezebb ellopni mint az ótópályára menet ha be kell menni a bokorba telefonálni...

Netuddki. 2011.05.30. 13:10:07

@Borenbukk: "nekunk a fejunk helyen is segg van."

Együttérzek veletek, szar lehet így élni, de kitartás! XD

Borenbukk 2011.05.30. 13:16:51

@kovi1970: Es meg humorosak is vagyunk. NOT!

Stock 2011.05.30. 13:34:40

Méltán óriási tiszteletet kivívott Kerékagy blog!

Ismét sikerült egy közlekedési bűnözőt a szárnyaitok alá venni és népszerűsíteni a közúti veszélyeztetést!
-miért jó ez nektek?
-felfogjátok, hogy mit népszerűsítetek?!
-meddig akarjátok még rombolni a közúti közlekedési morált?

zlaboncz (ZLC) 2011.05.30. 13:38:38

@szultan02: A végáttétel szempontjából nem számít a váltó, az csak a felgyorsításnál jelent előnyt. Azt, hogy legnagyobb fokozatban milyen sebességet lehet elérni, azt az áttétel nagysága és a kerék átmérője határozza meg. A kerék jóval kisebb (így szemre ott 26"-os, itt meg talán 16"-os?) a legnagyobb fokozat pedig jóval kisebb áttételt mutat.

Tényleg kíváncsi lennék, hogy mit is mutat a kihajtás.

Z.

Balack 2011.05.30. 13:40:32

@Reggie: Igen, megnéztem a képet, de akkor sem értem, miért nem nagyobb kerekű biciklit csinálnak. Nyilván oka van, de nem tudom mi :) Vékonyabb és nagyobb kerék sokkal logikusabbnak tűnne, az országúti kerékpárok is a kis futófelülettel és a nagy átmérővel csökkentik a súrlódást.

Borenbukk 2011.05.30. 13:45:30

@Stock: 200 folott szaguldo biciklistak arasztjak el kozutjainkat. Ez mar a veg. Csak az van hatra, hogy verre valjon a Balaton.

vadiúj nick 2011.05.30. 13:57:16

@zlaboncz (ZLC): "Sebességi rekordhoz miért ilyen feltűnően kicsi kerekű bringát választ? Sokkal nagyobb kerületi sebessége kell, hogy legyen, ráadásul sokkal érzékenyebb az úthibákra, ami marhára nem mindegy nagy sebsségnél. "

ezt a kerületi sebességet gondold át még egyszer. szögsebesség lesz az. (és fordulatszám.)

amúgy hervasztóan sok okádék suttyó féreg jár ide (is) írogatni. a sok kis sikertelen feljelentgetős házmester.
ott, ahol nincs 1 db. autós, aki normálisan és szabályosan vezetne, ő föl van háborodva a "közlekedési morált" féltve. :D
pl.: @Stock:

Stock 2011.05.30. 13:58:06

@Borenbukk: bruhaha, micsoda irónia jajj de jópofi!

a cikket olvasók jórésze megpróbálja a városban, hogy milyen egyéni rekordot tud utcai bringával szélárnyékban... kisebb hányaduk ugyanezt eljátsza országúton.... néhány barom meg a haverjaival kimegy az autóutakra - pályákra szárnyait bontogatni!

szted ez veszélytelen?

Borenbukk 2011.05.30. 14:07:57

@Stock: A Forma-1 is rendkivul sok kozuti balesetet general. En mar betiltottam volna. Na es a fogyasztasuk! Csodalom, hogy a Greenpeace meg nem lancolta magat a celvonalhoz.

vadiúj nick 2011.05.30. 14:10:41

@Stock: "szted ez veszélytelen?"

nem. nem is mondtam, hogy az.
szerintem te vagy az első, aki azt gondolja, hogy bárki szerint ez veszélytelen lenne.

Stock 2011.05.30. 14:13:04

@Borenbukk: baromi primitíven ironizálsz.. bár mentségedre egy észérv sem hozható fel a felelőtlen, öntörvényű álláspontod mellett!

a Formula 1 zárt pályán zajlik, az maximum az ott elért eredmények megdöntésére sarkall, nagyon nem mindegy!

