Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Minden perc számít

2009.05.12. 16:06 - lumina

Idén is arra kell készülni, hogy az EU-tagállamokban a június 4. és 7. között esedékes EP-választást súlyos érdektelenség kíséri majd. Török Gábor szerint Magyarországon még a 2004-ben produkált 38,5 százalékos részvételi arányt se érjük el, a Foresense egy április végi közvélemény-kutatásából viszont az derült ki, hogy 53 százalék adná le szavazatát.

Az Európai Parlament biztosra akar menni, kampányfilmekkel próbálja mozgósítani a tagállamokban a szavazókat. Az üzenet könnyen emészthető: szavazásra mindig jut idő. Még biciklizés közben is.

Címkék: eu felmérés

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr991117391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.05.12. 17:10:57

hát, ez aztán felcsigázza majd a szavazókat, gondolom

Kis ember 2009.05.12. 17:28:03

cseréld ki a címet. Mindig van idő szavazni.

pinkfarktus 2009.05.12. 17:36:51

@Lesley: ez a fajta reklám nem arról szól, hogy felcsigázzon (mért szeretnéd felcsigázzanak?) hanem, hogy elgondolkodtasson a szavazásról. Hogy gondolj rá, amikor ideje van. Hogy ne szórakozásból menj el voksolni. Ezért nem csigáz. És ezért ez egy nyugati reklám szerintem. Amúgy ötletes, nekem tetszik.

hordozható kézitáska 2009.05.12. 20:51:54

majdnem így jártunk mi is :) (pelso dátummódosításra célzok)
süti beállítások módosítása