Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Kényszer alatt írta a downhilles a bűnbánó levelet

2014.03.26. 16:17 - kirk kapitány

Újabb fordulat a Normafa felé fogaskerekűzés közben durvuló downhilles és a biciklis körökben alacsony népszerűségnek örvendő sértett történetében: kiderült, hogyan született az önfeljelentő levél.

Az előző részek tartalmából:

  • G. Éva több budai internetes újságot telekommentelt azzal, hogy egy biciklis fiatalember belekötött a Fogaskerekűn, sőt teljes erőből meg is ütött. G. Éva a történtek alapján komoly általánosításra is ragadtatta magát bejegyzéseiben, azt állítva, hogy a budai downhill kerékpárosok mind büdösek és agresszívek.
  • Néhány hétre rá váratlanul bejelentkezett a Kerékagyhoz S. Dániel, és arra kért bennünket, hogy a Facebook-oldalán közzétett, önfeljelentéssel felérő levelét szó szerint közöljük. A levélben azt írta, hogy ő támadta meg G. Évát, sőt egyszer fizikailag is bántalmazta a nőt, mert nem tudta kezelni indulatait.
  • A G. Éva megalázásának terveit, és az álnevek alatt írt figyelem elterelő kommenteket is részletesen bemutató levél fölött a budai bringások és a Kerékagy olvasói nem tudtak napirendre térni. A többség nem hitte el, hogy egy ilyen bringás egy ilyen levelet ilyen stílusban önszántából írt volna meg.

És nem is tévedtek. A rendszeresen és nagy számban megjelenő kommentjeiről ismert G. Éva, akit közben több kerékpáros is felkért, hogy kerülje a biciklisekkel kapcsolatos általánosításokat, a XII. kerület alpolgármesterének blogján egy teljesen más témában született poszt alá megírta, hogy történtek bírta rá S. Dánielt a bűnbánó levél kiadására.

Kedves alpolgármester úr!

Elnézését kérem, hogy ide írok offmódra. Biztos szeretnék lenni abban, hogy Ön olvassa. Ön kételkedett abban, hogy a fogason problémák vannak, arra a hírre reagálva, hogy engem az egyik downhilles fiú már másodszor megtámadott és ezúttal meg is ütött a 2012 nyarán a Népszabadságban megjelent két írásom miatt.

Tájékoztatom, hogy jogi képviselőmmel személyes találkozóra mentünk a fiú kérésére, és azt az ajánlatot tettük az elkövetőnek, részben az általa elkövetett bűncselekmény, részben az általa és barátai által írt hazug, lejárató kommentek, tehát a jó hírnevem sérelme miatt, hogy ha nyilvánosan elégtételt ad, akkor visszavonom az ellene tett mindkét feljelentést.

A gyanú jelenleg tettleges becsületsértés, könnyű testi sértés és garázdaság.

A fiú ennek az ajánlatnak megfelelt, én a bírósági békéltetés, március 28. után vissza is vonom a feljelentést, azonban nem túlzás azt állítanom, hogy a továbbiakban sem utazhatok nyugodtan a fogason.

Kérem, tekintse meg ezt a nyilvános megosztást, és az alatta álló, mai kommentek tartalmát és hangnemét.

Ugye ön nem gondolja azt, hogy nem szabad újságcikkeket írni, és abban létező problémákra felhívni a figyelmet?

Ugye én, aki senkibe nem kötöttem bele, utazhatok nyugodtan a fogason, és a szavaimat nem vonja kétségbe senki?

Ugye elhiszi nekem, hogy megtámadtak, és hogy nem egyszer láttam ellenőrkergetést, -verést, rendőri intézkedést, és sokszor hangoskodást és durva megnyilvánulásokat az elmúlt két és fél évben?

Nem lehetne, hogy a jogszerű viselkedésről, a nézetkülönbségek elintézésének a módjáról valaki felvilágosítja ezeket a bicikliseket?

Köszönöm a figyelmét.

G. Éva

 

Címkék: downhill

524 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr775879985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

town 2014.03.27. 16:52:38

A végére egy vicces, főleg az animáció.:)

www.blikk.hu/blikk_aktualis/elcsabitotta-diakjat-a-tanarno-2244157

A szereplők életkora, társadalmi beágyottsága is kb megfelel a mi történetünknek.:)

Éva maminak üzenem, hogy nem róla jutott az eszembe a formáció, mielőtt elindulna az izmos, jogi képviselőjéhez, hogy álleveleket írkáltasson velem, zsarolással, kényszerrel.:)

vazzup 2014.03.27. 16:54:09

@gabuscica: ki a faszt érdekel, hogy mi a politikai meggyőződése bárkinek is, ebben az ügyben?
Mi franc köze van ehhez az egészhez?

- Ha egy LMP-s üt az is nagy baj
- Ha egy Fideszes üt, az is
- Ha egy MSzP-s az is
- Ha egy Kisgazda, az is
- Ha egy Jobbikos, az is...

Mindegyik egyformán problémás. Ugyanis alapvető civilizáltság a problémáinkat nem erőszakos úton megoldani.
Teljesen mindegy, hogy milyen vallású, milyen nemű, milyen politikai nézeteket vall, teljesen mindegy.

Ha bármelyik családtagom csinált volna ilyet ugyanúgy lekapom a tíz körméről. Ugyanis nincs jelentősége.

gabuscica 2014.03.27. 16:54:31

@town: javasolnám inkább a village álnevet.

gabuscica 2014.03.27. 16:55:24

@vazzup: annak örültem, hogy a beírók többsége (velem együtt) így látja.

2014.03.27. 16:55:42

@gabuscica: Utánanéztem a neten, nem is tudtam, hogy ez a csúfneve. Nem elég neki a sok piros pont, még ez is :)

gabuscica 2014.03.27. 16:56:26

@fogas kérdés: én sem tudtam, improvizáltam.

vazzup 2014.03.27. 16:56:53

Bocs azoktól, akiket kihagytam, a többi pártos verekedése is baj.

(csak nehogy ebbe kössön bele valamelyik nagytudású)

gabuscica 2014.03.27. 16:57:58

@vazzup: szólni akartam, hogy a kis Muck már kenné is a sallert.

town 2014.03.27. 17:00:40

@gabuscica:

Nem kell itt javasolgatni, most nem a fogason népnevelsz.:)

gabuscica 2014.03.27. 17:01:55

@town: azt túl sem élnéd, clowntown.

