Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Bérbi, Bico, Bubi, Cimbike vagy Kerékbár?

2010.08.31. 16:17 - lumina

Lezárult a Parking Kft. Kerékpáros Közösségi Közlekedési Rendszer (KKKR) névadására kiírt ötletpályázat, a hét tagból álló zsűri öt esélyest választott ki az összesen 3727 beérkezett javaslatból.

A szavazatokat a Blikk oldalán lehet leadni szeptember 15-ig, a győztest a Parking Kft. szeptember 17-én hozza nyilvánosságra.

A fővárosi közgyűlés márciusban bólintott rá a bérbiciklirendszer megvalósítására, a lebonyolítás az önkormányzati tulajdonú Parking Kft. feladata. A rendszer 74 dokkoló állomással Budapest belső részein, 13 négyzetkilométeren működik majd 1000 biciklivel. A tervek szerint 2011 nyarán el is lehet kezdeni használni a közösségi kerékpárokat.

Címkék: bérbicikli

10 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr362262020

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Adj nevet a bérbringáknak! 2010.08.31. 19:44:26

Bár korábban már foglalkoztam például a párizsi kerékpárkölcsönző rendszer bővítésével, és várhatóan később is lesz szó más üzemekről, a tervezett budapesti rendszerről még nem igazán esett szó itt. Tudom-tudom, nem tömegközlekedés, de szerény vélemény...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csontkovács 2010.08.31. 17:34:35

nocsak, nocsak, elég bitangpusztulatosan fostos mind, habár a kerékbár talán nem annyira ergya mint amennyire szar

dhpage 2010.08.31. 17:53:42

Atyám, ezek lettek a választhatók? Kellene egy + szavazó gomb: "Ezek közül egyik sem."

eml 2010.08.31. 21:15:00

Ne a néven lovagoljunk! Csináljuk már!

bringabaro · http://www.bikefm.hu 2010.09.01. 16:11:52

Az onkormanyzat, vagy onkormanyzati ceg altal mukodtetett rendszer hatranya, hogy nincs igazi tulajdonosa a kerekparnak. Eves szinten 500-600 millios kiadas a varosnak. A kerekparhasznalok nem fognak vigyazni a bringara, ami tobbletkoltsegeket okozhat.

Egyszerubb lenne kisebb kozossegek bevonasavl erdekeltseget teremteni (vallalatok, tarsashazak, egyesuletek, sportklubok) es decentralizaltan beruhazni, es mukodtetni a bringaflottat.

Itt ilyen megoldasokat kinalnak itt:

www.bikefm.hu

Parking Kft 2010.09.04. 18:24:06

@bringabaro: Tévedés. A rendszer bevételek nélkül sem kerül 200 milliónál többe. Amennyiben a használati díjból és a reklámból bejön a tervezett összeg, akkor optimális esetben a fővárosnak egyetlen fillérjébe sem kerül a rendszer üzemeltetése, nem beszélve arról a haszonról, amit közvetve hoz. Értem én, hogy igyekszel reklámozni a saját üzletedet, de kérlek, ne dobálózz ekkora összegekkel, ha előtte nem tájékozódtál. A kerékpárokra amúgy biztosítást fogunk kötni, tehát erre is ügyelünk.

eml 2010.09.05. 00:13:07

@Parking Kft: A kerékpárra! Örvendetes.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.27. 21:30:38

Nem tudom, ide eljutott-e a híre: Tarlós Pityu őfüggetlensége ezt is elbaszta. Hogy nem rohad le a keze az összes fidesz szavazónak... :(