Friss topikok

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

A fagyálló bringások megtekerték a magukét

2008.12.31. 15:59 - kirk kapitány

A minusz 5 fok sem volt akadály ezer kerékpárosnak, hogy az év utolsó napján végigbringázza a Critical Mass nagy körét a Városligettől Budára, aztán vissza a Vörösmarty térre.

A Kerékagy-részleg is képviseltette magát a másfél órás úton, és pont egy póló, még egy gatya és egy zokni válaszotta el attól, hogy teljes legyen a komfortérzete.

 

 

Címkék: budapest critical mass emelés

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr4850508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GrindDragon 2008.12.31. 17:11:48

Először is gratulálok, másodsorban meg együttérzésem! Nálunk Tatabányán is volt a régóta hagyományos szilveszteri felvonulás, a hidegre való tekintettel közepes létszámmal, és irdatlan átfagyásokkal. :S De jó volt, és természetesen jövőre is éljenek a bringások! :)

Shopping 2008.12.31. 17:21:13

Aki hülye = megérdemli.

Gratulálok.

Mert barátaim az Úrban, ilyen időben kimenni tekerni, hogy:
--majdmimegmutatjuk,
--csakazértis,
--rajtunknemfogkiazidőjárás, stb.

szóval ilyen időben kimenni tekerni,
az elegánsan fogalmazva: csacsiság.

Félre ne értsetek, nekem is van biciklim.
De ha azt mondja nekem valaki hogy most menjek ki tekerni, akkor a Mediamarkt szlogenje jut eszembe válaszként.

A biciklit el lehet engedni. Lehet futni, uszodába járni, stb.
Vagy odafagyott a kezükhöz?

matrixer47 2008.12.31. 17:43:20

@Shopping : Nem hinném, h. azért mert valaki kimegy minuszba biciklizni azért a MédiaMárkt szövegét kéne elmormolnunk.Van aki a biciklizés fanatistája, van aki az úszásé, mondok ezzel kapcs. valamit. Én ha tehetem a szabad ég alatt úszok medencében, s akár minusz 10 fokban is megteszem. Mert nem zavar. Biciklizni is lehet minuszba. Futni is lehet minuszban. Vagy tévedek?

a fej nélküli ember 2008.12.31. 17:43:35

Ha van téli kesztyűd nem fagy oda, fel kell öltözni. Aki meg akarja mutatni, az holnap is fog tekerni, a másnapos tántorgás helyett(és de jól teszi).

matrixer47 2008.12.31. 17:45:25

Siófokon pl. Minden évben lefutják a város lakói az évszámnak megfelelő métert. Gyerekek, kicsik, ifjoncok, nagyok és öregek. Egyaránt. Nagy élmény, utánna forraltborozás, a gyerekeknek meg kürtöskalács és más meleg finomság, amit persze ilyenkor lehet kapni a vásáros kisbódékból.

törzsmókus 2008.12.31. 18:35:17

Dejónektek!! Pont ilyenkor kellett otthon rohadnom betegen :S
(gyk. nem biciklin, hanem egy kórházban, az idiótán beállított szellőztetőtől fáztam meg)

egyébként nincs túl nagy hideg, csak rosszul felöltözött biciklis :))

csóróbringás 2008.12.31. 18:51:42

nemtom hol volt ez ezer, szerintem sehol.
de azért ott voltam, szétfagytam én is, "hála" a rendes télci cipő hiányának, meg párszor a kezem is átfagyott a dupla kesztyűben...
azért nagyok voltunk, nem? :)
(ott vagyok 2 . képen a jobboldalon, takarásban bringát emelve :) )

Wilika · http://wilika.hu 2008.12.31. 19:44:31

@Shopping :
Anélkül, hogy tudnád milyen buli ez, ilyet mondani...
NA AZ csacsiság.
Engem is marasztalt nagymamám, de mondtam neki, hogy nem azért vettem drága pénzért ruházatot, hogy itthon örüljek neki, néha felvegyem, megnézzem magam benne a tükörben, és annyi legyen. :)

Szóval drága barátom ott a web másik felén, ilyenkor ilyet kommentelni, csak azért:
- mert okosabb vagyok
- mert megmutatom, hogy én tudom a frankót
- mert meg vagyok savanyodva, mint menzás hűtőben az 1,5-ös tej...

szóval csak ezért kommentelni...
tudod te azt ;)

segabor 2009.01.01. 11:51:12

Speciel az eseményről nem tudtam (én tudatlan), viszont terveztem, hogy a karácsonyra kapott vadiúj bringámmal eltekerek a ligettől a Lánchídig meg vissza.

Nem a hideg tartott vissza, hanem a kifejezetten rossz városi levegő.

avus · http://avus.blog.hu 2009.01.01. 15:30:46

@Shopping : Ez butaság. Ezen a városi tekerésen - részben a szmog miatt, részben mert városi közlekedés során látom eleget a várost - nem voltam ott, de egy barátommal elmentünk a budai hegyekbe tekerni. Nem azért, hogy megmutassunk bárkinek bármit, hanem mert az erdő télen is q szép. Ennyi.

Wilika · http://wilika.hu 2009.01.01. 16:40:45

@avus:
jól megmutattátok a szarkáknak, milyen kemények vagytok. :D

9mmPara 2009.01.01. 18:06:25

Én a karácsonyi ajándékba kapott téli motorosgatyát próbáltam ki. Először nem bírtam beindítani a gépet, egy egész éjszakás akkutöltés után végre életre kelt. gurultam egy jó órát, a combjaim, fenekem szétfagytak, alig győztem kerülgetni a teherautókról a kanyarokban lepotyogott kilós jégkoloncokat, stb.
Na, akor arra gondoltam, hogy inkább bicikliznem kellett volna.
süti beállítások módosítása