Sobo 2014.03.27. 17:07:09

@oszt jónapot: ...nem is kell, ezért próbálják rávenni az embereket h oldják meg anélkül.
De ha el is csattan, nem lesz forgalomelterelés, sem útzár, hiába évacici azt szeretné.

oszt jónapot 2014.03.27. 17:17:34

@town: engem alapvetően érdekelne, hogy miért lényeges, hogy az ügyvéd nagydarab, izmos pofa, remélem válaszol. :)

oszt jónapot 2014.03.27. 17:18:10

@Sobo: ezek szerint nem olvasol Rejtőt.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.27. 17:20:09

@gabuscica:
Mondjuk mivel senkit nem érdekel a politikai kötődésük rajtad kívül...

(Egyébként ezzel a nickemmel először Fideszest játszottam, és mindenki elhitte ilyen nincknévvel is, majd mikor váltottam a valódi politikai nézetemre, senki nem adott hangot csodálkozásának... Majd legközelebb megpróbálom valami "kurva anyád Orbán" névvel is ugyanezt.)

Sobo 2014.03.27. 17:20:38

@oszt jónapot: Nem. Cserébe viszont imádom az anált. Te?

Sobo 2014.03.27. 17:22:44

@oszt jónapot:
Na, válaszolj már, te egész nap csak rejtőzöl?

gabuscica 2014.03.27. 17:22:44

@Narancskommunista: erre az lenne az adequat válasz, hogy "kívül" rövid i. De hagyjuk.

oszt jónapot 2014.03.27. 17:23:44

@Sobo: az attól függ, hogy milyen nemű vagy. :D

oszt jónapot 2014.03.27. 17:24:25

@Sobo: nem, csak dolgozni is próbálok. :)

oszt jónapot 2014.03.27. 17:32:20

@Sobo: ebben az esetben igen. ez eléggé olyan műfaj, mikor nem mindegy, hogy a fasz melyik végén vagy. :D de azt hiszem kissé elkanyarodtunk a témától.

Sobo 2014.03.27. 17:40:05

@oszt jónapot: nalátod...rájössz te magadtól is.

oszt jónapot 2014.03.27. 17:51:43

@Sobo: mondjuk, hogy ez miről jutott eszedbe, már nem annyira tudom követni, vagy megérteni.

Sobo 2014.03.27. 17:57:06

@oszt jónapot: passz, ugyanezt akartam én is kérdezni.

oszt jónapot 2014.03.27. 17:58:47

@Sobo: Rejtővel kapcsolatban? a pofonos idézet a Piszkos Fred a kapitányból van.

Sobo 2014.03.27. 18:01:50

@oszt jónapot: Figyu, ha ma szerda akkor megyek be éjszakázni. Ott megbeszèljük.
Beállítom az infúziót, aztán hajrá!

Sobo 2014.03.27. 18:04:57

Indulnak a tv-Híradók, benne lesz Évi-babánk is, újra!
Lássuk vki nem vert be mégegyet nála?

oszt jónapot 2014.03.27. 18:19:11

@Sobo: csütörtök van, ne menj.

cantaloupe 2014.03.27. 19:09:03

@town:

Most komolyan, néha, csak néha ebben a világban mikor mindenki elmegy más baja mellett sőt még sokan azt is mondják, úgy kell neki, nem érzed azt, hogy maga Jusztícia, az igazság istennője kacsintott le?
Még hogy a srácot alázáták meg? kellemetlen neki, ez igaz. De ha legközelebb ő is és a hozzá hasonlók kétszer meggondolják, megérte. Annyira nem sajnálom, a tévé előtt szégyenkezve elkezdte, majd hazudott, hogy kölcsönösen lökdösődtek. Ha ez lett volna, szerinted kellett volna bíróság és megegyezés? Ha kettő ember kell hozzá, akkor ő miért nem emelt vádat GÉ ellen?

Fekete Pestis 2014.03.27. 19:12:24

@Narancskommunista:

bocs, mi tudunk kétbites módban is gondolkodni nem csak egybitesen.

1. ki mondta hogy helyes az, amit a gyerek tett ?
belsö szabályt [utazási feltételek] és btk-t is megszegett.

2. teljesen igaza van, aki feljelenti

3. MINDETTÖL [elsö körben ] fgtlnül én és meg néhányan azt mertük állítani, hogy a sértett IS idegesítö és negatív személyiség. ( Normális és egészséges önkritikával rendelkezö embeer nem nevezi a tetteit _intelligens_-nek]

Mindezt csak azért írom, hogy az igazság nem fekete && fehér. Tudod a szürke, meg az ö 1000 árnyalata ;)

quadrocs 2014.03.27. 20:39:23

Én speciel mindig úgy gondoltam, hogy a sértett politikusi babérokra tör. Ki tudja...

(btw. léteznek olyan emberek, akik a jó szemmel és szimattal kiszemelt prédából sec-perc alatt kihozzák az állatot - egyszerűen látják, hová kell és lehet szúrni, hol fáj igazán, és akkor szúrnak és szúrnak és szúrnak - aztán amikor a másik (a játszmára alkalmasnak talált, valószínűleg komplexusokkal küzdő, rejtetten agresszív) félből emiatt dühöngő fenevad lesz, elégedetten hátradőlnek, hogy na ugye. Ez nem menti fel az agresszíven fellépő felet, mert hát nem vagyunk állatok - de az is tény, hogy az áldozat ilyenkor attól érzi jól magát, hogy ismét bebizonyíthatta, hogy minden férfi/nő/majom állat, csak jól titkolja ... és a vadászat újra indul, újra indul, újra indul ja, a valósággal történő bármiféle hasonlóság csak a véletlen műve, csak hangosan filozofáltam)

Sajtos Pufi 2014.03.27. 20:42:28

Üdv!

Azért írok, hogy végre megértsék, nem minden downhilles egy barom.
Sajnos mint minden sportban, ebben is vannak idegbetegek, DE A NEGY RÉSZÜK NEM AZ!
Ez a pár „fogast megszálló” miatt az egész downhill-sereget lenézik.
Sajnos ez nagyon rossz. Mondok egy példát múlt hétről:

A pályára kifele menet megálltam inni egy kis vizet. Pár kb. 6.-as felismerte a biciklit, rám nézett,
és megkérdezte: De egy DH-s vagy?
Teljesen normálisan mondtam: Igen. Miért kérdezed?
Ezt a választ kaptam: Agresszív Barom!
Hát köszönöm tisztelt Gerle Éva, ha azzal a pár emberrel szemben igaza is volt,
úgy írt rólu(n)k, hogy most mindenkit lenéznek.

Akkor jöhet az igazság?

