Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Három év börtön egy ellopott bicikli miatt

2009.06.25. 15:16 - kirk kapitány

200 dollárért adta tovább a jó árunak tűnő versenybringát a sacramentói Lee Crider. Aztán a tévéből megtudta, hogy a világ leghíresebb versenyzőjének speciális gépét sikerült meglovasítania. A lopott, Trek márkájú gyorsasági kerékpárt három nap múlva visszaadták jogos tulajdonosának, Lance Armstrongnak.

A 40 éves Crider a most kezdődött perben három éves börtönt is kaphat az akcióért. Betöréssel és lopással gyanúsítják.
 

Az orgazda ügyében már meg is született az ítélet. Dung Hoang Le 90 napos elzárást kapott, mert megvette a 10 ezer dolláros biciklit.
 
Crider februárban fosztotta ki Armstrong csapatának kamionját, amikor a hétszeres Tour de France győztes hosszabb szünet után az Amgen Tour of California nevű versenyen indult. Egyszerre elvitt négy versenygépet. Armstrong ideges lett, a Twitteren is közzétette a lopás hírét, és még a CNN is a bicikliket kereste.

 

Címkék: armstrong trek

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr321207899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.25. 16:28:27

Ha Armstrong biciklitolvaját 3 évre büntetik, akkor a noname bringások tolvajait minimum 10 év letöltendő, nem harmadolhatóra kellene.

Freechild 2009.06.25. 16:28:37

Széééép... Igy kell...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.25. 16:30:06

Persze, Armstrong bringáját megtekerném én is, szívesen..:)))

Trojan_horse 2009.06.25. 16:48:32

ja, de azt ne felejtsd el h itt betörés és különösen nagy értékű lopásról van szó. A betörés a lényeg. A hétköznapi bringatolvajoknak meg le kell vágni a megfelelő testrészét nem börtönbe zárni, hogy még ellátása is legyen.

Almaspite 2009.06.25. 16:49:28

@efes: Én inkább a képen látható rendőrlányt... :-)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.06.25. 16:52:30

A lényeg, hogy meglett a bringa :)
Egy kört én is mennék vele (a bringával) :)

borisz 2009.06.25. 16:54:50

@Trojan_horse: az ilyeneket lécci ne gondoljuk már komolyan, vagy inkább sehogy, jó?
nem kell csonkolni, meg öldökölni, a börtön nagyon civilizált és korrekt büntetés mindenre, aki meg csak odáig lát, hogy az nekünk pénzbe kerül az már abba sem gondol bele, hogy ha az ilyen betörők/rablók szabadlábon vannak az még több pénzt visz el a polgároktól...

egy kis időt lécci szánj rá, hogy több szempontból is átgondolj egy-egy témát mielőtt felböfögöd a nagy okosságod.. (ez nem konkrétan csak neked, hanem a népek 99,999%-nak szól)

Rwindx 2009.06.25. 17:00:59

@borisz: szóval 99.999% marha, de te egyedül tudod a tuti. Frankó.

fourgee 2009.06.25. 17:02:44

Offtopic

@borisz: Te meg adj hálát, hogy nem raboltak ki, és családtagodat sem ölték meg.
Aki ezeken átesik, és találkozik a magyar "igazság"szolgáltatással, az nem úgy beszél, ahogy te.

manx express 2009.06.25. 17:12:32

"gyorsasági kerékpár"? ekkora fszságot. ez időfutam kerékpár

Dr Bubó 2009.06.25. 17:16:04

@borisz:
Borisz, a börtön civilizált és korrekt büntetés mindenre? Hát persze, ha csak a bűnt megbosszulni akarjuk. Egyszerűen a börtön visszatartó ereje borzalmasan alacsony, és egyre csökken. Ha a lopást nem is büntetném kézlevágással, de például a szexuális erőszaktevők kasztrálása egyértelműen megoldást is hordoz a büntetésen túl. Márpedig úgy érzem, ez nálad a "csonkolás" kategóriája. Gondold át ezt a témát több szempontból is.
Egyébként börtön-szakirodalom mindenkinek: Moldova György Szabadíts meg a gonosztól! c. munkája. '90 környékén jelent meg, de nagyon érzékletes képet fest a börtönvilágról.

