Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Friss topikok

Hirdetés

Címkék

afrika (4) alkohol (11) andrássy (3) armstrong (4) ausztrália (6) autómentes (24) autós biciklis ellentét (3) baleset (35) bam (4) bérbicikli (30) bicikli (18) biciklibulvár (6) bicikliparkoló (8) biciklis futár (9) bicikliút (134) bírság (10) biztonság (54) biztosítás (5) bkk (8) bkv (9) bringázz a munkába (4) bubi (14) buda (3) budapest (79) buszsáv (3) cannondale (4) critical mass (50) dánia (3) demonstráció (5) design (31) divat (8) downhill (8) dr kerékagy (5) egyesült államok (4) emelés (3) empamo (6) energia (3) energia bringa (5) építkezés (4) extrém kerékpár (3) e bike (5) felmérés (6) film (6) fotó (4) futár (3) gkm (4) google (4) gyerek (3) hátizsák (3) herebántalom (5) hibrid (4) híd (10) infrastruktúra (6) járda (3) kampány (4) képzőművészet (7) kerékagy (3) kerékpár (15) kerékpárbarát (3) kerékpárosklub (5) kerékpársztráda (6) kerékpártároló (3) kerékpárút (3) kína (3) kiskörút (7) kocsma (6) koppenhága (4) közbicikli (3) közbringa (3) közlekedés (4) kresz (17) kvvm (3) lakat (5) lámpa (4) levegő (7) london (15) lopás (16) magyar kerékpárosklub (3) margit híd (25) maszk (3) máv (7) mkk (3) mtb (3) nagy-britannia (3) new york (9) nyereg (7) obama (4) önkormányzat (21) orfk (4) párizs (7) parkolás (4) parlament (4) rakpart (3) regisztráció (3) rendőr (35) schwinn csepel (3) sisak (14) statisztika (3) szeged (3) szerviz (3) szex (5) sztrájk (8) tábla (4) tél (10) térkép (5) tolvaj (5) túrázás (8) urbánus (39) városi biciklizés (44) verseny (3) videó (12) világítás (6) víz (4) vonat (4) zene (5) Címkefelhő

Blogajánló

Megvolt a pénz, de aztán elveszett

2008.10.10. 15:48 - kirk kapitány

Nem csak a metró körül észlelhető a főváros töketlenkedése. Az egyszerűbb biciklis projekteket is sikerül eltolni. Esetleg végleg.

Most a Nemzeti Fejelesztési Ügynökségen keresztül megítélt uniós támogatásból származó 650 millió forintot bukta el a főváros, mert nem indult el időben a bringaút-építés. A magyarázat szerint a tervek és a tulajdonosi hozzájárulások megszerzése húzódott el, a főváros ezért csúszott ki a határidőkből.

Update: Nyáry Krisztián, a Fővárosi Önkormányzat kommunikációs igazgatója azt mondta, hogy a pályázati pénzt nem kapta meg más, ezért a főváros újra pályázni fog, addig pedig folytatják a bicikliút építéséhez szükséges több tucat hiányzó engedély beszerzését. Arról is beszélt, hogy a 650 millió forint 22 kilométer bicikliút és biciklitárolók építésére lett volna elég.

Címkék: budapest önkormányzat bicikliút

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://kerekagy.blog.hu/api/trackback/id/tr86707229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Fuck Hope! 2008.10.10. 16:22:03

Kurva anyád demszky gábor!

L.A. · http://fuggoagy.blog.hu 2008.10.10. 16:22:40

bakker pont ezt akartam írni.

zakarias 2008.10.10. 16:27:55

Azt mondják, ez egy következmények nélküli ország. Kiegészíteném ezzel: ez az elszalasztott lehetőségek országa.

Bono 2008.10.10. 16:28:43

hülyék vagytok, ez nem ország. ez egy vicc.

cbc 2008.10.10. 16:32:37

Egyáltalán nem biztos, hogy ebben a Városháza a hibás. A tulajdonosok imádnak ilyenkor szórakozni, minél több pénz kicsikarni az egészből, nem beszélve az 1 tagú civil/környezetvédő szervezetekről.

Egyébként meg hiába a bicikliút, amíg a Szentendrei út középső! sávjában rendszeres a bicajosforgalom.

Bono 2008.10.10. 16:38:19

na ja, ez a baj a jogállammal, hogy nem lehet izomból azt mondani, hogy: "márpedig itt ez lesz, mert csak, és neked pofa be!" :-P :-)

jakab 2008.10.10. 16:40:30

melyik bicikliútról beszél a szerző?

karnak 2008.10.10. 16:58:42

mi a hir? melyik ut, milyen tamogatas?
hol tartott a projekt? tervek, palyaztatas?

autopalyak csusznak eveket, mert nem lehet megyegyezni senkivel, akar kerületi okormanyzatok tesznek keresztbe, es teljesen jellemzo amit cbc ir, hogy 1 fos szervezetek x millaert nem nyujtanak be valamit a tervek ellen.

erobol meg ugy nem lehet, mi valasztottuk, felnoni nem tudunk hozza.