A dh-sok nagy részben ilyenek nálunk ( Sopronban, de hetente jönnek pestről akik szintén ilyenek. Ez is azt bizonyítja, hogy nem minden dh-s barom ) :
- Nem káromkodik
- Nem szemetel, az edőben más szemetét szedi
- Nem zaklat másokat
- Tanult, okos
- Vannak barátai
- Végképp nem ütne meg másokat
- Nem a nagyzolásért csinálja
- Segítőkész másoknak
- Nem becsül alá másokat
- Jól nevelt.
- Legfontosabb : IGAZI SPORTEMBER FELTÓLJA A KERÉKPÁRT!
Éppen ezért ön(ök) csak azokat a dh-sokat látják akik a kivetettek, mert olyanok amilyenek.

Átlagban ez, persze mindenkinek vannak hibái.
Gondolom azok, akikben már rögzült az hogy mi „milyenek vagyunk”, ezt most nem hiszi el.
Bizonyítsam?
Nekem személyesen nagyon sok barátom van, és jó tanuló is vagyok ( 4.7! ) blablabla ( lentebb )
az ez alatt lévő idézett kommenttel ellentétben, amely szerint minden lejtőző:

„-gimnáziumban nem emelkedik ki semmiben, nem jó tanuló, nem jó sportoló, nem jóképű/szép, stb.
-kitalálja, hogy downhillezni fog, mert az olyan extrém, menő és veszélyes, biztos népszerűvé teszi majd
-vesz egy biciklit és minden nap izzadságszagúan érkezik meg a gimnáziumba
-a civilizált emberek továbbra sem állnak vele szóba (hiszen semmit se változott és már büdös is), de a más osztályokból kivetett downhillesekkel végre tud a biciklik előtt álldogálni a szünetben
-tanítás után a falka downhilles megszállja a fogast, káromkodik, szemetel, zaklatja a többi utast, hogy végre bosszút álljanak azért, mert senki sem foglalkozik velük a gimnáziumban
- ezzel töltenek 1-2-3-4 évet

- az osztálytársaik egyetemre mennek, a downhillesek pedig pizzát szállítanak ki nekik a vizsgaidőszakban”

Így van ez helyesen, egy rendes, igaz downhillesel:
- Gimnáziumban sok mindenben kiemelkedik, jó tanuló, jó sportoló.
- Kitalálja, hogy downhillezni fog, mert már régóta érdekli ez a sport.
- Vesz egy biciklit, és minden nap NEM izzadságszagúan érkezik meg a gimnáziumba, Mert NEM megy el előtte tekerni.
- A civilizált emberek továbbra is szóba állnak vele de a más osztályokból való downhillesekkel végre tud a valami közösről beszélgetni.
- Tanítás után a baráti társaság TANUL, majd ha marad ideje elmegy a pályára, NEM HASZNÁLJA A FOGAST, normális, nem szemetel.
- Ezzel töltenek annyi évet, amíg gimnáziumba járnak.
- Az osztálytársaikkal egyetemre mennek, elvégzik, majd utána tanult emberként folytatják a sportot.
- VÉGE.
Legyenek szívesek átgondolni a rólunk hallottakat, mert nem esne jól önöknek sem, ha pár ugyanazon sportot űző szénalapú életforma miatt lenéznék önöket!

Tisztelt Gerle Éva!

Ha ön látja amit írok, akkor legyen szíves „megbocsátani” a downhilles táraságnak,
nekem annyi is elég, ha csak önmagában.
Miért? Mert ön tényleg csak azokkal a „mű-downhillesekkel” találkozott sajnos,
akiket mi is utálunk.
Legyen szíves másként tekintsen a downhill csapatra, amelynek 99.9% nem olyan, akikkel ön találkozott.

Tisztelettel!

Esetleg ha kérdése lenne, esetleg normális emberrel szeretne erről az esetről beszélni erről az ügyről:
szacsi72@gmail.com

Ui.: Nézzék, van még ember aki használja az interneten a helyesírást!

Nikotin 2014.03.27. 21:03:30

Egyébként velem is majdnem ugyanilyen sztori történt. Viszont én szabálytalankodtam a Balhánál majd beintettem az autósnak. Ő erre leszorított és arcon vágott. Én félve hogy elharapózik a történt az épp arra járó rendőrautóst leintettem. Az igazoltatás közben az autós már annyira ideg volt, hogy többször halálosan megfenyegetett. Én erre be akartam vetni a rendőrnek, hogy ezt nem kéne hagyni, szóval hogy az én faterom is Készenlétis. A rendőr megkérdezte mit akarok ezzel mondani, de ekkor inkább úgy emlékszem visszakoztam, hogy csak megemlítettem. A rendőr amúgy nem hitte el azt sem, hogy az autós megütött, mert szerinte, ha egy ilyen fickó megütött volna akkor nem itt lennék. Az igazoltatás végénél az autós megjegyezte, hogy hirtelen van sok tanúja ellenem és telefonálgatni kezdett. Én nem tettem feljelentést se akkor se utána. Ő sem. Mi ebből a tanússág? Rád bízom..

MembraN.para 2014.03.28. 00:33:14

@Sajtos Pufi: Jól szólsz! Aki felfogasozik, az eleve kiteszi magát a kofliktusnak. Normális hétköznapi emberek utaznak a fogason. Hétvégén lightosan sportoló nyugdijas párok számára találták ki a fogasra-biciklit dolgot, a szivük nem birja ki a 300m szintet, de fenn szivesen kerekeznének egyet a tvtorony-viztorony-normafa-erzsébet kilátó vonalon, esznek egy bablevest vagy egy rétest, aztán legurulnak a kisutcákon. A fogas alapvetően NEM a DH pálya felvonója...

Narancskommunista (törölt) 2014.03.28. 07:17:58

@Fekete Pestis:
Fekete-fehér? Mi abban a fekete fehér, hogy veled ellentétben képes vagyok felismerni, hogy az ügyben teljesen irreleváns, hogy a nő milyen, és nem szállok be a cyber bullying-ba? Teszek rá, ha negatív, idegesítő személyiség, ettől még gusztustalan ez a karaktergyilkosság ellene. Ráadásul azt írjátok, szereti, ha vele foglalkoznak, ez a lételwme, akkor meg minek kell lovat adni alá? Ha önsajnáltatás és a dh-sok elleni uszítás volt a célja, akkor nektek köszönhető, hogy elérte, mert ugrottatok.

Veszélyes dolog tettlegesség esetén a vétlen áldozatot szétszedni...

Sobo 2014.03.28. 09:09:19

@Narancskommunista: Eross Zsolt mintájára lehet bravúroskodni bármilyen téren, akár a billentyűzet mögött is.
A 3 gyerek vajon ezt szeretné?

vazzup 2014.03.28. 10:28:34

@Sobo: mi a franc közöd van neked más magánéletéhez? Közöd?