midnight coder 2009.06.25. 17:23:52

Amíg az illető börtönben van, addig sincs kinn, tehát nem lop. És ha közben állam bácsi nem segítené mondjuk a családját családi pótlékkal, szociális segéllyel, stb. amíg a családtag távol van, akkor lehet hogy jobban meggondolnák hogy kockáztatják-e hogy pár évre börtönbe kerüljenek.

bocage 2009.06.25. 17:31:56


a bicajlopások fő oka, hogy van kereslet a kétes eredetű cuccokra. Szóbal mindenki tegyen meg mindent, hogy használt felszerelés esetén is lehetőleg normális forrásból vásároljon.

Bullfrog 2009.06.25. 17:34:23

A csonkolásos "büntetéssel" vagy épp a halállal az a baj, hogy vissza lehet vele élni.
És ha ártatlanul szenvedi el ezt valaki, az már nem hangzik olyan jól.
ugyhogy börtön..(éppen elég rossz az is)

BKV reszelő 2009.06.25. 17:45:23

@borisz: Jól van borisz, csüccs ! Ha levágod a lábait a tolvajnak, akkor milyen szabadlábon lesz az ? Falábon ?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.25. 18:02:54

Én meg először azt gondoltam, hogy itthoni hír :-(

borisz 2009.06.25. 18:21:35

bocs az offért!

@Rwindx:
nem, természetesen nem csak én tudom a frankót, de ezzel a reakcióddal pont azt bizonyítod be amiről írtam: gondolkodás nélkül reagálsz. tehát nem azt mondtam, hogy többiek rosszul gondolják, hanem, hogy végig sem gondolják, mint ahogy te végig sem olvastad figyelmesen amit írtam :)

@fourgee:
rabolták már ki családtagomat, engem pedig meg is loptak, és meg is vertek már, semmi rendőrségi eredmény nélkül, de akkor is így gondolom. lehet, hogy nehéz elképzelni, de nem leszek dühöngő idióta azért, mert velem is történt valami rossz. persze mérges voltam, (és megtanultam karatézni :)), de nem csonkolni kívántam az elkövetőt, hanem azt, hogy fosszák meg kis időre a szabadságától, mint ahogy az ebben a civilizációban jár a bűnösöknek.

@Dr Bubó:
hidd el, átgondoltam, nem egyszer. errefelé azért nincs a börtönnek (meg a halálbüntetésnek, és a csonkításnak) visszatartó ereje, mert a felderítés olyan béna, hogy amikor bűnt követsz el gyakorlatilag nem fenyeget a börtön réme, mert jó eséllyel le sem szar a rendőrség (erről viszont már olvastam, nem én találtam ki), szóval hiába szigorúak a törvényeink, ha az elkövető sosem kerül bíróság elé.
a szexuális bűncselekmények esetén is sokkal jobbnak tartanám a kasztrálással szemben a gyógyszeres kezelést, kombinálva az állandó (chipes, gps-es) megfigyeléssel.
az összes ilyen végletes beavatkozástól azért ódzkodom, mert nem példa nélküli, (finoman fogalmaztam), hogy a rendszer bedarál embereket, és kivégzésük, kiherélésük után derül ki, hogy kurvára nem csináltak semmit, hanem valaki más volt. persze amíg nem téged csonkolnak lehet nagy a hangod...

SLacc 2009.06.25. 18:49:39

Ellopták két biciklinket. De mivel mi egyenlőtlenebbek vagyunk egy túlterhelt rendőrség szemében, nem számítok semmi jóra.
Miért akarják az embert a feljelentésről lebeszélni? Stat?

CsG 2009.06.25. 18:50:04

@borisz: És te már gondoltál arra, hogy miért kell a börtönbe tévé, több kiskapus focipálya, konditerem, luxusszobák és társaik? És miért nem dolgoztatják őket a szállás + kajáért? Egyből lehetne miből autópályát építeni milliárd/km egységár nélkül és nem akarna ennyi ember börtönbe kerülni, ahol a melegben, jóllakottan lógázhatja a lábát. Én nem tartom megoldásnak a jelenlegi börtönrendszert, mert inkább fix idejű szállodai bezártsághoz hasonlít.