Stock 2011.05.30. 14:13:43

@Borenbukk: nem válaszoltál a kérdésemre.... de ez tipikus bringanáci szokás!

Stock 2011.05.30. 14:16:28

@vadiúj nick: "amúgy hervasztóan sok okádék suttyó féreg jár ide (is) írogatni. a sok kis sikertelen feljelentgetős házmester.
ott, ahol nincs 1 db. autós, aki normálisan és szabályosan vezetne, ő föl van háborodva a "közlekedési morált" féltve. :D"

tehát te ezzel a pár sorral éppen arra utaltál, hogy mennyire veszélyes?!

mert nekem az ellenkezője jön le abból, ha leférgezel valakit, aki kultúráltan felhívja a figyelmet a tényekre.

úgyhogy nagyon geynge melléduma! :))

Borenbukk 2011.05.30. 14:19:10

@Stock: Uhum, bringanaci. Neked se a szomszedod hulye.
Amugy a Forma-1 hatasara nyilvan mindenki a versenypalyakra rohan, akit megerint a szaguldas, nem am az utcan veret a csaladi autoval, mondjuk diszkobol hazafele.

Egyebkent a hozzaszolok nagy resze marha jol mutatna egy Monty Python szkeccsben, de ezek igaziak b+, igaziak!

Reggie 2011.05.30. 14:19:52

@Balack: Jo kerdes, lehet hogy az utminoseg es iranyithatosag miatt van ra szukseg, mivel alapvetoen a sosto medre megsem beton, illetve az atmero csokkentesevel csokken a kerek tomege is es igy hatvanyozottan csokken a kerek tehetetlensegi nyomateka. De ez csak tipp, nem vagyok benne biztos.

vadiúj nick 2011.05.30. 14:21:45

@Stock: ja értem, hogy nem tudsz olvasni.
:D

nem, nem arra utaltam, hogy veszélyes. arra sem, hogy veszélytelen. nem érted, mi? :D

megoldás: nem arről szólt, amit írtam, hogy veszélyes-e vagy veszélytelen. hanem másról. a többiben nem segítek.

idióta.

:D:D:D

romesz 2011.05.30. 14:28:11

igy nez ki a palya ahol a rekordod kellene megdonteni
farm3.static.flickr.com/2468/3976186984_a63a2ba872_o.jpg
nem eppen tukor palya
Bringa nelkul nem fog menni.
Szerintem csak egy alma ez a sracnak, mert penze nincs arra se, hogy kiutazzon kiprobalni a palyat es akkor meg a felvezeto autorol nem is esett szo. Ami szinten nem egy olcso dolog.
Persze azert almodozni mindenkinek lehet.

Stock 2011.05.30. 14:31:24

@Borenbukk: a lényeg, hogy még mindig nem válaszoltál, mert bringanáci vagy ők meg menekülnek a valóság elől.

az F1 és diszkóbalesetk kapcsolatát gratulálok, ha bizonyítod! :-DD

Stock 2011.05.30. 14:33:34

@vadiúj nick: nagy káosz van a kis buksidban:
mert amennyiben azért suttyó férgezel, mert sztem veszélyes, akkor az ellenkezőjét gondolod és véded harciasan..
avagy össze vissza írogatsz!

melyik? :)

vadiúj nick 2011.05.30. 14:51:16

@Stock: "mert amennyiben azért suttyó férgezel, mert sztem veszélyes, akkor az ellenkezőjét gondolod és véded harciasan.."

nem. :)

"avagy össze vissza írogatsz!"

nem. :)

"melyik? :) "

egyik sem, nem tudsz olvasni. :D

zlaboncz (ZLC) 2011.05.30. 14:55:15

@vadiúj nick: Igazad van, rossz kifejezést használtam, köszi a kiigazítást.

Számolgattam egy kicsit, és még mindig nagyon kíváncsi lennék a valós adatokra.