Semmi. Innentől lehet menni okosságot osztani a haverjaidhoz. Rájukfér. Mint látható.

halaloszto 2014.03.28. 16:34:08

@Narancskommunista: Szoval a cyber bullyingot eliteled?

Narancskommunista (törölt) 2014.03.28. 17:42:31

@halaloszto:
Miért, eddig talán nem úgy tűnt?

Azonban tudom mire akarsz kilyukadni, de továbbra sem minősül cyber bullyingnak, ha valaki a valós sérelme miatt a nyilvánosság előtt áll ki.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2014.03.28. 18:36:56

Én csak tegnap hallottam erről az ügyről egy baráti bringás Férfi társaságban. Azt szeretném üzenni a downhilles srácnak, hogy IGAZI FÉRFI volt, az ilyen kis szutyok feminista hisztigépeket alaposan pofán kell csapni, mert csak abból tanulnak.

Mert megérdemlik, mind. Repüljön át az összes feminista valami vak komondodron!!! VIVA LA RESISTANCE!!! VIVA MGTOW

Fekete Pestis 2014.03.28. 19:08:43

@Narancskommunista:

nézd, én is feljelentettem már szabálytalankodó buszt meg autókat. De nem csináltam belöle médiahype-ot, ugyanis nem az volt a cél.

Ha a néni annyira az igazságért harcolna [bármi is legyen az], akkor feljelentette volna a kisfiút és nem meent volna a médiahype-ra.

Egyébként értelmezve olvass. Az elsö két pontomban leírtam, hogy a szabályok ellen vétett a kisfiú, és logikius hogy ennek következménye lett.
A harmadik pontban merészeltem a saját véleményemet megfogalmazni : h. ti az eset mind2 szereplöjét a Marsra kellene fellöni, az egér mellé.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.28. 20:10:20

@Fekete Pestis:
Kérdés, hogy milyen célja volt a média hype-al, az meg egyéni preferencia kérdése, hogy ki mennyire értett egyet a mondandóval.

Én azt kifogásoltam, hogy sokan nekimennek a nőnek az ügy kapcsán. Ez az elítélem a támadót, de... aztán hosszasan fikázzuk az áldozatot, továbbra is gusztustalan, bárhogy is próbálod megmagyarázni.

Hogy én is megfogalmazzam a véleményemet, én egyiket sem küldeném a Marsra egy egér mellé, mert egyiket sem ismerem, és nem is érdekel, hogy milyen emberek.

Fekete Pestis 2014.03.28. 20:33:50

@Narancskommunista:

Nézd, amit hallottam róluk, az nem túl szimpatikus.
Az egyik renitenskedik a tömegközlekedésben [baromira utálom], kérdéses módon sok helyet foglal el [na ezt utálom igazán] és hangoskodik [meg ezt]. Nem tud helyesen írni [még annyira sem mint én], és a Jobbik logóját teszi ki a facebookjára.

A másik mániás módon próbál sérelmének elégtételt szerezni, telesírja a médiumokat [útálom], kékharisnyát játszik, mint a blogjából kitünik [nem túl rokonszenves], magáról túl jó véleménnyel van, nem sok önreflexióra és önkritikára képes (mert a saját tettét _intelligensnek_ minösíti) [na ezt utálom igazán, jól meg is szívatom, ha velem szemben tenné ezt].

Lehet hogy mindketten jól fejek, szeretnivaló pajtások lennének. De ebböl amit tudok róluk nem ez jön le.

Ezért küldeném mind a 2-t a Marsra, az egér mellé [az egyik volt fönökömet is Egérnek hivtam - tudm most az állatvédök megköveznek ;)]

halaloszto 2014.03.28. 21:18:19

@Narancskommunista: annal genyobb vagyok en.

Szerinted cyberbullying-e online megszegyeniteni valakit? Es azt elvezni?

Vajk

Rotten Tróger · https://www.youtube.com/channel/UCAh8LFC-YH3LrKq_jmhuL2A 2014.03.28. 21:25:51

@Fekete Pestis: őőő izé.
1. Egy nőt, akármilyen hülyepicsa, nem ütsz meg, hacsak nem késsel ront rád (akkor rúgni is lehet! :)).
2. Az nem jófej, aki vitázni nem tudván, pofán vágja a másikat.
3. Nem lehet, hogy a média (pl. ez a blog) fújta fel a dolgot?

halaloszto 2014.03.28. 21:31:24

@Rotten Tróger: 3. de, a media fujta fel. Csakhogy nem magatol. A ket foszereplo kozul az egyik a media resze.

Vajk

Rotten Tróger · https://www.youtube.com/channel/UCAh8LFC-YH3LrKq_jmhuL2A 2014.03.28. 22:02:52

@halaloszto: nézd, egy zsurnalisztának provokatívnak és objektívnek kell lennie, különben szart se ér. Obersovszky Péter neve mond valamit? :)

2014.03.28. 22:06:46

@Rotten Tróger: Szerintem G É és O P sem nevezhető objektívnek, igazából egyetlen objektív újságíró sem létezik, mind elfogult valamilyen irányban.

halaloszto 2014.03.28. 22:30:04

@Rotten Tróger: en ehhez nem ertek. szerintem nem szabad a melot es a maganeletet keverni.

Vajk

Fekete Pestis 2014.03.29. 09:01:20

@Rotten Tróger:
"Egy nőt, akármilyen hülyepicsa, nem ütsz meg, "

férfit igen?

chirkebaszó 2014.03.29. 10:35:19

ha nem követte el a "tettleges becsületsértést, könnyű testi sértést és garázdaságot", akkor nem írta volna meg a levelet, nem?
G Éva nyilvánvalóan pszichiátriai kezelésre szorulna, de ettől függetlenül nem értem itt hol a kényszer, nem kényszerítette senki, senki nem fogott fegyvert a fejéhez. felajánlották neki ezt a lehetőséget, ő pedig élt vele, mert igaz volt a vád. ennyi.
tényleg egyre szenzációhajhászóbb ez a blog. szomorú

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 10:43:18

@halaloszto:
Attól függ mit nevezel online megszégyenítésnek. Ha a "bűnbánó" levélre gondolsz, az messze van tőle, mint Makó Jeruzsálemtől. Mi abban a megszégyenítés, hogy nyilvánosan be kell ismernie, hogy rosszat tett (és akkor arról nem is beszéltünk, hogy a levél úgy lett megfogalmazva, hogy teljesen életszerűtlen, és nincs benne valójában semmi bűnbánat, a nő nagy öngólt lőtt, hogy ebbe belement)? Ha arra gondolsz, hogy egyes downhilleseket kritizált/fikázott a nő, ott meg a megszégyenítés teljes mértékben hiányzik, hiszen egyéni véleményét írta le, a bullying meg jellemzően társas műfaj, ahol többen nekiesnek fizikai vagy verbális értelemben az áldozatnak, bántalmazzák, gúnyt űznek belőle, megszégyenítik, stb. Amikor viszont óvodás módjára nekiestek egy tettlegesség áldozatának, na az már bullying.