GaZe 2009.06.25. 18:55:33

@borisz: nem érdemes.
rend kell meg fegyelem.
gondolkodni, meg empatikusnak lenni manapság a gyengeség jele.
durván kell odabaszni, mert abból ért a másik. (az nem releváns logika, hogy ha nekünk basznak oda durván, akkor kb ugyanaz történik, csak akkor épp mi állunk a fasz rosszabbik végén. nya, fúj, megint gondolkodni próbálok, le kell szoknom róla.)

hiába a halálbüntetés vagy a nukleáris élve elhamvasztás, ha mondjuk 100 tettesből 100-at nem kapnak el.
de ez megint csak elvont hippi hülyeség.

is 2009.06.25. 18:56:48

@Dr Bubó: Mózes mondá: 'szemet szemért, fogat fogért', Könyves Kálmánnál lopásért kézlevágás, ha báránynál nagyobb érték, halál. Krisztus meg azt mondta: 'ha megütik a jobb orcádat, tartsd oda a balt is', ' ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel'

lehet választani mindenkinek.

GaZe 2009.06.25. 19:00:37

@SLacc: részben statisztika, részben - hihetetlen de tényleg: őszinteség.
volt egy betörés, ami után 3 nappal felhívták a havert, hogy akkor ö (a rendőr) lezárná az ügyet.
a felderítés a cinkes rész a rendszerben (biztos, mert az nem olyan látványos, nem kattog a média, nem lehet habzó szájjal hivatkozni rá. ez van, a látszatok társadalmát éljük).

@CsG: voltál sitten? gondolom nem, mert úgy beszélsz róla mintha az olyan kajak jó lenne. 8ha ilyen jó dolog, akkor miért nem ül mindenki a hűvösön?).
azért nem árt szocializálni a bentlakókat, hogy amikor kijöjjenek, ne valami ultra antiszociális elvadult vérbősz lény törjön rá a társadalomra.
Az elítéltek totális elszigetelése nem vált be (az ember társas lény, teljesen megkattan egymagában, nem mindenki remete. ezért is hatékony büntetés a magánzárka. fokozva sötétzárkával).

de tény, hogy a büntetésvégrehajtás és annak egészfilozófiája újragondolásra szorulna, mivel rohanó világunk új kihívásokat támasztanak feléje.

GaZe 2009.06.25. 19:02:23

@is: teréz anyánál megértés és törődés, észak kóreában inetrnáló tábor...
az almát hasonlítod össze a körtével.

de lényeges: lehessen választani.

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.06.25. 19:05:42

Lopni se, rabolni se szabad! Jogos a börtön érte!

doktor.dikhed 2009.06.25. 19:40:31

Én minden biciklitolvajt kemény börtönre büntetnék, de én elfogult vagyok, mert már két biciklimet ellopták.

schawo2 2009.06.25. 19:47:13

3 variáció a fenti tömény off-topicra:

1. Az idióták alátalában bicikliznek.
2. A biciklisták általában idióták.
3. A biciklisták nem idióták, de az idióták ezt a helyet használják örjöngésre.

Várom a tippeket.

nemuccaszoc 2009.06.25. 19:51:40

Mintha nem lenne két perc múlva a tulajnak ugyanilyen bicója a gyárból. Tény, a lopás bűn.

manx express 2009.06.25. 20:16:05

@schawo2: az itt hangoskodók nem biztos, hogy biciklisták, másrészt a biciklisták tényleg idióták, mert elviselik, eltűrik a nembiciklisták idióta durvulását az utakon, és legvégül schawo2 egészen biztosan idióta.

CsG 2009.06.25. 20:22:18

@GaZe: Nem voltam. De a környék beli "norvég" kéregető és megélhetési bűnöző eltűnt télre, visszajött nemrég és most ezekkel a sztorijaival hódítva koldul. Ezek mellett olvasok híreket és nem kicsit szúrja a szemem az új "bérelt" börtön sem...
Valamint nem elszigetelésről beszélek. De nem értem, miért kellenek tévék a cellákba, miért nem elég pl egy rádió, miért kellenek sportpályák és főképp még a te hozzászólásod alapján se értem, miért nem kell megdolgozniuk az ellátásért? Nem rabszolgamunkát szeretnék, csak normális elvárásokkal és minőségben kétkezi munkát.