Az amerikai rekorder bringa adataival számolva az jött ki, hogy a 268km/h sebesség eléréshez 2,4 pedálfordulat/másodperc kell. (Áttételek: 70/13 60/15, kerékátmérő 18")

A mi rekorderünk ehhez képest eléggé más képet mutat. Kis jóindulattal a képekről saccolva az adatokat az alábbi jött ki:
Áttételek 100/16 és 25/10, kerékátmérő 16".
Ezekkel az adatokkal már 3,73 fordulat/másodperc kell, ami bár sűrű, de nem lehetetlen.
Ha változik valami adat, akkor ez nagyon könnyen komolyan elcsúszhat (pl 16"-os helyett 14"-os keréknél ez 4,27rpm), érdekesek lennének a valós adatok.

Z.

Borenbukk 2011.05.30. 15:00:02

@Stock: "a cikket olvasók jórésze megpróbálja a városban, hogy milyen egyéni rekordot tud utcai bringával szélárnyékban... kisebb hányaduk ugyanezt eljátsza országúton.... néhány barom meg a haverjaival kimegy az autóutakra - pályákra szárnyait bontogatni!"

Ezt nem tudom ki irta, de ehhez kepest az F1, es a gyorshajtas kapcsolata(incl diszkobalesetek) sziklaszilard tenynek tunik. :)

Ez a bringanaci dolog, amit emlegetsz, ez faj?

Stock 2011.05.30. 15:10:29

@vadiúj nick: te mindig ilyen ovodásan próbálsz meg elmenekülni az érdemi vita elől? hogy alakult ez ki, mindig ennyire kuszaság volt a feledben, ezért nem tudtál hitelesen védeni egy álláspontot sem?
sajnállak!

Stock 2011.05.30. 15:16:33

@Borenbukk: aha értelek, tehár a PÁLYA versenyzés és a közúti diszkóbalesetek között egyértelmű az összefüggés, de a KÖZÚTI ÁMOKFUTÁR minden szabályra tevő őrültködésének népszerűsítésének nincs hatása a cikket olvasó fiatalokra, akik 1000 Ft-os járgányaikkal is kipróbálhatják, hogy mit tudnak a magyar istencsászár futárhoz képest. értelek, tök logikus!
ráadásul pont a Formula 1 a hibás nem a GP 2, avagy WTCC, vagy a Rally vb, minden világos. :))

"Ez a bringanaci dolog, amit emlegetsz, ez faj?"

nem tudom, te mond meg mindek érzed magad!

Borenbukk 2011.05.30. 15:22:07

@Stock: Erdekes. Meg merne eskudni az ember, hogy erted, miert marhasag a felvetesed, de mikozben epp levezeted, az ellenkezojet bizonygatod.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.30. 15:37:57

Aki szerint életveszélyes, meg felelőtlen, nyilván nem forgalomban fogja megpróbálni egy autópályán, és saját magát mindenki úgy töri össze, ahogy akarja.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.05.30. 15:41:28

@ColT: utána meg az általam fizetett TB-ből rakják össze, mi?

romesz 2011.05.30. 15:51:56

@xaba99: ha nem veszed igenybe a tb-t akkor igen.
En nem aggodnek a tb miatt az a legkisebb gond.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.30. 15:52:28

@xaba99: Nem feltétlen, illetve ha tudnád, mennyi mindenkit raknak össze a TB-ből... Ne már ezt az egy idiótát sajnáld.