Azon felfogás szerint egyébként, amit te képviselsz, az iskolai bullying áldozatainak a többségét is ki lehetne nevezni támadó félnek, mert az esetek 99%-ában nyilván nem tétlenek, hanem próbálnak védekezni, visszatámadni, vagy eleve egy beszólással adtak okot arra, hogy a menő srácok nekik essenek. Ha ezeket felgöngyölgeted, akkor könnyen az áldozatból lehet bűnöst csinálni.

@Fekete Pestis:
Nem más helyett akarok válaszolni, de akkor már leírom erről a véleményemet. Szerintem a tettlegesség, ha nem önvédelemből történik, sosem hozható egy szintre a verbális agresszióval, függetlenül attól, hogy férfi vagy nő ellen irányul. Normális ember nem üt meg másokat, legfeljebb kisgyerekek, a srác viszont már 16 éves, ebből ki kellett volna nőnie.

Rotten Tróger · https://www.youtube.com/channel/UCAh8LFC-YH3LrKq_jmhuL2A 2014.03.29. 10:53:34

@Fekete Pestis: Nyilván nem, de még nem emancipálódtam teljesen, ergo ha valaki egy nőt vág pofán, az extra suttyó.

Rotten Tróger · https://www.youtube.com/channel/UCAh8LFC-YH3LrKq_jmhuL2A 2014.03.29. 10:55:51

@fogas kérdés: Oké, lehet, hogy rosszul fogalmaztam: a zsurnalisztának nyilván lehet véleménye, de egészen addig objektívnek minősül, míg nem valamiféle hátsó szándékból manipulál. Így érthető? :)

halaloszto 2014.03.29. 12:10:37

@Narancskommunista: az iskolai esetekben sosem az aldozat az, aki az online terbe viszi az ellensegeskedest. itt viszont nem a srac volt az aki onlinenna tette a mokat.

es pontosan azert lett online vive a dolog, mert az egyik fel azt gondolta hogy ott fog tudni tamogatokat allitani maga melle, mert a valo eletben nem sikerult.

Vajk

Sobo 2014.03.29. 12:42:14

@halaloszto: ...végre rájöttetek, hogy virtuàlis tábora van.
Amint átlép reölity-be, nyomban tasli-lesi.
20év viaskodás után ujabb 20év magány? ...ha vagány!!?

2014.03.29. 12:50:13

@Rotten Tróger: Szerintem még így sem létezik objektív vélemény újságírásban, mindegyik elfogult, nyíltan vagy rejtetten a saját álláspontját közli. Egyetlen elfogulatlan elemzőt ismerek Magyarországon, az Török Gábor, aki politológus és nem újságíró.

vazzup 2014.03.29. 12:59:30

Minél többet olvasom a Kerékagyat, annál jobban gyűlölöm a "biciklis társadalmat". Komolyan, válogatott taplók gondolják magukat a részének, akikkel egy másodpercig sincs kedvem közösködni.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 13:07:57

@halaloszto:
"az iskolai esetekben sosem az aldozat az, aki az online terbe viszi az ellensegeskedest"

Általában azért nem, mert aki offline bullying áldozata, az szégyell bárkinek is beszélni róla, nem hogy még nyilvánosságra hozza. Ebben az esetben nyilvánosságra hozta, és látod mit kapott.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 13:10:09

@halaloszto:
Egyébként arról mit gondolsz, ha van valóságalapja mindannak, amit egyesek itt leírnak a nőről, hogy hisztis, manipulatív, elmebeteg, akkor mi a valószínűbb, hogy a Sobo névre hallgató nick mögött Dani vagy egy haverja van, vagy pedig a nő?

Sobo 2014.03.29. 13:34:21

Na Halálosztó! Most lássalak, mert ha nem tudod nekem se kellessz!

2014.03.29. 13:45:40

@Narancskommunista: Nem én vagyok a kérdezett, de ezt nem értem. Minek írna magáról ilyen számára előnytelen szövegeket, ha a többség amúgy is vele szimpatizál ? Még több sajnálatért ? Amúgy nyilvánvaló hogy Dani és haverjai soha nem tudnának egy ilyen szövegeket leírni, nincs annyi eszük.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 14:33:00

@fogas kérdés:
Ha az a személyiségelemzés igaz, amit itt sokan felvetettek, akkor teljesen logikus, hogy kamu nickeken fikázza magát, lehetőleg ordenáré módon. Mert ugye sokan írtátok, hogy szereti sajnáltatni magát, aztán szeret uszítani ez esetben a downhillesek ellen. Így a stílust is a szájukba tudja adni, igazolva saját igazát.

Másrészt olyan szövegeket, amit Sobo előad, ki tudnék nézni Daniékból is, amellett, hogy én nem is gondolom, hogy hülyék lennének.

vazzup 2014.03.29. 14:51:11

@Narancskommunista: tökéletesen lényegtelen. Ha így is lenne, ez mennyiben teszi zárójelbe, hogy "Danika" egy aggresszív, erőszakos fasz?

Semennyiben. Lehet lapozni.

Ja, én sem vagyok Gerle Éva bal mellbimbója, mielőtt még eszedbe jutna...

2014.03.29. 14:53:03

@Narancskommunista: Erre még nem gondoltam, a két Népszabadság cikkből az tényleg lejön hogy elég rüheli a dh-sokat. Eddig csak a Danival való konfliktusra figyeltem az ügyben, a dh-sok elég mellékes tényezőnek látszottak.

halaloszto 2014.03.29. 14:57:10

@Narancskommunista: Nema! Szerinted itt arrol van szo, hogy az offline bullying-ra volt valasz az online bullying ?

Vajk

halaloszto 2014.03.29. 15:04:48

@fogas kérdés: nem akarok itt mellekszalat nyitni, de nekem elegge egyszeru es hetkoznapi az alapallas. az egyik fel ott lakik. a masik szorakozni jar oda, es ezzel akadalyozza az oslakost a hetkoznapi eleteben. mint a nyugdijas nenik, akik alairast gyujtenek a jatszoter ellen, mert zavarja oket a gyerekzsivaj. ugyanez pepitaban hogy az egyik egyszeruen kerekparral kozlekedik, a masik meg csak szorakozasbol kerekparozik, viszont osztozniuk kell az infrastrukturan. A kozlekedonek konnyu ugy tekintenie, hogy neki tobb joga van a hasznalathoz mint aki csak hobbibol csinalja. ugyanez pepitaban hogy a _jo_kornyeken_ lako ertelmisegi-muvesz-sznobot zavarja ha a "prolik" odajarnak bandazni az o jo kornyekere. (a prolit ne vedd szo szerint, tudom hogy a DH sem a elvalt 8. keruleti szovonok gyerekeinek a szorakozasa. )

Vajk

Sobo 2014.03.29. 15:12:44

Majd' két óra találgatás után a ma is ráérő társaság elbukta a feladványt, pedig már-már...Sorry!