Tapmancs 2008.10.10. 17:01:29

Nem értitek. Azért nem sikerült utat építeni mert éppen egy haver sem volt kéznél akinek a cége megépíthette volna. Nemhavernak meg csak nem adják ki, mégis mit képzeltek!? :) vagyis :(((

Perillustris 2008.10.10. 17:18:44

"Egyébként meg hiába a bicikliút, amíg a Szentendrei út középső! sávjában rendszeres a bicajosforgalom."

Láttad már azt a "bicikliutat"? MTB-vel is kihívás.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.10. 17:39:53

Itt igenis valakinek az ilyen "ingyen" pénzek elcseszése után keményen kellene bünhődnie. Anno, amikor ez elúszott, nyomon követtem, hogy valamelyik marha a nyilt megbeszélésre beült, és bekiabált, ezért elhalasztották. De tudniuk kellett volna, hogy mivel jár, ha a béna bekiabálónak nem, akkor aki az ülést vezette. Ilyet nem szabadna hazánkban megengedni. Megtorolni, kifizettetni velük. Demszky úgy is építkezett, meg van szép autója, külföldi nyaralója, ezentúl csak ezek voltak az Ő tulajdonában.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.10. 17:44:17

Nemtom, mi a bajotok. 650 millióból ebben az országban úgyis max. pár(tíz?) kilométer bicikliutat lehetett volna építeni...

OkoskaTo:rp 2008.10.10. 17:45:42

cbc: Egyfelől én is maximálisan elítélem a Szentendrein bringázókat (különösen a bojban tekerő versenyzőket). Másfelől a bringaút alig járható, és akkora kerülőt tesz, hogy kis híján útlevél kell hozzá. Akkor meg nem alternatíva.

tandris 2008.10.10. 18:12:23

Itt a XI. kerületben az Etele tér környékén építenek valamiféle bicikliutat. Kár, hogy a belső Bartók Béla út annak idején kimaradt..pedig elfért volna.

jakab 2008.10.10. 18:19:10

Az ingyen pénzek elcseszéséhez:
Egyrészt a megrendelő önki leszarja, hogy a pénzt ésszerűen és hatékonyan elköltse. Leszarja, hogy a nyomvonal értelmetlen, nem érdekli, hogy túl van-e árazva, nem ellenőrzi az elvégzett munkát. Onnantól kezdve, hogy a szerződések megvannak , ill. a pénz megérkezett az államtól vagy az EU-tól, a projektek teljesen önjáróan működnek, pont annyira, ammennyi energiát az előkészítésbe beleraktak. Vagyis általában a minimális elvárhatóan egy hajszálnyival rosszabbul.

Szóval, ha megérkezett a pénz, mindenki megkapta a maga részét: a tervező az építőtől a drága megoldásért, a tisztségviselő az építőtől a szerződés elnyeréséért a párt pártfinanszírozási hozzájárulást a pártfunkcitól.

Ha botrány van, akkor nyilván valami kis köcsögöt basznak meg, akinek nyilván nem volt döntési joga. A felelősök persze a politikusok meg a tanácsadóik, akiket nyilván nem lehet kirúgni.

Demszkyt szidni meg hülyeség: ő már vagy tíz éve feladta a küzdelmet a lobbistákkal szemben, inkább építkezik, gyerekezik és keresi az elgurult gyógyszerét. Végül is igaza van: ez a mamlaszsága tartja még mindig a székében.

marosy 2008.10.10. 18:48:57

Minek kell ide bicikli út?? Járjatok gyalog, mert az egészségesebb.
Ja ls leetőleg 2010-ben is ugyanazt a bagázst válasszátok a huvatalba.
Csók.

Esprit (törölt) 2008.10.10. 19:37:32

Van valami regisztrált kerékpáros szervezet?? Javaslom neki, hogy kezdjenek aláírás gyűjtést Demszky lemondásáért.
Tudom nem lesz éervényesítő hatású, de azért jól fog mutatni a sajtóban, ha összegűlik pár tízezer vagy 100 ezer aláírás.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.10. 19:55:12

És hogy képzeled ezt? Utána jön Tarlós meg a Fospumpa? Barna eső. Nem -nem inkább örökké Demszkáj, ha beledöglünk is.

Jézus Krisztus · http://jezusszive.crpl.hu 2008.10.10. 20:01:59

ó, hogy a jó kurva anyjukat... feszítsük keresztre az egész pereputtyot a gellérthegyen.

nyekk 2008.10.10. 20:07:52

Viszont a Rékos mezejét átívelő biciklis viadukt, meg Népliget alatti biciklis alagút el fog készülni. 63 milliárdért.

Martian (törölt) 2008.10.10. 22:26:42

A szentendrei bringautat beszántani, helyét sóval behinteni... én inkább Budakalász és Pomáz felé kerülök egyet Szentendréig.

Anno Blogger 2008.10.11. 04:53:13

Demkszyt húzzúk rá egy karóra, aztán betonozzuk le a Hungária közepére. Percenként meg egy péklapáttal basszuk még tarkón is.