...nekem volt egy kisebb esésem bringával, megrándult a karom, a doki beírta balesetnek. 2 hétig nem tudtam dolgozni, táppénz, és egy 3cm vastagságú papírköteg kitöltése után hajlandóak rá, hogy valamikor megkapom a TP összegét. Pedig ugye bejelentett melóhely, TB fizetés, stb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.30. 15:53:26

@ColT: Lemaradt; szóval szerinted ennek mikor fizetnének ki akármit is? :D

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.05.30. 15:55:00

Mi vaaan? Ellopnak egy bringát, majd 3 kommenten belül elérkezünk a felelőtlen rohadt bringás baromig, aki veszélyezteti a közlekedést, meg a sok köcsög autóshoz, akik szerint a bringanácik miatt van minden baj? Elolvastátok a cikket, vagy csak csörgött az RSS, hogy új poszt van, megint kell jönni okádni?

roadrunner 2011.05.30. 16:11:49

@makrobi:
Nekem meg akkor itt a valaszom.
Ott a problema hogy ez a faszkalap elesik, en meg atmegyek a bukosisakos fejen 130-al, akkor el lesz baszva a napom.
Valamint nem tudom kin visszaperelni az autojavitas osszeget.
Mivel ez a 40 000 foritos takolmany szetbassza az elso lokharitomat..
Remelem bolvasztjak ocskavasnak.

romesz 2011.05.30. 16:22:51

@roadrunner: ott a problema, hogy nem tartod be a kovetesi tavolsagot es ezert atmesz rajta. Utana meg a masikat tartod hibasnak erte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.30. 16:33:32

@romesz: Még meg is vágnák érte.

@roadrunner: Amúgy szerinted nem lezárt pályán menne?

roadrunner 2011.05.30. 17:06:48

@ColT:
Olvastad az elso cikket errol a faszrol?
A 4 fouton huzatta magat 120-al.
Nem, szerintem nem lezart palyan menne.
Szerinted?

roadrunner 2011.05.30. 17:16:04

@romesz: Nem, a problema ott van hogy egy kerekpar utan, amit 120-al huznak egy fouton nem kell tartani kovetesi tavolsagot.
Mert ilyen max egy lazalomban fordulhatna elo.

Akkora kovetesi tavolsagot kell ugyanis tartani hogy az elol halado gepkocsi veszfekezese eseten meg tudj allni.
Es nem pedig akkorat, hogy egy kerekparrol leesett, majd utana betonon pattogo elmebeteg eseten is meg tudj allni.

Aki teszem fel atcsuszik a kulso savbol a belsobe.

Ha fektavon belul vagnak be eled es ugy torsz ossze valamit akkor nem te vagy a hibas ugyanis.
Ezert jo ha van kamera az autoban.

romesz 2011.05.30. 17:33:10

A kovetesi tavolsag mindenre vonatkozik.
A biztonsagos vezetes resze az, ha elotted valami varatlan dolog tunik fel megtudj allni.
Ha nem tudsz megallni akkor te vag a hibas. Ha bringarol leesett es pattogo embert elutod, bizony te vagy a hibas, mert meg kellett volna tudnod allni. A 100al eleso bringas vagy a 100al buko motoros kozott semmi kulonbseg nincs.
En pl ha meglattam volna a sracot a bringajaval 100-120al menni, tuti megyek mogotte egy ideig es fenykepezem.
A vilagban vannak olyan autopalyak ahol bizony mehetnek biciklivel is, mert nincs mas ut lehetoseg.

norbi2k 2011.05.30. 17:45:57

@roadrunner: szerintem meg ki akar jutni a nagy sóstóhoz, ahogy az olvasható is a linkelt cikkben, egyébként egyszer már tesztelt tunéziában... szóval, nem nem az m3ason akar világrekordot dönteni...

Stock 2011.05.30. 18:17:30

@romesz: alapvető tévedés! ez nem fordulhat elő, ilyenre nem lehet és nem is kell felkészülni!
kezdjük az elején: -autó út, ahol nem bringázhat!
-nincs láthatósági mellénye
-140%-kal lépi túl a megngedettet
-hatalmas poén, hogy ő 10 centis követési távolságot tart de te a szabályos közlekedőkön kénéd számon az ő extrémkedéséhez szükséges követési távolságot.

ez olyan abszurd szitu, mintha autópályán átrohana előtted hirtelen valaki, nem lehet rá felkészülni, éppen ezért nem is kell, nem elvárható és nem is elvárt!! olyan mintha egy spontán meteor becsapódás előtt várnád el, hogy megálljon!

amúgy nem te voltál, aki ki akarta tiltani a versenymotorokat a ringről?