Kedvenc reklámfilmemmel kívánok nektek kellemes hétvégét.
m.youtube.com/watch?v=sFxcAHqnQDU

2014.03.29. 15:21:25

@halaloszto: Eszem ágában sincs védeni a dh-sokat. Tényleg nem jó amit csinálnak, aki ott lakik annak szerintem is több joga van közlekedni, hazamenni. Az lenne az optimális, ha keresnének nekik a hatóságok a környéken egy olyan hegyet, ahol senkit nem zavarnak és a fogasról kitiltanák őket.

halaloszto 2014.03.29. 15:26:09

@fogas kérdés: es hogyan csinalnad? csak lakcimkartyaval lehet bringat szallitani a fogason?

a dolog kb analog a parkolassal.

Vajk

2014.03.29. 15:26:50

@Sobo: Akkor halálosztó már nem kell neked ? :)

Sobo 2014.03.29. 15:29:24

@fogas kérdés: Osztom! ..hordjanak nekik össze egy újabb hegyet vhol Budaörsön v vmelyik pláza helyére. (Mammutból 2 is van!!!)

2014.03.29. 15:33:16

@halaloszto: Külön biciklikártyát kapnának a hegyen lakók, akik igényelnék és bizonyos kijelölt időpontokban, amikor sok helyi biciklis használja a fogast, csak azzal lehetne felszállni a fogas biciklis vagonjába.

Sobo 2014.03.29. 15:34:11

@fogas kérdés: Nekem nincs bajom senkivel. Csak nektek velem, minden téren.
Üdv. mindenkinek.

2014.03.29. 15:37:03

@Sobo: Nemcsak egy hegy van Budán és környékén.

Sobo 2014.03.29. 16:10:18

@fogas kérdés:
EZ ITT AZ ÉN HAZÁM! És állampolgári jogomban áll nemtetszésemnek hangot adni bármilyen, erre létrehozott, írott v online felüleleten. Mindenki a saját fegyvereivel harcol a JÓ-ügyért!!!
(ne kezdjük ujra)

Rotten Tróger · https://www.youtube.com/channel/UCAh8LFC-YH3LrKq_jmhuL2A 2014.03.29. 17:45:13

@Sobo: Na, meg a miénk is. Viszont a cél nem szentesíti az eszközt.

halaloszto 2014.03.29. 18:46:04

@fogas kérdés:

1. es a keruleti onkormanyzat mennyivel szall be a fogas uzemeltetesebe?

2. en is kapok valami speci kartyat, amivel felszallhatok a 48-as buszra? es persze leszallithatok valaki betolakodot, aki csak atutazik a keruletemen, ahol en lakom.

3. tulkepp az utcamra is ideje lenne kitenni egy behajtani tilos kiveve helyieknek tablat.

Vajk

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 19:36:26

@halaloszto:
A nő részéről nem volt online bullying (hacsak nem az általam kitalált összeesküvés elmélet).

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 19:48:49

@halaloszto:
Ahogy kivettem, szerintem nem a szórakozás a problémája, hanem az, hogy gyakorlatilag dh felvonóként használják a fogaskerekűt, miközben erősen korlátozott hány bringát lehet felvinni. Ez valószínűleg nem csak a helyieknek probléma, hanem azoknak is, akik pont hogy szórakozásból, kikapcsolódásból mennek ki tekerni, de nem dh-sok, viszont ezt az emelkedőt a bringatúra elején megspórolnák.

Persze ennél bonyolultabb kérdés, hiszen kifizetik a jegyet, ha mondjuk hozna valaki egy szabályt, hogy ne lehessen X időn belül többször felfele menni, akkor lehet, hogy a dh-sok kénytelenek lennének felvinni maguk a bringát, de bevételkiesés is lenne.

Emiatt én nem tudnék igazságot tenni köztük ebben a kérdésben.

Abban mondjuk van valami, hogy nem túl nagy sportemberi teljesítmény az, ha valaki felfelé viteti a bringát, a dh-sok többsége nyilván nem is csinálja, mert nincs is lehetősége rá, hiszen tudtommal nincs más olyan hely az országban, ahol valamilyen tömegközlekedéssel lehet felvinni.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 19:50:01

@vazzup:
Igazad van, de én azoknak írtam, akik kritizálják a nőt, hogy ha olyan a személyisége, mint amilyennek leírják, akkor ez is lehetne.

halaloszto 2014.03.29. 20:18:30

@Narancskommunista: ha valaki kover, es en megirom rola az ujsagban hogy o kover, az az en szotaramban bullying.

Vajk

halaloszto 2014.03.29. 20:21:14

@Narancskommunista: en kozelrol ismerem az erzest. idegesito ha nem ferek fel a buszra, pedig sietek fontos helyre. ha meg azt is tudom, hogy azert nem fertem fel mert olyanok ulnek rajta, akik baromira raertek volna maskor menni, vagy akik csak poenbol buszoznak, az triplan idegesito.

a tekerjenek fel duma meg total felrevisz. hogy mast ne mondjak, sieles.

Vajk

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 20:24:33

@halaloszto:
A problémáját úgy lehetne átvinni a te helyzetedre, aki gondolom nap mint nap a 48-as busszal jársz, hogy tegyük fel, megjelenne egy csoport, akik mondjuk bizonyos reggeleken (vagy délutánonként), mikor te munkába mész, valamilyen hobbiból (*) elárasztaná a buszt, és ezeken a napokon csak sokadik járatra férnél fel, és elkésnél a munkahelyedről, vagy korábban kellene indulnod.

Amiért nincsen igaza, az az, hogy nem veszi figyelembe a fogaskerekű turisztikai / kikapcsolódási jelentőségét. Ez kb. olyan, mint ha valaki a Colosseum mellett lakna, és panaszkodna, hogy sok a turista. Vagy Velencében, és a sok turista miatt néha nem férne rá a vaporetto-ra.

Más kérdés, hogy az itteni cikkek alapján nem csupán ez volt a gondja, hanem a tettlegesség előtt is a viselkedés volt a másik.

* Mittudomain, mondjuk valami GPS-es kalandjátékot játszanának, aminek kötelező küldetése lenne az, hogy végighaladjanak ennek a busznak az útvonalán, jobb most nem jut eszembe...