Funkerman 2009.06.25. 20:57:55

@borisz: Ha valakit valaki kirabol, akkor valszeg csak neki okoz azzal kárt. Ha börtönbe zárják, akkor meg egy kicsit minden olyan embernek, aki adót fizet.
Azt gondolom, h a lopásnak annyira egyértelmûen kotvány dolognak kellene lennie, h senkiben fel se merüljön a kétség a felôl, h igenis le kéne vágni azt a testrészét -a delikvensnek-, amivel lopott.
Huzogatja az embereket állambácsi eléggé, nem kell, h egymást is huzogassák. Sztem.

akira2 2009.06.25. 21:53:47

Ha csupán azért nem tartjátok megfelelő büntetésnek a "szemet szemért, fogat fogért" elvet, mert "mi van, ha tévedésből kasztráltak valakit", akkor azt hiszem, helyben vagyunk.

Szerintem sem megfelelő büntetés a börtön (ahogyan az ma működik a világ jelentős részén), mert az csak szanatórium a notórius bűnelkövetőknek.

Viszont jó lenne azon is elgondolkodni, hogy miként fordulhat az elő, hogy a bíróság elítél valakit és utólag kiderül, hogy mégsem ő volt a bűnös! (Pl. móri eset...)

A gond nem ott van, hogy halálbüntetés, vagy sem, hanem ott, hogy hiába előírás az, hogy senkit sem lehet elítélnie a bíróságnak addig, míg megingathatatlan bizonyítékok nem állnak elő, mégis azt tapasztaljuk, hogy kétséges, bizonyítéknak látszó momentumok alapján ítélnek el gyanúsítottakat adófizetői eltartott státusba.

A börtön akkor lenne jó, ha munkára is köteleznék az elítéltet, olyan munkára, amellyel megtermeli a "jóltartésához" szükséges pénzt, továbbá megkeresheti a nyomozás és jogi eljárás költségeit - amelyet tartozásként kellene nyilvántartani. Ezt persze lehetne munkatábornak is hívni, de én inkább csak önfenntartó börtönbüntetésnek, vagy valami hasonlónak hívnám.

2009.06.25. 22:55:24

Egy nyomi bicikliért 3 év börtön?
Ha nem az biciklis hülyegyereké lett volna, mégcsak meg sem keresik.

Emberölésért, ha bebizonyosodik h örűlt vagy kapsz 2-3 évet és egy szaros bicikliért is.

Szép új világ!

RustySpoon (törölt) 2009.06.25. 22:58:44

Ez nem egy Trek reklám? Marketing 3.0 :)

The Great Destroyer 2009.06.25. 23:36:10

Aki ilyen cuccot lop, az tényleg nem lehet
hasznos tagja a társadalomnak, aki megveszi
az szintén elmerokkant.
Az ilyen bicókat sportorvosok, illetve olyan szakemberek faragják az adott versenyző testéhez, akik évtizedek óta ezzel foglalkoznak...
Nekem van egy Moser vázam, amit még Francesco csinált magának, ő fénykorában szinte miliméterre olyan magas és olyan súlyú volt, mint én, nekem mégis kicsit rövid a felsőcső, mondjuk ettől függetlenül erre építettem az "ünneplős" biciklimet :).
Szóval profi versenyző biciklijét ellopni nagyjából annyira ésszerű, mint mondjuk Phelps fürdőgatyáját...

Rwindx 2009.06.26. 01:00:45

@borisz:
Azt írsz le amit akarsz, de az attól még nem feltétlenül úgy van. Akármennyire is hiszed.
Idézzek tőled amire reagáltam?:

"egy kis időt lécci szánj rá, hogy több szempontból is átgondolj egy-egy témát mielőtt felböfögöd a nagy okosságod.. (ez nem konkrétan csak neked, hanem a népek 99,999%-nak szól)"

A válaszom:
"szóval 99.999% marha, de te egyedül tudod a tuti. "

Miből derül ki hogy nem gondoltam át azt amit írtál? Kiemelnéd?