Stock 2011.05.30. 18:19:26

@romesz: sőt csak az előtted fékező jármű mögött kell tudnod megállni a kresz szerint is, mert ha ütköznek előtted, akkor már tárgytalan...... lévén lehetetlen, itt pedig minden szempontból barmunknak kell makkolnia valamit a mikrobusszal, hogy elessen.

romesz 2011.05.30. 18:32:16

@Stock: na ja, ragozzd tovabb a dolgot ha neked igy tetszik :)

Fugetlenul ha motoros vagy biciklis aki elotted megy 100-al es ha elesik akkor neked meg kell tudni allni. Amennyiben nem alltal meg a kovetesi tavolsagot sem tartottad be. Az egy egeszen mas kerdes, hogy biciklistanknak van e joga az autopalyan kozlekedni vagy sem. Ha valaki nem tartja be a szabalyokat nem a tobbi forgalomban resztvevo ember feladata, hogy kenyszeritse. Nekem tetszene ha a sracnak sikerulne a rekord dontes, de ha egy ilyen bicikli elvesztese ekkora ervagas akkor nem latok nagy eselyt ra, hogy sikeruljon osszeszedni a toket a sostavi turara.

Jofiu 2011.05.30. 19:25:38

@morientes:
"teccetek volna bármiben a világ élvonalába kerülni."
XDDD
Palacsintaevoverseny az mar szamit?!

Stock 2011.05.30. 19:31:41

@romesz: ilyen alapon soha senkit nem lehetne megelőzni... főleg kerekest, vagy motorost.. mert mi van ha elesik és átcsúszik a belső sávba. :D vicc! ez nem így működik... ha fékez meg kell tudni állni, de ha elesik, ütközik, akkor nem, ez ilyen egyszerű!

valóban nem a forgalom többi résztvevőjének feladata szankcionálni a közveszély okozását, ellenben jelenteni ahatóságnak mindenkinek állampolgári kötelessége lenne. :)

a pályamotorokat meg nem véletlenül kérdeztem, mert érdekes szemléletre vallana, hogy a biztonságos pályáról elzavarnád őket, de ezzel semmi problémád, hogy valaki a közúton őrültködik forgalomban.... (már ha te voltál)

jelentéktelen alak 2011.05.30. 23:11:36

@j311: Örülök, hogy megértettél... :-)

Reggie 2011.05.31. 04:17:54

@Stock: Senkinek sem allampolgari kotelessege jelenteni...

zsani096 2011.05.31. 14:06:08

Kedves eddigi kommentelők. Végigolvastam az összes hozzászólást. Én személyesen is ismerem Nagy Gyurit.
Az első dolog amire szeretnék válaszolni: azért kell a kis kerék, mert nagy sebességnél (200 km/h fölött) a nagy kerék instabillá válik és veszélyes lehet.
A második: Nem Magyarországon történne a rekorddöntési kísérlet, hanem Tunéziában, a Sós-tónál.
A harmadik: azért megy teherautó mögött, mert így nincs akkora légellenállás (ha elég közel megy gyakorlatilag kevesebb, mint 10%) és könnyebben fel tud gyorsulni.
A negyedik: Magyarországon edzeni sincs lehetősége, épp ezért utazott volna Tunéziába a következő hónapban. Na meg persze a rekorddöntés miatt. És ha a vecsési gyorsforgalmi úton könnyű szerrel elérte a 100-120 km/h-s sebességet, miért ne sikerülne neki a rekord?
Aki pedig nem hiszi el, hogy meg lehet csinálni, keressen rá a 16 évvel ezelőtti rekorderre. És aki semmit sem tud erről, ne okoskodjon feleslegesen, hanem inkább támogassa az ötletet.

thepret · http://teneriferepulojegys.hu/ 2011.06.02. 09:04:04

bakker egy ilyen helyen élünk...mindent ellopnak...
süti beállítások módosítása