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 20:30:44

@halaloszto:
Ha valaki megüt, és megírom az újságban, az én értelmezésemben nem bullying, legalábbis az én részemről nem.

"a tekerjenek fel duma meg total felrevisz. hogy mast ne mondjak, sieles."

Nekem is ez ugrott be elsőre ezzel kapcsolatban. Csak ugye annak építenek felvonót, gondolom a világon létezik dh-s felvonó is, csak ez éppen nem az. Ha a síelés lenne az analógia, akkor ott éppen a síszezon közepén más célból az amúgy is telített forgalmú sífelvonót vennék igénybe.

halaloszto 2014.03.29. 20:56:44

@Narancskommunista: dehat pont ez van. egy csomo barom szorakozasbol minden reggel eleve felszall a vegallomason, es en nem ferek fel :-(

a peldad a colosseummal talalo. de ez itt budapest. aki a hegyen lakik, az erre buszke, tudja hogy ezzel kifejezi tarsadalmi felsobbosztalybeliseget. soha, semmi penzert nem koltozne el onnan, pl pestre meg aztan vegkepp. es nem ugy ertelmezi hogy a hegyen lakasnak vannak elonyei meg hatranyai, hanem ugy hogy o felsobbrendu, es neki meg elojogok is jarnak cserebe amiert ott lakik.

de ez nem csak budan van igy. ott van pl a radai utca. az ott lakok is inkabb sirnak tiz eve a szorakozohelyek miatt, de el nem koltoznek semmikepp, mert mar az ukanyjuk is ott elt.

Vajk

halaloszto 2014.03.29. 20:57:18

@Narancskommunista: szerinted regen nem hasznaltak a volanbuszt a kekesen felvononak egyesek??

Vajk

Narancskommunista (törölt) 2014.03.29. 21:05:55

@halaloszto:
Miért, ma már nem? Vagy lehet egyáltalán helyközi/távolsági járaton kerékpárt szállítani?

halaloszto 2014.03.29. 21:42:56

@Narancskommunista: luke :-) silec szallithato.

Vajk

vazzup 2014.03.30. 11:57:26

@fogas kérdés: frászkarikát. Nem kell pofozkodni, a többit oldják meg a bringások és a lakók maguk között.

Vagy írjuk ki Hegyeshalomnál, hogy "Békés együttélésre alkalmatlanok országa"?

Amúgy a DH-zást kéne csekkolni Normafán. Szerintem ha ellenőrizné a hatóság (rendőrség, közteresek), csökkenne a számuk is, erős a gyanúm, hogy 90% illegálban tolja ott, ha fokozott ellenőrzés van, csöken a fogaskerekűn is a számuk.

Untermensch4 2014.03.30. 16:24:46

közforgalmú közl eszköz (a fogaskerekű), tehát mindenki utazhat rajta, minden (bármelyik) járaton, ha kifizeti a szolgáltatást. utazhatnak bunkó gyerekek és arrogáns nők is. a probléma kezdete nem az hogy szóváltásba keverednek ketten, ezt ha nem túl hangosan csinálják ami miatt garázdaság miatt rendőrt hívnak rájuk, megtehetik. szólásszabadság, ugyebár. a probléma az ha vki megüt egy másik embert. az hogy mekkora az ütés már csak a jogi megítélés miatt érdekes.
volt egyszer egy 80+ éves nyugdíjas bácsi a tévében, feltalált dolgokat. az lett a végzete hogy a villamos lépcsőjére készülődött leszállni de a táskáját odaszorította a nyíló ajtó és így "nem volt elég gyors". mármint a bunkó szerint aki egy ütéssel segített neki a leszállásban. ő elsomfordált békésen ahogy kulturált emberek szoktak aztán az eset szövődményeibe csak belehalt. azoknak akik mentegetik itt a srácot csak annyit kívánok hogy ennek az általam említett bunkónak legyenek az útjában.

trollibusz 2014.03.31. 21:47:12

@huuuha: Na, ezt a stílust már betéve ismerem! Ez nem más, mint maga Gerle Éva, aki ugyanúgy járt el millió esetben ellenünk is. Ezer álnév alól irkál. Még a Wikipédián levő adatokat is el kezdte álnév alól hamisítani: A WIKIPÉDIA ADATAIT is KÉPES MEGHAMISÍTANI, Az így, nemzetközi szélhámosi rangra is „felemelkedett” BUDAPEST, 12, kerületi, UTCAI VEREKEDŐ: GERLE ÉVA!

A Következő (Figyelem: Forrás megjelölése nélküli!) szövegeket, Gerle Éva szerkesztette és írta be a múlt hét folyamán (tehát 2O14 március végén!) jogtalanul és minden tárgyi realitás nélkül a nevem alá a WIKIPÉDIÁBA. Ezek szerint ugyanis, ott bárkinek, aki bizonyos plusz internetes kapacitásokkal rendelkezik (És amilyenekkel én sajnos, nem rendelkezem!), a felelőtlen – sőt: a hamisító – szélhámoskodó tevékenysége, MÉG ÁLNÉVEN IS, ahogy Gerle Éva szokott, ENGEDÉLYEZETT!
„1. Leghíresebb verse a Caucescu házaspárt élteti.[forrás?] „
Mármint-hogy ez, ha egyáltalán létezne a világon ilyen vers, az én megjelent három verseskötetem verseiből a „leghíresebb”’ – Egyelőre erről a döbbenetes WIKIPÉDIÁS rangra emelt GERLEI HAZUGSÁGRÓL, csak annyit tudok megjegyezni, hogy nem értem, hogy forrás-megjelölés nélkül, miként kerülhet be ekkora valóság-sértő és személy-sértő hazugság egy enciklopédiának a szócikke alá? – Ezt azon túl, hogy én soha nem írtam egyetlen Nicolae Ceausescum vagy a Ceausescu házaspárt dicsőítő verset sem, és, a Szekuritáte többek között azért is üldözött és zaklatott, mert több helyen, így például a Csíkszeredai Tamási Áron irodalmi körben is, hangosan és nyíltan kijelentettem, hogy ilyet tőlem ne várjon senki, én ilyet nem fogok tenni. Ezt bizonyítják a Securitate tevékenységét vizsgáló bizottságtól, a „Poetul” (A költő) nevű megfigyelési dossziéban található dokumentumok is. Az a Wikipédia - szerkesztő tehát, aki a nevem alatti szócikkbe 2O14 márciusában, tehát éppen a Gerle Évának a velem szemben folytatott, gazdasági tönkretevésemet célzó internetes rágalmazási és bemocskolási háborújának az idején ezt a hazugságot oda beírta, törvénysértő hamisítást követett el.
Asztrológusi tevékenységét igen sokan megkérdőjelezik…
- Egyedül Gerle Éva és az ö két barátnője és mások bemocskolásában neki segítséget nyújtó, neki valamiért igen elkötelezett barátnője és háborúzó – szárnysegéde: Kovács Killer Csilla és Lelkes Villő azok, akik az én asztrológusi tevékenységemet a másfél milliós magyarságból megkérdőjelezik!