Te állítottál valamit, majd azt érzékeltetted hogy aki mást állít az nem gondolja át amit ír, ergo azt sugallod egyedül neked lehet igazad, esetleg annak aki egyvéleményen van veled. A szóhasználatod pedig megalázás szándékát, lenézést sugároz. Ez gyenge ripacs volt, semmi több.

Ha továbbvisszük a gondolatmenetet, akkor te még azt is megkérdőjelezed hogy valakinek joga van-e véleményt nyilvánítani az igazságszolgáltatásban alkalmazott eljárásokról, törvényekről. Ellenvéleményed lehet, de a véleményhez való jogát nem kérdőjelezheted meg. Tulajdonképpen mit csinálsz? Emberi jogokról szólnál, úgy hogy más emberi jogokat közben sárbatipornál. Van ennek értelme? Szerintem semmi.

Úgyérzem te nem gondolod át mit írogatsz a vakvilágba.

A blogtól elnézést kérek az offért.

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2009.06.26. 03:52:36

Alapvetoen szerintem nem a borton visszatartoerejevel van gond, hanem a lebukas eselye tul alacson.
A varhato buntetes = lebukas eselye * buntetes nagysaga.

Ha a lebukas eselye nullahoz kozelit, akkor a buntetes nagysagat akarmekkorara novelheted, a varhato buntetes ugyanugy alacsony marad.

Ha elkapnanak minden masodik bicikli(auto, stb)-tolvajt, csalokat, bunozoket es csak mersekeltebb buntetest is kapnanak, szerintem akkor is jobban meggondolna minden kibaszott tolvaj, hogy mit csinaljon. :-(

Paraszt 2009.06.26. 07:08:55

A Holdon minek Amstrongnak keró?

KolompárRómeó 2009.06.26. 07:12:22

@borisz: jogos. Ezert van az, hogy a nemreg elkapott szatir immaron tizensokszor volt buntetve, meg csak 40 eves, igy nagy esellyel 1-2 ev mulva ismet csinalhatja a kovetkezo buncselekmenyt. Egesz addig, amig vegre meg nem ol egy egesz altalanos iskolai osztalyt, amivel megvan az esely arra, hogy 15-20 evre bezarjak.

midnight coder 2009.06.26. 07:54:28

@is: Könyves Kálmán módszere működött. Úgy nagyjából 45-ig elég erkölcsös társadalom voltunk.

Jézusé nem úgy tűnik hogy működne. Ha odatartod a másik arcod is, max. azt éred el hogy azt is bucira pofozzák.

A vakond 2009.06.26. 07:55:29

Valahogy nekem is reklámnak tűnik. Azt a "trek" szót nem kellett volna kiírni. Mit fizettek érte? Megérte?

escéhá 2009.06.26. 08:02:47

Először is el kéne kapni a biciklitolvajokat. Feleségem három biciklijét siratja. (Meg hát én is, mert én veszek neki újat...)

kovácspéterke 2009.06.26. 08:39:12

Mi láttuk az egyik bringáját az egyik online bringapiacon, írtunk is az Astanának meg a Mellow Johnny teamnek (Armstrong hobbicsapata), de nem reagáltak rá. Mondjuk két órán belül lekerült a hirdetés. De jó nagy idiótának kell lenni, hogy az egyedi festésű Armstrong bringát valaki feltegye egy ilyenre...

ivanolsen 2009.06.26. 08:43:48

Nekem egy kis EPO kellett volna!

Bondon 2009.06.26. 08:58:12

sok büntetést gazdasági alapon kell meghozni.
pl. egy biciklilopás értéke mondjuk legyen 20eFt
(átlag, új, régi, márkás, noname). Mivel minden 100.-at sikerül megtalálniezért a lopás értéke 2m Ft. Ez a büntetés, vagy megfelelő börtön.