trollibusz 2014.03.31. 21:55:13

II. A wikipédia- adathamisító és utcaverekedő, közismerten agresszív, sőt: bandita módjára viselkedő Gerle Éva, képes még a neki nem száz százszázalékosan igazat adó újságírót is mocskolni. Bezzeg, amikor az újságírók az ő vastag és sima hazugságait közlik, akkor már nem használ álneveket!
… annak a gyakorlatának köszönhetően, hogy a neki nem szimpatikus emberekről a születési adataik ismerete nélkül is bosszúhoroszkópot készít. Erre több példa is volt a közelmúltban, amit asztrológusi körökben is sokan elítélnek.[forrás?]
- Láthatjuk tehát, hogy újból-csak, a forrás megnevezése nélkül írta ezt, a légből kapott rágalmát a hitelrontó, igazságtalan rágalmaival gazdasági tönkretételemet célzó, Gerle Éva! – Persze, álnév mögül.
És egyáltalán, ilyen fajta „jellemzések” nem kerülhetnek be a lexikonokba! Ez a szöveg tehát egyben világszintű kuriózum is! Az un. híres-halottakon kívül, mint amilyen Diana Hercegnő, vagy a népszerű állatvédő – zoológus Steve Irwin, akiknek az asztrológiai sorsképletének a fő motívumait a haláluk körülményeinek a tükrében, asztrológiai didaktikai céllal elemeztem, még soha, egyetlen egy horoszkópot sem készítettem soha, megrendelés nélkül senkiről! A Gerle Évának az évekkel korábban előre megírt – tehát független, objektív! – szövegekből álló gyűjteményből, egy számítógépes program segítségével, az ő sorsképlete alapján kiválogatott, horoszkópnak nevezett szöveg-együttesét is, az ő-általa a közölt születési adatai alapján közöltem. Azok a minden személynek a horoszkópjában előforduló negatív motívumok viszont, ami ebből az objektív sz9vegegyüttesben napvilágot látnak, a Gerle Éva karmájáról és negatív erkölcsi tulajdonságairól, súlyosság szempontjából, messze alul maradnak, ahhoz a rengeteg felelőtlen cselekedethez, gonosztetthez és perverz viselkedéshez képest, amelyek a Gerle Éva közösségi mentalitását jellemzik.
„Az utóbbi időkben igen népszerű lett, köszönhetően a furcsa jelzőhalmozó írásmódjának, és a gyűlölködéstől hangos internetes jelenlétének. Jelenleg büntetőeljárás van ellene folyamatban.[forrás?]”
Újabb világelsőnek számító kuriózum a lexikon-szócikkelyek egyes részleteinek, a szerkesztésében és megírási módjában! - És nem csak azért mert ennél is hiányzik a forrás megnevezése. Vagy, mert ehhez, amint alább meg fogjuk azt látni, Gerle Évának sikerült becsempésznie, állítólag komolyan is vehető „forrásként” az általa, az én hitelességem maradéktalan - lejáratása érdekében ugyancsak 2O13 márciusában létrehozott, engem végsőkig kigúnyoló-bemocskoló szándékkal általa az én nevemben létrehozott (Figyeljük a magas fokú szélhámosságot, törvény-szegést!) blogjának a linkjét is! – HANEM AZÉRT, mert ilyeneket nem szokás leírni lexikonokban, és főként költőkről – írókról nem, hogy azok mitől lettek ha lettek népszerűek, illetve írásmód – jellemzést, vagy kritikát sem szokásos közölni a lexikon szócikkek alatt, hanem mindössze száraz tárgyi – biográfiai – tényeket! Ami meg az én „gyűlölettől hangos internetes jelenlétemet” illeti, ebben az állítólagos lexikon-cikkelybe való sajátosan Gerleévai formulában, éppen, hogy a saját internetes jelenlétének a legfőbb jellemzőjét sikerült kifejeznie és az ugyancsak szokásos és internet-szerte jól ismert gerleévai „szar-átkenős” módszerével, amelyre, a Budapesti XII. kerületi ügyészségnek elküldött ellene szóló, feljelentésemben is felhívtam a nyomozó-szerveknek a figyelmét, éppen azt írta le rólam, amit éppen, hogy ő művel évek óta nem csak az interneten, hanem az utcán is: keresztül-kasul FRÖCSKÖLI A GYÜLÖLETÉT, SŐT, MÉG AZ UTCÁN IS VEREKEDIK ÉS MÁSOK SZÁMÁRA KÍNOS ÉS KELLEMETLEN JELENETEKET RENDEZ. – Egyszóval: ERKÖLCSTELENKEDIK!
És itt van a fentebb említett, legérdekesebb és egyben legékesebb légy-pete, amit valaha is, bármilyen fajta lexikonban bárki is bepöttyentett, és ami nem csak arról híres, hogy volt mersze és „pofa-képe” GÉ-nak az én nevemben létrehozni, de ráadásul, szó szerint, a föld alá süllyeszti a még paródia kifejezést is! De előre szólok, hogy ne kattintsatok rá, mivel ezzel csak azt szolgálnátok, hogy Gerlének besegítetek abba, hogy ez a trágyája is az én nevem alatti toplista első oldalán jelenjen meg a Google top-listáján.
„Kozma Szilárd - paródiák: http://szilardkozma.wordpress.com/” - Mondom, ne kattintsatok rá, mert ezzel csak a sátáni, romboló eszelősséget juttatjátok újabb energiához, újabb, normalitás - ellenes cselekvési lehetőséghez: Kozma Szilárd, aki soha nem volt és soha nem is lesz még szilardkozma sem, nem, hogy Cosma Silard!

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.04.04. 20:52:10

@Narancskommunista: ez a kereslet - kinalat problemaja
rendes esetben jonne a kinalati oldalon kiszolgalo, de ebben az esetben nem, es ennek a legfobb oka az hogy nagyon messze van a valos koltsegtol a kerekparjegy ara

megoldas az lenne hogy a keresletet csokkentik le ugy hogy megemelik az adott szakaszon a jegy arat

2014.04.05. 15:18:13

Off (igy a vegere):
Éljen Gerle Éva, a mi uj Anettkánk :-)!
süti beállítások módosítása