Hasonlóképpen a környezetszennyező cégeknél. Mit 1-2milla bírság, odacseszni 1mrd-ot oszt majd meggondolja. Ha nem, akkor csődbe megy, megkapja az állam, és értékesíti.

Amúgy meg van neki sok bicaja, mért nagyobb bűn ez mintha csóringer kölök egyetlen bicaját lopják el (még ha nem is ér sokat), és évekig nem tud újat venni?

3 év magyarországon, az kb 300mrdFt elqrásnak felelne meg. vagy még az sincs 3év.

=Ford Prefect= 2009.06.26. 09:53:23

Emlékszik még valaki arra, amikor 2005 júniusában ellopták a Honda Wordcup team két versenyzőjének Greg Minaar -nak és Matti Lehikoinen Honda RN-1 dh bringáját? Ha jól emlékszem ez a gép kb 90.000 USD-t kóstált.
Állítólag az egyiket feltették a német e-bay-re 1 Euróért.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a bringákon nem volt rajta lényeg: a hajtómű.

ged 2009.06.26. 10:03:12

ez a borisz, egy kis puhapöcsü liberalista
aki, ha az anyját a szeme láttára ölnék meg, sem tenne semmit ellene, mert az nem civilizált módszer, nem baj majd börtönbe kerül a gyilkos (és persze szabadul 5-7 év múlva)

=Ford Prefect= 2009.06.26. 10:12:07

Amúgy a csaj a legjobb a képen :-P

bonnie · http://bonnie.freeblog.hu 2009.06.26. 11:08:58

gratulálok a fordítónak.. gyorsasági kerékpár, persze...

Kis ember 2009.06.26. 14:38:00

@Paraszt:
" A Holdon minek Amstrongnak keró?"

Azért, mert ott nincs légellenállás, így könnyebb megdöntenie a rekordot. Meg az egyhatod gravitáció miatt a Giro di Luna hegyi szakaszai is könnyebbek.

borisz 2009.06.26. 16:21:38

@CsG: nem kell, - nincs is minden börtönben.

@akira2: van ilyen is pl harta mellett állampuszta, nem tudom miért nem ilyen mind.

@KolompárRómeó: szvsz erre sem a kasztrálás lenen a megoldás, hanem mondjuk az ilyen jellegű bűncselekmények esetében a büntetési tételek brutális megemelése (nem vok szakember, de mittomén minimum húsz év fegyház ÉS gyógyszeres kezelés)

mindhármótoknak: attól, hogy vannak hibái, a szabadságvesztés elrendelése még mindig a legjobb megtorlása egy-egy bűncselekménynek. kurvára nem tökéletes a mi világunk, semmilyen rendszer nem tud benne hibátlanul működni, mert mi emberek is gyarló kis tökéletlen lények vagyunk.

@Rwindx: ne haragudj, nem néztelek le, vagy , nem szerettelek volna megalázni, sajnálom, ha ezt érezted ki belőle, de a lehető legtávolabb áll tőlem az ilyesmi. (nem tudok elmenni amellett, hogy valszeg gyenge riposztra gondolhattál a "ripacs" az a a csapnivaló színészt jelenti, ha már). emellett nem állítottam, hogy aki máshogy gondolja az nem merül el mélyebben a témában, viszont agyamra mennek a mostanában mindent elborító kényszeres troll kommentelők, akik tényleg ész nélkül azonnal a legegyszerűbb és általában legbrutálisabb, "megoldásokat" "javasolják", és véleményed alapján hirtelen ez is ilyen beírásnak tűnt. bocsánatot kérek a félreértésemért! a továbbvitt gondolatmeneted viszont makszimálisan hibás, legalábbis egyáltalán nem így gondolom :) nem is azt kérdőjeleztem meg, hogy mondhatsz-e bármit is (mert persze, hogy mondhatsz) csak a "tízig elszámolás" fontosságára szerettem volna felhívni a figyelmet.

@GaZe: ezt most nem értem, de komolyan.

@ged: végtelenül jó arc vagy, de tényleg. bízom benne, hogy majd a rendszer valamely hibája folytán megtanulod értékelni a szabadságod, mondjuk fél karral, kiherélve.
süti beállítások módosítása